O&G 2400 ETC

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Chester22
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Animosity Szczecin

O&G 2400 ETC

Post autor: Chester22 »

1 Savage Orc Great Shaman @ 290.0 Pts
General; Frenzy; Magic Level 4; Big Waagh; Warpaint
Crown of Command [35.0]
Lucky Shrunken Head [50.0]

1 Black Orc Big Boss @ 165.0 Pts
Battle Standard; Quell Animosity; Armed to da Teef
Amulet of Preservation[45.0]
Enchanted Shield [5.0]

1 Night Goblin Shaman @ 110.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh; Magic Mushrooms
Dispell Scroll [25.0]

39 Savage Orc Big 'Uns @ 449.0 Pts
Frenzy; 2nd Weapon; Warpaint; Standard; Musician

35 Night Goblins @ 125.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician

20 Night Goblins @ 135.0 Pts
Bows
3 Fanatic @ [75.0] Pts

5 Goblin Wolf Riders @ 55.0 Pts
Light armour; Spear

5 Trolls @ 175.0 Pts

3 Goblin Wolf Chariot @ 150.0 Pts
3 Goblin Wolf Chariot @ 150.0 Pts

1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts

1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts

1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts

1 Snotling Pump Wagon @ 75.0 Pts
Spiky Roller [15.0]
Gigant Expodin' Spores [15.0]

1 Snotling Pump Wagon @ 60.0 Pts
Spiky Roller [15.0]

Total cost: 2399 Pts

Co sądzicie?

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

Mam wrażenie jakbym swoimi skavenami zremisował z tymi orkami w 4 (?) turze :lol2:

Awatar użytkownika
Chester22
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Chester22 »

Dobre masz wrażenie :D

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Nie lepiej rozbić rydwany z 2 po 3 na 3 po 2? Panikują w wyniku strat tak samo, w razie straty jednostki masz tylko 100pkt w plecy, łatwiej się manewruje dwom wózkami, masz kolejną jednostkę do wystawienia zanim wystawisz główny klocek SO. Tylko przy szarży, jeśli nie spadł żaden wózek i jednostka 3 rydwanów szarżuje samotnie na dostatecznie szeroki cel wejdzie Ci dodatkowy impacty, podejrzewam jednak że przeciwnik raczej nadwątli tą jednostkę zanim wykona taki wjazd.

W NG z włóczniami nie lepiej wystawić ich z hw, masz parry save - zwiększasz szansę na przeżycie i utrzymanie większej liczby szeregów. Poza tym bez fanatyków lepiej wystawić Orki (kosztem zmniejszenia jednostki SO Big"Un'sów).

Tą rozpiskę widzę że już testujesz. Jak Ci się sprawdza SO Szaman jako generał, z wardem 5+ nie jest zbyt łakomym celem dla przeciwnika. Nie lepiej by było dać mu kosę WS10 zamiast korony i pilnować żeby nikt nie wszedł SO na flankę/ plecy (przy tej ilości modeli będziesz miał prawie zawsze steadfast)?
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
Chester22
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Chester22 »

LuciusII- Szaman w klocku SO jest nie jest jakimś szczególnie łakomym kąskiem, wystawiam SO w hordzie więc korona jest potrzebna, steadfast wcale nie jest taki częsty, uratowała mi kilkakrotnie tyłek, a szaman stoi na samym roku SO więc rzadko kiedy styka sie w walce, a T5 i ward na 5 wystarczają na np. 5 ataków szeregowych żołnierzy. Raz tylko przez animozja na 1 na klocku goblinów tak sie fajnie przyblokowałem, że zamiast ja szarżować na grale, dostałem szarże 2 odziałów pegazów na flanke, na pysk zwykłą lance i grali a na szamana lord na pegasie z KB. Wtedy to było przesrane, ale oprócz tego odział jest zajebisty i nie zawiódł mnie jeszcze.

Jeśli chodzi o goblinki to mam BFSP z włóczniami i tak je wystawiam, w sumie zbyt dużej różnicy nie ma. A jak mam sygnaturke na NGSh to jak cos sie wbije SO i nie odbije sie w pierwszej turze, to jak mu wjadą z tym czarem goboski to coś mogą zrobić, a czasem i konkretnego, a pozatym są znacznie tańsi niż orkowie, SO nie chce ucinać, ten klocek mi sie podoba.

Rydwany cały czas testuje, fakt, panika jest wkurzająca, ale za to jak wjade 3 rydwanami na raz to wtedy większość 20-25 osobowych klocków schodzi bez problemu i to mnie przekonało, wcześniej grałem 2x2 i tak niezbyt mi sie przydały. Jeszcze będe rozkminiał co z tymi rydwanami zrobić, przemysle Twój post i może wróce do starej koncepcji rydwanów.

ODPOWIEDZ