Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
zabiłem nim 2 lordów magów, małego maga i kilku czempionów, no i jeszcze kilku rycerzy ale to już na farcie
Chu*** mi poszlo na ostatnim masterze, definitywnie rezygnuje ze smoka i teraz bede probowal grac czyms takim:
Co wy na to?
Wood Elves Army
Wardancer Highborn @ 295.0 Pts
Crown of Command [35.0]
Blades of Loec [35.0]
Stone of Rebirth [30.0]
BSB @ 130.0 Pts
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Spellweaver @ 305.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4
Wand of Wych Elm [55.0]
Spellsinger @ 115.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
9+1 Dryads @ 132.0 Pts
9+1 Dryads @ 132.0 Pts
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts Musician
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts Musician
10+1 Glade Guard @ 166.0 Pts Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
12 Wardancers @ 216.0 Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts Standard; Musician
5 Wild Riders @ 148.0 Pts Standard; Musician
9+1 Waywatchers @ 248.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 77
Total Army Cost: 2399.0
Co wy na to?
Wood Elves Army
Wardancer Highborn @ 295.0 Pts
Crown of Command [35.0]
Blades of Loec [35.0]
Stone of Rebirth [30.0]
BSB @ 130.0 Pts
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Spellweaver @ 305.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4
Wand of Wych Elm [55.0]
Spellsinger @ 115.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
9+1 Dryads @ 132.0 Pts
9+1 Dryads @ 132.0 Pts
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts Musician
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts Musician
10+1 Glade Guard @ 166.0 Pts Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
12 Wardancers @ 216.0 Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts Standard; Musician
5 Wild Riders @ 148.0 Pts Standard; Musician
9+1 Waywatchers @ 248.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 77
Total Army Cost: 2399.0
Ciekawe ?
Ja bym zastanowił się jeszcze nad ewentualnie wywaleniem jednych wildów i daniem 7-8 tancerek. W jednym 3masz lorda a w drugim nobla BSB. Poza tym się ubezpieczają.
No w sumie tak to nie ma się do czego przyczepić - jak umiesz tym zagrać to pewnie można ugrać co nieco.
Ja bym zastanowił się jeszcze nad ewentualnie wywaleniem jednych wildów i daniem 7-8 tancerek. W jednym 3masz lorda a w drugim nobla BSB. Poza tym się ubezpieczają.
No w sumie tak to nie ma się do czego przyczepić - jak umiesz tym zagrać to pewnie można ugrać co nieco.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
dla mnie tancerz lord przy jednym oddziale tancerzy jest zbedny, bo jak stracisz look outa lordunio nie ma gdzie sie schowac.
proponuje jakiegos altera ze strzalkami bez sejwa, ewentualnie drzewo zamiast tego lorda, ktore przejmie role stubborniarza.
proponuje jakiegos altera ze strzalkami bez sejwa, ewentualnie drzewo zamiast tego lorda, ktore przejmie role stubborniarza.
To teraz moja wizja na następne 2 bitwy domowe - z DE i OnG. Trening przed turem w Poznaniu
8WD+Warhawki 2400 Pts - WE Euro
1 Spellweaver @ 310.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]
Ironcurse Icon [5.0]
16+1 Glade Guard @ 238.0 Pts
Longbow; Standard - BoEF; Musician
1 Spellsinger @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren;
Dispel Scroll [25.0]
11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Musician
11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Musician
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
6 Treekin @ 390.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
3 Warhawk Riders @ 120.0 Pts
7+1 Wardancers @ 165.0 Pts
Musician
1 Noble @ 137.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Models in Army: 70
Total Army Cost: 2399.0
Duża czarka do łuków z flejmem. BSB do tancerzy. Mała czarka w łuki. Ptactwo będzie rozkręcało park maszynowy oraz kociołek. Drzewo, treekiny oraz tancerze czekają na klocki. Driady są w pobliżu i czychają na ewentualne interwencje boczne Mam w zanadrzu jeszcze opcję z alterem, ale ciekaw jestem Waszych opinii.
Tutaj martwi mnie drzewo, bo mam ostatnio z nim pecha i schodzi mi a początku lub nic nie robi.
8WD+Warhawki 2400 Pts - WE Euro
1 Spellweaver @ 310.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]
Ironcurse Icon [5.0]
16+1 Glade Guard @ 238.0 Pts
Longbow; Standard - BoEF; Musician
1 Spellsinger @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren;
Dispel Scroll [25.0]
11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Musician
11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Musician
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
6 Treekin @ 390.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
3 Warhawk Riders @ 120.0 Pts
7+1 Wardancers @ 165.0 Pts
Musician
1 Noble @ 137.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Models in Army: 70
Total Army Cost: 2399.0
Duża czarka do łuków z flejmem. BSB do tancerzy. Mała czarka w łuki. Ptactwo będzie rozkręcało park maszynowy oraz kociołek. Drzewo, treekiny oraz tancerze czekają na klocki. Driady są w pobliżu i czychają na ewentualne interwencje boczne Mam w zanadrzu jeszcze opcję z alterem, ale ciekaw jestem Waszych opinii.
Tutaj martwi mnie drzewo, bo mam ostatnio z nim pecha i schodzi mi a początku lub nic nie robi.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Daj mu szansę - odpłaci Ci się w końcu epicką walkąTutaj martwi mnie drzewo, bo mam ostatnio z nim pecha i schodzi mi a początku lub nic nie robi.
Z tego co się orientuję to powinien genialnie dać sobie radę z piechotą DE (elfy mają T3 więc wszystko spada na 2+ ) +Thunderstomp na 2+
Z O&G chyba też powinno iść gładko.
Nie wiem jak z Treekinami (390pts)
Ja bym to zamienił na 5 Wildów(191pts) i 10 Tancerzy(201pts) = 392pts (wywalisz 1 łuk i voilà pkt się będą zgadzać)
Jak dla mnie więcej możliwości...
Ale oczywiście kwestia w czym lepiej się czujesz.
Ale tancerzy nigdy dość
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
- Smerfaster
- Chuck Norris
- Posty: 548
- Lokalizacja: Włocławek Klub Fantasy FENIX
A jak teraz?
Wood Elves Army
Wardancer Highborn @ 295.0 Pts
Crown of Command [35.0]
Blades of Loec [35.0]
Stone of Rebirth [30.0]
BSB @ 130.0 Pts
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Spellweaver @ 275.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
7+1 Dryads @ 108.0 Pts
7+1 Dryads @ 108.0 Pts
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts Musician
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts Musician
14+1 Glade Guard @ 214.0 Pts Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Wardancers @ 180.0 Pts
10 Wardancers @ 180.0 Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts Standard; Musician
5 Wild Riders @ 148.0 Pts Standard; Musician
9+1 Waywatchers @ 248.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Total Army Cost: 2398.0
Wood Elves Army
Wardancer Highborn @ 295.0 Pts
Crown of Command [35.0]
Blades of Loec [35.0]
Stone of Rebirth [30.0]
BSB @ 130.0 Pts
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Spellweaver @ 275.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
7+1 Dryads @ 108.0 Pts
7+1 Dryads @ 108.0 Pts
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts Musician
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts Musician
14+1 Glade Guard @ 214.0 Pts Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Wardancers @ 180.0 Pts
10 Wardancers @ 180.0 Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts Standard; Musician
5 Wild Riders @ 148.0 Pts Standard; Musician
9+1 Waywatchers @ 248.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Total Army Cost: 2398.0
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 157
- Lokalizacja: Kraków
Witam Wszystkich !
Ostatnio wpadla mi taka rozkmina do glowy... Niestety nie mam przy sobie armybooka wiec zrobie tylko ogólny zarys tej rozpy (bez punktacji) ,a wy powiecie czy taka rozkmina ma wogóle sens ;
WE - Wstepna Rozpa
*Treeman Lord
*Spellsinger lv2
+jakis przedmiot do rozpraszania
*2x 14 luczników z muzykiem
*10 Jezdzcow Polany
*10 Driad
*5 Wildów
*Treeman
Glównym zalozeniem tej rozpiski jest mocne kopniecie od 2 treemanów i grad strzal który spadnie na przeciwnika ,10 lekkiej kawki jest jako mieso armatnie ,a 10 driad i 5 wildow ,zeby wesprzec treemenów. Mam nadzieje ze dostane jakies dobre rady co zmienic czy zostawic- rozpa jest na turniej ok. 1500pkt (a i tu mam pytanie czy treelord nadal [8ed.] zajmuje miejsce jednostki rzadkiej i lordow)wiec zapewne bede musial cos wyrzucic ,ale zakladam ze 2 treemeny zostaja!
Dzieki !!!
Ostatnio wpadla mi taka rozkmina do glowy... Niestety nie mam przy sobie armybooka wiec zrobie tylko ogólny zarys tej rozpy (bez punktacji) ,a wy powiecie czy taka rozkmina ma wogóle sens ;
WE - Wstepna Rozpa
*Treeman Lord
*Spellsinger lv2
+jakis przedmiot do rozpraszania
*2x 14 luczników z muzykiem
*10 Jezdzcow Polany
*10 Driad
*5 Wildów
*Treeman
Glównym zalozeniem tej rozpiski jest mocne kopniecie od 2 treemanów i grad strzal który spadnie na przeciwnika ,10 lekkiej kawki jest jako mieso armatnie ,a 10 driad i 5 wildow ,zeby wesprzec treemenów. Mam nadzieje ze dostane jakies dobre rady co zmienic czy zostawic- rozpa jest na turniej ok. 1500pkt (a i tu mam pytanie czy treelord nadal [8ed.] zajmuje miejsce jednostki rzadkiej i lordow)wiec zapewne bede musial cos wyrzucic ,ale zakladam ze 2 treemeny zostaja!
Dzieki !!!
Powrót WE
Obawiam się, że nie dasz rady zmieścić tych wszystkich oddziałów w 1,5k
Ja bym chyba podzielił 10glejd rajderów na dwa oddziały po 5.
Ze slotami nie masz się co martwić, Twoja opcja spokojnie się mieści w ograniczeniach an te punkty jeśli chodzi o sloty.
Może by tam jedne łuki z flejm banerem?
Osobiście zrezygnowałbym z magii całkowicie ale to ryzykowna opcja.
Ja bym chyba podzielił 10glejd rajderów na dwa oddziały po 5.
Ze slotami nie masz się co martwić, Twoja opcja spokojnie się mieści w ograniczeniach an te punkty jeśli chodzi o sloty.
Może by tam jedne łuki z flejm banerem?
Osobiście zrezygnowałbym z magii całkowicie ale to ryzykowna opcja.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 157
- Lokalizacja: Kraków
Musze z czegos zrezygnowac zebym mial te 1,5k ,wiec moze tak:
WE - Wstepna rozpiska 1,5k
*Treeman Lord
*Treeman
*10 luków
*10 luków
*10 luków
z flejm bannerem
*5 Jezdzców Polany
*5 Wildów
Zrezygnowalem kompletnie z magii - to troche ryzykowne (i tutaj ma pytanie ,poniewaz mialem pól roku przerwy i troche sie zasad zapomnialo Czy bez czarodzieja moge rozpraszac czary [chyba ,nie ?!] ) Brakuje mi troche driad ,wiec nie wiem czy rozsadniejszym wyborem byloby danie kilku driad zamiast wildów i dopchac jeszcze piatke zwyklych ridersów... jak myslicie?? a i zeby niesc flejm bannera trzeba miec sztandarowego armii czy sztandarowego oddzialu jak to jest? Sr. ze tak duzo pytam ,ale wszystko juz mi sie pozapominalo ,a nie mam armybooka pod reka...
Dzieki!
WE - Wstepna rozpiska 1,5k
*Treeman Lord
*Treeman
*10 luków
*10 luków
*10 luków
z flejm bannerem
*5 Jezdzców Polany
*5 Wildów
Zrezygnowalem kompletnie z magii - to troche ryzykowne (i tutaj ma pytanie ,poniewaz mialem pól roku przerwy i troche sie zasad zapomnialo Czy bez czarodzieja moge rozpraszac czary [chyba ,nie ?!] ) Brakuje mi troche driad ,wiec nie wiem czy rozsadniejszym wyborem byloby danie kilku driad zamiast wildów i dopchac jeszcze piatke zwyklych ridersów... jak myslicie?? a i zeby niesc flejm bannera trzeba miec sztandarowego armii czy sztandarowego oddzialu jak to jest? Sr. ze tak duzo pytam ,ale wszystko juz mi sie pozapominalo ,a nie mam armybooka pod reka...
Dzieki!
Powrót WE
Można rozpraszać ale nie ma się bonusów do rzutu (który jest równy poziomowi maga) więc może być z tym nieco problemu.
Z lorem ustalonym z góry gra na turnieju będzie trochę jak papier, nożyce, kamień – trafisz na shadow to masz pozamiatane…
Z lorem ustalonym z góry gra na turnieju będzie trochę jak papier, nożyce, kamień – trafisz na shadow to masz pozamiatane…
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
jeśli trafisz z taką rozpą na krasie to jesteś pozamiatany najpóźniej 3 turze. Przykro mi gram krasiami i WE i wiem co mówię.
Standard krasi na te pkt klopa, 2 działa lub odwrotnie 2 machiny z płonącymi atakami i piechota z 5 s
Standard krasi na te pkt klopa, 2 działa lub odwrotnie 2 machiny z płonącymi atakami i piechota z 5 s
pingu pisze:jeśli trafisz z taką rozpą na krasie to jesteś pozamiatany najpóźniej 3 turze. Przykro mi gram krasiami i WE i wiem co mówię.
Standard krasi na te pkt klopa, 2 działa lub odwrotnie 2 machiny z płonącymi atakami i piechota z 5 s
Raz że standard to max jedna ognista maszyna, dwa to prędzej wróżę remis w takiej potyczce niż maska dla krasnali...
Obaj będą grali zachowawczo bo jeden błąd i może być różnie w obie strony...
To tak wg mnie, bo wiadomo, jest wiele niewiadomych jak teren, kto zaczyna itp...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned