Problemy początkującego
Moderator: KrzysiekW
- Drakkainen
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 128
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Problemy początkującego
Witam
Mam pytanie czy armia full Nurgle (moze z jakims dodatkiem) bylaby grywalna?
Od czego musialbym zaczac ?
Mam pytanie czy armia full Nurgle (moze z jakims dodatkiem) bylaby grywalna?
Od czego musialbym zaczac ?
Hmm, może od plagusów? Wielkiego wyboru nie ma
Co do grywalności... Mastera tym nie wygrasz, lokala raczej też, ale na domowe bitwy i lajtowe podejście do gry turniejowej to spoko. Wziąłbyś GUO, 2-3 heraldów, 2-3 duże kloce plagusów, 2-3 oddziały nurglingów i parę bestii. Ciężko byłby urwać pkt takiej armii, ale zanim to gdzieś dojdzie, to wieczność minie
Co do grywalności... Mastera tym nie wygrasz, lokala raczej też, ale na domowe bitwy i lajtowe podejście do gry turniejowej to spoko. Wziąłbyś GUO, 2-3 heraldów, 2-3 duże kloce plagusów, 2-3 oddziały nurglingów i parę bestii. Ciężko byłby urwać pkt takiej armii, ale zanim to gdzieś dojdzie, to wieczność minie
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Mam pytanko
Wystawiam GUO z Pestilent Mucus, Trappings of Nurgle, Noxious Vapours.
Dodatkowo chce wystawić mały klocek plag z heraldem tylko teraz pytanie co dla niego dać ? na zasadach Euro nie mogę dublować giftów
BoudSpelle chyba o kant d.... i praktycznie nic niema :/ jedynie Slime Trail by pasował.
SoulHunger odpada bo to samo daje baner unitu. Myślałem że może dać mu tego Staffa i próbować z jednej kostki to turlać po wcześniejszym pozbyciu się kostek przeciwnika... ale jak będzie posiadał maga 2lvl +1 kostkę to na bank zdispeluje
Może poradzicie co by się opłacało gdy wystawiam GUO i Heralda Nurgla :/
Może olać plagi ? choć z tego co widzę będą w miarę mocni przeważnie przeciwnik będzie ranił na 5+ a w hordzie 3 ataki z pionu leci z S4, Poison, i re-roll na zranienie.
Thx.
Wystawiam GUO z Pestilent Mucus, Trappings of Nurgle, Noxious Vapours.
Dodatkowo chce wystawić mały klocek plag z heraldem tylko teraz pytanie co dla niego dać ? na zasadach Euro nie mogę dublować giftów
BoudSpelle chyba o kant d.... i praktycznie nic niema :/ jedynie Slime Trail by pasował.
SoulHunger odpada bo to samo daje baner unitu. Myślałem że może dać mu tego Staffa i próbować z jednej kostki to turlać po wcześniejszym pozbyciu się kostek przeciwnika... ale jak będzie posiadał maga 2lvl +1 kostkę to na bank zdispeluje
Może poradzicie co by się opłacało gdy wystawiam GUO i Heralda Nurgla :/
Może olać plagi ? choć z tego co widzę będą w miarę mocni przeważnie przeciwnik będzie ranił na 5+ a w hordzie 3 ataki z pionu leci z S4, Poison, i re-roll na zranienie.
Thx.
Daemons, X-Wing & Black Tea
Witam
Nie mogę znaleźć plastikowch banerów Nurgla czyżby GW nie wypuściło ?
Opcjonalnie z jakich unitów najbardziej nadawał by się taki baner ?
Znalazłem wiele razy jedynie taką ikonę (na fotografiach) ale nie podoba mi się ten szkielet na czubku :/
http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/po ... 01295.page
Nie mogę znaleźć plastikowch banerów Nurgla czyżby GW nie wypuściło ?
Opcjonalnie z jakich unitów najbardziej nadawał by się taki baner ?
Znalazłem wiele razy jedynie taką ikonę (na fotografiach) ale nie podoba mi się ten szkielet na czubku :/
http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/po ... 01295.page
Daemons, X-Wing & Black Tea
- Offspringman
- Kretozord
- Posty: 1670
- Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
to jest chyba ikona z boxa csm do 40k.
Tak, to z CSM.
Opcjonalnie są jeszcze metalowe sztandary i ikony:
sztandar z pestigorów
lub ikona z plague marines do 40k
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1090250
(tu marine bez ikony, dla wyobrażenia który element jest doklejany:
)
lub plastikowa ikona z chaos vehicle do 40k (tylko te z pojazdów są relatywnie małe, ale na przyklejenie do czubka jakiegoś plastikowego sztandaru jak znalazł)
Moje plugasy ze starego command group mają dołączony właśnie metalowy element z ikony marinsów, wygląda całkiem ok.
Opcjonalnie są jeszcze metalowe sztandary i ikony:
sztandar z pestigorów
lub ikona z plague marines do 40k
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1090250
(tu marine bez ikony, dla wyobrażenia który element jest doklejany:
)
lub plastikowa ikona z chaos vehicle do 40k (tylko te z pojazdów są relatywnie małe, ale na przyklejenie do czubka jakiegoś plastikowego sztandaru jak znalazł)
Moje plugasy ze starego command group mają dołączony właśnie metalowy element z ikony marinsów, wygląda całkiem ok.
Mam pytanko czy ktoś testował jak spisuje się Herald Slaanesha z Syrenką w takim "gołym" zestawieniu ? lub opcjonalnie jakie zestawienie najlepiej wybrać bo każde zestawienie ma swoje wady i zalety.
Nie lubię za bardzo Demonetek ale przydała by się syrenka i szukam jakiegoś optimum które się sprawdza i ma sens.
A).
koszt: 235p
Herald z Syrenką + 10 Demonetek.
ranka z 5-7 modeli chyba max. około 19-20 hitów z unitu.
12 Wounds
B).
koszt: 260p
Herald na Steed z Syrenką + 5 Seekers.
ranka 6 modeli. 14 hitów z góry i 6 z dołu z poisonem i AP.
7 Wounds
Zaleta to chyba Fast Cavalery (Vanguard) może i ten poison coś tam zdziała. Przed rozpoczęciem gry możemy wybiec na środek stołu i już w pierwszej turze zmusić jakiś unit do szarży lub flee a że blisko krawędź stołu to może ktoś wyleci za stół. Opcjonalnie przeciwnik wbiegnie na sam środek i da nam możliwość zaszarżowania w jego bok.
C).
koszt: 190p
Herald z Syrenką na Rydwanie.
Jedyna zaleta to chyba te 4 T i W i to że oszczędzamy 45p jeżeli liczymy na to że herald jest brany jedynie dla syrenki.
W CC chyba przeciwnik tłucze po rydwanie ? a tu mamy większą wytrzymałość.
Dziękuje
Nie lubię za bardzo Demonetek ale przydała by się syrenka i szukam jakiegoś optimum które się sprawdza i ma sens.
A).
koszt: 235p
Herald z Syrenką + 10 Demonetek.
ranka z 5-7 modeli chyba max. około 19-20 hitów z unitu.
12 Wounds
B).
koszt: 260p
Herald na Steed z Syrenką + 5 Seekers.
ranka 6 modeli. 14 hitów z góry i 6 z dołu z poisonem i AP.
7 Wounds
Zaleta to chyba Fast Cavalery (Vanguard) może i ten poison coś tam zdziała. Przed rozpoczęciem gry możemy wybiec na środek stołu i już w pierwszej turze zmusić jakiś unit do szarży lub flee a że blisko krawędź stołu to może ktoś wyleci za stół. Opcjonalnie przeciwnik wbiegnie na sam środek i da nam możliwość zaszarżowania w jego bok.
C).
koszt: 190p
Herald z Syrenką na Rydwanie.
Jedyna zaleta to chyba te 4 T i W i to że oszczędzamy 45p jeżeli liczymy na to że herald jest brany jedynie dla syrenki.
W CC chyba przeciwnik tłucze po rydwanie ? a tu mamy większą wytrzymałość.
Dziękuje
Daemons, X-Wing & Black Tea
Jak na moje oko, wszystkie trzy propozycje są dość słabe. Ale niech się jakiś wymiatacz wypowie, ja ostatnio gram na klimatach.
Każdą z tych rzeczy strzelanie zdejmuje dość szybko, a i w walce mogą nie pożyć dość długo. Z powodu naleciałości 7-edycyjnych chyba najbardziej podoba mi się propozycja druga, ale też obawiam się, że nie przeżyje na tyle długo, żeby mieć jakieś znaczenie. Większość rzeczy wartych syrenki prawdopodobnie zdejmie ten odział od szarży (chyba że mocno to skombujesz z jakimiś atrakcjami w rodzaju stubborna, wyciągniesz pojedynczego potwora i nie wrąbie jakiegoś masakrycznego overkilla itp). Jak dla mnie, syrenka opłaca się w dużym klocu.
Jak mam punkty, to daję heraldowi allure of Slaanesh, zadziwiająco często się spłacało, nawet w dobie przerzutów Ld od BSB.
Każdą z tych rzeczy strzelanie zdejmuje dość szybko, a i w walce mogą nie pożyć dość długo. Z powodu naleciałości 7-edycyjnych chyba najbardziej podoba mi się propozycja druga, ale też obawiam się, że nie przeżyje na tyle długo, żeby mieć jakieś znaczenie. Większość rzeczy wartych syrenki prawdopodobnie zdejmie ten odział od szarży (chyba że mocno to skombujesz z jakimiś atrakcjami w rodzaju stubborna, wyciągniesz pojedynczego potwora i nie wrąbie jakiegoś masakrycznego overkilla itp). Jak dla mnie, syrenka opłaca się w dużym klocu.
Jak mam punkty, to daję heraldowi allure of Slaanesh, zadziwiająco często się spłacało, nawet w dobie przerzutów Ld od BSB.
Rozmyślam nad zagraniem bez dużego demona.
Jak sądzicie którego Heralda najlepiej mianować na Generała a kogo na BSB ?
Ja obstawiam że Nurgl BSB a Mag generałem z racji że w combacie nie będzie tak szybko a Ld8 i tak wszyscy Heraldzi mają.
BSB zaś na nurglu z racji 5T i Regenki/Ward.
Pozdrawiam
Jak sądzicie którego Heralda najlepiej mianować na Generała a kogo na BSB ?
Ja obstawiam że Nurgl BSB a Mag generałem z racji że w combacie nie będzie tak szybko a Ld8 i tak wszyscy Heraldzi mają.
BSB zaś na nurglu z racji 5T i Regenki/Ward.
Pozdrawiam
Daemons, X-Wing & Black Tea
Zawsze możesz zrobić latającego generała, rozdającego Ld tam gdzie się bardziej przyda (choć jak uczy życie nie da rady dolecieć tam, gdzie byłby najbardziej potrzebny ). Inna sprawa, że punktów brakuje, na 2400 żeby wcisnąć wszystkim heraldom przydatne gifty i trzeba z czegoś rezygnować.
W 7 ed granie na 4 heraldach bardzo mi odpowiadało (moim przeciwnikom mniej ), ale wtedy było więcej punktów na bohaterów...
Teraz też podejmuję takie próby, ale turniejowo żadnej nie zweryfikowałem. Co jakiś czas jednak widzę rozpiski na 4 heraldach (a i sam Thurion w temacie ETC proponował takie rozwiązanie, wiec coś w tym jest ).
W 7 ed granie na 4 heraldach bardzo mi odpowiadało (moim przeciwnikom mniej ), ale wtedy było więcej punktów na bohaterów...
Teraz też podejmuję takie próby, ale turniejowo żadnej nie zweryfikowałem. Co jakiś czas jednak widzę rozpiski na 4 heraldach (a i sam Thurion w temacie ETC proponował takie rozwiązanie, wiec coś w tym jest ).
Jak wam się sprawdzają w grze Bloodlettersi i Bloodcrusherzy? Zamierzam włączyć po jednym klocku (30 Blodlettersów, 6-9 Bloodcrusherów) do mojego WoChu na czas grania w SofM. Kompletnie nie znam armii Demonów, jeszcze nigdy nie grałem przeciwko Waszym hordom. Przede wszystkim chciałem wiedzieć czy mają pierdolni.cie i savea podobne, odpowiednio do Warriorów i Knightów? Może ktoś mi pokrótce opisać te dwie jednostki?
Ostatnio zmieniony 5 lip 2011, o 15:42 przez Karlito, łącznie zmieniany 2 razy.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Jest taki model, nazywa się imperialista z van horstmen spekulumMieszko pisze:Czy GUO z baleswordem i noxiours vapours oraz 2 level maga miałby racje bytu? Brałby 1 z lora nurgla i jeśli przeciwnik by tego nie zdispelował w praktyce nie ma chyba modelu który wytrzymałby z nim więcej niż 1 turę.
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Bloodletterzy - pierdolnięcie mają (WS5, S5, Killing Blow, a jeśli siedzi w nich Herald, to jeszcze Hate) ale z obroną u nich cienko (T3, żadnego armour save... ale za to Ward 5+) Przeciwko magii trochę lepiej (MR 1)karlito pisze:Jak wam się sprawdzają w grze Bloodlettersi i Bloodcrusherzy? Zamierzam włączyć po jednym klocku (30 Blodlettersów, 6-9 Bloodcrusherów) do mojego WoChu na czas grania w SofM. Kompletnie nie znam armii Demonów, jeszcze nigdy nie grałem przeciwko Waszym hordom. Przede wszystkim chciałem wiedzieć czy mają pierdolni.cie i savea podobne, odpowiednio do Warriorów i Knightów? Może ktoś mi pokrótce opisać te dwie jednostki?
Bloodcrusherzy - bardziej przypakowani od Bloodletterów zarówno w ofensie (S6, A2) jak i defensie (T4, W2, Armour save 4+). Reszta taka sama, oprócz M. Warto wiedzieć że Juggery (czyli wierzchowce) uderzają prawie tak samo jak góra.
Jako że obie te jednostki to Demony, to:
- Wzbudzają strach
- Są odporne na psychologię
- Ward na 5+
- Są niestabilnie (krótko - rzucają breaka, jeżeli nie zdadzą, tracą tyle modeli, o ile nie zdali. Jeżeli rzucą więcej niż wynosi ich bazowa liderka, oddział Demonów jest ściągany ze stołu)
- Mają magiczne ataki