Pytania krótkobrodego - zasady
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Pytania krótkobrodego - zasady
Czy gdy zużyje niszczarkę to mam wtedy 4 kostki czy nadal 3?
Czy limit euro dd jest na poziomie tworzenia rozpiski czy generowany podczas gry?
czy mógł Byś podać mi link gdzie jest jakiś faq jeśli jakiś w ogóle jest
Czy limit euro dd jest na poziomie tworzenia rozpiski czy generowany podczas gry?
czy mógł Byś podać mi link gdzie jest jakiś faq jeśli jakiś w ogóle jest
- Romendakil
- Mudżahedin
- Posty: 251
- Lokalizacja: Kraków
Nadal 3. Limit jest na poziomie rozpiski.
FAQ do ETC znajduje się chyba pod tym linkiem
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 18&t=88612
Jeśli nie zawsze możesz zerknąć na to forum, tam skupiają się twórcy ETC.
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewforum.php?f=18
FAQ do ETC znajduje się chyba pod tym linkiem
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 18&t=88612
Jeśli nie zawsze możesz zerknąć na to forum, tam skupiają się twórcy ETC.
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewforum.php?f=18
Tak. Limit jest na fazę. Możesz mieć całą masę premii jak scrolle itp ale możesz na fazę magii użyć tylko za 2 DD no chyba że mój ang nawala 

"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
zjadleś chyba "1", bo limit DD jest 12... a co więcej jest napisane, że w żadnym momencie fazy magii nie wolno mieć więcej niż 13 PD... więc jeżeli krasnale mają ten item co zabiera 1PD i daje 1 DD, a przeciwnik uciuła 13 kostek, to wydaje mi się ze powinien najpierw odrzucić 1, a potem od tych 12 nam oddać jeszcze 1, co daje rezultat 11 kostek..
a co do kwestii poprzedniego posta, to tym bardziej utrzymuję, że można wygenerować więcej kostek niż 12, z tym że on przepadają, ale wiecej niz 45 strzelających modeli nie można wziąć do rozpiski bo mowa jest o modelach, a nie oddanych strzałach
a co do kwestii poprzedniego posta, to tym bardziej utrzymuję, że można wygenerować więcej kostek niż 12, z tym że on przepadają, ale wiecej niz 45 strzelających modeli nie można wziąć do rozpiski bo mowa jest o modelach, a nie oddanych strzałach

no tak. zjadło mi 1 bo chodziło o 12. A i tak. Najpierw odrzuca z automatu 13 kostke bo to wynika z zasad. Dopiero ty wtedy zabierasz ta jedną kostkę ze swoich umiejętności i run. No to by było dość głupie jakby przeciwnik w rzutach i z itemami miał 14 kości, ty zabierasz mu jedną a on odrzuca z automatu do 12 i mimo zabieraczki ma nadal 12 kości. Najpierw automat obniża do 12 wtedy działamy my.
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
- Loghaire Bloodstone
- Plewa
- Posty: 9
Czy runy inżynierskie też podlegają zasadzie dumy czy mogę taką samą kombinację run stosować na kilku maszynach? Z góry dzięki za odpowiedź 

Nie można stosować tych samych kombinacji run również na maszynach. Pierwsza klopa ma np accuracy i +2 str, druga już musi mieć np accuracy, +1str i flame.
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
Kurde bo mi zamieszaliście.
Magic Restrictions:
- Apart from Winds of magic and Channeling, an army may only generate 2 PD/DD per magic phase.
- You may have units/abilities that actually would generate more than 2 extra dice, but any excess dice are lost
- Some magic items/abilities count as generating dice toward this limit.
- “Count as” items/abilities may never exceed a cumulative 2 PD/DD per phase. This means that if you take the Book of Hoeth, you may not take any other items that “count as adding PD/DD”
- All modifiers are applied from the army list and will not change during the game.
2DD no ;]
Magic Restrictions:
- Apart from Winds of magic and Channeling, an army may only generate 2 PD/DD per magic phase.
- You may have units/abilities that actually would generate more than 2 extra dice, but any excess dice are lost
- Some magic items/abilities count as generating dice toward this limit.
- “Count as” items/abilities may never exceed a cumulative 2 PD/DD per phase. This means that if you take the Book of Hoeth, you may not take any other items that “count as adding PD/DD”
- All modifiers are applied from the army list and will not change during the game.
2DD no ;]
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
OMGJacek92 pisze:z tond

Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
tak wynikające z zasad więc maks im wychodzi 4 DD z itemów, runlordów i kowadła ORAZ tych 6 maksymalnie z rzutu . Chyba piłem mocne piwo krasnludzkie jakl czytałem ostatnio Euro bo dzisiaj czytając wydawało mi sie jakby nowe XD
Ostatnio zmieniony 4 lip 2011, o 13:51 przez crovaxus, łącznie zmieniany 1 raz.
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
- Loghaire Bloodstone
- Plewa
- Posty: 9
A czy w danej turze z umiejętności Magistra Inżyniera może korzystać tylko jedna machina czy wszystkie które są w zasięgu 3 cali?Arbiter Elegancji pisze:nie, nic nie wybierasz. Jeśli jesteś 3" od jakiejś maszyny (bolca, klopy cannona) to po rzucie możesz zadecydować że MI użyje na niej swojej umiejętności.
Np: w zasięgu 3 cali od Magistra są 2 klopy i bolec. Przy bolcu skorzystałem po rzucie z jego BS i teraz czy mogę skorzystać z jego umiejętności przerzutu kością artyleryjską po rzucie klopy w tej samej turze?
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Długobrody
- Plewa
- Posty: 5
- Lokalizacja: Poznań
Czy pogromcy piraci i malakai goblin maschines są do armi krasnoludów czy , do psów wojny ?
A , słyszełem mistrz że inżynier daje działu krasnoludzkiemu dodadkowy wystrzał ... Czy to prawda ?
Wiem że na pewno przy niewypale daje przerzut do tabeli niewypału .
Pozdro
A , słyszełem mistrz że inżynier daje działu krasnoludzkiemu dodadkowy wystrzał ... Czy to prawda ?
Wiem że na pewno przy niewypale daje przerzut do tabeli niewypału .
Pozdro
