rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów VIII ed.
AD 1) Jak to nie euro to wal BoSa
AD 3) jak ich będzie miało coś zjeść to ich zje, na korsarzy z brzytwą MR nie działa. No i od czegoś masz swoje kostki Dispella żeby rozpraszać pociski w ten drugi oddział. Poza tym - najlepszą obroną jest atak. Nie ilość ocalałych, a ilość zabitych liczy się do zwycięstwa.
AD 4) jak chcesz rzucić Fireballa z normalnej ilości kostek jak masz BoHa ? - > czyli żadne inne czary nie będą rozpraszane
AD 5) 10 WL nie schodzi jak ciepłe bułeczki 3+ AS na strzelanie, poza tym te 15 krasnoludzkich handgunnów musi cię widzieć, a idea jest taka żeby 10 WLO stało za 25 Wl ustawionych w hordę lub przynajmniej w 7-8mkę. Poza tym nie łudźmy się - 15 strzelb musi jeszcze trafić, zranić a ty masz pancerz i własne strzelanie! W tym momencie 15 gunnerów to twój priorytet z twoich łuków, więc straty sa też po stronie dwarfów.
AD 6) 1 orzełek z 15 handgunnów schodzi jak ciepłe bułeczki. No ale faktycznie na jakieś odgnanie się zawsze sprawdzi.
AD 3) jak ich będzie miało coś zjeść to ich zje, na korsarzy z brzytwą MR nie działa. No i od czegoś masz swoje kostki Dispella żeby rozpraszać pociski w ten drugi oddział. Poza tym - najlepszą obroną jest atak. Nie ilość ocalałych, a ilość zabitych liczy się do zwycięstwa.
AD 4) jak chcesz rzucić Fireballa z normalnej ilości kostek jak masz BoHa ? - > czyli żadne inne czary nie będą rozpraszane
AD 5) 10 WL nie schodzi jak ciepłe bułeczki 3+ AS na strzelanie, poza tym te 15 krasnoludzkich handgunnów musi cię widzieć, a idea jest taka żeby 10 WLO stało za 25 Wl ustawionych w hordę lub przynajmniej w 7-8mkę. Poza tym nie łudźmy się - 15 strzelb musi jeszcze trafić, zranić a ty masz pancerz i własne strzelanie! W tym momencie 15 gunnerów to twój priorytet z twoich łuków, więc straty sa też po stronie dwarfów.
AD 6) 1 orzełek z 15 handgunnów schodzi jak ciepłe bułeczki. No ale faktycznie na jakieś odgnanie się zawsze sprawdzi.
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
Po paru bitwach drugie podejście z 2 rospiskami. Proszę o rady.
Arcy-floriat,talisman of s, scroll-360
Mag 2lev-sigil,ward6+od maszyn-180
bsb-loremastercloack, e sield,dwurak,DA-170
25 archers-fire banner,muz-306
10 archers-110
15 spearman-cg-205
25 wl-banner of sorcery, amulet of light,cg-495
23 swordmasters-cg, amulet of fire, standar of balance-420
3 orły-150
albo
Arcy-floriat,talisman of s, scroll-360
Mag 2lev-sigil,ward6+od maszyn-180
bsb-loremastercloack, e sield,dwurak,DA-170
30 LSG-cg,fire banner-425, muz
10 archers-110
10 spearman-90
26 wl-banner of sorcery, amulet of light,cg-490
23 swordmasters-cg, amulet of fire, standar of balance-420
3 orły-150
Z lorami jeszcze się zastanawiam
ew kosmetyka-arcy loremaster cloack, ring of fury,scroll, albo ksiażka.
Rospiska dalej robiona pod figury które posiadam, a swordmasterówtrochę mam.
Arcy-floriat,talisman of s, scroll-360
Mag 2lev-sigil,ward6+od maszyn-180
bsb-loremastercloack, e sield,dwurak,DA-170
25 archers-fire banner,muz-306
10 archers-110
15 spearman-cg-205
25 wl-banner of sorcery, amulet of light,cg-495
23 swordmasters-cg, amulet of fire, standar of balance-420
3 orły-150
albo
Arcy-floriat,talisman of s, scroll-360
Mag 2lev-sigil,ward6+od maszyn-180
bsb-loremastercloack, e sield,dwurak,DA-170
30 LSG-cg,fire banner-425, muz
10 archers-110
10 spearman-90
26 wl-banner of sorcery, amulet of light,cg-490
23 swordmasters-cg, amulet of fire, standar of balance-420
3 orły-150
Z lorami jeszcze się zastanawiam
ew kosmetyka-arcy loremaster cloack, ring of fury,scroll, albo ksiażka.
Rospiska dalej robiona pod figury które posiadam, a swordmasterówtrochę mam.
Wczoraj grałem z Delfami euro bitwe.
arcy z 2+ wardem i annulianem, life
mag z dsem, high
bsb z BoS
12 luków
14 łuków
30 spearmenów
duzy klocek WL - okolo 24
2x10WL, champ muzyk
12 SM, champ muzyk
3 orły
Rozpa na granie z kazdym, idealny bloker. 10-10 wyszlo. brakuję mi jakiegos mocnego kopa.
kolejne testy to lekka redukcja piechoty elitarnej, wyrzucenie orła i dodanie balisty.
arcy z 2+ wardem i annulianem, life
mag z dsem, high
bsb z BoS
12 luków
14 łuków
30 spearmenów
duzy klocek WL - okolo 24
2x10WL, champ muzyk
12 SM, champ muzyk
3 orły
Rozpa na granie z kazdym, idealny bloker. 10-10 wyszlo. brakuję mi jakiegos mocnego kopa.
kolejne testy to lekka redukcja piechoty elitarnej, wyrzucenie orła i dodanie balisty.
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
Aldean pisze:duzy klocek WL - okolo 24
Ja osobiście nie mam zaufania do takich małych oddziałów, za mała siła przebicia.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
moze i nawet 27 ich bylo:> napisalem okolo bo z pamięci jechałem:>Andrzej pisze:Aldean pisze:duzy klocek WL - okolo 24
Ja osobiście nie mam zaufania do takich małych oddziałów, za mała siła przebicia.
pozdro
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
Jak podlecisz od fronu, to i owszem. Ale z koleji szarża orła z boku ma sporą szanse złamać taki oddziałdiuk pisze:AD 6) 1 orzełek z 15 handgunnów schodzi jak ciepłe bułeczki. No ale faktycznie na jakieś odgnanie się zawsze sprawdzi.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Nudze sie i sie zastanawiam nad takim mykiem:
Arcy z Shadowem i Vortexem, 4 lvl
Mag 2 lvl, heavens, seerstaff
Bsb, barded steed, crown of command, dragonhelm, dwurak, save 2+
24 luki BoEF muzyk
20 lukow muzyk
11 SE FCG
7 DP muzyk sztandar BoS
7 DP muzyk
15 SH tarcze muzyk sztandar
4x orly
Mag z heavena bierze jedyneczke (rerolle 1 w 12") i cos do smaku, np rerolle 6 u wroga.
Mam 31 woundow z save 2+, z potencjalnymi rerollami 1 na save Kopa mam tylko w szarzy, racja, po to brzytwa - zbrzytwowany klocek 7 DP wyplaca ledwie 14 atakow WS 5, I6, S9 ASF, konie 7 atakow s5. Jak dojda rerolle 1 na woundach to jest makabra.
Czasem nie wylosuje brzytwy, wrog mi zepsuje scrollem lub zdispeluje. Klocek DP w cel z obnizonym T i bez brzytwy bije pieknie.
Crown of Command lotne, bo nawet klocek SH nie zawsze bedzie mial steadfasta.
Owszem, rozpa czysto for fun do zabawy kawa, ale skoro mam tyle kawy, to chce sie nia pobawic I nie, to nie jest tak, ze opieram rozpe na 1 czarze. Gdyby tak bylo, to bralbym BoH z heavenem. Tu mam 3 czary robiace rzez - rerolle 1, brzytwa i obnizenie T.
Jak to wyglada?
Arcy z Shadowem i Vortexem, 4 lvl
Mag 2 lvl, heavens, seerstaff
Bsb, barded steed, crown of command, dragonhelm, dwurak, save 2+
24 luki BoEF muzyk
20 lukow muzyk
11 SE FCG
7 DP muzyk sztandar BoS
7 DP muzyk
15 SH tarcze muzyk sztandar
4x orly
Mag z heavena bierze jedyneczke (rerolle 1 w 12") i cos do smaku, np rerolle 6 u wroga.
Mam 31 woundow z save 2+, z potencjalnymi rerollami 1 na save Kopa mam tylko w szarzy, racja, po to brzytwa - zbrzytwowany klocek 7 DP wyplaca ledwie 14 atakow WS 5, I6, S9 ASF, konie 7 atakow s5. Jak dojda rerolle 1 na woundach to jest makabra.
Czasem nie wylosuje brzytwy, wrog mi zepsuje scrollem lub zdispeluje. Klocek DP w cel z obnizonym T i bez brzytwy bije pieknie.
Crown of Command lotne, bo nawet klocek SH nie zawsze bedzie mial steadfasta.
Owszem, rozpa czysto for fun do zabawy kawa, ale skoro mam tyle kawy, to chce sie nia pobawic I nie, to nie jest tak, ze opieram rozpe na 1 czarze. Gdyby tak bylo, to bralbym BoH z heavenem. Tu mam 3 czary robiace rzez - rerolle 1, brzytwa i obnizenie T.
Jak to wyglada?
Kolejna rospiska która mi chodzi po głowie, tym razem bardziej defensywna. Zastanawiam się czy ,,konkretna zaczepka'' ma jakikolwiek sens.
Arcymag, ring of fury, scroll, loremaster cloack-life 360
Mały sigil, ward 6+ pd maszyn-high magic 180
bsb,reaver bow, e. sield, DA 170
30 loren sea guard, cg, flame 435
15 łuk, muz 170
3 bolce 300
2 orły 100
28white lions-cg, mag ataki 465
10 pohenixów, szmata of sorcery,muz 218
Arcymag, ring of fury, scroll, loremaster cloack-life 360
Mały sigil, ward 6+ pd maszyn-high magic 180
bsb,reaver bow, e. sield, DA 170
30 loren sea guard, cg, flame 435
15 łuk, muz 170
3 bolce 300
2 orły 100
28white lions-cg, mag ataki 465
10 pohenixów, szmata of sorcery,muz 218
Nie znalazłem odpowiedniego tematu, więc piszę tutaj. W Warhammera przestałem grać mniej więcej po miesiącu od wyjścia 8ed., więc zasad prawie żadnych nie pamiętam. Niedługo turniej i chciałbym się wreszcie zmobilizować i pójść. Szybko powtórzę sobie zasady, lecz potrzebuję pomocy. Czy ktoś mógłby ułożyć mi odpowiednią rozpiskę na 1500 pkt.? Figurki mam, więc kwestia tylko co z czym wystawić, chętnie przyjmę propozycję nastawione na walkę z bretonią, ale, jak już mówiłem, idę na turniej, więc wszystko może się zdarzyć. Prosiłbym również o pominięcie żargonu typu BoS, ponieważ przerwa wypaliła dużą dziurę w mojej głowie i niewiele rozumiem.
Proszę o wybaczenie, ale generalnie, w tej chwili nie za bardzo wiem co dobrze gra, a co odpada, inaczej bym o nic nie prosił.
PS. Nigdzie w podręczniku nie znalazłem "Dragonhelm".
Proszę o wybaczenie, ale generalnie, w tej chwili nie za bardzo wiem co dobrze gra, a co odpada, inaczej bym o nic nie prosił.
PS. Nigdzie w podręczniku nie znalazłem "Dragonhelm".
"Dobrze posłużył nam ten mit o Chrystusie" - papież Leon X
Nie jest to istotne, bo niedługo wybieram się na zakupy i według tej rozpiski chciałbym dokupić potrzebne modele. Zwłaszcza WL, bo mam ich mało w porównaniu do SM. Jedyne czego mi brakuje i do czego nie jestem pewien, to Dragon Prince. Po prostu, potrzebna mi jest rozpiska, najwyżej coś dokupię.
"Dobrze posłużył nam ten mit o Chrystusie" - papież Leon X
No ok, no to coś takiego:
Mag z boundem 2d6 s4 i dodatkowy czar
BSB As2+, reroll
Łucznicy z flamingiem 20
łucznicy 10
WL 30+ z d3 kości powera
2 x orzeł
Jak zostaną Ci pkt, to wpakuj jakieś wsparcie, typu 2x5 SM czy cuś. Ewentualnie zrób 2 x 20-25 WL
Mag z boundem 2d6 s4 i dodatkowy czar
BSB As2+, reroll
Łucznicy z flamingiem 20
łucznicy 10
WL 30+ z d3 kości powera
2 x orzeł
Jak zostaną Ci pkt, to wpakuj jakieś wsparcie, typu 2x5 SM czy cuś. Ewentualnie zrób 2 x 20-25 WL
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
A ja wziałbym death, na te pkt z Ld 9 od BSB snajperka jest zabójcza
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.