Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Re: Rozpiski WE

Post autor: Luc »

Jacek_Azael pisze:@Heptun Nie dygaj, jutro w Poznaniu dopiero w pizdeczkę dostaniemy ;-p
Ilu nas jutro będzie ? :mrgreen:

@Jacek
Rozpiskę widziałem.
Średnio mi się podoba :P
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

@Luc - 3 armie WE z Włocławka :twisted:
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Heptun pisze:@Luc - 3 armie WE z Włocławka :twisted:
Kto ? =D>

Co ciekawego bierzecie ? :mrgreen:
Standard czy czymś ekstremalnym ? \:D/ \:D/
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Wojtek, ja i dziecko wojny. :wink:
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Luc pisze:
Heptun pisze:@Luc - 3 armie WE z Włocławka :twisted:
Kto ? =D>

Co ciekawego bierzecie ? :mrgreen:
Standard czy czymś ekstremalnym ? \:D/ \:D/
Ja zagram czymś takim:

IOMP vol. 2 - Poznan 23-07-20112400 Pts - Wood Elves Army

1 Spellweaver @ 310.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]
Ironcurse Icon [5.0]

12+1 Glade Guard @ 190.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Spellsinger @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]

11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Longbow; Musician

11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Longbow; Musician

7+1 Dryads @ 108.0 Pts
7+1 Dryads @ 108.0 Pts

6 Treekin @ 390.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts

7+1 Wardancers @ 165.0 Pts
Musician

1 Noble @ 137.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]

5 Waywatchers @ 120.0 Pts

Models in Army: 66
Total Army Cost: 2400.0

Także żadnych ekstremów tylko czyste WE jak zwykle do kombinowania, aby coś ugrać :mrgreen:
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

ale biedna ropiska elfow na te euro :P
z czym to ma grac.

co do wildow, niebawem przetestuje 1 albo 2 oddzialy wildow w rozpie ;]
Obrazek

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

@goboss - jak dostanę 3 maski wtedy napiszę, że faktycznie nie było czym grać 8) W teorii coś tam mam więc chyba źle nie powinno być !
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

myslalem o rozpisce tego australijczyka ;]
Obrazek

Awatar użytkownika
Lindal
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 192

Post autor: Lindal »

Chyba chcieli coś pod mocne remisy ułożyć ale jakoś tak w co by przeciwnik nie wjechał to wszystko poleci, może oprócz drzewa.

To już nie te czasy jak WE można było grać na remis bez większych problemów.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Unnamed1500 Pts - Wood Elves Army

1 Treeman Ancient @ 375.0 Pts
General
Annoyance of Netlings [25.0]
Cluster of Radiants [25.0]

1 Spellsinger @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
Lamentation of Despairs [25.0]

1 Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]

8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts

10 Glade Guard @ 126.0 Pts

10+1 Glade Guard @ 166.0 Pts
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts

Models in Army: 36
Total Army Cost: 1499.0
Jutro mały paring bo kuzyn na turniej nie dojechał więc udało nam się 4 osoby zebrać i coś takiego mi po głowie chodziło.
Prawdopodobnie zrezygnuje CAŁKOWICIE z dużych magów bo kolejny turniej i kolejne rzuty na magię w okolicach 2-5 kości (przy podobnej ilości u przeciwnika)

Wolę już jednak mieć mocne pierdolnięcie niż srać się z czarami [-o<

Pytanie co zaboli mnie najbardziej:
- Demons of Chaos
- Dwarfs
- Warriors of Chaos

Jeszcze nie znam pary więc zawsze można jakoś "wpłynąć" na decyzję przy wyborze :mrgreen:

Jakieś sugestie ? - brakuje tancerzy, nie udało mi się upchnąć Wildów no i brak dużej magii.

Myślałem czy mogę upchnąć tutaj Brainchwraith z kolejną kością do Dispella ale nie pamiętam czy to jest legalne ? (Można mieć tylko 1 Cluster of Radiants ??)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

@Luc - nie możesz mieć 2 takich samych przedmiotów więc nie upchniesz :)

Z tych 3 par ja chyba wybrałbym kraśki - chyba jedyna szansa na jakiś porządny wynik. Drzewka dobrze się kombatują z kurduplami - czy od przodu czy z boku. Lecz będzie ci brakowało leczenia z Life` :| A kraśkowe katapulty i działa mogą im zrobić krzywdę. Driady z kraśkami przegrywają na wstępie za szeregi i sztandary więc jak ustaniesz to dobrze a jak nie to uciekniesz i wtedy mali z małymi nóżkami cię pogonią :mrgreen:

W ogóle to wszystkie te 3 armie są albo magiczne (co u nas jest do dupy bo jesteśmy bez ochrony) albo "puszki" jak WoCH.

Ja bym wybrał krasie i może jednak spróbował jakiś tancerzy wrzucić.
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Heptun pisze:@Luc - nie możesz mieć 2 takich samych przedmiotów więc nie upchniesz :)
Tak myślałem, ale chaos w głowie więc wolałem zapytać
Heptun pisze: Z tych 3 par ja chyba wybrałbym kraśki - chyba jedyna szansa na jakiś porządny wynik. Drzewka dobrze się kombatują z kurduplami - czy od przodu czy z boku. Lecz będzie ci brakowało leczenia z Life` :| A kraśkowe katapulty i działa mogą im zrobić krzywdę. Driady z kraśkami przegrywają na wstępie za szeregi i sztandary więc jak ustaniesz to dobrze a jak nie to uciekniesz i wtedy mali z małymi nóżkami cię pogonią :mrgreen:
Life ? - Magia odpada całkowicie. Mały mag conajwyżej niech se rzuca "uwaga ruszam lasem!!" :badgrin: \:D/ (ten czar zawsze budzi politowanie w oczach przeciwników :mrgreen: )
W ogóle to wszystkie te 3 armie są albo magiczne (co u nas jest do dupy bo jesteśmy bez ochrony) albo "puszki" jak WoCH.

Demony to ogólnie jakieś nieporozumienie armia - WoCh jeszcze ugrać można, łatwo dość to wymanewrować i kanapkować (tancerzami, treemanem, wildami, a dryady od frontu na pożarcie)
Heptun pisze:Ja bym wybrał krasie i może jednak spróbował jakiś tancerzy wrzucić.
Tancerzy nie wrzucę bo punktów brak.
Z treemana nie zrezygnuje bo zawsze mi się sprawdza :mrgreen:


Zastanawiałem się nad WYWALENIEM 8xDRYAD i wrzuceniem WIĘCEJ ŁUCZNIKÓW!! \:D/ (np. ok. 30 łuków na takie punkty)

Dryady ?
Łuki ?
Hmmm..... 1500 pkt tylko z jednym oddziałem Dryad może być hardcorowym pomysłem :P
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Wczoraj wyskoczyłem sobie czystą siłą na samych drzewach na Demony :) (wóz albo przewóz - albo ja albo on)

Ancient Treeman @ 325 pts
Spellweaver @ 275 pts - Dispell Scroll (Lore of Beast)
BSB @ 130 pts - HoDa
8 x Dryad @ 96 pts
8 x Dryad @ 96 pts
10 x GG @ 126 pts (musician)
10 x GG @ 126 pts (musician)
18+1 GG @ 262 pts (FCG + banner of eternal flame)
6 x Tree Kin
Treeman
Treeman

Taką skromną rozpiską wczoraj zagrałem sobie z demonami kumpla.
Mówię sobie "demony nie mają dział więc treeman musi dojść do CC"

Demony wyskoczyły też jakąś fun rozpą.
21 Bloodleterów z Heraldem i banerem +1 D6 do pierwszej szarży, 21 Nurgle z Heraldem BSB i banerem -2LD, 3 bloodkrusherów + Herald na Jugernaught, 8 swarmów, Mag Tzencha - 2 lv (chyba lord of change - S6 T6 W5 large target itd.), 6 flamerów

Mapka ułożona typowo pode mnie więc byłem zadowolony.
2 impasy za którymi mogłem chować Treemany od magii i flamerów, do tego duży domek za którym też można było się pochować, las na środku, obok górka i bagno więc dla mnie bomba :D, mój las na lewej flance (wiedziałem, że będzie się starał tamtedy póścić kawalerię - druga flanka zagracona była Impasem i Domkiem :mrgreen: - nic się nie działo na prawej flance :P) - kości i straty tam trzymałem :P
Do tego jeszcze ruiny po jego stronie, bałem się, że Flamerzy będą w tych ruinach nieosiągalni :/

No to gramy (wystartowaliśmy późno bo aż o 20:30 graliśmy do 24)
Standardowo przegrywam rozpoczynanie.
1 TURA
Przeciwnik rusza wszystko do przodu, flamery nie mają zasięgu z magii dupa bo rzucił dwie 1 =D> a mi wszedł channeling 8)
Moja tura prawie wszystkim stoję w miejscu.
Rzucam tylko 1 oddzial Dryad do przodu do lasu który był na środku stołu :) - lepiej mieć tam stubborna niż ich ściągnąć łatwo (tak pomyślałem :P)
I wypuszczam do przodu Treekiny (na oddział Nurgli)
Treemany czają się za impasami :P, mag i bsb siedzą w dużym oddziale łuków.
Magia...na dzień dobry leci "Ivan - IF'ka" i klątwa na Kawalerie. Z drugiego rzutu próba castu zerówki ale rozproszona.
Przychodzi moja ulubiona faza czyli strzelanie :)
Wszystkie łuki próbują ustrzelić Maga (niby ranię na 6...ale tak ładnie stał, że liczyłem na łut szczęścia - może jakaś rana)
Oczywiście wszystkie 39łuków nie wkleja żadnej rany....żadnej 6!!! :evil: - trafiało sporo raniło zero.
Rozmyślanie nad odpaleniem HoDy już w pierwszej turze w tego lorda ale przy kijowym strzelaniu z łuków odpuściłem (to był dobry ruch :P)
2 TURA.
Kawaleria stoi na klątwie więc turę dłużej pożyję na lewej flance (oddział Dryad i Łuków w moim lesie stało i czekało)
Blodki próbują prą naprzód, Nurgle i swarmy próbują szarży (nurgle na Dryady w lesie, swarmy na treekiny)
Rzut na szarżę Swarmów dwie JEDYNKI i pali.
Nurgle w tym momencie mają szarżę niewykonalną i stoją w miejscu :)
Lord sobie lata, (chyba miał Fly jak dobrze pamiętam)
Magia..... 5 i 6 + wszedł mi drugi channeling 8) ...ale nie było mi do śmiechu przeciwko 11 kościom.
Próba castu czaru, który powoduje, że mój mag castuje dowolny czar z mojego Lorde (padło na klątwę), rzut, biorę moje 6 kości i dispelluje. Potem już było wesoło :mrgreen:
Kolejny czar z Dispella bo Treeman był zagrożony. Przeciwnikowi zostają 2 kości i pali ostatni czar 8) - FART nad fartami :D bo Treeman by mocno oberwał :P
Flamery prą naprzód i strzelają w dryady...pada JEDNA :mrgreen:
Lord strzela do łuków ... pada JEDEN :mrgreen: to było dobre strzelanie :D
Moja tura.
Treekiny szarżują na Swarmy i koniec szarż.
Dryady zachodzą za Nurgle, drugie dryady z łukami w moim lesie cofają się o parę cali, tak że łuki wyszły z lasu a dryady wciąż na stubbornie ale parę cali w z tyłu.
BSB wychodzi z oddziału, Mag wychodzi z oddziału i wchodzi do drugiego obok ale oddalonego od Bloodków :P
Treemany powoli podchodzą ale wciąż ukryci za Impasem.
Trzeci treeman był na lewej flance koło mojego lasu ... też za impasem ale tam już tak wesoło z nim nie było :P
Łuki 19 i łuki 10 środek stołu i zaczynają robić to co do nich należy.
Salwa 19 do Bloodków...pada z 5-6 ? (mówię WOW, nieźle), poprawiają jeszcze 2x10 i też pada ze 3-4 (wywardował łącznie 2-3)
Poprawiam tylko 3 z ostatniego oddziału bo reszta nie widziała.
Magia.
Znowu wchodzi klątwa na Kawalerię :D - przeciwnik zrezygnowany bo cały dispell mu nie wszedł :P...i wchodzi zerówka na Treekiny. S6 T6...HELL YEAH!! 8)
Założenie było proste, przelecieć treekinami przez Swarmy i overrun na Nurgle. Został 1 SWARM z 1woundem i plan spalił :/
3 TURA
Kawaleria stoi - nie szarżuje więc mi to na rękę. Flanka stoi i czeka :D
Nurgle doszarżowują do Treekinów (gacie mi się pełne zrobiły w tym momencie - bo nie tak to miało wyglądać)
Bloodki szarża na duże łuki... S & S pada dużo bo koło 14 strzelało na krótkim.. duże łuki doszarżowane ale doszło "tylko" 6-7 :D
Lord kampi na środku, czaruje, strzela i generalnie mnie wkurwia [-X
Magia.
Coś tam weszło, jakieś 2 dryady spadły, koło 4 łuków z dużego oddziału i Lord strzelił w Treemana ... raniąc 2 wkleił 2 (save na 4+ oblany ](*,) )
Strzelanie - Flamery podeszły na 5" pod Treemana na lewej flance i pod Dryady.... łakomy kąsek dla nich jeśli przeżyją ostrzał :D
Oczywiście flamery wkleiły tylko 1 ranę w Treemana :D (flame x2 - Gruby żyje :D)
Walki - Treekiny 5szt. bombie po Nurglach zabijając sporo (trafiają na 3+ ranią na 2+ bilans niezły :mrgreen: ), 1 treekin próbuje ubić ostatniego swarma (fail ](*,) )
Challenge Bloodkow z GG i champion ustał :D - 1 rana i nie wklejona :D
Z oddziału pada kilka łuków, ale o dziwo oddali i z blodków zostało 4 przez co wynik walki był niezły i na 6 z przerzutem od BSB, który stał obok oddziału i ŁUKI STOJĄ :D
Moja tura.
Dryady próbują zaszarżować na Nurgli od tyłu ale okazuje się, że to flanka....co mi strasznie jest na ręke bo jednostka pozostanie w lesie :mrgreen:
Dryady szarżują we Flamerów...S&S spadają 2 sztuki jakoś 5-6 dochodzi :D, Treeman szarża we flamerów i tu przeciwnik ZONK mógł S&S w Treemana ale za późno się skapował, że tak można :D
Treemany powoli się ruszają z prawej flanki do środka.
Magia. KLĄTWA rozproszona ale zerówka na Dryady, więc źle nie było.
Strzelanie czym się tylko da, poprawiam po bloodkach + odpalam HoDe i zostaje 6-8 blodków :twisted:
Walki. Dryady z Treemanem robią pogrom flamerów i zostają 2 sztuki, spada mi kilka dryad i zostają 2szt. dzieki czemu Kurshery nie mogą zaszarżować na Dryady bo nie widzą ich już :D.
Treeman poskakał ale średnio mu to wyszło.
Treekiny z Dryadami w końcu dokończyły Swarma i rozwaliły kolejne 2 szeregi Nurgli. Zostało 8-9 :D - Treekin spadł 1 :P
4 TURA
Szarż brak więc kawaleria rusza do przodu, lord generalnie kręcił się w okolicach 5"cali non stop na środku przez co wkurzał mnie czarem co na 12" wkoło daję obrażenia (jakieś pojedyncze/podwójne jednostki zawsze ściągałem :/)
Magia
Trochę łuków spadło w tej turze .. zostały 3-4 z małego oddziału po prawej
Kolejna chyba druga już próba wycastowania spellu co jak wejdzie to mój mag castuje automatycznie.
To rozproszyłem, pociski już nie.
Walki
Challenge i champion mój pada, ale dzielnie 1 turę dał radę z Blodkiem :D
Znowu pada kilka łuków i wklejam kolejne 2 rany i kolejne 2 wardy oblane..zostaje Herald i Chamion....brak bonusa za sztandar...niestety LD oblane z przerzutem od BSB :/
Łuki za stół, blodki pogoniły za nimi i też za stół (walka 2cale od krawędzi :D)
Treekiny i Dryady rozkręcają Nurgli i obracają się do środka w celu doszarżowania na Lorda który był mega blisko (7DR i 10cali Treekiny)
Dryady i Treeman na lewej flance rozkręcają do końca flamerów i nic więcej nie robią (kawaleria ich nie widzi a oni nie robią reforma aby ich szarżować - 3szt + Herald na Jagerze jakoś mnie skutecznie odstraszało :/) a Został mi Treeman ranny i 1 Dryada
Moja tura
Szarża Dryad na flankę Lorda, Treekiny palą na 3 i dupa.... nie uda się rozkręcić wielkiego luja :(
Treeman zachodzi od tyłu za Krushery a Dryada ucieka na środek dzielnie trzymając punkty (niestety na 12" cali od Lorda i zginie w magii :/)
Treeman + Ancient Treeman ruszają za winkla bo przeczuwałem, że będzie grubo :/
Łuki (4szt z magiem robią obrót aby strzelać do blodków które wracają zza stołu)
Magia:
11 kości .... czuję, że będzie grubo :D
Wchodzi KLĄTWA na kawalerię z takim rzutem, że przeciwnikowi odechciewa się :P ... 6 kostek i dispel spalony :D
Pozostałymi kości rzucam TRANSFORMACJĘ KADONA....rzuciłęm 5,5,5,6,3,1 :D...niestety przeciwnik stwierdził, że się nie określiłem więc nie mogłem rzucić wzmocnionej (rotfl - a po kiego bym miał rzucać słabszą wersję :( -no nic musiałem się zadowolić Hydrą)
Zerówka nie wchodzi w Treekiny i koniec magii.
Strzelanie....TREEMAN wali 8 szyszkami po Krusherach i 2 zabija :D - rotfl
Łuki nic nie zabiły bo Blodki jeszcze nie wróciły.
5 TURA
Szarża Krusherów na łuki....Flee i łuki uciekły w kierunku środka, przekierowanie na BSB i też uciekł :D
Palą na 5cali i z klątwy GINIE 1 krusher i zostaje sam Herald na Jagerze :D
Blodki wychodzą i dochodzą na maxa do BSB
Magia:
Spada Dryada, rana na treekinach, spadają 2 łuki z oddziału co uciekał i co najgorsze....spada BSB ... idealnie 2 woundy wlazły :(
Walki:
Dryady na flance odbijają się od Lorda i tylko dzięki szarży i bokowi wygrywają o 1.... i Lord oblewa i traci 1 ranę :D
Moja tura:
Szarża Treekinów do Lorda... przeciwnik myśli nad S&S ... jeśli wypali to Treeman doszarżuje (miał 2 woundy wklejone), jeśli nie wypali Treeman oleje szarżowanie :P.
Wyszło na moje, strzelił do Treekinów(wybronione), Treeman doszedł :D
Szarża Hydry na 2 Blodki (od tyłu :D), szarża Treemana na tył Heralda na Jagerze
Magia - Brak
Strzelanie - Brak
Walki - Treemanowi udaje się zabić Jagera i wygrywa CC o 5pkt :D - Herald pada z oblanego LD :P
Lord wbija Treemanawi 2 woundy a Treekiny wbijają wounda na Lorda (zostały mu 3)
Przegrywam ale udaje mi się ustać.
Hydra ubija Heralda w Blodkach a zionięciem ubija Championa i na polu zostaje tylko LORD.
6 TURA
Lord ubija Treemana z magii, w walkach pada 1 treekin ale udaje mi się wbić 2 woundy i wygrywam bo lord nie zdaje LD.
Po podliczeniu pkt stwierdzam, że udało mi się ubić 2600 pkt przy stracie 1050 :D
20:0 !!!
PIERWSZA MASKA W KARIERZE I TO JESZCZE DEMONOM :)

OPIS DŁUGI ale cieszy mnie wynik.
Taktycznie zagrane prawie idealnie, idealne rzuty na magię, b. dobre rzuty w CC, strzelanie genialne. (nie licząc pierszej tury i próby strzelania do LORDA - trza było od razu do Blodków walić)
Genialna klątwa przez 3-4 tury na krusherach, zerówka na Treekinach i transformacja (szkoda, że przeciwnik nie dał mi satysfacji zamiany w coś mocniejszego - trudno innym razem)

Walka najzwyklejsza, domowa bez pompy turniejowej, ale chciałem ją opisać bo była to jedna z najlepszych gier jakie rozegrałem no i utarłem nosa tej JEBNIĘTEJ armii :mrgreen: :mrgreen:
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

@Luc po prostu =D> Niezła bitwa i faktycznie wreszcie ci wychodziło 8) Szczęście naszej armii zawsze jest potrzebne, bo dzięki temu możemy czytać takie raporty ! Piękna maska i na demonach to faktycznie coś.

Zastanawia mnie tylko kwestia - czemu przeciwnik nie dispelował Twojej hydry czyli czaru transformacji w swojej turze #-o podstawowy błąd jaki się popełnia podczas bitew i czarów typu RiP. jednakże jeszcze raz wielkie brawa i trenuj do następnego turnieju we wrześniu to się spotkamy i pogadamy ile to jeszcze w międzyczasie masek wbiłeś :mrgreen:
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Heptun pisze:Zastanawia mnie tylko kwestia - czemu przeciwnik nie dispelował Twojej hydry czyli czaru transformacji w swojej turze #-o podstawowy błąd jaki się popełnia podczas bitew i czarów typu RiP. jednakże jeszcze raz wielkie brawa i trenuj do następnego turnieju we wrześniu to się spotkamy i pogadamy ile to jeszcze w międzyczasie masek wbiłeś :mrgreen:
Nie dispellował bo nie miał za dużo kości, a generalnie też nie bardzo mu się to opłacało gdyż Hydra zaszarżowała Heralna i Championa blodkow (2 figsy)
Po tej szarży nie zrobiła już nic bo brakowało celów.

Więc bardziej sensowne wydawało się normalne czarowanie...ale zgodzę się, że powinno się to dispellować przy 1 możliwej okazji.

Czy uda mi się wkleić komuś jeszcze maskę ? Hmm... może być naprawdę mega ciężko bo raczej gram z ogarniętymi graczami no i ciężkimi armiami (Demony, WoCh, Dwarfy, HE i od niedawna O&G)
Z pewnością widzimy się we wrześniu :)
Mam nadzieję ugrać jakieś punkty w końcu ;)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Lenart
Falubaz
Posty: 1194

Post autor: Lenart »

troszke zmienilem podejscie skasowalem wildow i zobaczcie jak to teraz wyglada.;)

Wood Elves Army

Wardancer Highborn @ 295.0 Pts
Blades of Loec [35.0]
Stone of Rebirth [30.0]
Crown of Command [35.0]

Spellweaver @ 275.0 Pts
Magic Level 4;
Dispel Scroll [25.0]

Noble @ 179.0 Pts
Spear; Longbow; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Great Eagle @ [50.0] Pts

Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]

7+1 Dryads @ 108.0 Pts
7+1 Dryads @ 108.0 Pts

14+1 Glade Guard @ 214.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts Musician
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts Musician

10 Wardancers @ 180.0 Pts
10 Wardancers @ 187.0 Pts Musician

3 Warhawk Riders @ 120.0 Pts

Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts

10 Waywatchers @ 240.0 Pts


Models in Army: 79

Total Army Cost: 2400.0

Awatar użytkownika
Jacobs
Falubaz
Posty: 1127

Post autor: Jacobs »

Podoba mi się :D
Mag jak rozumiem będzie miał Lore of Beast ? Nie za miękki bez jakiegoś warda ?
No i ja osobiście rozbiłbym WW na 2 mniejsze oddziały, bo primo jednak trudniej schować się takim oddziałem, no i 240 pkt to już sporo pkt więc przeciwnik łatwo się na taki oddział połasi.
wenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
Turniejowo nowe WE

12/4/5

Lenart
Falubaz
Posty: 1194

Post autor: Lenart »

Ta rozpa wyzej byla nie legaslna na euro, za duzo lukow oto poprawiona

Wood Elves Army

Wardancer Highborn @ 295.0 Pts
Crown of Command [35.0]
Blades of Loec [35.0]
Stone of Rebirth [30.0]

Spellweaver @ 280.0 Pts
Magic Level 4; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]

Noble @ 179.0 Pts
Spear; Longbow; Shield
Armour of Destiny [50.0]

Great Eagle @ [50.0] Pts

Noble @ 137.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Dragonbane Gem [5.0]
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]

7+1 Dryads @ 108.0 Pts
7+1 Dryads @ 108.0 Pts

11+1 Glade Guard @ 178.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts Musician
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts Musician

10 Wardancers @ 187.0 Pts Musician
10 Wardancers @ 187.0 Pts Musician

3 Warhawk Riders @ 120.0 Pts

Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts

4+1 Waywatchers @ 128.0 Pts
4+1 Waywatchers @ 128.0 Pts

Models in Army: 74

Total Army Cost: 2399.0

Awatar użytkownika
Jacobs
Falubaz
Posty: 1127

Post autor: Jacobs »

a czy na euro limit to nie 45 modeli strzelających ? Herosi się chyba nie liczą.
wenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
Turniejowo nowe WE

12/4/5

Lenart
Falubaz
Posty: 1194

Post autor: Lenart »

no tak ale warhawki tez maja luki

Zablokowany