Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
nie musze na pałe lecieic do kombatu no chyba ze gram z imp krasiami albo hela spadnie z pity.. w koncu sie wykula . tak mi sie wydaje. tym bardziej ze wszystko co strzela na bsie ma pod góre. no to napisz o inynch kwestiach.. za malo smieci? piechotnych marud nie mam:/
ed zmienie maga na shadow
ed zmienie maga na shadow
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Taka kpina na 2,400 bez euro:
Unnamed2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 375.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4
Armour of Destiny [50.0]
Infernal Puppet [35.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 200.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Biting Blade [5.0]
26 Chaos Warriors of Nurgle @ 554.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Banner of Rage [35.0]
1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour
30 Chaos Marauders of Khorne @ 205.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician
1 Chieftain @ [8.0] Pts
5 Marauder Horsemen @ 75.0 Pts
No Mark; Flail
5 Warhorse @ [0.0] Pts
14 Chosen of Tzeentch @ 425.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Wailing Banner [50.0]
1 Champion @ [25.0] Pts
Chaos Armour
Favour of the Gods [5.0]
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2399.0
Unnamed2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 375.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4
Armour of Destiny [50.0]
Infernal Puppet [35.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 200.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Biting Blade [5.0]
26 Chaos Warriors of Nurgle @ 554.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Banner of Rage [35.0]
1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour
30 Chaos Marauders of Khorne @ 205.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician
1 Chieftain @ [8.0] Pts
5 Marauder Horsemen @ 75.0 Pts
No Mark; Flail
5 Warhorse @ [0.0] Pts
14 Chosen of Tzeentch @ 425.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Wailing Banner [50.0]
1 Champion @ [25.0] Pts
Chaos Armour
Favour of the Gods [5.0]
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2399.0
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35
Razem:35
boli brak dysku. dzisiaj spisał mi się genialnie we wszystkich 3 grach, zbierał dobre żniwa... Do tego nie wiem czy nie lepiej zamiast smieci i marudów 2 klocek warriorów. mniej się wystawiasz, co daje korzyść w postaci zaczynania (latwiejszego), a to od groma i ciut ciut, jeśli chcesz już w 1 turze tyrać bramą. a warto próbować. z 2 strony lepiej się screenujesz, masz śmieci, ja jednak stawiałbym na moc klocków 
ślepota nie radość... masz przeca chosenów
lepiej chyba dać fasty i klocek warriorów do spełnienia minimum, podpakować chosenów do maxa (niestety nie wiem ile to bo na nich nie gram, ale chyba z 17). raczej kosmetyka. no i ja bym na prawdę starał się wrzucić maga/dyskowca ze wskazaniem na tego 2 

ślepota nie radość... masz przeca chosenów


Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Euro 2400 - na turniej
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 440.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]
Infernal Puppet [35.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 226.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard; Barding
Stream of Corruption [20.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Biting Blade [5.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
6 Marauder Horsemen @ 102.0 Pts
No Mark; Flail; Throwing Axes
36 Chaos Marauders of Khorne @ 222.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician
20 Chaos Warriors of Khorne @ 398.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
20 Chaos Warriors of Tzeentch @ 378.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Rapturous Standard [20.0]
6 Chaos Knights of Nurgle @ 335.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;Standard; Musician
Banner of Rage [35.0]
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
Models in Army: 106
Total Army Cost: 2396.0
Na turniej? Jakieś rady, propozycje zmian?
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 440.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]
Infernal Puppet [35.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 226.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard; Barding
Stream of Corruption [20.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Biting Blade [5.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
6 Marauder Horsemen @ 102.0 Pts
No Mark; Flail; Throwing Axes
36 Chaos Marauders of Khorne @ 222.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician
20 Chaos Warriors of Khorne @ 398.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
20 Chaos Warriors of Tzeentch @ 378.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Rapturous Standard [20.0]
6 Chaos Knights of Nurgle @ 335.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;Standard; Musician
Banner of Rage [35.0]
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
Models in Army: 106
Total Army Cost: 2396.0
Na turniej? Jakieś rady, propozycje zmian?
o, prawie że moja rozpa:D
wrzuć magiczne ataki na lorda warrior bane czy cokolwiek za 5 pkt... spłacają sie.
BSB wrzuć na dysk, mobilniejszy i bardziej użyteczny niz jeżdżący w rycerzach.
Imo wywal nurgla z rycerzy... nigdy się nie przydaje praktycznie, daj im khorna... oni nie przegrywają walk i sztandar dyscypliny żeby zdawali frenzy i masz coś świetnego na flanke
a i jeszcze axe na marudach, nie spłacają się, wierz mi, ten fast musi być jak najtańszy, tylko flaile
wrzuć magiczne ataki na lorda warrior bane czy cokolwiek za 5 pkt... spłacają sie.
BSB wrzuć na dysk, mobilniejszy i bardziej użyteczny niz jeżdżący w rycerzach.
Imo wywal nurgla z rycerzy... nigdy się nie przydaje praktycznie, daj im khorna... oni nie przegrywają walk i sztandar dyscypliny żeby zdawali frenzy i masz coś świetnego na flanke
a i jeszcze axe na marudach, nie spłacają się, wierz mi, ten fast musi być jak najtańszy, tylko flaile
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
olej pieszych marudów, dodaj maga! i dysk na prawdę jest przezajebiście opłacalny. mobilność, odpowiedź na maszynki. szarże na bok gdzie chcesz. wszystko to, co potrzebne realizuje 1 hero. knighci w khornie chyba lepiej, taniej, pkt zaoszczędzone możesz pakować gdzie indziej.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Na to nic się nie poradzi - jak się nie bierze chosenów do gry to za wiele innych opcji nie maDurin pisze:o, prawie że moja rozpa:D

Nie wiem po co magiczne ataki na lordzie - chyba nie ma sensu wpadać nim w jakieś eteryki.Durin pisze:wrzuć magiczne ataki na lorda warrior bane czy cokolwiek za 5 pkt... spłacają sie.
BSB wrzuć na dysk, mobilniejszy i bardziej użyteczny niz jeżdżący w rycerzach.
Imo wywal nurgla z rycerzy... nigdy się nie przydaje praktycznie, daj im khorna... oni nie przegrywają walk i sztandar dyscypliny żeby zdawali frenzy i masz coś świetnego na flanke
a i jeszcze axe na marudach, nie spłacają się, wierz mi, ten fast musi być jak najtańszy, tylko flaile
BSB na dysku - niby tak, ale jednak ten save ciut mniejszy.
Nurgle na rycerzach jako dodatkowa ochrona na strzelanie BSowe (jest ich mało więc strata każdego modelu boli), ale może rzeczywiście nieco ich zmienić, strzelanie BS nie jest tak popularne w tej edycji.
Topory z marud wywaliłem, niby zawsze można spróbować ściągnąć jakiegoś orła, czy innego śmiecia, ale to tylko 5 strzałów z BS 3

Niestety mam tylko 37 modeli (razem z maruderowym pieszym bohaterem) i nie chcę proksować.Eldritch pisze:Wymaksuj maruderów pieszych.
Pieszych marud żal mi zostawiać, co prawda zastanawiał się nad pieszym magiem - ekonomiczną wersją, czyli z black tongue (w połączeniu z infernal puppetem potrafi nieźle namieszać), ale punktów braksYsek pisze:olej pieszych marudów, dodaj maga! i dysk na prawdę jest przezajebiście opłacalny. mobilność, odpowiedź na maszynki. szarże na bok gdzie chcesz. wszystko to, co potrzebne realizuje 1 hero. knighci w khornie chyba lepiej, taniej, pkt zaoszczędzone możesz pakować gdzie indziej.

Albo inna wersja - 5 chosenów z czempionem i book of secret, oraz z banner of wraith (bound spell) - tylo, że to strasznie droga inwestycja za powiedzmy, dwa pociski.
Co do drugiego dyskowca - przekonaliście mnie.
mam tylko pytanie - rycerze z dyskowcem w oddziale poruszają się z Mv 7 czy Mv 1?
Zmieniłem także sztandar na wojach, zamiast płonących ataków dałem im razor standard (armour piercing), daje mi to modyfikacje save na -3. Co prawda nie zrzucę regeneracji ale od tego będę miał lorda, no i jak wpadnie we mnie oddział dragon princess albo jakiś stuuborniarz z wardem 2+ na flamingi to dam sobie z nim radę. Co o tym myślicie?
Nowa wersja rozpiski:
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 440.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]
Infernal Puppet [35.0]
Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 235.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Stream of Corruption [20.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Biting Blade [5.0]
Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Marauder Horsemen @ 75.0 Pts
No Mark; Flail
37 Chaos Marauders of Khorne @ 227.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician
20 Chaos Warriors of Khorne @ 433.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
20 Chaos Warriors of Tzeentch @ 378.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Rapturous Standard [20.0]
6 Chaos Knights of Khorne @ 315.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
Models in Army: 106
Total Army Cost: 2398.0
dyskowca skladam z ironcurse icon, dawnstone, dragonhelm, steamem i się spisuje (więcej nie nosi bo pkt nie mam, ale to się wkrótce zmieni
). opcja z talizmanem niby tez dobra, ale bardziej ufam przerzutom armora, spisują się niewyobrazalnie.
sam gram ( a w zasadzie to dzieki Delightowi tak gram) na duzym magu slaanesha, który jest awsome, i małym tzeentchowcu z 3 spellami i okiem czincza (duzy ma warda, puppeta, es, favorke) bsb z asf es i zdawaniem testow statystyk (bo nazwy przedmiotu nie pamietam
wstyd, bo wochowy). wersja genialna, zawsze jest co rzucic w magii, co przejac itd. do tego jest bsb ktory w challange napiera neisamowicie dzieki wyzszej inicjatywie ma przerzuty a i bez nich reza. co prawda nie wiem jak to sie spisze z spamem eterykow, a taka wersje widzialem. sa knighci, jest magia.
opcja z minimalna liczba pkt w corach jest dobra, jesli gra sie na chosenach, jesli sie na nich nie gra, warto pakowac w klocki warriorow. eternal flame koniecznie, daje bardzo duzo.
horsemani bez marku, srenio, dostaja jakies pestki w ryj i uciekaja od paniki.
5 chosenow słabo, wydasz duzo pkt, a spadnie od strzelania, bo chyba nie bedziesz wardowal 5 chosenow majac duze klocki.
masz 2 klocki, wiec flamingow sie nie boisz, dostaniesz szarze to wbijasz w bok. masz nawet knightow od tego, a przeciwnik nie zaryzykuje knightow na bok/plecy, bo oni zrobia totalna rozwałe.
oddział z dyskowcem porusza się z mv 1(ale nie mówię tego z pewnością 100%). ale chyba i tak najpierw jedziesz 14 cali knightami pozniej wlatujesz tam dyskiem, w nastepnej wylatujesz dyskiem i knightami jedziesz 14 (ale wtedy bez szarż).

sam gram ( a w zasadzie to dzieki Delightowi tak gram) na duzym magu slaanesha, który jest awsome, i małym tzeentchowcu z 3 spellami i okiem czincza (duzy ma warda, puppeta, es, favorke) bsb z asf es i zdawaniem testow statystyk (bo nazwy przedmiotu nie pamietam

opcja z minimalna liczba pkt w corach jest dobra, jesli gra sie na chosenach, jesli sie na nich nie gra, warto pakowac w klocki warriorow. eternal flame koniecznie, daje bardzo duzo.
horsemani bez marku, srenio, dostaja jakies pestki w ryj i uciekaja od paniki.
5 chosenow słabo, wydasz duzo pkt, a spadnie od strzelania, bo chyba nie bedziesz wardowal 5 chosenow majac duze klocki.
masz 2 klocki, wiec flamingow sie nie boisz, dostaniesz szarze to wbijasz w bok. masz nawet knightow od tego, a przeciwnik nie zaryzykuje knightow na bok/plecy, bo oni zrobia totalna rozwałe.
oddział z dyskowcem porusza się z mv 1(ale nie mówię tego z pewnością 100%). ale chyba i tak najpierw jedziesz 14 cali knightami pozniej wlatujesz tam dyskiem, w nastepnej wylatujesz dyskiem i knightami jedziesz 14 (ale wtedy bez szarż).
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
BSB nie zmieniaj to najlepsze złożenie. save 1+ i ward 4+ i ward na flamingi.
W rycerzach 2cale marszu, ale on nigdy nie powinien jeździć w rycerzach... w wyjątkowych sytuacjach dla lookouta dołącza do fasta. Lub trzyma się 3 cale do kawy dla look outa 4+. Cała jego siła jest tak że on jest gdzie indziej niż kawa, która powinna być na flance.
Magiczne na lordzie: pewnie, ja moim też nie zamierzam walczyć z eterykami... ale zdarzają się sytuacje, gdzie trzeba zblokować duchy dobić coś pomóc bsb bo musi się uwolnić... poza tym pomaga jak eteryki przypadkiem Cie złapią.
Za 5 pkt warto
W chaosie wystarczy jeden mag z 3 okiem. Naprawde. Ma taki potencjał ze na drugiego zwyczajnie szkoda pkt.
Flamingi muszą być, otwieracza puszek w postaci razora nie potrzebujesz
W rycerzach 2cale marszu, ale on nigdy nie powinien jeździć w rycerzach... w wyjątkowych sytuacjach dla lookouta dołącza do fasta. Lub trzyma się 3 cale do kawy dla look outa 4+. Cała jego siła jest tak że on jest gdzie indziej niż kawa, która powinna być na flance.
Magiczne na lordzie: pewnie, ja moim też nie zamierzam walczyć z eterykami... ale zdarzają się sytuacje, gdzie trzeba zblokować duchy dobić coś pomóc bsb bo musi się uwolnić... poza tym pomaga jak eteryki przypadkiem Cie złapią.
Za 5 pkt warto
W chaosie wystarczy jeden mag z 3 okiem. Naprawde. Ma taki potencjał ze na drugiego zwyczajnie szkoda pkt.
Flamingi muszą być, otwieracza puszek w postaci razora nie potrzebujesz
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Horsemani zawsze mają jeszcze przerzut, więc spora szansa że panikę zdadzą, z flamingami racja - wróciły do rozpiski, nawet jak jakiś hero we mnie wpadnie to straci na samym CR kilka punktów (tylko szkoda by było przegrać taką walkę i stracić frenzy).sYsek pisze:
horsemani bez marku, srenio, dostaja jakies pestki w ryj i uciekaja od paniki.
masz 2 klocki, wiec flamingow sie nie boisz, dostaniesz szarze to wbijasz w bok. masz nawet knightow od tego, a przeciwnik nie zaryzykuje knightow na bok/plecy, bo oni zrobia totalna rozwałe.
oddział z dyskowcem porusza się z mv 1(ale nie mówię tego z pewnością 100%). ale chyba i tak najpierw jedziesz 14 cali knightami pozniej wlatujesz tam dyskiem, w nastepnej wylatujesz dyskiem i knightami jedziesz 14 (ale wtedy bez szarż).
Bardziej mi chodziło o LoS od knigtów, chyba w sumie bezpieczniej trzymać dyskowca w 3" - najpierw Los na 4+, potem na lordzie odrzucanie hita na 2+ a potem jeszcze ward na 3+
Slaanesh też mi się bardzo podoba - magia fajna, tylko ten ward o jeden słabszy a to potrafi zrobić różnicę. generalnie uważam, że 1 mag powinien wystarczyć (drugi by się zmieścił z dispel scrollem ale go puppet blokuje)
Zależnie od sytuacjiEldritch pisze: Napisz jeszcze do czego wykorzystujesz w tej rozpisce 20 wojów Tzeentcha - jako anvil, tarpit, czy support ?

Ok - poprawki i zostało coś takiego:
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 445.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]
Infernal Puppet [35.0]
Warrior Bane [5.0]
Disc of Tzeentch
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 235.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Stream of Corruption [20.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Biting Blade [5.0]
Disc of Tzeentch
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Marauder Horsemen @ 75.0 Pts
No Mark; Flail
36 Chaos Marauders of Khorne @ 222.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician
22 Chaos Warriors of Khorne @ 432.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
20 Chaos Warriors of Tzeentch @ 378.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Rapturous Standard [20.0]
6 Chaos Knights of Khorne @ 315.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
Models in Army: 107
Total Army Cost: 2397.0
Wrzuciłem ten mieczyk magiczny, jako, że ma walczyć z eterykami to dałem obniżanie ataków (na spirity czy wraithy w sam raz).
To tylko +1 CR... a rycerze combaty i tak wygrywają a przeciwnicy stoją na stubbornie... natomiast 9ld... przy khornie jest niezbędne. Ten oddział ma być z dala od generała i bsb, musi sobie radzić sam. Mi dyscyplina uratowała już zycie nie raz
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
A nie lepiej Knightów robić bardziej mobilnych, +1 do ruchu też chyba im sporo pomaga...
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
trochę tak... ale ja niewyobrażam sobie nie mieć klocka warriorow z 10 calami marszu:) Więc w mojej rozpie oni niosą sztandar move, no ale ja gram 2x khorne
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.