Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
The Miz
Chuck Norris
Posty: 507
Lokalizacja: WWE

Re: Rozpiski WE

Post autor: The Miz »

Moja pierwsza rozpiska WE. Inspirowałem się trochę rozpiską Laika Z bitwy o Białystok, gdyż miałem tam przyjemność z nim zagrać i rozpiska wydała mi się całkiem mocna.

Co o niej sądzicie?? :

Unnamed2400 Pts - Wood Elves Army

1 Wardancer Highborn @ 295.0 Pts
General; Wardancer
Stone of Rebirth [30.0]
Crown of Command [35.0]
Blades of Loec [35.0]

1 Spellweaver @ 305.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]

1 Noble @ 142.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Asyendi's Bane [10.0]

1 Spellsinger @ 120.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]

Core Units:
20 Glade Guard FCG 286.0 Pts
Banner of Eternal Flame [10.0]

2x10 Glade Guard + muzyk 126.0 Pts
3x10 Dryads @ 120.0 Pts
5 Glade Riders @ 120.0 Pts
Spear; Longbow

Special Units:
10+1 Wardancers + Bladesinger @ 219.0 Pts
Musician

9+1 Wardancers + Bladesinger 201.0 Pts
Musician

Rare Units:
2x1 Great Eagle @ 50.0 Pts

Models in Army: 94
Total Army Cost: 2400.0
Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, o 11:07 przez The Miz, łącznie zmieniany 2 razy.
Because I'M The Miz and I'M AWESOME!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=iMt-MJ1h ... ure=fvwrel

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »


Awatar użytkownika
The Miz
Chuck Norris
Posty: 507
Lokalizacja: WWE

Post autor: The Miz »

Już bez przesady, że nie jest już w ogóle obrobiona, ale ok zaraz zrobię, jak umieściłeś w poradniku ;)
Because I'M The Miz and I'M AWESOME!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=iMt-MJ1h ... ure=fvwrel

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

poprostu jestem troche jeszcze na kacu i nie chciało mi sie tego czytac xD

co do rozpy to: 1 lev na magu to marnotrastwo, ten gem mu nie potrzebny podobnie jak bsbkowi ta czapa, imo 10 driad ma niewiele większa wartość bojową od 8ek, poza tym z GR zrobił bym WR i zmieścił gdzieś jeszcze 5WW. AAA i najważniejsze rozbij ten kloc 20 GG na te trzy oddziały np 14/14/12. Nie ma co przekraczac i to znacznie magicznej bariery 200pts, tym bardziej że pewnie byłby tam generał i ew BsB. A tak jeśli coś źle pójdzie zmienisz oddział bohaterem, i tyle.

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Ekhm, odniesie się ktoś do mojej rozpiski? ;)
Chciałby usłyszeć co można w niej zmienić na lepsze :)
Myślę że jest obrobiona i czytelna 8)
Wrzucę raz jeszcze na nową stronę :P

Tkacz Czarów @ 215
- Generał
- 4 poziom @ 35
- Różdżka z Górskiego Wiązu @ 55
- Kamień z Kryształowej Toni @ 30
- domena bestii
@ 350 punktów

Szlachcic @ 75
- lekki pancerz @ 2
- Zmora Asendi @ 10
- Kołczan Strzał Zagłady @ 30
- Sztandar Armii @ 15
@ 132 punktów

Strażnicy Polany x 10 @ 120
- muzyk @ 6
- chorąży @ 12
@ 138 punktów

Strażnicy Polany x 10 @ 120
- muzyk @ 6
- chorąży @ 12
@ 138 punktów

Driady x 8 @ 96
@ 96 punktów

Driady x 8 @ 96
@ 96 punktów

Drzewoduchy x 6 @ 390
@ 390 punktów

Trupa Tancerzy Wojny x 5 @ 90
- muzyk @ 7
@ 97 punktów

Trupa Tancerzy Wojny x 5 @ 90
- muzyk @ 7
@ 97 punktów

Drzewiec @ 285
@ 285 punktów

Suma punktów: 1800
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Polskie nazwy gniotą jaja :lol2: . Dlaczego bierzesz Beast grając na treekinach? Moim zdaniem tak za długo nie pożyją (właściwie to nie wiem po co bierzesz jeden oddział, za który mógłbyś dać sporego kopa innym, a sam i tak chyba nic sensownego nie zrobi). Może uda się wcisnąć orły, albo warhawki, bo brakuje tu śmieci. To tyle na razie.
Edit:
Jak będziesz grał z czymś na parku maszynowym to wywal treemana. Wywal Stona z magiczki, bo wydaje się być zbędny.
Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, o 12:06 przez Shadar, łącznie zmieniany 2 razy.
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Jeszcze nie grałem na bestii, chcę wypróbować :)
Jeżeli wywalę treekiny i treemana to co będzie mieć pierdolnięcie? :P
Jeden oddział treekinów + treeman - na takie punkty myślę że powinno to dawać radę :)
Będę grał z Bretką i Krasnalami, dołożyłem sztandary na łukach bo będę grał B&G.

Polskie nazwy są spoko 8)
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Przeciwko krasiom treeman i tak nic nie zrobi (będziesz go cały czas kitrać). Za te punkty dopakuj tancerki, wsadź jeszcze unit łuków. Jak chcesz mieć drzewko, to bierz life bo nie przeżyją. A jeśli i z nich zrezygnujesz to zostaw beast, a będziesz miał "pierdolnięcie" (woodami :lol2: ), którego ci brakowało. Zostanie ci masa punktów na śmietnik i waywatcherów/wildriderów (jeźdźcy podpakowani zerówką z beasta mogą sporo zrobić, a z drugiej strony maszynki trzeba jakoś zdjąć).
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
Jacobs
Falubaz
Posty: 1127

Post autor: Jacobs »

A do czego miałby by służyć te 5tki tancerzy ?
wenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
Turniejowo nowe WE

12/4/5

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Do ataku z flanek, ściągania uwagi przeciwnika itd, gdy grałem ostatni raz taka jedna piątka nieźle sobie radziła. Strata małego oddziału tak nie boli, a często przeciwnik ich lekceważy - 'jest ich tylko 5' :)

Nie wiem, jakoś nie mogę się przekonać do wywalenia treemana i treekinów :roll:
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Te piątki tancerzy to mogłyby być 7-ki, albo 9-ki i wtedy już mogliby poważnie narozrabiać (jak mówiłem wcześniej: dopakuj tancerzy).
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

beast bedzie lepszy do tej rozpiski z sygnaturka treekiny sa mniejszymi treemanami, poza tym z dwarfami mozna jechac do przodu a trupmi sie nei przejmować, jak dosjdzie do CC to zazwyczaj sie je mieli.

co do samej rozpiski wywal jedna 5tke WD i wrzuć 2 orły.

edit:
po co ma dopakowywac tancerzy? skoro ma oddziały do walki drzew/kiny? Nie ma sensu łapać każdej sroki za ogon, a skupic sie na jednym imo

co prawda ja bym wywlil kiny a wrzucił łuki i WR, ale ja gram zupełnie inaczej :), kurcze chyba wyczerpałem limit postów na caly tydzien

Twoja-Stara
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 157
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Twoja-Stara »

Siema ! Ja elfiakami miałem sporą przerwee ,a ostatnie czasy jakie pamiętam to 7 edycja gdzie treemen zamiatał pole bitwy na wszystkich turniejach typu "1200pkt" ... Mam polski podręcznik jako jeden z niewielu jak widać ,wiec nie obraźcie się za polskie nazwy ,które czasem powalają :)

Wood Elves - Rozpiska

Tkacz Czarów 215pkt/model
+ 4 lvl (35pkt)
+ Great Eagle (50pkt)
+Kamień z Kryształowej Toni (30 pkt)
+Kołczan Strzał Zagłady (30pkt)
+ ?

3 x14 Strażników Polany

5x 8 driad

2x 5 Jeźdźcy Polany

2x 7 tancerze Wojny

1x Drzewiec




Jest to wstępna rozpiska nawet bez punktacji . Mam nadzieje ,że dostane dobre rady np. co wpakować w maga ,ponieważ nie ma żadnego pomysłu ,a nie znam wspólnych przedmiotów (więc w razie potrzeby proszę o wytłumaczenie działania). Mam jeszcze pytanie jak wystawić driady i war dancerów i czy drzewiec opłaca sie tak samo jak w 7 edycji.

Dzięki !
Powrót WE

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2243
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

rozegrałem ta rozpiska kilka bitew, podoba mi sie. nie ma warhawkow, bo nie mam modeli i pewnie ich w najblizszym czasie nie kupie, dlatego sa 3 unity driad.
moim zdaniem waye to swietny oddzial do trzymania maga i bsb. nie sa co prawda ITP, ale nigdy nie walcza, sa mobilniejsze niz luki i bohaterowie nie blokuje jednego unitu tancerek. wszystkie 3 unity tancerek moga sie bic.

1 Wardancer Highborn @ 285.0 Pts
General; Wardancer
Stone of Rebirth [30.0]
Crown of Command [35.0]
Annoyance of Netlings [25.0]

1 Spellweaver @ 305.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]

1 Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]

10 Glade Guard @ 154.0 Pts, fcg, flaming
10 Glade Guard @ 132.0 Pts, muzyk, czempion
Longbow; Musician

3x8 Dryads @ 108.0 Pts, czempion

3xx11 Wardancers @ 198.0 Pts

7 Waywatchers @ 176.0 Pts, czempion
8 Waywatchers @ 200.0 Pts, czempion

2x1 Great Eagle @ 50.0 Pts

Models in Army: 85

Total Army Cost: 2400.0
Obrazek

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Twoja-Stara pisze: Tkacz Czarów 215pkt/model
+ 4 lvl (35pkt)
+ Great Eagle (50pkt)
+Kamień z Kryształowej Toni (30 pkt)
+Kołczan Strzał Zagłady (30pkt)
+ ?

3 x14 Strażników Polany

5x 8 driad

2x 5 Jeźdźcy Polany

2x 7 tancerze Wojny

1x Drzewiec
Na duzym magu nie dawaj nic ponad jednego arcana - nie wiem jak to tłumaczone jest w polskim podręczniku ; ). Ale różdzka z wiazu jest jednym z lepszych itemów w naszej armii. Kołczan daj na bsb`ka wraz z magicznym łukiem - Bsb jest niezbędny w tej edycji - pozwala przezucac wszystkie testy, nie tylko złamania jak to maiło miejsce w 7ed. Poza tym daje Brake Pointy w scenariuszu. Wrzuć z 2 orły 5 driad to troche duzo ale kto co lubi. jezdzców polany zamienił bym na ?dziki gon? Wild ridersów ? dzikich jeźdźców? Koniecznie wrzuc muzyków na oddziału dzięki temu masz free reformy po zdaniu LD. I zacznij od zaznajomienia sie z zasadami 8ed.

@Goboss

Mnie się podoba, a jeżeli sie jeszcze sprawdza to graty. (Mnie sie osobiście taka koncepcja gry nie podoba :P). Ciekawe rozwiązanie z tymi Wejami. Boli tylko troche mała ilość zwykłych łuków : ), ewentualnie oddziału który by mógł wesprzeć WD w razie potrzeby nawet zwyklym CR`em np. Wlidzi z warbannerem - wszystkiego mieć nie mozna ; ))

Twoja-Stara
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 157
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Twoja-Stara »

A co powiedzielibyście na taka rozpe:

WE - Rozpa 1500pkt

*Tkacz Czarów 215pkt/model
+Koń (18pkt)
+różdżka z wiązu (55pkt)
+Kamień Odrodzenia (30pkt)
= 300pkt

3x 14 Strażników Polany 12pkt/model
+ 3x muzyk
= 186pkt

3x 8 driad 12pkt/model
= 288pkt

1x 5 Jeźdźców Polany 24pkt/model
+muzyk
=129pkt

2x 5 Dzicy Jeźdźcy 26pkt/model
+muzyk
= 278pkt

1x Drzewiec
= 285pkt

Maga dam do lekkiej kawalerii. Jakies uwagi :D ?
Powrót WE

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Po co ci jeźdźcy polany? Praktycznie wszystko co oni są w stanie zrobić warhawki robią lepiej. Olej obronę maga, bo on i tak nie walczy, a jak nagle okaże się, że tej ochrony potrzebujesz, to znaczy, że coś zdupiłeś. Dzicy jeźdźcy ihmo tylko z bannerem, bo inaczej nic fajnego nie zrobią. I jeszcze tylko jedno kluczowe słowo: orły
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2243
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

CR sie nie przydaje, uwierz mi, policz sobie statystyke z ataków tancerzy ;]
wildzi schodza prawie tak samo szybko jak tancerze, sa drozsi i mniej liczni. co do lukow. zalozenie tej rozpy to mobilnosc. waye daja Ci ta mozliwosc, luki nie.
co chcesz zabic grajac przeciwko WE, luki, bo to teoretycznie latwe punkty. latwiej jest ochronic 2 niz 3 unity, zamiast 3 unitu zyskuje driady jako bloker + kilka tancerek.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jacobs
Falubaz
Posty: 1127

Post autor: Jacobs »

Shadar pisze:Po co ci jeźdźcy polany? Praktycznie wszystko co oni są w stanie zrobić warhawki robią lepiej. Olej obronę maga, bo on i tak nie walczy, a jak nagle okaże się, że tej ochrony potrzebujesz, to znaczy, że coś zdupiłeś. Dzicy jeźdźcy ihmo tylko z bannerem, bo inaczej nic fajnego nie zrobią. I jeszcze tylko jedno kluczowe słowo: orły
LoL, dlaczego na magu ochrona nie potrzebna niby :? ? A co ze snajperkami ? Już raz przegrałem cała bitwe, kiedy w pierwszej turze snajperka weszła z IF w arcy. a co do GR, to IMO koniki są fajniejsze. Tańsze, a wiecej postrzelają.
wenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
Turniejowo nowe WE

12/4/5

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2243
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

warhawki kosztuja tyle samo co koniki, jesli w Twoim strzelaniu roznice robia 2 lotki to znaczy, ze masz slabe to strzelanie..
naprawde nie widzisz wyzszosci warhawkow nad gr? posluze sie juz czysta statystyka.. warhawki za te same punkty maja wiecej woundow, sa skirmiszem, wiec ciezej je zabic ze strzelania, nie wspominajac o drobnym detalu.. lataja 20 cali, a nie jak gr marszuja 18.
Obrazek

Zablokowany