8 edycja ogrów
Moderator: Afro
- Czcigodny z Gisoreux
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 124
- Lokalizacja: Gisoreux, Bretonia
Jeśli ktoś wysyła pliki hurtowo to może wrzuci jeszcze jeden adresik?
rothgar@interia.pl
rothgar@interia.pl
Jak tylu chetnych to i ja bym poprosil :] m.majorek@wp.pl
Gigant ma stubborn
Wisła Kraków.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .
Hell, its about Time...
Armie VC / GK / SW / BA
Armie VC / GK / SW / BA
x
Dzięki
Ostatnio zmieniony 10 sie 2011, o 22:57 przez Denis, łącznie zmieniany 1 raz.
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Ale się temat beznadziejny zrobił. myślałem, że poczytam o jakiś super kminach a tu spam adresów mailowych.
Przynajmniej boty będą miały, gdzie wysyłać reklamy viagry
Przynajmniej boty będą miały, gdzie wysyłać reklamy viagry
czytam główne sprawy... fuck yea......
ta giguś wrócił, ale nie zmienia to faktu, że :
1. Śmieciarka jest nadal git - tańsza, mały wzornik, ale nadal git,
2. Armata... no cóż lepsza ta machinka niż oryginał.... (z powodu podwójnego rzutu na bounce), ma jednak wadę - jak się rozpieprzy to moze być grubo...
3. Ludojady...w scaucie...niga pleas,
4. Ołowiomiotacze - mega uber qool... tylko co to było slow to fire?
5.Thundertusk fajniutki... katapulta bez missfire z ruchem na 24 cale i ASL dla wrogów w 6 cali...
6.Stonehorne - hmm 3d3impaktów w szarzy (+3 jak wykulamy 10+na kostkach w szarży) + thunderstop...+ciosy ogrów. Grubo. P.s. zasada zmniejszająca multiple wounds o połowę... tak więc jedna armata nie ubija hitem.
ta giguś wrócił, ale nie zmienia to faktu, że :
1. Śmieciarka jest nadal git - tańsza, mały wzornik, ale nadal git,
2. Armata... no cóż lepsza ta machinka niż oryginał.... (z powodu podwójnego rzutu na bounce), ma jednak wadę - jak się rozpieprzy to moze być grubo...
3. Ludojady...w scaucie...niga pleas,
4. Ołowiomiotacze - mega uber qool... tylko co to było slow to fire?
5.Thundertusk fajniutki... katapulta bez missfire z ruchem na 24 cale i ASL dla wrogów w 6 cali...
6.Stonehorne - hmm 3d3impaktów w szarzy (+3 jak wykulamy 10+na kostkach w szarży) + thunderstop...+ciosy ogrów. Grubo. P.s. zasada zmniejszająca multiple wounds o połowę... tak więc jedna armata nie ubija hitem.
Ostatnio zmieniony 10 sie 2011, o 10:30 przez BOGINS, łącznie zmieniany 1 raz.
- MomoTheKiller
- Chuck Norris
- Posty: 532
- Lokalizacja: Warszawa
Slow to fire - nie strzela w szarży...
Maneaters - nom miazga 3 w scout i sniper hehe...
Ciekawie wygląda kawaleria oraz kociaki, ciekawe czy GW wyda nowe modele dla kociaków.
BTW znacie dobrą alternatywe dla kotów.
"6.Stonehorne - hmm 3d3impaktów w szarzy (+3 jak wykulamy 10+na kostkach w szarży) + thunderstop...+ciosy ogrów. Grubo. P.s. zasada zmniejszająca multiple wounds "
Fajnie że stonehorne można jako mounta do Huntera wystawić hehehe
Maneaters - nom miazga 3 w scout i sniper hehe...
Ciekawie wygląda kawaleria oraz kociaki, ciekawe czy GW wyda nowe modele dla kociaków.
BTW znacie dobrą alternatywe dla kotów.
"6.Stonehorne - hmm 3d3impaktów w szarzy (+3 jak wykulamy 10+na kostkach w szarży) + thunderstop...+ciosy ogrów. Grubo. P.s. zasada zmniejszająca multiple wounds "
Fajnie że stonehorne można jako mounta do Huntera wystawić hehehe
Ostatnio zmieniony 10 sie 2011, o 10:34 przez MomoTheKiller, łącznie zmieniany 1 raz.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odnośnie slow - no to ołowiomiotacze gniotą...MomoTheKiller pisze:Slow to fire - nie strzela w szarży...
Maneaters - nom miazga 3 w scout i sniper hehe...
Ciekawie wygląda kawaleria oraz kociaki, ciekawe czy GW wyda nowe modele dla kociaków.
BTW znacie dobrą alternatywe?
ogólnie mogę powiedzieć, że robi się problem w special - ludojady, kawaleria też mega gniecie (d3 impaktów z s5, potem 4 z s5+3 z s6...)...
no i ołowiomiotacze... 6+24 cale, ignorują minusy za ruch i strzał (czyli rozumiem że daleki zasięg, ruch?) - for moving and shooting (co ze skirmishem?)
kociaki - hmm albo proksować pieskami chaosu, albo kupić fleshhoundy... imo też pasują.