Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Moja pierwsza rozpiska WE. Inspirowałem się trochę rozpiską Laika Z bitwy o Białystok, gdyż miałem tam przyjemność z nim zagrać i rozpiska wydała mi się całkiem mocna.
Co o niej sądzicie?? :
Unnamed2400 Pts - Wood Elves Army
1 Wardancer Highborn @ 295.0 Pts
General; Wardancer
Stone of Rebirth [30.0]
Crown of Command [35.0]
Blades of Loec [35.0]
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Noble @ 142.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Asyendi's Bane [10.0]
1 Spellsinger @ 120.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Core Units:
20 Glade Guard FCG 286.0 Pts
Banner of Eternal Flame [10.0]
2x10 Glade Guard + muzyk 126.0 Pts
3x10 Dryads @ 120.0 Pts
5 Glade Riders @ 120.0 Pts
Spear; Longbow
Special Units:
10+1 Wardancers + Bladesinger @ 219.0 Pts
Musician
9+1 Wardancers + Bladesinger 201.0 Pts
Musician
Rare Units:
2x1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 94
Total Army Cost: 2400.0
Co o niej sądzicie?? :
Unnamed2400 Pts - Wood Elves Army
1 Wardancer Highborn @ 295.0 Pts
General; Wardancer
Stone of Rebirth [30.0]
Crown of Command [35.0]
Blades of Loec [35.0]
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Noble @ 142.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Asyendi's Bane [10.0]
1 Spellsinger @ 120.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Core Units:
20 Glade Guard FCG 286.0 Pts
Banner of Eternal Flame [10.0]
2x10 Glade Guard + muzyk 126.0 Pts
3x10 Dryads @ 120.0 Pts
5 Glade Riders @ 120.0 Pts
Spear; Longbow
Special Units:
10+1 Wardancers + Bladesinger @ 219.0 Pts
Musician
9+1 Wardancers + Bladesinger 201.0 Pts
Musician
Rare Units:
2x1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 94
Total Army Cost: 2400.0
Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, o 11:07 przez The Miz, łącznie zmieniany 2 razy.
Because I'M The Miz and I'M AWESOME!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=iMt-MJ1h ... ure=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=iMt-MJ1h ... ure=fvwrel
ocenie jak ja obrobisz.
link: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=17&t=20607
link: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=17&t=20607
Już bez przesady, że nie jest już w ogóle obrobiona, ale ok zaraz zrobię, jak umieściłeś w poradniku
Because I'M The Miz and I'M AWESOME!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=iMt-MJ1h ... ure=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=iMt-MJ1h ... ure=fvwrel
poprostu jestem troche jeszcze na kacu i nie chciało mi sie tego czytac xD
co do rozpy to: 1 lev na magu to marnotrastwo, ten gem mu nie potrzebny podobnie jak bsbkowi ta czapa, imo 10 driad ma niewiele większa wartość bojową od 8ek, poza tym z GR zrobił bym WR i zmieścił gdzieś jeszcze 5WW. AAA i najważniejsze rozbij ten kloc 20 GG na te trzy oddziały np 14/14/12. Nie ma co przekraczac i to znacznie magicznej bariery 200pts, tym bardziej że pewnie byłby tam generał i ew BsB. A tak jeśli coś źle pójdzie zmienisz oddział bohaterem, i tyle.
co do rozpy to: 1 lev na magu to marnotrastwo, ten gem mu nie potrzebny podobnie jak bsbkowi ta czapa, imo 10 driad ma niewiele większa wartość bojową od 8ek, poza tym z GR zrobił bym WR i zmieścił gdzieś jeszcze 5WW. AAA i najważniejsze rozbij ten kloc 20 GG na te trzy oddziały np 14/14/12. Nie ma co przekraczac i to znacznie magicznej bariery 200pts, tym bardziej że pewnie byłby tam generał i ew BsB. A tak jeśli coś źle pójdzie zmienisz oddział bohaterem, i tyle.
Ekhm, odniesie się ktoś do mojej rozpiski?
Chciałby usłyszeć co można w niej zmienić na lepsze
Myślę że jest obrobiona i czytelna
Wrzucę raz jeszcze na nową stronę
Tkacz Czarów @ 215
- Generał
- 4 poziom @ 35
- Różdżka z Górskiego Wiązu @ 55
- Kamień z Kryształowej Toni @ 30
- domena bestii
@ 350 punktów
Szlachcic @ 75
- lekki pancerz @ 2
- Zmora Asendi @ 10
- Kołczan Strzał Zagłady @ 30
- Sztandar Armii @ 15
@ 132 punktów
Strażnicy Polany x 10 @ 120
- muzyk @ 6
- chorąży @ 12
@ 138 punktów
Strażnicy Polany x 10 @ 120
- muzyk @ 6
- chorąży @ 12
@ 138 punktów
Driady x 8 @ 96
@ 96 punktów
Driady x 8 @ 96
@ 96 punktów
Drzewoduchy x 6 @ 390
@ 390 punktów
Trupa Tancerzy Wojny x 5 @ 90
- muzyk @ 7
@ 97 punktów
Trupa Tancerzy Wojny x 5 @ 90
- muzyk @ 7
@ 97 punktów
Drzewiec @ 285
@ 285 punktów
Suma punktów: 1800
Chciałby usłyszeć co można w niej zmienić na lepsze
Myślę że jest obrobiona i czytelna
Wrzucę raz jeszcze na nową stronę
Tkacz Czarów @ 215
- Generał
- 4 poziom @ 35
- Różdżka z Górskiego Wiązu @ 55
- Kamień z Kryształowej Toni @ 30
- domena bestii
@ 350 punktów
Szlachcic @ 75
- lekki pancerz @ 2
- Zmora Asendi @ 10
- Kołczan Strzał Zagłady @ 30
- Sztandar Armii @ 15
@ 132 punktów
Strażnicy Polany x 10 @ 120
- muzyk @ 6
- chorąży @ 12
@ 138 punktów
Strażnicy Polany x 10 @ 120
- muzyk @ 6
- chorąży @ 12
@ 138 punktów
Driady x 8 @ 96
@ 96 punktów
Driady x 8 @ 96
@ 96 punktów
Drzewoduchy x 6 @ 390
@ 390 punktów
Trupa Tancerzy Wojny x 5 @ 90
- muzyk @ 7
@ 97 punktów
Trupa Tancerzy Wojny x 5 @ 90
- muzyk @ 7
@ 97 punktów
Drzewiec @ 285
@ 285 punktów
Suma punktów: 1800
Wisła Kraków.
Polskie nazwy gniotą jaja . Dlaczego bierzesz Beast grając na treekinach? Moim zdaniem tak za długo nie pożyją (właściwie to nie wiem po co bierzesz jeden oddział, za który mógłbyś dać sporego kopa innym, a sam i tak chyba nic sensownego nie zrobi). Może uda się wcisnąć orły, albo warhawki, bo brakuje tu śmieci. To tyle na razie.
Edit:
Jak będziesz grał z czymś na parku maszynowym to wywal treemana. Wywal Stona z magiczki, bo wydaje się być zbędny.
Edit:
Jak będziesz grał z czymś na parku maszynowym to wywal treemana. Wywal Stona z magiczki, bo wydaje się być zbędny.
Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, o 12:06 przez Shadar, łącznie zmieniany 2 razy.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Jeszcze nie grałem na bestii, chcę wypróbować
Jeżeli wywalę treekiny i treemana to co będzie mieć pierdolnięcie?
Jeden oddział treekinów + treeman - na takie punkty myślę że powinno to dawać radę
Będę grał z Bretką i Krasnalami, dołożyłem sztandary na łukach bo będę grał B&G.
Polskie nazwy są spoko
Jeżeli wywalę treekiny i treemana to co będzie mieć pierdolnięcie?
Jeden oddział treekinów + treeman - na takie punkty myślę że powinno to dawać radę
Będę grał z Bretką i Krasnalami, dołożyłem sztandary na łukach bo będę grał B&G.
Polskie nazwy są spoko
Wisła Kraków.
Przeciwko krasiom treeman i tak nic nie zrobi (będziesz go cały czas kitrać). Za te punkty dopakuj tancerki, wsadź jeszcze unit łuków. Jak chcesz mieć drzewko, to bierz life bo nie przeżyją. A jeśli i z nich zrezygnujesz to zostaw beast, a będziesz miał "pierdolnięcie" (woodami ), którego ci brakowało. Zostanie ci masa punktów na śmietnik i waywatcherów/wildriderów (jeźdźcy podpakowani zerówką z beasta mogą sporo zrobić, a z drugiej strony maszynki trzeba jakoś zdjąć).
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Do ataku z flanek, ściągania uwagi przeciwnika itd, gdy grałem ostatni raz taka jedna piątka nieźle sobie radziła. Strata małego oddziału tak nie boli, a często przeciwnik ich lekceważy - 'jest ich tylko 5'
Nie wiem, jakoś nie mogę się przekonać do wywalenia treemana i treekinów
Nie wiem, jakoś nie mogę się przekonać do wywalenia treemana i treekinów
Wisła Kraków.
Te piątki tancerzy to mogłyby być 7-ki, albo 9-ki i wtedy już mogliby poważnie narozrabiać (jak mówiłem wcześniej: dopakuj tancerzy).
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
beast bedzie lepszy do tej rozpiski z sygnaturka treekiny sa mniejszymi treemanami, poza tym z dwarfami mozna jechac do przodu a trupmi sie nei przejmować, jak dosjdzie do CC to zazwyczaj sie je mieli.
co do samej rozpiski wywal jedna 5tke WD i wrzuć 2 orły.
edit:
po co ma dopakowywac tancerzy? skoro ma oddziały do walki drzew/kiny? Nie ma sensu łapać każdej sroki za ogon, a skupic sie na jednym imo
co prawda ja bym wywlil kiny a wrzucił łuki i WR, ale ja gram zupełnie inaczej , kurcze chyba wyczerpałem limit postów na caly tydzien
co do samej rozpiski wywal jedna 5tke WD i wrzuć 2 orły.
edit:
po co ma dopakowywac tancerzy? skoro ma oddziały do walki drzew/kiny? Nie ma sensu łapać każdej sroki za ogon, a skupic sie na jednym imo
co prawda ja bym wywlil kiny a wrzucił łuki i WR, ale ja gram zupełnie inaczej , kurcze chyba wyczerpałem limit postów na caly tydzien
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 157
- Lokalizacja: Kraków
Siema ! Ja elfiakami miałem sporą przerwee ,a ostatnie czasy jakie pamiętam to 7 edycja gdzie treemen zamiatał pole bitwy na wszystkich turniejach typu "1200pkt" ... Mam polski podręcznik jako jeden z niewielu jak widać ,wiec nie obraźcie się za polskie nazwy ,które czasem powalają
Wood Elves - Rozpiska
Tkacz Czarów 215pkt/model
+ 4 lvl (35pkt)
+ Great Eagle (50pkt)
+Kamień z Kryształowej Toni (30 pkt)
+Kołczan Strzał Zagłady (30pkt)
+ ?
3 x14 Strażników Polany
5x 8 driad
2x 5 Jeźdźcy Polany
2x 7 tancerze Wojny
1x Drzewiec
Jest to wstępna rozpiska nawet bez punktacji . Mam nadzieje ,że dostane dobre rady np. co wpakować w maga ,ponieważ nie ma żadnego pomysłu ,a nie znam wspólnych przedmiotów (więc w razie potrzeby proszę o wytłumaczenie działania). Mam jeszcze pytanie jak wystawić driady i war dancerów i czy drzewiec opłaca sie tak samo jak w 7 edycji.
Dzięki !
Wood Elves - Rozpiska
Tkacz Czarów 215pkt/model
+ 4 lvl (35pkt)
+ Great Eagle (50pkt)
+Kamień z Kryształowej Toni (30 pkt)
+Kołczan Strzał Zagłady (30pkt)
+ ?
3 x14 Strażników Polany
5x 8 driad
2x 5 Jeźdźcy Polany
2x 7 tancerze Wojny
1x Drzewiec
Jest to wstępna rozpiska nawet bez punktacji . Mam nadzieje ,że dostane dobre rady np. co wpakować w maga ,ponieważ nie ma żadnego pomysłu ,a nie znam wspólnych przedmiotów (więc w razie potrzeby proszę o wytłumaczenie działania). Mam jeszcze pytanie jak wystawić driady i war dancerów i czy drzewiec opłaca sie tak samo jak w 7 edycji.
Dzięki !
Powrót WE
rozegrałem ta rozpiska kilka bitew, podoba mi sie. nie ma warhawkow, bo nie mam modeli i pewnie ich w najblizszym czasie nie kupie, dlatego sa 3 unity driad.
moim zdaniem waye to swietny oddzial do trzymania maga i bsb. nie sa co prawda ITP, ale nigdy nie walcza, sa mobilniejsze niz luki i bohaterowie nie blokuje jednego unitu tancerek. wszystkie 3 unity tancerek moga sie bic.
1 Wardancer Highborn @ 285.0 Pts
General; Wardancer
Stone of Rebirth [30.0]
Crown of Command [35.0]
Annoyance of Netlings [25.0]
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
10 Glade Guard @ 154.0 Pts, fcg, flaming
10 Glade Guard @ 132.0 Pts, muzyk, czempion
Longbow; Musician
3x8 Dryads @ 108.0 Pts, czempion
3xx11 Wardancers @ 198.0 Pts
7 Waywatchers @ 176.0 Pts, czempion
8 Waywatchers @ 200.0 Pts, czempion
2x1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2400.0
moim zdaniem waye to swietny oddzial do trzymania maga i bsb. nie sa co prawda ITP, ale nigdy nie walcza, sa mobilniejsze niz luki i bohaterowie nie blokuje jednego unitu tancerek. wszystkie 3 unity tancerek moga sie bic.
1 Wardancer Highborn @ 285.0 Pts
General; Wardancer
Stone of Rebirth [30.0]
Crown of Command [35.0]
Annoyance of Netlings [25.0]
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
10 Glade Guard @ 154.0 Pts, fcg, flaming
10 Glade Guard @ 132.0 Pts, muzyk, czempion
Longbow; Musician
3x8 Dryads @ 108.0 Pts, czempion
3xx11 Wardancers @ 198.0 Pts
7 Waywatchers @ 176.0 Pts, czempion
8 Waywatchers @ 200.0 Pts, czempion
2x1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2400.0
Na duzym magu nie dawaj nic ponad jednego arcana - nie wiem jak to tłumaczone jest w polskim podręczniku ; ). Ale różdzka z wiazu jest jednym z lepszych itemów w naszej armii. Kołczan daj na bsb`ka wraz z magicznym łukiem - Bsb jest niezbędny w tej edycji - pozwala przezucac wszystkie testy, nie tylko złamania jak to maiło miejsce w 7ed. Poza tym daje Brake Pointy w scenariuszu. Wrzuć z 2 orły 5 driad to troche duzo ale kto co lubi. jezdzców polany zamienił bym na ?dziki gon? Wild ridersów ? dzikich jeźdźców? Koniecznie wrzuc muzyków na oddziału dzięki temu masz free reformy po zdaniu LD. I zacznij od zaznajomienia sie z zasadami 8ed.Twoja-Stara pisze: Tkacz Czarów 215pkt/model
+ 4 lvl (35pkt)
+ Great Eagle (50pkt)
+Kamień z Kryształowej Toni (30 pkt)
+Kołczan Strzał Zagłady (30pkt)
+ ?
3 x14 Strażników Polany
5x 8 driad
2x 5 Jeźdźcy Polany
2x 7 tancerze Wojny
1x Drzewiec
@Goboss
Mnie się podoba, a jeżeli sie jeszcze sprawdza to graty. (Mnie sie osobiście taka koncepcja gry nie podoba ). Ciekawe rozwiązanie z tymi Wejami. Boli tylko troche mała ilość zwykłych łuków : ), ewentualnie oddziału który by mógł wesprzeć WD w razie potrzeby nawet zwyklym CR`em np. Wlidzi z warbannerem - wszystkiego mieć nie mozna ; ))
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 157
- Lokalizacja: Kraków
A co powiedzielibyście na taka rozpe:
WE - Rozpa 1500pkt
*Tkacz Czarów 215pkt/model
+Koń (18pkt)
+różdżka z wiązu (55pkt)
+Kamień Odrodzenia (30pkt)
= 300pkt
3x 14 Strażników Polany 12pkt/model
+ 3x muzyk
= 186pkt
3x 8 driad 12pkt/model
= 288pkt
1x 5 Jeźdźców Polany 24pkt/model
+muzyk
=129pkt
2x 5 Dzicy Jeźdźcy 26pkt/model
+muzyk
= 278pkt
1x Drzewiec
= 285pkt
Maga dam do lekkiej kawalerii. Jakies uwagi ?
WE - Rozpa 1500pkt
*Tkacz Czarów 215pkt/model
+Koń (18pkt)
+różdżka z wiązu (55pkt)
+Kamień Odrodzenia (30pkt)
= 300pkt
3x 14 Strażników Polany 12pkt/model
+ 3x muzyk
= 186pkt
3x 8 driad 12pkt/model
= 288pkt
1x 5 Jeźdźców Polany 24pkt/model
+muzyk
=129pkt
2x 5 Dzicy Jeźdźcy 26pkt/model
+muzyk
= 278pkt
1x Drzewiec
= 285pkt
Maga dam do lekkiej kawalerii. Jakies uwagi ?
Powrót WE
Po co ci jeźdźcy polany? Praktycznie wszystko co oni są w stanie zrobić warhawki robią lepiej. Olej obronę maga, bo on i tak nie walczy, a jak nagle okaże się, że tej ochrony potrzebujesz, to znaczy, że coś zdupiłeś. Dzicy jeźdźcy ihmo tylko z bannerem, bo inaczej nic fajnego nie zrobią. I jeszcze tylko jedno kluczowe słowo: orły
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
CR sie nie przydaje, uwierz mi, policz sobie statystyke z ataków tancerzy ;]
wildzi schodza prawie tak samo szybko jak tancerze, sa drozsi i mniej liczni. co do lukow. zalozenie tej rozpy to mobilnosc. waye daja Ci ta mozliwosc, luki nie.
co chcesz zabic grajac przeciwko WE, luki, bo to teoretycznie latwe punkty. latwiej jest ochronic 2 niz 3 unity, zamiast 3 unitu zyskuje driady jako bloker + kilka tancerek.
wildzi schodza prawie tak samo szybko jak tancerze, sa drozsi i mniej liczni. co do lukow. zalozenie tej rozpy to mobilnosc. waye daja Ci ta mozliwosc, luki nie.
co chcesz zabic grajac przeciwko WE, luki, bo to teoretycznie latwe punkty. latwiej jest ochronic 2 niz 3 unity, zamiast 3 unitu zyskuje driady jako bloker + kilka tancerek.
LoL, dlaczego na magu ochrona nie potrzebna niby ? A co ze snajperkami ? Już raz przegrałem cała bitwe, kiedy w pierwszej turze snajperka weszła z IF w arcy. a co do GR, to IMO koniki są fajniejsze. Tańsze, a wiecej postrzelają.Shadar pisze:Po co ci jeźdźcy polany? Praktycznie wszystko co oni są w stanie zrobić warhawki robią lepiej. Olej obronę maga, bo on i tak nie walczy, a jak nagle okaże się, że tej ochrony potrzebujesz, to znaczy, że coś zdupiłeś. Dzicy jeźdźcy ihmo tylko z bannerem, bo inaczej nic fajnego nie zrobią. I jeszcze tylko jedno kluczowe słowo: orły
Turniejowo nowe WEwenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
12/4/5
warhawki kosztuja tyle samo co koniki, jesli w Twoim strzelaniu roznice robia 2 lotki to znaczy, ze masz slabe to strzelanie..
naprawde nie widzisz wyzszosci warhawkow nad gr? posluze sie juz czysta statystyka.. warhawki za te same punkty maja wiecej woundow, sa skirmiszem, wiec ciezej je zabic ze strzelania, nie wspominajac o drobnym detalu.. lataja 20 cali, a nie jak gr marszuja 18.
naprawde nie widzisz wyzszosci warhawkow nad gr? posluze sie juz czysta statystyka.. warhawki za te same punkty maja wiecej woundow, sa skirmiszem, wiec ciezej je zabic ze strzelania, nie wspominajac o drobnym detalu.. lataja 20 cali, a nie jak gr marszuja 18.