Rozpiski Imperialne 8 edycja

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
VeXel
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 36
Lokalizacja: UK Doncaster

Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja

Post autor: VeXel »

I rycków nie lepiej w 2x po 5 wystawić?

Awatar użytkownika
Legion
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Ostland

Post autor: Legion »

krystian1wielki pisze:Taki park maszynowy aż sie prosi o inżyniera :wink:
Niestety 1500 punktów daje dość wąskie ramy co się zmieści, a co nie :wink:
#helion# pisze:a włócznie lepiej na swordy zamienić, lepsze statsy i parówka
Tia, moi pikinierzy są piknie wymalowani, aż chwiałoby się nimi zagrać, ale ich wartość bojowa jest znikoma (nie żeby szermierzy była duża :) ), chyba tak trzeba będzie zrobić.
VeXel pisze:I rycków nie lepiej w 2x po 5 wystawić?

Taka dycha z kapelanem przynajmniej ma jakąś realną siłę uderzenia, wątpię by rozdrobnienie było w tym przypadku korzystne.

Jaką szkołę magii opłaca się brać dla takiego II poziomowego maga?
Vae victis!

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Legion pisze: Jaką szkołę magii opłaca się brać dla takiego II poziomowego maga?
Cienia, światła, ognia bądź niebios. W sumie same fajerwerki. Głównie ze względu na niski CV zerówek.
Obrazek

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Co do rycerzy, wbrew pozorom można przemyśleć warbanner. (zwłaszcza, gdyby BSB dało się na konia posadzić do tego).
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

A ja bym rozważył steel standar - masz zasięg szarży większy od elfów czy brety i jakby co zawsze ciut szybciej możesz w combat wejść

Awatar użytkownika
Tofic
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: Animosity

Post autor: Tofic »

Obrazek

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2434
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Na zbliżający się turniej w Łodzi:

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=30921
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
krilan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141

Post autor: krilan »

Witam! Ustawiłem się na 1500 pkt przeciwko orkom i goblinom, może dark elfom. Grac będziemy bez lordów, wymyśliłem sobie coś takiego:

Kapitan generał (płytówka, sword of might, enchanted shield, luckstone) 93 pkt
Kapitan bsb (biting blade, armour of meteoric iron) 105 pkt
Mag lvl2 ogień 100 pkt
Inżynier (lekki pancerz) 67 pkt

29 mieczników FCG (detaczment 9 kuszników) 271 pkt
10 handgunów (snajper) 105

24 greatswordów FCG (detaczment 9 kuszników) 342 pkt
6 pistoliersów (outrider z repeater pistol, muzyk) 132 pkt
działo 100 pkt
moździerz 75 pkt

hellblaster 110 pkt

RAZEM 1500 pkt
modeli 100

Gienio do greatswordów, bsb do mieczy, mag do jednych kuszników, helblaster chroni park maszynowy w którym stoi inżynier.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Może być, lecz:
- hellblaster niczego nie obroni, za rzadko trafia. Lepszy drugi mortar a za zaoszczędzone pkt dispell scrolla. Maszyny można ochraniać całkiem skutecznie chowając je po prostu za regimentami tak aby wystawały tylko fragmenty którymi widzimy wroga
- zamiast kapitana lepszy warrior priest na gienka. Też Ld8 a +1 kostka do dispella i hate. Wtedy dać go do great swordów i odpowiednio ochronić
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
krilan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141

Post autor: krilan »

- musiałbym wyrzucić inżyniera i kapitana żeby ogarnąć punkty na priesta, punkty herosów mam prawie na styk (10 luzem)
- pokombinuje jeszcze z moździerzem, ale przy trzech maszynach inżynier byłby przydatny

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

A zamiast eshielda na gienku nie lepiej dragonhelm i zwykły shield? koszt mniejszy, save lepszy i jeszcze jest ward na ogień i mógłbyś dorzucić mu ten badziew za 5 pkt z wardem 6+ przeciw maszynom

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Inżynier to mus. Lepiej już zrezygnować z jakiś detachmentów lub handgunnersów z championem na detka kusz.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Tofic
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: Animosity

Post autor: Tofic »

Tak jak kolega mówił, rozpiska aż prosi się o Priesta jako generała. Jeżeli dasz BSB Banner of Enternal Flame (Trolle, Hydra), zdejmiesz light armor z inżyniera, to akurat wejdzie ci kapłan z armour of meteoric iron. Tylko sugestia :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

według mnie dobry pomysł ale pod warunkiem że upchnie tam jeszcze GW bo bez tego kapłan mi jakoś nie pasuje :D

Awatar użytkownika
krilan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141

Post autor: krilan »

Dzięki za rady!
Kombinowałem z priestem i nie starcza punktów żeby i on i bsb był dobrze chroniony (as 4+ max 3+) , przy kapitanie jako gienku i drugim jako bsb mają odpowiednio as 2+ i 1+, Mag dostał warda na 6+ Teraz herosi mają równo 25%
Zmieniłem też helblastera na drugi moździerz, za ekstra punkty dokupiłem kuszników.

Kapitan generał (płytówka, tarcza, dragonhelm, sword of might, luckstone) 90 pkt
Kapitan bsb (biting blade, armour of meteoric iron) 105 pkt
Mag lvl2 ogień (talisman of protection) 115 pkt
Inżynier 65 pkt

29 mieczników FCG (detaczment 10 kuszników) 279 pkt
10 handgunów (snajper) 105

24 greatswordów FCG (detaczment 11 kuszników) 358 pkt
6 pistoliersów (outrider z repeater pistol, muzyk) 132 pkt
działo 100 pkt
moździerz 75 pkt
moździerz 75 pkt

RAZEM 1499 pkt
modeli 103

Pomyślę jeszcze o prieście bo jednak hate przydałby się w tych greatswordach.

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

na tym magu raczej chodziło o ironcurse icon (ward 6+ dla maga i oddziału na obrażenia z maszyn)
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Nie lepiej dla generała dać Armour of Silvered Steel i coś ca 5 pkt., np. luckstone oraz do tego GW?
Obrazek

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

raczej nie bo ten i tak ma Asv 2+ a do tego słomkę i warda na ogień (jak dla mnie szkoda jego 5 I na GW zwłaszcza że ze słomką i tak ma S5 i magiczne ataki)

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

Brakuje Ci punktów w kategorii Core - detki nie liczą się do limitu. Musisz tych kuszników wyciągnąć jako osobny oddział.

Tak jak Ci już reszta wspomniała, zamień kapitana na kapłana. Oto skąd wziąć punkty:
- wywal warda na magu (bez sensu, naprawdę)
- pojedyńczy snajper też raczej niezbyt przydatny
- pistoleciarze za łatwi do zabicia, zamień na rycerzy

Ewentualnie, jeżeli zdecydujesz się na mały oddział rycerzy, możesz dać im płonące ataki i kombować z gwardią (rycerze zdejmują regenkę, gwardia dobija). W takiej sytuacji koniecznie zamień maga na Lore of Light.


Maciek

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2434
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Czemu detki nie liczą się do limitu punktów. Nie są osobnym oddziałem (tak jak np.furie) ale upgradem do parent unitu.

Jakieś poparcie w książkach do tej teorii?
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

ODPOWIEDZ