PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Malal
Kretozord
Posty: 1729

Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Post autor: Malal »

Nie wierzylem, sprawdzilem i nie ma takiego samego zapisu.

Do ludzi UP bardzo ladnie ignorujecie slowko attemps skupiajac sie na slowko result. [-X
podpis nieregulaminowy - administracja

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Widzę Malal, że bardzo walczysz, żeby w następnym euro AR hierotytan zabierał z limitu 1PD. :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Kalesoner pisze:Widzę Malal, że bardzo walczysz, żeby w następnym euro AR hierotytan zabierał z limitu 1PD. :wink:
i tak ma zabierac z tego co mi wiadomo

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

w sumie powinien
Obrazek

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3369
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Tiaaa

Niech nam obetną jedyne opcje dzięki której jesteśmy wstanie powalczyć z każdym przeciwnikiem.

Awatar użytkownika
Szaitis
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: Szaitis »

To ja mam kolejne pytania:

1. Czy hierotitan podnosi siłę bunishmentu? (w końcu zna czary z lighta:))
2. Czy czar zwiększający ataki podnosi też liczbę impactów o 1?
3. Na jakiej podstawce jest warsphinx? Takiej jak hydra?

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

1. Nie, bo Hierotitan nie jest "Wizardem" i zna tylko sygnaturkę jako Bound Spell, a nie Lore of Light.

2. Nie. Czar zwiększający liczbę ataków zwiększa liczbę... no... Ataków. Czyli tego co w profilu jest pod literką A.

3. Tak, na rydwanowej.

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Czy są wardy od czaru z ołtarza?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Tak
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

szeregowiec ryan
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: szeregowiec ryan »

Mam takie pytanko - czy jest jakas hierarchia sypania sie oddziału po brejku? Chodzi o sytuacje kiedy w oddziale jest bohater/bohaterowie. Dla przykladu- mamy command TG, krola i małego licza, przegrywamy o 2. Mozemy sypnac licza czy zawsze najpeirw dostaje oddział?

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Rulebook str. 78, zasada Unstable. Najpierw dostaje oddział/monster na którym jeździ heros, a potem rozlokowujesz woundy maksymalnie równo na herosów.

Mikel
Wałkarz
Posty: 88

Post autor: Mikel »

Takie pytanka:
1- czy mogę dołączyć liche priesta na koniku do horse archers i wystawić go z nimi jako scouts? wydaje mi się że nie ale wolę się upewnić.
2-Jak tak właściwie działa zasada "And the Tomb Kings rode to war"? Jak King straci rydwan i zostaje z rydwanami to mogą się one poruszać z movement 4 takim jak King? i czy King traci wtedy look out sir?

Awatar użytkownika
BartSkull
Warzywo
Posty: 17

Post autor: BartSkull »

Czy charioty z czarem dającym Killing Blowa mają go na impactach ?

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

mają KB
oddział porusza sie tak jak jego nawolniejszy model.
king pieszo ma inny trooptype więc traci look out
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Mikel pisze:Takie pytanka:
1- czy mogę dołączyć liche priesta na koniku do horse archers i wystawić go z nimi jako scouts? wydaje mi się że nie ale wolę się upewnić.
Nie, nie możesz. Po prostu on nie ma scouta sam z siebie to po pierwsze, a po drugie to scoutów wystawia się już po wystawieniu herosów.

Awatar użytkownika
Dragan
Chuck Norris
Posty: 460
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Dragan »

czyli rydwany wypłacają KBki z impactów? : o oczywiscie jak sie rzuci na nich czar.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Tak.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Stary obczaj. 4 posty do góry ktoś pytał się dokładnie o to samo...
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

dagome
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 114

Post autor: dagome »

Malal pisze:Nie wierzylem, sprawdzilem i nie ma takiego samego zapisu.

Do ludzi UP bardzo ladnie ignorujecie slowko attemps skupiajac sie na slowko result. [-X
Każdy rzut czaru jest atemptem każdy result jest resultem. Dodajesz D3 do rezultatu co znaczy ze do wyniku kości dodajesz D3. Nie modyfikujesz wyniku na kości, dodajesz do rzutu, a to różnica Jeżeli nie ma naturalnej 3ki czar nie wchodzi. Czy przedmioty dające +1 do casta też niwelują działanie rzutu 2 na kości?? Co więcej dodawanie do wyniku poziomu czarodzieja też zapobiega NEPowi bo też dodaje się do wyniku?
Polecam warseera gdzie na ten temat wypowiadali sie native speakerzy którzy jasno interpretują swoją mowę ojczystą wychodząc z założenia że dodatkowe D3 nie jest power dicem(prosze nie pisac że nie ma napisane że nie jest bo nie ma też napisane że nie zadaje D6 woundow magowi przeciwnika bez wardów swoją drogą Slan ma wyraznie napisane że wyicąga z dupy kolejnego PDka) tylko dodatkiem do wyniku nie skupiając się na atemptach.

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Czy atakiem specjalnym Warsfinxa - "Thunderercrush Attack" można zranić bohatera na smoku i smoka ?

ODPOWIEDZ