murmandamus WOCH 2400
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
murmandamus WOCH 2400
Moja rospiska na księciu. Lubię klimatyczność demonicznego generała i chcę go wystawiać. Do tego chcę by to był SLaneshowy. Wiem że boli mniejszy ward od tzenchowego ale 5+ to też jest jakaś ochrona. Ogry dlatego ahw bo w tej konfiguracji jeśli wszystkie się z wrogiem zetkną to aż 32 ataki.
Demon Prince of Slaneesh
4lv magic user
Diabolic Splendour
Fury of the blood god
bloodcurling roar
third eye of tzeench
Chaos Sorcerer 2lv Death
infernal puppet
ironcurse icon
Exalted Champion of Tzeench BSB
shield,
doom totem
5 Warhounds
5 Warhounds
30 MAruders flail fcg
23 warriors of Tzeench fcg
shield,halberd
Blasted Standard
8 Chaos ogres of Khorne
chaos armour , additional hand weapon
Hellcnon of Chaos
2x xhaos spawn
Demon Prince of Slaneesh
4lv magic user
Diabolic Splendour
Fury of the blood god
bloodcurling roar
third eye of tzeench
Chaos Sorcerer 2lv Death
infernal puppet
ironcurse icon
Exalted Champion of Tzeench BSB
shield,
doom totem
5 Warhounds
5 Warhounds
30 MAruders flail fcg
23 warriors of Tzeench fcg
shield,halberd
Blasted Standard
8 Chaos ogres of Khorne
chaos armour , additional hand weapon
Hellcnon of Chaos
2x xhaos spawn
Spróbuj z czymś zagrać tym Demon Princem, to naprawdę chybiony pomysł jak bardzo by nie był klimatyczny
Marauderzy są lepsi z Khornem. Spawny raczej nie nadążają za armią i biorąc pod uwagę to ile ataków teraz wypłaca przeciętny oddział nie potrzymają nic zbyt długo.
Marauderzy są lepsi z Khornem. Spawny raczej nie nadążają za armią i biorąc pod uwagę to ile ataków teraz wypłaca przeciętny oddział nie potrzymają nic zbyt długo.
Grałem kiedyś na DP ale tylko Tzeencha- Slaanesh to fajna magia, ale jednak na niektóre armie zero- jedynkowa; masz kilka czarów kompletnie nieużytecznych jak źle trafisz
No i Spawny w tej edycji nie bardzo odginają więc też nie bardzo wiem jakie mogłyby mieć inne zastosowanie przy swojej losowości
No i Spawny w tej edycji nie bardzo odginają więc też nie bardzo wiem jakie mogłyby mieć inne zastosowanie przy swojej losowości
to jest żadna ochrona, bo nie można go dać do oddziału, 4+ to jednak 50 %ale 5+ to też jest jakaś ochrona.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
mam kilka wątpliwości:
1.co zrobisz z princem ze słabym wardem, jak trafisz np na park maszynowy?
2.co zrobi magia slanesha+doom totem+ helka na ITP/odporność na panikę?
3.czym zdejmiesz regenki?
4.ogry to solidna opcja? ahw bez brzytwy? nie lepiej jednak cokolwiek innego?
5.czym będziesz zabijał?
6.spawny?
1.co zrobisz z princem ze słabym wardem, jak trafisz np na park maszynowy?
2.co zrobi magia slanesha+doom totem+ helka na ITP/odporność na panikę?
3.czym zdejmiesz regenki?
4.ogry to solidna opcja? ahw bez brzytwy? nie lepiej jednak cokolwiek innego?
5.czym będziesz zabijał?
6.spawny?
Na duże punkty można spokojnie brać DP, jako mag Tzeentcha z Mackami sprawdza się całkiem spoko, przerzut jednej kostki przy każdym rzucaniu i rozpraszaniu to imo zajebista opcja, a zwykłemu Sorcererowi tego nie możesz dać, nawet Lordowi Bierzesz sobie wtedy ze 2/3 małych magów żeby trzymali przedmioty i jest całkiem spoko Również Chaos Ogry Khornea wystawiam w ilości 12-tu z GW i jak dadzą radę dojść do CC i mają chronione flanki to koszą wszystko równo z trawą...
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Jak już na DP i slaanesh'u to pomyśl o czymś takim;
Slaanesh 2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Daemon Prince of Slaanesh @ 325.0 Pts
Mark of Slaanesh; General
Fury of the Blood God [20.0]
1 Sorcerer Lord @ 275.0 Pts
No Mark; Lore of Shadow; Magic Level 4; Chaos Armour
Charmed Shield
1 * Exalted Hero of Slaanesh @ 215.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard; Barding
Talisman of Preservation
Favour of the Gods, Barded Chaos Steed
20 Chaos Warriors of Slaanesh @ 376.0 Pts
Mark of Slaanesh; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Standard;
Musician, Champion
40 Chaos Marauders of Slaanesh @ 222.0 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon; Standard; Musician
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
6 Chaos Knights of Slaanesh @ 260.0 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
6 Chaos Knights of Slaanesh @ 260.0 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 86.0 Pts
Mark of Slaanesh; Spear; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 86.0 Pts
Mark of Slaanesh; Spear; Musician
Models in Army: 103
Total Army Cost: 2400.0
Nie jestem experem od Wochu, i Helka jest tylko dlatego że wszyscy praktycznie na tym grają. BSB można spokojnie nią piechotę zrobić, ale wydaje mi się że jako włochatych knightów, możesz równie dobrze DE na coldach wystawić DE i będą pasowały nawet lepiej . Stąd pomysł aby tam wcisnąć BSB, już masz takiego figsa.
Rozpa oczywiście do przemyślenia, ale jest szybka co pozwoli ci przedłużyć użyteczność PD, a do tego jest dosyć tani i jego strata nie będzie aż tak bolesna.
wariatów zostawił bym na jako odziały flankujące dużych marud, i jako ochronę maga.
szybkich oddziałów masz na tyle dużo że jak wróg będzie miał problem na czym skupić ogień, co może sprawić że popełni duże błędy. Dodatkowo jak nie ma strzelania do masz kilka ładnych odginaczek/przeszkadzaczek, co umożliwi ci szarże na twoich warunkach, i w piękne soczyste odsłonięte flanki.
Od czegoś takiego ja bym wyszedł.
Slaanesh 2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Daemon Prince of Slaanesh @ 325.0 Pts
Mark of Slaanesh; General
Fury of the Blood God [20.0]
1 Sorcerer Lord @ 275.0 Pts
No Mark; Lore of Shadow; Magic Level 4; Chaos Armour
Charmed Shield
1 * Exalted Hero of Slaanesh @ 215.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard; Barding
Talisman of Preservation
Favour of the Gods, Barded Chaos Steed
20 Chaos Warriors of Slaanesh @ 376.0 Pts
Mark of Slaanesh; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Standard;
Musician, Champion
40 Chaos Marauders of Slaanesh @ 222.0 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon; Standard; Musician
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
6 Chaos Knights of Slaanesh @ 260.0 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
6 Chaos Knights of Slaanesh @ 260.0 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 86.0 Pts
Mark of Slaanesh; Spear; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 86.0 Pts
Mark of Slaanesh; Spear; Musician
Models in Army: 103
Total Army Cost: 2400.0
Nie jestem experem od Wochu, i Helka jest tylko dlatego że wszyscy praktycznie na tym grają. BSB można spokojnie nią piechotę zrobić, ale wydaje mi się że jako włochatych knightów, możesz równie dobrze DE na coldach wystawić DE i będą pasowały nawet lepiej . Stąd pomysł aby tam wcisnąć BSB, już masz takiego figsa.
Rozpa oczywiście do przemyślenia, ale jest szybka co pozwoli ci przedłużyć użyteczność PD, a do tego jest dosyć tani i jego strata nie będzie aż tak bolesna.
wariatów zostawił bym na jako odziały flankujące dużych marud, i jako ochronę maga.
szybkich oddziałów masz na tyle dużo że jak wróg będzie miał problem na czym skupić ogień, co może sprawić że popełni duże błędy. Dodatkowo jak nie ma strzelania do masz kilka ładnych odginaczek/przeszkadzaczek, co umożliwi ci szarże na twoich warunkach, i w piękne soczyste odsłonięte flanki.
Od czegoś takiego ja bym wyszedł.
przy tym to nawet mój mono nugl wygląda powergamersko.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Demon prince slanesha sprawdziłmi się nawet wczoraj na 3500pkt zanim nie dostał kulki.
Pocharatał nieco czarami a potem do spółki z gigantem 30 sworsmenów zabił.
Pocharatał nieco czarami a potem do spółki z gigantem 30 sworsmenów zabił.
na takie pkt to nawet strata chosenów nie boli. a tak btw to chyba tylko czinczowiec z obniżaniem sily atakow zasięgowych może byc grywalny. lata wiec jakoś można go schowac przed działem a na lekki ostrzal chroni nas wyżej wymieniony przedmiot i ward.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
słabo chroni, lepiej na 7 ed gdzie nie można było zwoundować z określoną siłą; siły armaty nie zdejmie na tyle żeby woundowała gorzej DP, co najwyżej na kusze lub bolce, ale bolców sie nie spotyka zazwyczaj
Jak by DP mógł mieć Chaos Armour, tak jak zwykły Chaos Sorcerer, to byłby niezły IMO
Jak by DP mógł mieć Chaos Armour, tak jak zwykły Chaos Sorcerer, to byłby niezły IMO
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
byłby taki sam zakładając mantla
co Ci da chaos armour vs cannon/bolec?
co Ci da chaos armour vs cannon/bolec?