Rozpiski
-
- Oszukista
- Posty: 837
Re: Rozpiski
oprócz błędów:
-damselka imo bez sensu, lepiej dać jej konika, ci chłopi będą o klase lepsi jak dostaną sygnaturkę z bestii niż z blessingiem, ew regenkę/+2 t z life`a
-nawet jak chcesz ją trzymać w chłopach, to crown of command jest całkiem bez sensu: w 1 turze chłopki będą miały steadfasta, a dłużej to ona na bank nie pożyje w 1 szeregu, więc ze stubborna nigdy nie skorzystasz
-bsb na piechotę jest słaby bo nigdy nie dasz mu 1/2+ save`a z przerzutem, a to minimum żeby mógł się spokojnie klepać i wspierać tych chłopów
-po co ci tyle łuków? Nie lepiej zamiast minimum 1 wstawić trebkę?
na 1200 dałbym takie coś:
1 Damsel of the Lady @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Paladin - Battle Standard Bearer @ 124.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard; Knightly Vow
Enchanted Shield [10.0]
Wyrmlance [20.0]
Mantle of Damsel Elena [20.0]
7+1 Knights of the Realm @ 231.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
Standard of Discipline [15.0]
50 Men-at-Arms @ 265.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
13 Peasant Bowmen @ 83.0 Pts
Longbow; Musician
2+1 Pegasus Knights @ 175.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Knightly Vow
2 Field Trebuchet @ 180.0 Pts
łukom wedle uznania można podmienić muzyka na braizersy, jeżeli przeciwnik nie ma KB można pomyśleć o jakim innym przedmiocie na bsb, baba siedzie w rycerzach, bsb też/wyskakuje solo i odpala lancę. Chłopów napędza się 0 z którą powinni być bardzo sympatyczni (5s i 4 t to już całkiem niezle...)
Całość defensywna - sporo strzelania, może jeszcze jakiś pocisk magiczny się trafi, kontra jest, całkiem wytrzymały bloker jest, w takiej opcji chłopi powinni się sprawdzić - to nie oni muszą gonić za rycerzami, tylko przeciwnik idzie na nich, a rycerze są od kontry
-damselka imo bez sensu, lepiej dać jej konika, ci chłopi będą o klase lepsi jak dostaną sygnaturkę z bestii niż z blessingiem, ew regenkę/+2 t z life`a
-nawet jak chcesz ją trzymać w chłopach, to crown of command jest całkiem bez sensu: w 1 turze chłopki będą miały steadfasta, a dłużej to ona na bank nie pożyje w 1 szeregu, więc ze stubborna nigdy nie skorzystasz
-bsb na piechotę jest słaby bo nigdy nie dasz mu 1/2+ save`a z przerzutem, a to minimum żeby mógł się spokojnie klepać i wspierać tych chłopów
-po co ci tyle łuków? Nie lepiej zamiast minimum 1 wstawić trebkę?
na 1200 dałbym takie coś:
1 Damsel of the Lady @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Paladin - Battle Standard Bearer @ 124.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard; Knightly Vow
Enchanted Shield [10.0]
Wyrmlance [20.0]
Mantle of Damsel Elena [20.0]
7+1 Knights of the Realm @ 231.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
Standard of Discipline [15.0]
50 Men-at-Arms @ 265.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
13 Peasant Bowmen @ 83.0 Pts
Longbow; Musician
2+1 Pegasus Knights @ 175.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Knightly Vow
2 Field Trebuchet @ 180.0 Pts
łukom wedle uznania można podmienić muzyka na braizersy, jeżeli przeciwnik nie ma KB można pomyśleć o jakim innym przedmiocie na bsb, baba siedzie w rycerzach, bsb też/wyskakuje solo i odpala lancę. Chłopów napędza się 0 z którą powinni być bardzo sympatyczni (5s i 4 t to już całkiem niezle...)
Całość defensywna - sporo strzelania, może jeszcze jakiś pocisk magiczny się trafi, kontra jest, całkiem wytrzymały bloker jest, w takiej opcji chłopi powinni się sprawdzić - to nie oni muszą gonić za rycerzami, tylko przeciwnik idzie na nich, a rycerze są od kontry
skoro chłopi mają halabardy, to czy mogą mieć tarcze?
Chłopi mają tarcze wraz z halabardami wliczone w koszt. Tarcze jednak służą im tylko do ochrony przed ostrzałem. W walce wręcz muszą posługiwać się halabardami ( a ściślej glewiami i gizarmami ), mają więc ochronę pancerza tylko na 6+. Ich wyposażenie to relikt 6 edycji, kiedy to na początku walki można było wybrać jakiego zestawu uzbrojenia się używa - tj, tarcze i broń ręczna, czy tez halabardy.
Regisie w rozpisce podanej przez ciebie jest mała luka. Chłopi bez warda i stubborna nie ustoją tury kombatu.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
A nie lepiej wyrzucic chlopow i kolejna lance wrzucic zamiast nich
Woogole to bym zwiekszyl liczebnosc lanc zeby nie okazalo sie nagle ze przeciwnik ma wiecej szeregow 
Przydalyby sie plonace ataki na lucznikach.


Przydalyby sie plonace ataki na lucznikach.
kudłaty pisze:Wiadomo alkohol jest dla ludzi, ale śliwowica jest dla frontu wschodniego
W mojej rozpisce chodziło o to, żeby chłopi zmiekczyli wroga. zbrojni mieli utrzymać flankę jak najdłużej a w kluczowym momencie wpadają pegazy i lanca realmów.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
to chyba będzie odwrotnie, bo zanim chłopi dojdą to pegazy i realmi już dawno dojadą
Pegazy i realmi spokojnie czekają za liniami chłopstwa. To jest rozpiska defensywna.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
przez 4 tury trzymali kloc 35 orkasów z czarnym bosem, a do tego wcześniej przyjęli na klatę 4 fanoli.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Oj NOAK, niech gra jak mu dobrze. Nie popadajmy tu w "jednorozpiskową ortodoksję" jaka ma miejsce w innych działach forum. Zwłaszcza, że sam ostatnio nazdobywałem chłopstwem sporo punktów w bitwie ze Skavenami. Dodam, że była to maksymalnie bezciśnieniowa, klimatyczna bitwa na 4,5k 

Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Bretonian Lord questing Vov Generał
Virtue of Confidence
sword of quest
gauntlet of Duel
dragonhelm
Bretonian Lord na pegazie knigtly vow
virtue of Heroism
Heartwood Lance
potion of foolhardines
enchanted shield
luckstone
Damsel 1lv warhorse beast
Crown of Command
Scroll of Shielding
Damsel 1lv warhorse beast
Icon of Quellnes
Terrafing mask of Eeek
Paladin BSB
gromrill great helm
wyrmlance
11 Knights of the realm fcg
11 Questing of the realm fcg
Valorous Standart
9 Grail Knights fcg
banner of ethernal flame
12 Bowman vraizers stnd,mus
14 Skirmishing bowman braizers stnd,mus
3 pegasus knights , mus
40 Man at Arms fcg
5 mounted Yeoman mus
5 mounted Yeoman mus
field trebutchet
field trebutchet
Czarodziejka z ikoną daje blesa chłopstwu i idzie do lancy grali dając im terror. Druga idzie do questów dając stubborn , obie wspomagają beastem z sygnaturk jeśli się nam uda i i lejemy na czarowanie własne. Bsb do realmów. MAga wroga będzie boleć ale trzeba będzie przeboleć.
Virtue of Confidence
sword of quest
gauntlet of Duel
dragonhelm
Bretonian Lord na pegazie knigtly vow
virtue of Heroism
Heartwood Lance
potion of foolhardines
enchanted shield
luckstone
Damsel 1lv warhorse beast
Crown of Command
Scroll of Shielding
Damsel 1lv warhorse beast
Icon of Quellnes
Terrafing mask of Eeek
Paladin BSB
gromrill great helm
wyrmlance
11 Knights of the realm fcg
11 Questing of the realm fcg
Valorous Standart
9 Grail Knights fcg
banner of ethernal flame
12 Bowman vraizers stnd,mus
14 Skirmishing bowman braizers stnd,mus
3 pegasus knights , mus
40 Man at Arms fcg
5 mounted Yeoman mus
5 mounted Yeoman mus
field trebutchet
field trebutchet
Czarodziejka z ikoną daje blesa chłopstwu i idzie do lancy grali dając im terror. Druga idzie do questów dając stubborn , obie wspomagają beastem z sygnaturk jeśli się nam uda i i lejemy na czarowanie własne. Bsb do realmów. MAga wroga będzie boleć ale trzeba będzie przeboleć.
Czy jest jakaś sensowna konfiguracja Lorda, aby wystawić go na gryfie w tej edycji? Ma to jakiś sens?
Przecież da się go poskładać z identyczną odpornością jak lorda na pegazie, więc w czym problem? Jedynie koszty są nieprzyjemne, a armaty/klopy/inne syfy kasujące save bolą go tak samo jak pana na pegazie.
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.
To fakt. Tyle, że jak coś nam przysadzi w generała na pegazie, to tracimy generała. Jak walnie w hipcia i paszczak się poskłada, a generał wyżyje, to przeciwnik nie dostaje żadnych punktów dopóki nie ubije rycerza. Tak samo, jeśli odstrzeli generała, a dziobak dalej będzie żył (wtedy ma tylko 100 pkt za zabicie generała).
Wiadomo, że pegaz jest bardziej uniwersalny i sporo tańszy, ale dziobakiem też można się fajnie pobawić, zwłaszcza na większe punkty
Wiadomo, że pegaz jest bardziej uniwersalny i sporo tańszy, ale dziobakiem też można się fajnie pobawić, zwłaszcza na większe punkty

Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.