Muminy 2400 Euro

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Re: Muminy 2400 Euro

Post autor: eliah91 »

Właśnie nie chce grać na 5 liczkach, co do zabijania smieci to mam 67 pestek na turę.
Specjalnie nie wkładam scrolla do rozpy, poczekam z tym do nowego paku, jak będzie można mieć scroll+casket+tytana to od razu wskakuję, jeżeli jednak nie to wolę się nie wkur... niepotrzebnie.
Obrazek

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Nowa rozpa (tytana pewnie przytną) już po jednym teście.

2400 Pts - Tomb Kings Army

1 Liche High Priest @ 225.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Channeling Staff [15.0]

1 Liche High Priest @ 235.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]

1 Tomb Herald @ 105.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]

23 Skeleton Archers @ 164.0 Pts
Normal Bow; Musician

1 Master of Arrows @ [10.0] Pts

9 Skeleton Archers @ 70.0 Pts

1 Master of Arrows @ [10.0] Pts

9 Skeleton Archers @ 70.0 Pts

1 Master of Arrows @ [10.0] Pts

4 Skeleton Chariots @ 250.0 Pts

Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

4 Skeleton Chariots @ 230.0 Pts
Musician


3 Skeleton Chariots @ 175.0 Pts

Musician

1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts


7 Carrion @ 168.0 Pts

3 Necropolis Knights @ 220.0 Pts
Spear; Musician; Entombed Beneath the Sands

1 Casket of Souls @ 135.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts


Models in Army: 71


Total Army Cost: 2397.0

Grałem dzisiaj z Welfami runeprista.
Dziwna bitwa, raz ja miałem farta a raz jakiś z dupy rzut. Ale strasznie mi się podoba gra TK.
Armia przekozak. :D

Tereny-wylosowaliśmy 4 stół z ETC strasznie dupny. Wszędzie się rozbijają rydwany, mało miejsca na nie.

Zaczynanie-pierwszy się wystawiłem, +1 do zaczynania turlam 1 Tomek tak samo.

Pierwsza tura.
Zaczynam, rydwany próbują objechać las.
Duże szkiele podchodzą pod lasek małe *2 pod murek.
Carionami zagrałem głupio podlatując pod weyów.
Magia, pierdu pierdu i uwolnienie przerażających halogenów śmierci... ginie kurak=4 paniki, zdane 10 LD + re-roll. Potem morderczy ostrzał łuków czyli zdejmuję driadę.
Klopy zabijają łuki (smok ma dragon helma).

Tura tomka
Smok sobie podlatuję na lajcie. Driady się nie ruszają. łuki napierają w cariony, zostają 4).
Weye coś tam wbijają, carion zabija dwóch i stoi.

Szarża w weyów trace cariona.
Moja druga, wszystko się wykopuję za łukami tomka w tym miejscu co chciałem.
rydwany coś tam sobie podjeżdżają.
Magia duży hex siły i tafa na smoka, wchodzi zmniejszam o 1.
Katapy coś tam znowu zabijają., wszystkie paniki zdane.
Łuki zabijają jakieś tam driady.
Giną dwa cariony, zostaje jeden, zabija dwóch weyów, stoi.

Tomek szarżuje na rydwany z pontionem.
Wardancerzy w cariona.
Łuki się odwracają do wykopek.
Magia, Popychaczka na driady stojące 4 cale przed zaangażowanymi rydwanami.
Wychodzi, totka, mag dostaje ranę.
Tomson rzuca dwa, palą.
Strzelanie, schodzi skorpion, drugi zostaje na ostatniej ranie, rycerze dostają jedną ranę.
Smok zjada rydwany odwraca się do kaszkietu.
Wardancerzy i weye nie mogą nawet zranić cariona on wbija jedną ranę, przegrywa o muzyka, stoi na ostatniej.

Szarża na driady rydwanami, skorpion szarżuje na łuki z BsB i magiem. Rycerze w łuki.
dodatkowy strzał, zdejmuję driady.
Banishemt w smoka, zdejmuję mu wyczerpywanego warda, góra dostaje ranę.
Klopy coś tam strzelają.
Rydwany zjadają driady, łuki zjadają skorpa, rycerze nie zabijają wszystkich łuków, zostaje jeden, nie zdaję liderki na 8 muszę gonić zamiast robić reforma, doganiam chociaż ale zapieprzam 10 cali na środek stołu.

Tomek szarżuję w kaszkiet smokiem, łuki ostrzeliwują rycerzy.
Popychaczka na driady, nie ma ifki słabe kulnięcie, dispelluję dzięki czemu nie tracę rydwanów.
Kaszkiet zjedzony, eksploduję zabija jakieś 5 szkieli. :)

szarżuję rydwanami w driady po nie udanej popychaczce, driady zjedzone.
wszystkie łuki odwracają się do smokozorda.
Rycerze spiepszają.
Magia dodatkowy strzał i -3 do tafa.
Smok traci 4 rany góra nic.

Smok szarżuję oddział z liczkami rycerze dobici.
Jeden wardancer i snajper podchodzą żeby ustrzelić czempiona w kresce ustawionej 10 cali od dupy smok.
odporność na nie magiczne na wardancera i snajpera.
snajper nie zabija czempiona.
Smok zabija czempiona.
Rycerze rozstrzelani.

Kreska szarżuje na smoka, dwie pały, palą.
dwie klopy strzelają po snajperze i jednym tancerzu dwa razy znosi.
czempion wskrzeszony ginie.

Tomek zabija BsB i próbuje upić rydwany w połowie na dalekim za lasem.

Szarża 4 rydwanów przez las, ginie jeden.
Kreska na dupie smoka.
-3 do tafa i siły, smok siada od impaktów rydwanów.
Dwie klopy znowu skaterują z nobla i tancerza.
Lord złapany.

Tomek znowu próbuje ubić rydwany ale mu się nie udaję.

Ogólnie świetna bitwa, zabiłem niezabijanego z katapult smoka :D.
Wiem że trochę przydługi raport ale troszecdzkę nadal jestem podjarany.
9-11
Ostatnio zmieniony 20 maja 2011, o 00:34 przez eliah91, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

nie masz w rozpie maga z lightem i baniszmenty rzucasz? :D

zrobił coś vortex?
Obrazek

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Kalesoner pisze:nie masz w rozpie maga z lightem i baniszmenty rzucasz? :D
Złą rozpę wrzuciłem. Już z edytowana. #-o
Kalesoner pisze:zrobił coś vortex?

Turę przed tym jak Tomek zadzwonił do ciebie mógł mu przejechać przez 30 łuków, 3 herosów i tancerzy ale nie byliśmy pewni czy stawia się go gdzie się chce na stole.
Za miast to rzuciłem jakieś plewo.
Trzeba było od razu dzwonić, skorpów bym nie stracił i bitwa inaczej by wyglądała. :|
Pamiętałem z plot jak się go stawia ale nie byłem do końca pewny więc wolałem nie wałować.
Obrazek

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Tomb Kings Army

1 Liche High Priest @ 235.0 Pts

Lore of Light; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]

1 Liche High Priest @ 225.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Channeling Staff [15.0]

1 Tomb Herald @ 105.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]

24 Skeleton Archers @ 170.0 Pts
Normal Bow; Musician

1 Master of Arrows @ [10.0] Pts

9 Skeleton Archers @ 80.0 Pts

Normal Bow; Musician

1 Master of Arrows @ [10.0] Pts

9 Skeleton Archers @ 80.0 Pts
Normal Bow; Musician

1 Master of Arrows @ [10.0] Pts

4 Skeleton Chariots @ 250.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]


4 Skeleton Chariots @ 230.0 Pts

Musician


1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

3 Necropolis Knights @ 220.0 Pts

Spear; Musician; Entombed Beneath the Sands


3 Skeleton Chariots @ 175.0 Pts

Musician



1 Casket of Souls @ 135.0 Pts


1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts


1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts


1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts

Fiery Roar



Models in Army: 65


Total Army Cost: 2400.0

A więc tak.
Grałem tym trzy bitwy z runepriestem, lenartem i gotihem.
Najpierw z tutajcem jakieś dwa tygodnie temu albo coś takiego.
Bitwa słaba przez nieśmiertelnego smoka. :cry:
były jeszcze jakieś głupie akcje typu 4 rydwanów nie przebija się przez driady w lesie (wiem statystycznie nie przechodzą) baa w turze szarży wyparowuje mi 11 wondów, tutajec traci dwie driady.
Nie, żaden rydwan nie rozbił się w lasku.
Smok łapie oddział z liczkami.
GG.

Lenart.
Smok tomkowy, trzy dwunastki łuków, jedne driady, mali tancerze, howki trójeczka, dwa drzewa, Bsb standard, mały mag ze scrollem.
Lenart troszeczkę źle się rozstawił.
Zaczynam, w pierwszej turze fart, łuki panika od łuków (na 8 z rerollem), za stół.
Drugi łuki panika od klop (bez rerollu).
Streszczając.
Smok utyka najpierw w małych łukach później w dużych, oba oddziały rozwala.
Zapominam że caskiet jest magiczny (wiem debil ze mnie).
Zostaje treeman na ostatnim wundzie, smok i to wszystko.
Ja tracę duże i małe łuki, duże rydwany z bannerem, skorpa i chyba tyle.
17:3 dla mnie.

Gotih.
Kupiłem modele od niego dlatego dał mi fory w rzutach.
Sporo słabych rzutów miał.
Najciekawsze akcje.
Pierwszy czar z małego maga z lightem, banishment w rydwany, Ifka traci dwa poziomy.
Sfinks wpada od boku w halabardy, pierwsza tura kombatu i wyparowuje 20 typa.
Do imprezy dołączają fleglanci na bok sfinksa w hordzie.
Sfinks dostaje trzy rany w sumie.
Cztery tury kombatu wyparowuje kloc flegusów, resztki halabard spieprzają przez impas.
Halabardy szarżują na cztery rydwany, statystycznie chyba sypie mi się jeden.
Halabardy dostają wpier@@@@ nie zdają Steedfasta na 9 z przerzutem, ja je zganiam i wjeżdżam od tyło we freecompany z trzema herosam.
GG.
pegaz zabija katape overrunuje do kolejnej na pięć cali, rzuca trzy pał.
Szarża szkieli z czempem.
W następnej turze mam farta, gotih czyści małe łuki.
Dostaje z kaszkietu w pegazistę, zostaje po nim dymiąca dziura.
Czaszkiet w działo, wyparowuje.
Wcześniej jeszcze z LoD dostaje jeden mortar=spada, drugi nic, trzeci nic, inżynier nic. Wszystko pod generalską z BsB.
Necropolis Knighci przejeżdżają przez dwa mortary, inżyniera i zabijają kolesia na altarze.
Jeszcze była turbo tura strzelania do flagusów na górce.
Wszystko bez jednych małych łuków ma podwojony strzał.
Flegusi -3 do tafa i siły. Kolocek ostaje 130 strzałów i katape, wyparowują.
Koniec końców ja tracę Sfinksa, małe rydwany, małe łuki, katapę skorpa.
Gotichowi zostaje sam altar, jeden halabardnik i jedna detka.
Ogólnie bitwa zagrana na spontanie dlatego Gotih do mnie szedł, jego słabe rzuty i moje kilka dobrych zaowocowało takim wynikiem.

Podsumowując.
Sfinks jest zajebisty.
LoD niszczą system.
Armia zajebista.

Ps jeżeli coś Lenarcie/Gotih przekręciłem zapomniałem do mnie poprawcie, jeszcze raz dzięki za dwie bardzo miłe bitwy.
Pozdro.
Obrazek

G'N'R
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 123
Lokalizacja: Łódź

Post autor: G'N'R »

Mógłbyś napisać jak się ogólnie spisali i co zrobili Necropolis Knights? :wink:
Gime more Guns! Guns'N'Roses

(...)now holidays come,and then they go,nothin new to gain,collect another memory..when I come home, late at night, don't ask me where I've been, just count your stars I'm home again..you could be mine, you could be mine,you could be mine, mine, mine(...)

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

W bitwie z runepriestem zginęli.
Dokładniej rzecz ujmując wykopali się, dostali trzy oddziały gg na ryj i poprawa z hejla.
Został jeden na jednej ranie, zaszarżował żeby zabić maga i zginął od BsBka.

Z lenartem.
Przejechali przez oddział łuków.
Potem wraz z posiekanymi rydwanami zaszarżowali na mały oddział tancerzy z magiem i Bsbkiem.

Z gotihiem.
Zjedli dwa mortary, inżyniera i zdjeli Arch lektora z furmanki.

Odział jest mocno średni ale oczywiście ma też swoje plusy.
Po prostu ich bardzo lubię, podoba mi się ta jednostka i nie mam jakiegoś mega parcia na wyżyłowanie rozpy.
Największym ich minusem jest to że są 3+ jak by byli 1+ do był by to dla mnie kosmos.
Pojedyncze kobry IMO były by dużo mocniejsze od skorpionów.
Obrazek

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Grałem dzisiaj z chaosem na Lordzie klepaczu dyskowcu, dwóch małych magach tęczy, dwóch shrine'ach tęczy, warrior'ach tęczy z 4+ wardem na strzelanie, Bsbku tęczowym na piechotę, hell'ce,dwóch paczkach marud z GW (piętnastki) slanesh'a, chosen'ach tęczy.
Dostałem 20 w plecy.
Przeciwnik zaczynał w pierwszej turze ward na chousen'ów, brama w czwórkę rydwanów (11 siły)= tracę flankę.
Knigchci wykopują się w 5 turze, przez to i mój mega błąd jest już GG.
Słabe rzuty na magie.
Słabo zagrałem.
Jedynym fartem było zestrzelenie jednego shrina w pierwszej turze jedną katapą.

Przemyślałem trochę rozpiskę i nadeszły zmiany.
wywalam katapę, jeden rydwan i scorpa.
Katapa jest straszakiem tak naprawdę, niewiele mi pomaga.
Jeden rydwan to jeden rydwan.
Skorp za często ginie, trzy wundy to za mało.
Dlatego wrzucam kolejną zakopaną trójkę rycerzy.
Strasznie podoba mi się ten oddział. :D

Unnamed2400 Pts - Tomb Kings Army

1 Liche High Priest @ 240.0 Pts

Lore of Light; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]

1 Liche High Priest @ 225.0 Pts

Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Channeling Staff [15.0]

1 Tomb Herald @ 105.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]

24 Skeleton Archers @ 170.0 Pts

Normal Bow; Musician

1 Master of Arrows @ [10.0] Pts

9 Skeleton Archers @ 80.0 Pts

Normal Bow; Musician

1 Master of Arrows @ [10.0] Pts

9 Skeleton Archers @ 80.0 Pts

Normal Bow; Musician

1 Master of Arrows @ [10.0] Pts

4 Skeleton Chariots @ 250.0 Pts

Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

3 Skeleton Chariots @ 175.0 Pts
Musician

3 Skeleton Chariots @ 175.0 Pts

Musician

3 Necropolis Knights @ 220.0 Pts
Spear; Musician; Entombed Beneath the Sands

3 Necropolis Knights @ 220.0 Pts

Spear; Musician; Entombed Beneath the Sands

1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts

Fiery Roar

1 Casket of Souls @ 135.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts


Models in Army: 64
Total Army Cost: 2395.0
Obrazek

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

No to będziesz miał okazję przetestować z zupełnie innym chaosem... A podobno Euro jednolici rozpiski... Moja jest totalnie różna...

ODPOWIEDZ