Lizardmen 2400 Euro

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
chelcho
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Lizardmen 2400 Euro

Post autor: chelcho »

1x Slann mage-priest, Life + Rumination + BSB + Plaque of Tepok
1x Skink Priest + Ancient Stegadon EotG + Cube of Darkness

20x Saurus + SB + Champ
20x Saurus + SB + Champ
10x Skinks + Music
10x Skinks + Music
10x Skink Skirmishers

20x Temple guard + FCG + Flame
5x Chameleon
5x Chameleon
5x Chameleon
1x Stegadon
3x Terradon Riders

2x Salamander

Rozpiska na monstery leczone z Life. Cały czas się zastanawiam nad muzykami u saurusów, ale nie mam ich jak upchnąć i jakoś do tej pory nie przydawali się

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Prawie kopia mojej byłej rozpiski ;)
Jak dla mnie bez sensu 2 stedzie. Schodzą od zbyt dużej ilości rzeczy, chociaż na Life dają rade jeżeli przeciwnik nie ma armat, są wręcz świetne. (Jednego jeszcze skampisz, ale dwóch już raczej nie.)
Wywaliłbym terki i wrzucił więcej skinków skirmisherów.
Pozdrawiam. Aha zamiast stedzia i terków np. 2 oddziały Cold onów skoro nie lubisz kroxów.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

chelcho
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: chelcho »

Po ostatnich bitwach będę próbował czegoś takiego:

1 Slann mage-priest, Life + Rumination + BSB + Plaque of Tepok
1 Skink Priest + Ancient Stegadon EotG + Dispel Scroll
1 Saurus Scar-Veteran la+sh, Burning Blade of Chotec, Potion of Speed, Dragonhelm, Luckstone
21 Saurus +Champ+Stand
10 Skink Skirmishers
10 Skink Skirmishers
10 Skink Skirmishers
10 Skinks
10 Skinks
10 Skinks
20 Temple guard +Champ+Stand+Mus
6 Chameleon
6 Chameleon
6 Chameleon
1 Stegadon
2 Salamander

Klocek 20x saurusów bez wsparcia bohatera wypada jednak tak sobie - horda go blokuje, na kawalerię za słaby.
Zmiany:
- wyrzuciłem jeden klocek saurusów
- zlikwidowałem terradony - kamienie się nie spłacają, walczą beznadziejnie, a jako odginaczka są za drodzy.
- dodałem saurus scar veteran-a w konfiguracji praktycznie standardowej: save 2+ z 1 przerzutem i magiczny miecz z ogniem
- dodałem 2x więcej skinków i po 1 kameleonie
- zlikwidowałem banner of ethernal flame na TG - oddziały z regeneracja i tak ich omijają
Zamieniłem Cube of Darkness na Dispel Scroll - od cube schodzą także moje czary (tron, kolce) co jednak jak się gra na Life boli.
Stedzie z Life naprawdę są fajne - 3 rany na turę da się uleczyć, eotg pomaga przeciw ostrzałowi, a armaty ma tylko imperium i krasnoludy więc jakoś to nie specjalnie boli.
Kroxy akurat w mojej rozpisce pasują, ale wybrałem jednak stegadony bo gdy w okolicy jest Slann to je leczy, są nie do złamania: stubborn z LD 9, coldblood i przerzutem z BSB. Jak się nie będą sprawdzać stedzie to wrzucę 6 kroxów.
COR pasuje mi bardziej z magią Light, a do Life Kroxy i Stedzie.
Taktyka gry tą armią jest prosta: zbieram na zboostowany TG, pluje i odginam skinkami, kontratakuje stegadonami - mają zabójcze impacty
Ostatnio zmieniony 11 sie 2011, o 11:19 przez chelcho, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Daj dawnstona na priesta.
Przedmiot must have.

chelcho
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: chelcho »

Ziemko pisze:Daj dawnstona na priesta.
Przedmiot must have.
Mogę dać, ale muszę zabrać jednego saurusa i TG

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Jakby to powiedzieć – przy robieniu rozpiski cały czas natykam się na podobne problemy :wink:
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

ODPOWIEDZ