Lusterko na Guo jest dobre ale poza tym? (macki nikt nie docenia a jest super) Zresztą papa ma dawać LD i walczyć w ostateczności. Z WoChem tym nie grałem ale z VC już tak i gdyby nie debilna szarża flagusi (nie zdali debile LD) mógłbym to wygrać. Takto zaliczam sporo remisów a tyle mi na DMP starczy bo będę właśnie liczył na przetrzymanie tego 10:10. Nie zamierzam robić rozpiski żeby wygrać np. z WoChem czy zabić GUO tylko w miarę możliwości chcę dawać radę z większością armii a myślę że tym dam radę.#helion# pisze:Macka to jedno trafienie z S10 i D6 ran, Dawn Armour to 4+ save z re-rollem, a do tego 2+ Ward od Flamingów; szczerze?? ten papież ginie w pierwszej turze jakiegoś pakernego kolesia, ot chociażby GUO, nie masz Lusterka, masz słabą inicjatywę, rozkręca Ci ten wózek Fiendy same, zostanie sam papa bez radiowozu i dobranoc, breja oblejesz i tracisz 400+ pts w okolicach 3-4 tury, do tego nie będziesz miał LD 9 na armii, co tą rozpiskę boli i to bardzo, bo reszta najzwyczajniej zacznie Ci uciekać
Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
ale pamiętaj, jak ktoś przyluka że nie masz lusterka to wózek spadnie bardzo szybko; ot taki bretoński lord z heroic KB; lusterko nie tylko daje Ci statystyki przeciwnika, ale zabiera tak potrzebne ataki przeciwnikom z KB;Pokowiec DE przetrzyma Twój atak w międzyczasie rozkręcając wózek, przez co Twój Giero idzie w piach bo musi zdać Breja, Guo to samo walnie w wóżek i wózek mówi papa (ma 4 ataki); jak masz lusterko to każdy przypakowany Lord/Hero trzyma się od furmany z daleka, bo wie że praktycznie nie jest w stanie jej rozkręcić w turę a to może zaważyć na całej bitwie; ja dlatego daję mojemu jeszcze Sword of Sigismund, bo oprócz statystyk, mam zamiar zamęczyć przeciwnika, atakami...jego, i mieć Asf i przerzuty z tego tytułukrystian1wielki pisze:Lusterko na Guo jest dobre ale poza tym? (macki nikt nie docenia a jest super) Zresztą papa ma dawać LD i walczyć w ostateczności.

Coś z boxu outrider'ów, albo może jakiś outrider gamezone'a?Bizim pisze: BTW ma może ktoś pomysł jak zrobić inżyniera na koniu? Nie chodzi mi o tego mechanicznego potwora. O ile konika z bardingiem znajdę to jakoś nie mam pomysłu jak zrobić jeźdźca aby od razu było widać, że to inżynier.
Na koniku ma większy "zasięg" naprawy maszyn.Poza tym zyskuje jakiegoś save, a look out'a i tak ma od maszynek.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Rusznica wielostrzałowa, lornetka przy siodle i samotne kręcenie się koło maszyn - to może być tylko inżynier 
@helion wiem że lusterko + sigismund to standard ale ja standardów nie lubię
- mój wózek mi sie podoba - jak coś warda nie ma to macka mu zrobi z dupy jesień średniowiecza a w dodatku mogę nią pokroić także potwory - już mam na koncie abominację, stedzia i hydrę + jakieś dziwne wypadające z krawędzi ogropotwory - inne złożenia mnie zawodzą a to chociaż potrafi pierdolnąć potwora - liczyć na czelendż nie zamierzam

@helion wiem że lusterko + sigismund to standard ale ja standardów nie lubię

Mi by bardziej pasował na koniu bez zbroi. Konik z bardingiem z konnicy do wzięcia, nogi z outriderów i inne części do tego z obsługi działa, handgunerów albo z nowego plastikowego czołgu (tam jest inżynier plastikowy w częściach). Na stronie mrocznyraj.pl znajdziesz bitsy z outriderów, handgunerów, greatswordów, konnicy z których wykombinujesz inżyniera na óniu bez problemu.Bizim pisze: BTW ma może ktoś pomysł jak zrobić inżyniera na koniu? Nie chodzi mi o tego mechanicznego potwora. O ile konika z bardingiem znajdę to jakoś nie mam pomysłu jak zrobić jeźdźca aby od razu było widać, że to inżynier.
Na koniku ma większy "zasięg" naprawy maszyn.Poza tym zyskuje jakiegoś save, a look out'a i tak ma od maszynek.
Nogi dla jeźdźca bez pancerza były chyba w pudle milicji.
Ogólnie to można ładnego inżyniera zmontować z milicyjnych bitsów.
Korpus w takim płaszczyku śmiesznym, głowa łysiejącego gościa z wąsem i bródką, ręce od nowych strzelców lub pistolierów, trochę bitsów z pistolierów i masz gościa jak z plakatu w Nuln:)
Ogólnie to można ładnego inżyniera zmontować z milicyjnych bitsów.
Korpus w takim płaszczyku śmiesznym, głowa łysiejącego gościa z wąsem i bródką, ręce od nowych strzelców lub pistolierów, trochę bitsów z pistolierów i masz gościa jak z plakatu w Nuln:)
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Ten generał na gryfie jakiś taki dziwn jest. Masz dla niego jakies szczególne zadanie?
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Ma fajnie wyglądać, dawać liderkę i bić jakiś wrogich strzelców czy słabsze regimenty.
Głównie jednak biorę go bo lubię genia na kuraku. Zdaje sobie sprawę, że nie jest warty tych punktów i jakiś mag czy arcy lektor (nawet z buta) byłby lepszy i tańszy. Lecz może dzięki tym thunderstompom i asf genia może coś uda się nim pocisnąć.
Ale chętnie posłucham rad jak sprawić aby gryf był grywalny.
Głównie jednak biorę go bo lubię genia na kuraku. Zdaje sobie sprawę, że nie jest warty tych punktów i jakiś mag czy arcy lektor (nawet z buta) byłby lepszy i tańszy. Lecz może dzięki tym thunderstompom i asf genia może coś uda się nim pocisnąć.
Ale chętnie posłucham rad jak sprawić aby gryf był grywalny.

Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
troszkę inne spojrzenie na Imperium pod kątem Silesian Unlimite
1 General of the Empire 192 Pts
General; Full Plate Armor
Enchanted Shield [15] (+2ASv)
Holy Relic [45] (4+ Ward)
Sword of Strife [40] (+2A)
1 Wizard Lord of the Light Order 240 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Rod of Power [30]
1 Wizard Lord of the Golden Order 190 Pts
Magic Level 3; Lore of Metal
Channeling Staff [15]
1 Battle Wizard of the Light Order 145 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Seal of Destruction [45]
1 Captain - Battle Standard Bearer 133 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Biting Blade [5] (Armour Piearcing)
Talisman of Preservation [45] (4+Ward)
1 Master Engineer 65 Pts
24 Greatswords 285 Pts
FCG
Standard of Discipline [15] (+1LD)
24 Greatswords 295 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts
38 Swordsmen 268 Pts
Standard; Musician
5 Detachment - Free Company [25] Pts
38 Halberdiers 227 Pts
Standard; Musician
5 Detachment - Free Company [25] Pts
7 Knightly Orders 210 Pts
Lance; Standard; Musician
War Banner [25] (+1CR)
2x Mortar 2x 75 Pts
2x Great Cannon 2x 100 Pts
Models in Army: 157
Total Army Cost: 2600
4 hordy, z dość wysokim LD, kawaleria do kontry na flanki i do ogarnięcia śmieci, dodatkowy plus to wypełnienie corów na względne minimum, dwie gwardie, mają dość duże kopyto przy uderzeniu, lore of metal ma w tym pomóc dodatkowy +2 do ASv, spowodować może, że będą mieli 2+; dwie hordy do wsparcia, swordy w kolumnie jako bloker, Halabardy mogą samodzielnie uderzyć na cokolwiek i analogicznie, + do ASv może im już w tym tylko pomóc; armia mocno spieszona, zamiast kawy mogę wsadzić scoutów oraz oddział do trzymania magów; 5 sztandarów daje mi dość sporą odporność na B&G; mogę małemu magowi wymienić lore na shadow, lub zostawić z light a ściągnąć Level przez co są dodatkowe punkty na jakiś oddział; jakie opinie??
1 General of the Empire 192 Pts
General; Full Plate Armor
Enchanted Shield [15] (+2ASv)
Holy Relic [45] (4+ Ward)
Sword of Strife [40] (+2A)
1 Wizard Lord of the Light Order 240 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Rod of Power [30]
1 Wizard Lord of the Golden Order 190 Pts
Magic Level 3; Lore of Metal
Channeling Staff [15]
1 Battle Wizard of the Light Order 145 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Seal of Destruction [45]
1 Captain - Battle Standard Bearer 133 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Biting Blade [5] (Armour Piearcing)
Talisman of Preservation [45] (4+Ward)
1 Master Engineer 65 Pts
24 Greatswords 285 Pts
FCG
Standard of Discipline [15] (+1LD)
24 Greatswords 295 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts
38 Swordsmen 268 Pts
Standard; Musician
5 Detachment - Free Company [25] Pts
38 Halberdiers 227 Pts
Standard; Musician
5 Detachment - Free Company [25] Pts
7 Knightly Orders 210 Pts
Lance; Standard; Musician
War Banner [25] (+1CR)
2x Mortar 2x 75 Pts
2x Great Cannon 2x 100 Pts
Models in Army: 157
Total Army Cost: 2600
4 hordy, z dość wysokim LD, kawaleria do kontry na flanki i do ogarnięcia śmieci, dodatkowy plus to wypełnienie corów na względne minimum, dwie gwardie, mają dość duże kopyto przy uderzeniu, lore of metal ma w tym pomóc dodatkowy +2 do ASv, spowodować może, że będą mieli 2+; dwie hordy do wsparcia, swordy w kolumnie jako bloker, Halabardy mogą samodzielnie uderzyć na cokolwiek i analogicznie, + do ASv może im już w tym tylko pomóc; armia mocno spieszona, zamiast kawy mogę wsadzić scoutów oraz oddział do trzymania magów; 5 sztandarów daje mi dość sporą odporność na B&G; mogę małemu magowi wymienić lore na shadow, lub zostawić z light a ściągnąć Level przez co są dodatkowe punkty na jakiś oddział; jakie opinie??
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
jak małemu wrzucisz shadow to w razie problemów będziesz mógł wytelleportować dużych albo gienka. Przepchnąć cie trudno bo masz spore oddziały które z bufem napsują krwi. tylko antymagię masz słabą - brak kapłanów i tylko jeden scroll tu cie może zaboleć
#helion# dlaczego akurat taki generał? Wytrzymały może i on jest (chociaż ja zawsze oblewam wardy z holy relic :/) ale bije się raczej cienko. 5 ataków z S 4 i ws 5 za 192 pkt nie powala.
Lecz pewnie jest powód dla którego akurat tak go zmontowałeś. :p
Lecz pewnie jest powód dla którego akurat tak go zmontowałeś. :p
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
2400 euro na towarzyskie granie, bretka, elfy, dark elfy, może orki. Jeszcze nie grałem z lektorem, nie mam na wózku więc w piechocie chcę wystawić.
Lords:
Arch Lector - generał (dwórak, Armour of meteoric iron, Van Hortsman's Speculum) 186 pkt
Mag Lord lvl4 life (seal of destruction) 255 pkt
Heroes:
Kapitan bsb (płytówka, biting blade, holy relic) 133 pkt
Kapitan (koń z bardingiem, płytówka, tarcza, sword of might, crown of command) 124 pkt
Mag lvl2 beasts (rod of power) 130 pkt
Inżynier 65 pkt
Core:
9 Knightly Orders FCG 247 pkt
29 Swordsmen FCG (detaczment 5 halabard) 224 pkt
20 Flagellandsów, Prophet 210 pkt
13 Free Company 65 pkt
Special:
29 Greatswords FCG (detaczment 10 halabard) 370 pkt
6 Pistoliers (muzyk) 115 pkt
Great Canon 100 pkt
Great Canon 100 pkt
Mortar 75 pkt
RAZEM: 2399 pkt
Modeli 139
Zastanawiałem się jeszcze nad zmianą Lektor na generał na koniu, kapitan na koniu na priest na koniu.
Lords:
Arch Lector - generał (dwórak, Armour of meteoric iron, Van Hortsman's Speculum) 186 pkt
Mag Lord lvl4 life (seal of destruction) 255 pkt
Heroes:
Kapitan bsb (płytówka, biting blade, holy relic) 133 pkt
Kapitan (koń z bardingiem, płytówka, tarcza, sword of might, crown of command) 124 pkt
Mag lvl2 beasts (rod of power) 130 pkt
Inżynier 65 pkt
Core:
9 Knightly Orders FCG 247 pkt
29 Swordsmen FCG (detaczment 5 halabard) 224 pkt
20 Flagellandsów, Prophet 210 pkt
13 Free Company 65 pkt
Special:
29 Greatswords FCG (detaczment 10 halabard) 370 pkt
6 Pistoliers (muzyk) 115 pkt
Great Canon 100 pkt
Great Canon 100 pkt
Mortar 75 pkt
RAZEM: 2399 pkt
Modeli 139
Zastanawiałem się jeszcze nad zmianą Lektor na generał na koniu, kapitan na koniu na priest na koniu.
Ostatnio zmieniony 31 lip 2011, o 17:32 przez krilan, łącznie zmieniany 1 raz.
jedyne co ma robić, to odstraszać eteryki albo jakies cienizny z T 3-4 i słabym pancerzem, resztą zajmą się GS-y; poza tym ktoś musi wklepać te 2-3 dodatkowe rany; trzecia sprawa, siedzi w klocku GS-ów, ma LD 10 i rozdaje taką samą na 12" to dość dobry dealBizim pisze:#helion# dlaczego akurat taki generał? Wytrzymały może i on jest (chociaż ja zawsze oblewam wardy z holy relic :/) ale bije się raczej cienko. 5 ataków z S 4 i ws 5 za 192 pkt nie powala.
Lecz pewnie jest powód dla którego akurat tak go zmontowałeś. :p

EDIT: tak bardziej hardcorowo jeżeli chodzi o defensywę antymagiczną w takiej rozpie to spłodziłem drugą, znacznie różniącą się od pierwsze, czy Shadow czy light to już kwestia sporna i detale wręcz; mam dość duży sentyment do kawy a My mości Panowie mamy ją najtańszą w grze z obłędnym ASv:
1 Arch Lector of Sigmar 231 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]
Holy Relic [45]
Van Horstman's Speculum [30]
1 Arch Lector of Sigmar 208 Pts
Prayers of Sigmar; Shield
Dawn Armour [35]
Talisman of Preservation [45]
1 Wizard Lord of the Light Order 210 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
1 Battle Wizard of the Light Order 130 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Rod of Power [30]
1 Captain - Battle Standard Bearer 147 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Battle [15]
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
1 Master Engineer 65 Pts
13 Knightly Orders 348 Pts
Lance; Shield; Standard; Musician;
War Banner [25]
39 Swordsmen 274 Pts
Standard; Musician
5 Detachment - Free Company [25] Pts
16 Free Company 84 Pts
Musician
24 Greatswords 283 Pts
Standard; Musician
5 Detachment - Free Company [25] Pts
24 Greatswords 270 Pts
FCG
2x Mortar 2x75 Pts
2x Great Cannon 2x 100 Pts
Models in Army: 138
Total Army Cost: 2600
Lektorzy wiadomo; +4 kości to dość dobry defens nie wymagający scrolla, mają przeżyć i dawać hate GS-om, BSB kowboj, ale w połączeniu z kawą mogą razem dać radę z wieloma przeciwnikami, jeśli im ilość szeregów spadnie do 1-2 to jesteśmy w domu, liczę mocno na bironę i lub WS10, to dość często załatwia sprawę, a spowoduje że kawa wpadnie w co chce i gdzie chce mając dość dużego statica:mrgreen:
-
- Mudżahedin
- Posty: 231
Podoba mi się oddział rycerzy: sam grałem wielokrotnie na klocu 15-18, tyle że z GS i ku mojemu zdziwieniu potrafili działać cuda, zwłaszcza wzmocnieni takim samym Bsb-kiem. Nie boisz się, że jak lance nie złamią wroga w I turze, to potem może być kłopot z zabiciem czegokolwiek?
Dwóch arcylektorów też jest fajnych - 4 dodatkowe kości dispela to piękna sprawa,
nie uważasz, że 24 gwardzistów na oddział to może być jednak za mało?
Dwóch arcylektorów też jest fajnych - 4 dodatkowe kości dispela to piękna sprawa,
nie uważasz, że 24 gwardzistów na oddział to może być jednak za mało?
dlatego są dwa i kawa
swordy jako bloker, jeśli jeden oddział gwardii będzie zblokowany, to uderzy kawa; będzie ciężko z takim dopasowaniem regonów i szarż aby wszystko się zgrało, ale jakaś perspektywa to jest, zawsze mogę jedną gwardię poświęcić na przetrzymanie przeciwnika, tak aby mieć dogodną sytuację później
poza tym muszę znaleźć zadanie dla drugiego lektora, 200pts musi robić cokolwiek, a tutaj daje hate jednemu oddziałowi, dwóch w jednym unicie to za dużo punktów, przy takiej rozpisce spokojnie można pograć ze skavami, bez patrzenia się na storm banner, kiedy się wyłączy Ty wciąż masz dużo pancernych unitów, aby zgnieść przeciwnika i nie pozwolić mu czarować

poza tym muszę znaleźć zadanie dla drugiego lektora, 200pts musi robić cokolwiek, a tutaj daje hate jednemu oddziałowi, dwóch w jednym unicie to za dużo punktów, przy takiej rozpisce spokojnie można pograć ze skavami, bez patrzenia się na storm banner, kiedy się wyłączy Ty wciąż masz dużo pancernych unitów, aby zgnieść przeciwnika i nie pozwolić mu czarować
-
- Mudżahedin
- Posty: 231
Daj go na konia, wtedy kawa też będzie miała hejta a on + bsb zapewnią ewentualne rany w kolejnych turach a i w I dodadzą skuteczności.
hehe,Catafractus, wszystko fajnie i miło, ale on wszedł tak okrojony z prostego powodu, nie ma więcej punktów na lordów, to jest już full wypas i pozostał jeden mały punkcik w tej kategorii luzu; 649 pts zajmuje cała kategoria, a chciałem mieć trzech lordów 
