WOCH EURO 2400 & 2800 Silesian - Nigdy Więcej Chosenów!!!!

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Re: WOCH EURO 2400 - Nigdy Więcej Chosenów!!!!

Post autor: Laik »

IFkę rzucisz raz na 4 tury więc pandemonium wcale nie jest takie pewne, a zdanie na 5 z rerollem to kolejne 47% szans, imo nie ma tak kolorowo.

Nie rozumiem tak małej obawy przed 13 - ona jest stworzona na WOC - cel idealny.


SK największy (i jedyny poważniejszy) problem widzi w puppecie
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

ja tak jak Laik, uwazam ze mozna grac ze wszystkim byle nie szczury! chociaz i tym juz wiem jak urwac punkty:D
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Waldi pisze:
loko pisze:bez latania dysk ile "idzie" ? nadal widzi nad piechotą?
Idzie max 2 cale (i to w marszu) ;)
Nie zmienia się jego typ jednostki więc nadal jest kawalerią.
A czy dysk nie jest przypadkiem warbeastem? Zdawało mi się, ze jest i ze dostaje normalnie np. stompy i thunderstompy....
Obrazek

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Nie wiem... ja nie przegrałem jeszcze bitwy ze skavenami... a 13 kąsała mi najwyżej jeden klocek.. marudy, jedni warriorzy i rycerze dochodzili nieprzetrzebieni, a śmierć nawet 10 warriorow akurat jeszcze niczego nie przesądza.

Laik, wcale nie chcę IF, przy 6 kostkach, przeciwnik zazwyczaj ma jednak mniej niż ja, a ja mam jeszcze +1 do casta, po prostu go przerzucę:)
Poza tym, zazwyczaj nie wszystkie klocki są w zasięgu bsb, a ja szarżuje jak jż na 2,3 na raz... jeden się złamie, może dwa... już jestem do przodu....
Poza tym akurat woch jest stworzony do przebijania się przez slavy.... nawet walcząc z nimi bez pandemonium przebijam się już w drugiej turze combatu... 10+ trupów na turę

Śmieciowe w stylu Morroka szczury to żaden problem, zresztą pokazałem to ostatnio, z naprawdę dobrymi szczurami z furmanką dzwonkiem itp jeszcze nie grałem... wszystko przedemną, jakby Myth pojawił się na jakimś turnieju rzucam challenge:)

@Bless
dysk jest warbeastem, ale samego dysku nei wystawisz, herosi na warbeastach to juz kawaleria:)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Rozwinięcie rozpiski pod kątem Silesiana... za 400 pkt wszedł warshrine, fast, 6 warriorow i 13 maruderów.
Myślę jeszcze nad opcją warshrine 2x + fast

W pierwszym poscie zmiany w rozpisce euro, toporki na maruderach zamiast warriora i marudera

1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 450.0 Pts
General; Magic Level 4;
Warrior Bane [5.0]
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Infernal Puppet [35.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

1 Exalted Hero of Tzeentch @ 235.0 Pts
Shield; Battle Standard
Biting Blade [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Stream of Corruption [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

3x5 Marauder Horsemen @ 85.0 Pts
Flail; Throwing Axes

41 Chaos Marauders of Khorne @ 247.0 Pts
Flail; Standard; Musician

23 Chaos Warriors of Khorne @ 454.0 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

23 Chaos Warriors of Khorne @ 449.0 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]

7 Chaos Knights of Khorne @ 355.0 Pts
Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]

1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts

1 Hellcannon @ 205.0 Pts
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Fajnie wyglada to rozwiniecie, bo dostajesz to czego Ci wczesniej brakowalo.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Ja bym wstawił 3 oddział 20 warriorów. Ponieważ ta 41 maruderów trochę bez sensu. Ale jak chcesz, albo bym wrzucił wręcz 2 warshriny i do tego fasta plus boost oddziałów warriorów. Pomyśl nad tym, ponieważ inni mogą po prostu zmieścić więcej i nagle twoje dopakowania już przestają być takie istotne.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

jak bez chosenów to chyba jednak wolę chaos jeszcze bardziej a'la bretoński :twisted:

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

dodatkowi warriorzy to już chyba "za dużo drogich oddziałów do walki". Mam teraz 3 + jeden zapyachasz w postaci maruderów... wymieniając ich na warriorów lub zabierając shrine i fasty na rzecz warriorów tracę w pierwszym przypadku coś co przytrzyma coś dużego na stubbornie a w drugim potrzebne śmieci.

@ dokładnie Ziemko, mam to czego mi brakowało.

Próbowałem jeszcze rozkminy na wybrańcach + 5/6 pocisków z 1 max 2 kości na turę... ale jak to w chaosie z dobrymi pomysłami... nie mieści sie:)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

emiel_regis
Oszukista
Posty: 837

Post autor: emiel_regis »

wczoraj grałem na euro, a więc 2400 z niemal idealną kopią tej rozpy. Nadal twierdzę, że taki WoCh ma pod górkę z bretą - wygrał rzut na stronę, i miał znacznie lepszą, nie robił w zasadzie żadnych błędów, za to miał 2 ifki na bramie i zawsze dużo kości. Tymi ifkami zamordował mi 260+100+175 pkt, dodając do tego fartowną śmierć bsbka 124+100 i połowy realmów - 120, to fart dał mu 5 dużych punktów. Mi dał 2 - panika na bsb. Mimo tej różnicy w przypadkowych akcjach i 1 mojego sporego błędu na początku - był remis ze wskazaniem na bretę. WoCh więcej ugrać nie mógł.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

to co on te bramy po pegazach rzucał?;p
bez sensu:)

Ja cały czas uważam, że ma dobrze, potestujemy dalej:)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

emiel_regis
Oszukista
Posty: 837

Post autor: emiel_regis »

generał i pegazy - reszta była w walce :wink: klepała akurat warriorów :wink: i rydwan. I nie be sensu, pegazy to 1 duzy punkt na Euro...

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

tak, ale trzeba zabić wszystkie... standardowy gateway zabija 2... jeden zostaje i nie ma go zazwyczaj jak dorwać do końca gry i nie ma za niego żadnych punktów... Gatewaye po herosach solo i potem dopiero po lancach żeby łatwiej się przez nie było przebić...

Takie dywagowanie nie ma sensu trochę
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

dziwi mnie tylko 2 magów, dodaj małego choćby nurglite lvl1 z power familiarem (zawsze da Ci tą kostkę, a to bardzo potrzebne) ew z jakimś innym śmieciem, masz snajperke, dobijaczke, no generalnie cacko niemałe ;P no i lepije aby mały mag miał 3 oko czincza, bramę wolę rzucać co turę. z 2 strony +5 do casta też jest cacy ;) osobiście wolę 2 magów.

skłaniałbym się na 2 shrine i 3x warriorów, zamiast tych maruderów. lepiej mieć klocek warriorów 20, niż tych 41. jest mocniejszy, łatwiej tym się poruszać, obronić przed strzelaniem, w walce jest mocniejszy. nie masz smiecia, ale za to jedne smieci ogarniasz 20 warriorow bez problemu żadnego, nawet nie musza mieć boostów ani nic, goli kroją ;P
w 7 knightach trzymasz kosmicznie wielkie punkty, a oddział nie jest tego wart, grałem na nich, co prawda ściągają ostrzał i przeciwnik ma się czego bać, ale nie sądzę aby dawać im sztandar, zawsze oszczędzasz punkty... muzyk całkiem im się przydaje ;)

to 2800 jest bez euro? bo jak z to kilka pkt masz za dużo w oddziale ;)
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Trzynastka skaveńska niszczy WoCh, a dobrze złożone i prowadzone skaveny to najgorszy paring dla Warriorów. Howgh.
Obrazek

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Jak masz 3 klocki do walki, a w przypadku skavenów 4... bo i maruderzy wystarczają to 13 nie wystarczy, wejdzie raz może 2....

Brak mi punktów na maga, mając do wyboru maga i oddział wybieram oddział, poza tym jego obecność sprawia że w jednym oddziale muszę go niańczyć co zmniejsza wartość bojową, zresztą zawsze mi brakuje kości na jednego maga a co dopiero na dwóch...

Ja wiem, że warriorzy zjedzą śmieci, chodzi o to że potrzebujesz czegoś co nie kosztuje 400 pkt i mogę to rzucić na pożarcie... a taką rolę spełniają właśnie maruderzy.

Po rycerzach nikt mi nie strzela, bo zwyczajnei niczym oprócz cannona od boku nie warto. Kosztują dużo punktów owszem, ale dają mi ważną mobilność, a nawet jeśli nic nie zrobią.... to zawsze tych 2 przeżyje i trzymają dzięki temu punkty....

Charakter tej rozpy jest taki, że ona przede wszystkim nie oddaje punktów oprócz fastów tak naprawdę, zabije kilka rzeczy i wychodzi 15:5
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

Eldritch pisze:Trzynastka skaveńska niszczy WoCh, a dobrze złożone i prowadzone skaveny to najgorszy paring dla Warriorów. Howgh.
+1
jedyne z czym nie lubię grać [no może przeciwko mega antymagiczno-magicznym HE], ZWŁASZCZA jeśli mam chosenów

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

SKV vs WoCh dużo zależy od rzutów tak na prawdę bo z jednej strony mamy wiele śmiecia ale z drugiej jest wiele oddziałów które je kroją nie 3 tury tak średnio licząc.. więc w między czasie skaveny mogą się przegrupować i zrobić contrę do tego dorzucamy rakiety i inne bzdety + pociski i 13, ale nie wszystko musi tak wyglądać steedfast na slavach może pójść w pizdu bo nagle generał jest za daleko bo 15 typa padło a nie 12 itp sprawy

uważam że wynik zawsze będzie mniej lub bardziej na + dla któreś z armii ( 13 w zwyższ )

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Tak mi marudzicie o tych szczurach, że muszę więcej sparingów pograć tylko kurcze nie ma z kim....
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

dawaj jutro do wrocka to zagramy :D

ODPOWIEDZ