Mordęga do idealniej rozpy - by Kanadian
Moderator: Ziemko
Mordęga do idealniej rozpy - by Kanadian
Próby do znalezienia dobrej rozpy (dla mnie) zaprowadziły mnie do tego.
Po porażkach z stegadonami dałem sobie z mini spokój, od Golonki pożyczyłem 2x6 korxy, zamiast mojego 1x8. reszta jak widać.
2400 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 530.0 Pts
General; 4 Discipline; Magic Level 4; Lore of Light; Battle Standard
Plaque of Tepok
Obsidian Amulet
Crown of Command
# Higher State of Consciousness
# Focused Rumination
# Soul of Stone
# Becalming Cogitation
3x10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
2x6 Chameleon Skinks @ 72.0 Pts
2x6 Kroxigors @ 330.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Salamander Hunting Packs @ 230.0 Pts
10 Skink Handlers
23 Saurus Warriors 271.0 Pts
Shield; Standard; Musician
23 Saurus Warriors 265.0 Pts
Shield; Standard
Models in Army: 117
Total Army Cost: 2400.0
Dalej będę próbował i zmiany będę wprowadzał, zastanawiam się nad wywaleniem jednej salki, i wstawienie ... czegoś, może extra terki, lub chamiki.... nie mam pomysłu, grałem tym na 2 razy, przeciw HE na smoku, i TK, He wyczyściłem a TK nie dokończyliśmy, w obu grach straciłem slana, ciągle zapominam look out sir na 4+ przy moich jednostkach, co dziwne rozpa działa nawet bez slana, nie tak dobrze niemniej jednak.w Kielcach 3 gry na podobnym slanie i rezultaty były dobre, poza jednym, ale to chciałem wypróbować coś, i nie zadziałało, i to bardzo.
Po porażkach z stegadonami dałem sobie z mini spokój, od Golonki pożyczyłem 2x6 korxy, zamiast mojego 1x8. reszta jak widać.
2400 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 530.0 Pts
General; 4 Discipline; Magic Level 4; Lore of Light; Battle Standard
Plaque of Tepok
Obsidian Amulet
Crown of Command
# Higher State of Consciousness
# Focused Rumination
# Soul of Stone
# Becalming Cogitation
3x10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
2x6 Chameleon Skinks @ 72.0 Pts
2x6 Kroxigors @ 330.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Salamander Hunting Packs @ 230.0 Pts
10 Skink Handlers
23 Saurus Warriors 271.0 Pts
Shield; Standard; Musician
23 Saurus Warriors 265.0 Pts
Shield; Standard
Models in Army: 117
Total Army Cost: 2400.0
Dalej będę próbował i zmiany będę wprowadzał, zastanawiam się nad wywaleniem jednej salki, i wstawienie ... czegoś, może extra terki, lub chamiki.... nie mam pomysłu, grałem tym na 2 razy, przeciw HE na smoku, i TK, He wyczyściłem a TK nie dokończyliśmy, w obu grach straciłem slana, ciągle zapominam look out sir na 4+ przy moich jednostkach, co dziwne rozpa działa nawet bez slana, nie tak dobrze niemniej jednak.w Kielcach 3 gry na podobnym slanie i rezultaty były dobre, poza jednym, ale to chciałem wypróbować coś, i nie zadziałało, i to bardzo.
Ostatnio zmieniony 8 lip 2011, o 11:20 przez Kanadian, łącznie zmieniany 1 raz.
jak slaan i to lonely to co by sie nie działo imo life musi być, niestety
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
A niby dlaczego?
Durin pisze:jak slaan i to lonely to co by sie nie działo imo life musi być, niestety




Jakby to rzec, od ponad pol roku moj z shadowem mowi, ze nie masz racji.
A jak się bronisz przed kombinacją: serfer-> kradnięcie shadowa-> obniżenie in-> pitka-> slann out ? W Wawie nie mam możliwości zagrania z żadnymi Lizakami od kiedy sam swoje sprzedałemZiemko pisze:Durin pisze:jak slaan i to lonely to co by sie nie działo imo life musi być, niestety
![]()
![]()
![]()
![]()
Jakby to rzec, od ponad pol roku moj z shadowem mowi, ze nie masz racji.

Grolshek pisze:A jak się bronisz przed kombinacją: serfer-> kradnięcie shadowa-> obniżenie in-> pitka-> slann out ? W Wawie nie mam możliwości zagrania z żadnymi Lizakami od kiedy sam swoje sprzedałemZiemko pisze:Durin pisze:jak slaan i to lonely to co by sie nie działo imo life musi być, niestety
![]()
![]()
![]()
![]()
Jakby to rzec, od ponad pol roku moj z shadowem mowi, ze nie masz racji.
Pitka ma 24 cale zasiegu, rzuc we mnie to odrzucajac 6tki.
Poza tym slannem czesto stoje w saurusach.
Poza tym na Woch pitki specjalnie nie biore, bo tylko moglbym hellcannona dziabnac.
Z pitką to popieram Ziemka w 100%, jak pitkę wylosujesz to zmieniasz na default. Wtedy może sobie kraśc co tylko mu się żywnie podoba
.
A jak Slan nie jest w klocku tylko obok ma i tak look out'a na 4+, nie rewelacyjnie ale zawsze coś, więc pitka nie taka straszna. Do dziś nie mogę się do tego przyzwyczaić.

A jak Slan nie jest w klocku tylko obok ma i tak look out'a na 4+, nie rewelacyjnie ale zawsze coś, więc pitka nie taka straszna. Do dziś nie mogę się do tego przyzwyczaić.
tylko jeżeli mag jest ponad 24 cale od slanna to nie może go spróbować ściągnąć z pitki - bo nie ma zasięgu - jest to nieuczciwe wykorzystywanie templaty (co jest zabronione FAQiem)X.Maciek pisze:Ziemko pamiętaj że Pitka ma 25,5" zasięgu więc szóstek nie zabierzesz.
Q: How should a template be held or placed above a unit or the
battlefield? (p9)
A: It should be as close to the battlefield or unit as possible,
trying to gain an advantage by doing otherwise simply isn’t in
the spirit of the game!
to jest właśnie "gain advantage"
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Laik ma racje. Pitka ma zasieg 24, kazdy kto probuje Ci wkrecic co innego to waluje.
Co do rozpiski to ciekawa jest i nawet spoko. Jednak według mnie odczujesz brak stedzia.
Wywal salamandrę i wstaw 3 chamki.
W rozpisce bez stegadona można spokojnie grać bez Lifa, jednak jest to ciut niebezpieczniejsze. Ja bym wywalił soul stona
Od kiedy mam w dupie miscasty to nie robią nic strasznego.
Wywal salamandrę i wstaw 3 chamki.
W rozpisce bez stegadona można spokojnie grać bez Lifa, jednak jest to ciut niebezpieczniejsze. Ja bym wywalił soul stona

Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Po pograniu sobie elfami wracam do lizaków.
nowy pomysł na 2600, tylko wymyśliłem jakieś pojebane ograniczenia na turniej jeszcze nie zatwierdzone ale,
1. Wzięcie drugiej takiej samej jednostki z rare kosztuje 50% więcej, wiec jak bierzesz 2 czołgi pierwszy kosztuje 300 punktów natomiast drugi 450 punktów.
Trzecia taka sama jednostka special kosztuje 50% więcej.
Piąta i kolejne takie same jednostki core kosztują 50% więcej (jak bierzesz 6 jednostek łuczników po 100 punktów, pierwsze 4 kosztują po 100 punktów, natomiast 5 i 6 150 punktów.
punkty zaokrąglamy w górę.
2. Nie można wygenerować więcej dodatkowych kości magii niż pierwotna liczba DD z wind's of magic. Oznacza jeśli na 2k6 wpadnie 2 oraz 3. To gracze mogą z dodatkowych źródeł pozyskać maksymalnie 3 dodatkowe kości w tej turze (DD oraz PD) nie wliczając channeling. Po przekroczeniu tego limitu dodatkowe kości przepadają.
Slann 565.0 BSB
Focus of Mystery
Focused Rumination
Higher State of Consciousness
Becalming Cogitation
Crown of Command [35.0]
Obsidian Trinket [15.0]
Cube of Darkness [40.0]
War Banner [25.0]
3x10 Skink Skirmishers 70.0 Pts
3x22 Saurus Warriors 260.0 Pts
2x6 Kroxigors 330.0 Pts
2x6 Chameleon Skinks 72.0 Pts
3 Terradon Riders 90.0 Pts
2 Salamander Hunting Packs 150.0 Pts
Models in Army: 131
Total Army Cost: 2599
zapraszam do krytyki i pomysłów
nowy pomysł na 2600, tylko wymyśliłem jakieś pojebane ograniczenia na turniej jeszcze nie zatwierdzone ale,
1. Wzięcie drugiej takiej samej jednostki z rare kosztuje 50% więcej, wiec jak bierzesz 2 czołgi pierwszy kosztuje 300 punktów natomiast drugi 450 punktów.
Trzecia taka sama jednostka special kosztuje 50% więcej.
Piąta i kolejne takie same jednostki core kosztują 50% więcej (jak bierzesz 6 jednostek łuczników po 100 punktów, pierwsze 4 kosztują po 100 punktów, natomiast 5 i 6 150 punktów.
punkty zaokrąglamy w górę.
2. Nie można wygenerować więcej dodatkowych kości magii niż pierwotna liczba DD z wind's of magic. Oznacza jeśli na 2k6 wpadnie 2 oraz 3. To gracze mogą z dodatkowych źródeł pozyskać maksymalnie 3 dodatkowe kości w tej turze (DD oraz PD) nie wliczając channeling. Po przekroczeniu tego limitu dodatkowe kości przepadają.
Slann 565.0 BSB
Focus of Mystery
Focused Rumination
Higher State of Consciousness
Becalming Cogitation
Crown of Command [35.0]
Obsidian Trinket [15.0]
Cube of Darkness [40.0]
War Banner [25.0]
3x10 Skink Skirmishers 70.0 Pts
3x22 Saurus Warriors 260.0 Pts
2x6 Kroxigors 330.0 Pts
2x6 Chameleon Skinks 72.0 Pts
3 Terradon Riders 90.0 Pts
2 Salamander Hunting Packs 150.0 Pts
Models in Army: 131
Total Army Cost: 2599
zapraszam do krytyki i pomysłów
- The WariaX
- Falubaz
- Posty: 1005
- Lokalizacja: Rybnik i okolice
tylko wymyśliłem jakieś pojebane ograniczenia na turniej
hmmm


Zapraszam do mojej galerii

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35475
Maluję na zamówienie:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 13#p990613
Co do rozpiski to jest ciekawa, ale mam parę zastrzeżeń. Daj na Slannie rączki zamiast kostki. Poza tym jest fajnie. Nawet bardzo. Co do samych ograniczeń to wbrew pozorom nie są takie durne. Np. To o kostkach DD wyklucza sytuację jaką miałem na turnieju kiedy przeciwnik grający wampirami rzucił 2 i 2 na wiatry po czym wygenerował dodatkowo 6 magicznych kostek (dwa razy plus dwie z mocy, jedna z periapta i jeden chanel.) Rozumiem, że na Slannie Light?
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Nie, wcale nie jest durne- nie wystarczy, że zostanę udupiony, kiedyś na wiatry magii rzucę 6 i 1- na dobitkę mogę dorobić sobie max jedną kość, by czasem nie poczarować. Dwie magiczne moce u wampirów to jednak 100 pkt, cóż zrobić. Taka ingerencja natomiast aż razi.
Domino - Bez obrazy, ale proponuje czytanie z zrozumieniem. Jak rzucisz 6+1 to można dodatkowo dodać 6 kości, ponieważ taka wypada ilość DD.
max 12 na turę nie rozwiązuje kwestii dużej rozbieżności pomiędzy DD a PD, nie jest to może idealne ale zobaczymy jak wyjdzie w praniu.
natomiast stwierdzenie "głupie" ponieważ zastanawiałem się którą armią pojechać, i nie widziało mi się płacić extra punkty z dwie abomki oraz parę WLC, i tak likka innych pomysłów spaliło gdyż uważałem że tego 50% nie będę płacił.
Próbowałem zagrać z ogrami rozpą na 4x skirmish i 2x 30 saurusy, niestety ogry miały więcej jednostek do walki i źle to się skończyło Nie pomógł fak t że zostawiłem chamki w walizce.
co do light to chyba tak, natomiast elfami grałem na shadow i mi się strasznie lore spodobał, i się zastanawiam nad zmianą.
max 12 na turę nie rozwiązuje kwestii dużej rozbieżności pomiędzy DD a PD, nie jest to może idealne ale zobaczymy jak wyjdzie w praniu.
natomiast stwierdzenie "głupie" ponieważ zastanawiałem się którą armią pojechać, i nie widziało mi się płacić extra punkty z dwie abomki oraz parę WLC, i tak likka innych pomysłów spaliło gdyż uważałem że tego 50% nie będę płacił.
Próbowałem zagrać z ogrami rozpą na 4x skirmish i 2x 30 saurusy, niestety ogry miały więcej jednostek do walki i źle to się skończyło Nie pomógł fak t że zostawiłem chamki w walizce.
co do light to chyba tak, natomiast elfami grałem na shadow i mi się strasznie lore spodobał, i się zastanawiam nad zmianą.