Początkujący.... (Pytania/Pomoc)
Re: Początkujący....
Vampy są bardzo spoko jeżeli chodzi o początkującego gracza.
Jeżeli kręcą cię klimaty transylwańskie to jest armia dla ciebie.
Jeżeli chodzi o grę to armia jest bardzo mobilna (popychaczka), mocna w walce w ręcz, stabilna no chyba że ktoś ci zabije generała i ma bardzo mocną magie plus możliwość wskrzeszania poległych modeli.
Niestety nie posiada praktycznie strzelania.
I największy plus mam armie wampirów do sprzedania.
Jeżeli kręcą cię klimaty transylwańskie to jest armia dla ciebie.
Jeżeli chodzi o grę to armia jest bardzo mobilna (popychaczka), mocna w walce w ręcz, stabilna no chyba że ktoś ci zabije generała i ma bardzo mocną magie plus możliwość wskrzeszania poległych modeli.
Niestety nie posiada praktycznie strzelania.
I największy plus mam armie wampirów do sprzedania.
knopersie kochany odpowiedz sobie na 1 pytanie czy masz duuuzo kasy (myśle tu o jakiś 2-3 TYŚIĄCACH) jak tak to ok idziemy dalej:
1. mamy kase
a) Wybierz sobie armie której figurki są wg. cb ładne i fajne. w tej edycji prawie każda armia jest różnorodna. Przykład? Np. te straszne vampiry!!! jak chcesz grać różnorodnie mozesz wystawiać szkielety, zombie black knightów, Coacha, lorda klepacza, smoka itp. na prawde w każdej armi jest różnorodność
b) masz ciśnienie na wynik: wybierz sobie armie która ma dobre "statystyki" np. w wampirach gównie gra się: ghule, ghule, gwardia ,lord mag, BSB. Kupujesz sobie dobre jednostki w większej ilości u mozesz sobie kombinować czy np. wystawiasz więcej ghuli moze 2 gwardie itp. bo masz duzo figure które na stole nie tylko się dobrze prezentują!!! jak chcesz cisnąć na wynik to popytaj o przegięte armie: np. VC, demony, HE, skaveny, DE
2. nie mamy kasy (mniej niż 1500zł)
a) chcesz grać klimatycznie? no to masz problem bo na różnorodność figurek zabraknie ci kasy! i zanim coś kupisz już musisz sobie wybrać czy chcesz grać na altyleri, kawie, piechocie itp.
b) NAJPROSTRZA MOŻLIWOŚĆ!!! Kupujesz to co jest dobre i masz standard armii
plusy:
masz figurki
mozesz grać
masz mocną armię
OPISUJE TO Z TĄ KASĄ JAK PATRZE NA KUPOWANIE W SKLEPIE NA JAKIEŚ 2400pkt
to tak wg. mnie. mój kolega ma zamiar zbierać Woch, on wyznaje zasadę 2b chociaż chce być klimatyczny
z mojego doświadczenia widze ze nie ma czegoś takiego jak tylko klimatyczna gra bo jak setny raz dostaniesz w dupe to sprzedasz armie i na tym się skończy... dlatego najlepiej wyznawać zasadę 1/2 B
1. mamy kase
a) Wybierz sobie armie której figurki są wg. cb ładne i fajne. w tej edycji prawie każda armia jest różnorodna. Przykład? Np. te straszne vampiry!!! jak chcesz grać różnorodnie mozesz wystawiać szkielety, zombie black knightów, Coacha, lorda klepacza, smoka itp. na prawde w każdej armi jest różnorodność
b) masz ciśnienie na wynik: wybierz sobie armie która ma dobre "statystyki" np. w wampirach gównie gra się: ghule, ghule, gwardia ,lord mag, BSB. Kupujesz sobie dobre jednostki w większej ilości u mozesz sobie kombinować czy np. wystawiasz więcej ghuli moze 2 gwardie itp. bo masz duzo figure które na stole nie tylko się dobrze prezentują!!! jak chcesz cisnąć na wynik to popytaj o przegięte armie: np. VC, demony, HE, skaveny, DE
2. nie mamy kasy (mniej niż 1500zł)
a) chcesz grać klimatycznie? no to masz problem bo na różnorodność figurek zabraknie ci kasy! i zanim coś kupisz już musisz sobie wybrać czy chcesz grać na altyleri, kawie, piechocie itp.
b) NAJPROSTRZA MOŻLIWOŚĆ!!! Kupujesz to co jest dobre i masz standard armii
plusy:
masz figurki
mozesz grać
masz mocną armię
OPISUJE TO Z TĄ KASĄ JAK PATRZE NA KUPOWANIE W SKLEPIE NA JAKIEŚ 2400pkt
to tak wg. mnie. mój kolega ma zamiar zbierać Woch, on wyznaje zasadę 2b chociaż chce być klimatyczny
z mojego doświadczenia widze ze nie ma czegoś takiego jak tylko klimatyczna gra bo jak setny raz dostaniesz w dupe to sprzedasz armie i na tym się skończy... dlatego najlepiej wyznawać zasadę 1/2 B
Według mnie Leśne nie spełniają tych założeń - nie znaczy to, że nie można zajebiście pograćKnopers pisze:Jarku, a czy twoim zdaniem armia Bestii lub Leśnych elfów spełnia wymogi przedstawione pod punktem 1/2 B w twoim poście ?
Co do kasy 1500zł++ to lekko przegięte stwierdzenie - ja się zmieściłem narazie w jakichś 600-800zł a mogę armię na jakieś 2200-2500 wystawić
Knopers, pograj na proxach najlepsza opcja!
Ściągnij army booka w pdf, poczytaj o zasadach, jednostkach, stwórz parę rozpisek, zagraj kilka gier i będziesz wiedział czy "to jest armia dla mnie"
Ja po graniu na proxach Vampire Counts stwierdziłem: "definitywnie to nie jest armia dla mnie "
Póki nie spróbujesz to się nie dowiesz
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Też polecam grę na proxach. Od dawna planuję drugą armię i tak się zastanawiałem, co to za armia będzie. Miałem zapały na chaos dwarfy - trochę pograłem. No tak średnio się grało. Potem chciałem zagrać dla funu wampirami, mimo wszystko granie na po prostu klockach piechoty też jakoś mnie nie cieszyła.
Mimo iż gram imperium to jednak mogę ci coś podpowiedzieć. Od czasu do czasu grywam z Leśnymi Elfami i gryzę je... pancernymi klocami(gram jeszcze na 7ed). TU możesz mieć problem przebić się przez ich pancerz. Niestety łuki Elfów nie maja dużego przebicia, więc do gry musi ruszyć drewno. Jednak każde drzewo leci od płonących ataków więc pojawia się kolejny problem. Jednak w 7ed. miały wnerwiający potencjał magiczny i tu możesz spróbować go dawać w różne rodzaju magiczne tricki.
Pamiętaj, że Bretonnia to szybka armia(w większości kawaleria), więc musisz szybko liczyć na walkę wręcz. Z mojego punktu widzenia Tancerze Wojny zawsze padali w 1 turze walki wręcz z kawalerią.
Pamiętaj, że Bretonnia to szybka armia(w większości kawaleria), więc musisz szybko liczyć na walkę wręcz. Z mojego punktu widzenia Tancerze Wojny zawsze padali w 1 turze walki wręcz z kawalerią.
For Sigmar and the Empire!
Wypróbuj to, jeśli jeszcze tego nie robiłeś:
http://www.cytadela.pl/modules.php?name ... r=0&thold=.
Z resztą ja powiem, że powinieneś wybrać krasnoludy. Mają najlepszy klimat, najlepsze maszyny, mają możliwość robienia runicznych przedmiotów. I z pewnością sprostają brecie . Maszyny przebiją się przez ich pancerze, thuderersi poprawią, a klocek 40 wojowników z GW może spokojnie ustać szarżę rycerzy. Resztą zajmą się elitarne oddziały piechoty.
http://www.cytadela.pl/modules.php?name ... r=0&thold=.
Z resztą ja powiem, że powinieneś wybrać krasnoludy. Mają najlepszy klimat, najlepsze maszyny, mają możliwość robienia runicznych przedmiotów. I z pewnością sprostają brecie . Maszyny przebiją się przez ich pancerze, thuderersi poprawią, a klocek 40 wojowników z GW może spokojnie ustać szarżę rycerzy. Resztą zajmą się elitarne oddziały piechoty.
Ja gram od czasu do czasu z bestiami. taktyka bestii uciekać przed wszystkim i w ostatniej turze atak na moje wojska.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
http://www.monolith-icon.eu/sklep//inde ... prod_id=48
Czy taka figurka w skali 54 mm będzie dobra na treemana w 28 mm ? Pytam bo szukam jakiejś alternatywy, a figurki w 54 mm nigdy nie miałem.
Czy taka figurka w skali 54 mm będzie dobra na treemana w 28 mm ? Pytam bo szukam jakiejś alternatywy, a figurki w 54 mm nigdy nie miałem.
Turniejowo nowe WEwenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
12/4/5
Weź miarkę i sobie zobacz jak wysoki będzie ten model, będzie raczej gabarytów treekina niż treemana. Jak chcesz alternatywny wzór w monolicie to lepiej ten:\
http://www.monolith-icon.eu/sklep//inde ... od_id=3902
Nie jest dużo droższy a będzie znacznie czytelniejszy jako treeman.
http://www.monolith-icon.eu/sklep//inde ... od_id=3902
Nie jest dużo droższy a będzie znacznie czytelniejszy jako treeman.
Hej!
Szukam armii dla siebie, ale każdy wybór nie byl tym czego szukałem :/ Więc zwrócę sie tu do was! Szukam armii która ma potężną magie, nieźle strzela, jest w miarę mobilna, wyskakuje u przeciwnika i umie przyblokować A żeby też sie tłukła w walce też będzie miło Ktoś mi pomoże? Bo już sie załamuje lekko widząc ile wydałem na figurki które należą do różnych armii :<
Szukam armii dla siebie, ale każdy wybór nie byl tym czego szukałem :/ Więc zwrócę sie tu do was! Szukam armii która ma potężną magie, nieźle strzela, jest w miarę mobilna, wyskakuje u przeciwnika i umie przyblokować A żeby też sie tłukła w walce też będzie miło Ktoś mi pomoże? Bo już sie załamuje lekko widząc ile wydałem na figurki które należą do różnych armii :<
Mi tutaj pasują HE lub Lizardmeny - mają zajebistą magię, sporo lekkiego strzelania, są mobilni (He więcej movmenta o 1, a lizardmeny to skirmisch), no z wyskakiwaniem może być problem u HE, śmieciowych blokerów te armie też mają spora (skinki, orły)Damik pisze:Hej!
Szukam armii dla siebie, ale każdy wybór nie byl tym czego szukałem :/ Więc zwrócę sie tu do was! Szukam armii która ma potężną magie, nieźle strzela, jest w miarę mobilna, wyskakuje u przeciwnika i umie przyblokować A żeby też sie tłukła w walce też będzie miło Ktoś mi pomoże? Bo już sie załamuje lekko widząc ile wydałem na figurki które należą do różnych armii :<
Skaveny to nie jest najlepszy wybór - magię mamy ponadprzeciętną (lora skaveńskie to nie jest shadow ani life i nie mamy książki, przenoszenia kostek, czy przedmiotu od kradnięcia kostek przeciwnikowi) strzelanie też jest raczej dziwne (brak praktycznie na turniejach lekkiego strzelania) mobilni też nie są (mają 1 więcej movmenta od standardowej piechoty i brak kawalerii w armii, co w połączeniu z wielkimi klocami nie czyni ich najmobilniejszej armii)Manfred pisze:skaveny
mam trochę modeli do pchnięcia, mocna magia, strzelanie jest spoko, blokuje, ma abomke do jebnięcia w walce i wykopki/skautów
Ps. Mam na sprzedaż HE z podstawki
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Imperium ma niezłą magię ale jak nie chcesz maszyn to nie dla ciebie