Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
Censerzy do walki zwierają szeregi, więc testują T.
Seera... Nie pchać do walki, wręcz unikać tego jak ognia, chyba że wjeżdżasz na pewniaka (np. gwardia vc z wampirami, bez regeneracji, dostająca na przód dzwon, na bok censerów, od tyłu zdrową abominację i wagon slavów). Możesz też obrócić się bokiem albo tyłem do szarżującego, będzie musiał się przebić przez oddział.
Seera... Nie pchać do walki, wręcz unikać tego jak ognia, chyba że wjeżdżasz na pewniaka (np. gwardia vc z wampirami, bez regeneracji, dostająca na przód dzwon, na bok censerów, od tyłu zdrową abominację i wagon slavów). Możesz też obrócić się bokiem albo tyłem do szarżującego, będzie musiał się przebić przez oddział.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
no wlasnie kombinuje jak uchowac greya. generalnie czy skoro jest napisane ze musi byc we froncie oddzialu dzwonek najblizej srodka jak sie da to czy jak odwroce sie bokiem to z automatu nie przejdzie na nowy front bo musi?
wlasnie kombinuje jak uchowac szarego na dzwonku w cc
z censerami jak rozumiem jak mam np 20 i ich lacze w cc to rzucam na wszystkich swoich 20 tak? tyle ze na 6stkach na T
wlasnie kombinuje jak uchowac szarego na dzwonku w cc
z censerami jak rozumiem jak mam np 20 i ich lacze w cc to rzucam na wszystkich swoich 20 tak? tyle ze na 6stkach na T
Źle to ująłem w słowa - po prostu zakończ ruch tak, żeby prezentować przeciwnikowi bok/tył. Swoim frontem będziesz stać gdzieś w siną dal (to nic, seer z dzwonu czaruje 360 stopni).
A jeśli już jesteś dzwonem od frontu w combacie, to często pomaga rzucić nim challenge, jak przeciwnik się nie połapie, to przyjmuje championem, którego zabija ogr, a Ty kupujesz sobie co najmniej jedną turę życia (uwaga na jednostki z KB i herosów).
A z censerami - 2x tak.
A jeśli już jesteś dzwonem od frontu w combacie, to często pomaga rzucić nim challenge, jak przeciwnik się nie połapie, to przyjmuje championem, którego zabija ogr, a Ty kupujesz sobie co najmniej jedną turę życia (uwaga na jednostki z KB i herosów).
A z censerami - 2x tak.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Z tego co widziałem Młody na ETC dał na seera "fancirs blades" sorry za błędy w pisowni. Ma wtedy 10ws i wszystko trafia go na 5+ to jest tez jakiś pomysł na przeżywalność seera w cc.
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:
Zawsze chciałem być w Nemezis
dzieki za odpowiedz. nastepne pytania 
jak dzwonek ma 11-12 - d3 woundy dla wszystkich z t7+ to czy od tego sa savy? jezeli tak to jakie? zwykle czy wardy tylko? i jezeli zwykle to czy z jakims modyfikatorem?
pyt2
czy jak grey ma dodatkowy czar do wyboru skitterdeap lub dreaded - to czy to jest z puli czarow losowaych czy czar ekstra ?

jak dzwonek ma 11-12 - d3 woundy dla wszystkich z t7+ to czy od tego sa savy? jezeli tak to jakie? zwykle czy wardy tylko? i jezeli zwykle to czy z jakims modyfikatorem?
pyt2
czy jak grey ma dodatkowy czar do wyboru skitterdeap lub dreaded - to czy to jest z puli czarow losowaych czy czar ekstra ?
daje mu np warda na 4+, magic resistance, możliwość odmowy pojedynku, seer widzi na dzwonie 360 stopni czyli widzi wszystko co jest na stole czysto i wyraźnie co ułatwia nam magię z tego szczurzego czarodzieja no i co jest też dość istotne dzwon daje nam zasade unbrekable 
