"Młotkowy" - bezpłatny magazyn WFB - NUMER 4 do pobrania!!!

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wilczek.
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 163

Re: "Młotkowy" - bezpłatny magazyn WFB - NUMER 3 już jest!!!

Post autor: Wilczek. »

Szczególnie pomocny dla mnie jest kurs malowania, bo sam jestem początkujący zarówno jeśli chodzi o malowanie jak i ogólnie o gry bitewne.

Zauważyłem, że przy zwierzakach opisujac Ghorros Warhoofa pomineliście jedną ważną rzecz. Chodzi o to, że w armii w której on walczy Centigory traktowane są jako oddziały core, a nie special co moim zdaniem przemawia na jego korzyść.

Pozdro

Awatar użytkownika
Shaga
Chuck Norris
Posty: 449
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Shaga »

Genialna sprawa! Brawo i dziękuje!
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173

Awatar użytkownika
Samael
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Pomiechówek

Post autor: Samael »

Świetny numer i artykuły. Gartuluję =D>
"JOIN OR DIE"

Awatar użytkownika
żuk
Mudżahedin
Posty: 200
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: żuk »

Kurcze czekałem na nowy numer, tak jak dzieciak czeka na Wakacje.
Dobry Młotkowy!. Trzymacie poziom, ciekawe artykuły, przydatne porady.
Kawał dobrej roboty odwalacie! =D>
Heretic pisze:
elektron pisze: Jestem przeciwnikiem świąt związanych z porażkami,
A swoje urodziny obchodzisz? Pewnie tak. Co za hipokryzja!!!

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Chłopaki wielkie uznanie, kawał świetnej roboty wykonaliście (po raz kolejny) =D>
Obrazek

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Są i malowane przeze mnie ludziki , jak miło :) Jeżeli Jacku będziesz potrzebował foto figsów z jakiejkolwiek armii to daj znać bo przez lata malowania kilka GB na dysku się tego nazbierało, a chętnie przyczynię się do powstania tego e-zinu. Ogólnie świetną robotę z tym odwalacie, po raz pierwszy przeglądnąłem ten pdf i wygląda na prawdę świetnie, taki dobry odpowiednik polskiego white dwarfa, za darmo i po polsku, więc młodsi gracze powinni się ucieszyć.

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Co numer, to lepszy.
Zajebisty jest ten wasz zin:) Gratuluje za wyjście z inicjatywą dot. Speców.

A tak btw, to se pograłem Wulfrikiem na lokalach;s

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Nie jestem pewien czy rzucanie komety 2 cale za oddział w walce nie jest na granicy worst playa – jest to de facto targetowanie w combat – trochę jak z działem gdzie deklaruje się tak żeby jakiś w miarę wysoki dorzut trafił tam gdzie nie powinien…

opinions?
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Przy vortexach nawet w FAQ jest wyjaśnione, że możesz rzucać do hth i przez swoich. Przy komecie imo powinno być podobnie.
Numer świetny. Fajnie, że przypomnieliście o specjalach,może zaczną się częściej pojawiać.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Laik pisze:Nie jestem pewien czy rzucanie komety 2 cale za oddział w walce nie jest na granicy worst playa – jest to de facto targetowanie w combat – trochę jak z działem gdzie deklaruje się tak żeby jakiś w miarę wysoki dorzut trafił tam gdzie nie powinien…

opinions?
Zanim zaczniesz mnie straszyć worstplayami wiedz, że ciskałem ją często centralnie na łeb unitów w walce. Przeważnie na środek mojej skanapkowanej lancy :mrgreen:
Zresztą sam opis komety mówi, że nie castujesz jej w unit tylko w dowolny punkt na stole. Na tej samej zasadzie chain lighting przeskakuje na unity w walce tzn. nie castujesz go na unit walczący tylko na unit w 6 calach od niego by potem na 3+ udeżyć w combat. Zasada ta sama: unit w combacie dostaje obrażenia, ale to nie na niego czar był rzucony.
I to nie jest tak jak z działem, bo kometę kładę tak by na 100% walnęła w unit w walce, a nie tylko przy wysokim wyniku na zasięg. Więc nie porównój tego do zagrywek w stylu "strzelam na 2 cale przed, w tego łucznika, który stoi na wysokości treba". U mnie sprawa jest klarowna - poprostu z premedytacją walę kometę w combat. :wink:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

w FAQu widzę że można rzucać vortexy w swoich, nie widzę jednak nic na temat hth(?)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Laik pisze:w FAQu widzę że można rzucać vortexy w swoich, nie widzę jednak nic na temat hth(?)
Co ma do tego Faq. Wystarczy poczytać opis komety.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

W komecie jest jasno napisane że kładzie się marker wszędzie, jednak w innych czarach też jest jasno napisane że kładzie się wszędzie w promieniu 24 cali np – gdzie nie targetujesz unitu, , jest też podręcznikowa zasada nie rzucania w combat i ciekaw jestem jak się ma jedno do drugiego(?).
W zasadach jestem zwykłym laikiem i po prostu pytam jak jest :wink:
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

A ma się tak, że w czarach, o których piszesz masz template i bardzo często są to czary direct damage. Na str. 31 masz napisane jak masz kłaść templatki (w zasadzie jest napisane jak kłaść nie wolno :wink: ). Przy komecie nie ma nic na ten temat. Jest to jak słusznie zauważyłeś marker, do którego zasady magicznych templatek nie mają zastosowania. Działo też strzela templatką, tyle że o grubości "kreski" i długości jaką wskaże artylery dice.
pozdr.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Jesli chodzi o to co napisał Jaknkiel to tez rzuć okiem na opis vortexów i ich templatek. RB na str 31 wyraźnie stanowi, ze vortex "does not have a target", a zatem może sobie hulać po wszystkim jak leci. Np. słonko może wypuścić mag HE przez walczący friendly unit i nie ma problemu, że wali nie dość, że w combat to jeszcze po swoich.
Ostatnio zmieniony 12 sie 2011, o 08:12 przez Dębek, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Jankiel pisze:Przy vortexach nawet w FAQ jest wyjaśnione, że możesz rzucać do hth i przez swoich. Przy komecie imo powinno być podobnie.
Numer świetny. Fajnie, że przypomnieliście o specjalach,może zaczną się częściej pojawiać.
Jeszcze czas na zmiany formatu! :]

Dobrze by to wygladalo w regulaminie turnieju:
- bohaterowie specjalni dopuszczeni zgodnie z tabelka str. 29-30 w 3 nr Mlotkowego :D

Awatar użytkownika
Daw
Masakrator
Posty: 2467
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Daw »

Możliwe, że się to spełni :)
Chłopaki kawał dobrej roboty zrobili opisując i analizując wpływ speców na balans. Mam nadzieję, że coraz częściej będzie widoczny zapisek o jakim wspomniałeś. Już 8 edka osiągnęła różne podejście do rozp u graczy, a to dodatkowo zróżnicuje rozpiski armii... jestem ciekaw kmin w różnych armiach.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
ARBAL
Kretozord
Posty: 1890
Lokalizacja: Toruń

Post autor: ARBAL »

Bardzo dobry kolejny numer !
Trzymacie poziom. Brawa za odwagę napisania o specjalnych bohaterach może w końcu skończy się ten lament na temat ich "przegiętości".
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Dobrze by to wygladalo w regulaminie turnieju:
- bohaterowie specjalni dopuszczeni zgodnie z tabelka str. 29-30 w 3 nr Mlotkowego
Jeszcze nie teraz. Za duże ryzyko wtopienia z frekwencją :/
I jeszcze będzie miesiąc marudzenia dlaczego ten heros tak, a ten nie. No i tabelka w Młotkowym też jest taka sobie - Karl Franz ok, a lokhir nie ok. Albo przegięty shadowblade który podobno ściąga w drugiej turze kowadło - ma 4 ataki, więc nawet na farcie nie da rady, ma KB który nie działa na maszyny, ma 7S w jednej rundzie, potem już 4 i kosztuje 300 pts. Jego szarża w kowadło to 300 pts dla gracza dwarfów. Słabe, a nie przegięte :)

Wprowadzanie specjali to plan na najbliższy rok, może następny silesian będzie ze specialami

I jeszcze coś od Igi:
2ws3d\cf
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3737
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Kurde jakoś nie mogę ściągnąć 3 numeru ze strony ? Czy wy macie ten sam problem ? Czy ja coś robię nie tak :evil: ? Na stronie Młotkowego dostępny jest tylko jako nowy nr 2 ??? Ma ktoś link jak ściągnąć nr3 ???
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

ODPOWIEDZ