"Młotkowy" - bezpłatny magazyn WFB - NUMER 4 do pobrania!!!
Re: "Młotkowy" - bezpłatny magazyn WFB - NUMER 3 już jest!!!
Szczególnie pomocny dla mnie jest kurs malowania, bo sam jestem początkujący zarówno jeśli chodzi o malowanie jak i ogólnie o gry bitewne.
Zauważyłem, że przy zwierzakach opisujac Ghorros Warhoofa pomineliście jedną ważną rzecz. Chodzi o to, że w armii w której on walczy Centigory traktowane są jako oddziały core, a nie special co moim zdaniem przemawia na jego korzyść.
Pozdro
Zauważyłem, że przy zwierzakach opisujac Ghorros Warhoofa pomineliście jedną ważną rzecz. Chodzi o to, że w armii w której on walczy Centigory traktowane są jako oddziały core, a nie special co moim zdaniem przemawia na jego korzyść.
Pozdro
Genialna sprawa! Brawo i dziękuje!
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173
Kurcze czekałem na nowy numer, tak jak dzieciak czeka na Wakacje.
Dobry Młotkowy!. Trzymacie poziom, ciekawe artykuły, przydatne porady.
Kawał dobrej roboty odwalacie!
Dobry Młotkowy!. Trzymacie poziom, ciekawe artykuły, przydatne porady.
Kawał dobrej roboty odwalacie!
Heretic pisze:A swoje urodziny obchodzisz? Pewnie tak. Co za hipokryzja!!!elektron pisze: Jestem przeciwnikiem świąt związanych z porażkami,
Są i malowane przeze mnie ludziki , jak miło Jeżeli Jacku będziesz potrzebował foto figsów z jakiejkolwiek armii to daj znać bo przez lata malowania kilka GB na dysku się tego nazbierało, a chętnie przyczynię się do powstania tego e-zinu. Ogólnie świetną robotę z tym odwalacie, po raz pierwszy przeglądnąłem ten pdf i wygląda na prawdę świetnie, taki dobry odpowiednik polskiego white dwarfa, za darmo i po polsku, więc młodsi gracze powinni się ucieszyć.
Moja oferta malarska:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 75#p136275
Hellfire Studio:
http://www.hellfirestudio.com.pl
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 75#p136275
Hellfire Studio:
http://www.hellfirestudio.com.pl
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Co numer, to lepszy.
Zajebisty jest ten wasz zin:) Gratuluje za wyjście z inicjatywą dot. Speców.
A tak btw, to se pograłem Wulfrikiem na lokalach;s
Zajebisty jest ten wasz zin:) Gratuluje za wyjście z inicjatywą dot. Speców.
A tak btw, to se pograłem Wulfrikiem na lokalach;s
Nie jestem pewien czy rzucanie komety 2 cale za oddział w walce nie jest na granicy worst playa – jest to de facto targetowanie w combat – trochę jak z działem gdzie deklaruje się tak żeby jakiś w miarę wysoki dorzut trafił tam gdzie nie powinien…
opinions?
opinions?
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Przy vortexach nawet w FAQ jest wyjaśnione, że możesz rzucać do hth i przez swoich. Przy komecie imo powinno być podobnie.
Numer świetny. Fajnie, że przypomnieliście o specjalach,może zaczną się częściej pojawiać.
Numer świetny. Fajnie, że przypomnieliście o specjalach,może zaczną się częściej pojawiać.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Zanim zaczniesz mnie straszyć worstplayami wiedz, że ciskałem ją często centralnie na łeb unitów w walce. Przeważnie na środek mojej skanapkowanej lancyLaik pisze:Nie jestem pewien czy rzucanie komety 2 cale za oddział w walce nie jest na granicy worst playa – jest to de facto targetowanie w combat – trochę jak z działem gdzie deklaruje się tak żeby jakiś w miarę wysoki dorzut trafił tam gdzie nie powinien…
opinions?
Zresztą sam opis komety mówi, że nie castujesz jej w unit tylko w dowolny punkt na stole. Na tej samej zasadzie chain lighting przeskakuje na unity w walce tzn. nie castujesz go na unit walczący tylko na unit w 6 calach od niego by potem na 3+ udeżyć w combat. Zasada ta sama: unit w combacie dostaje obrażenia, ale to nie na niego czar był rzucony.
I to nie jest tak jak z działem, bo kometę kładę tak by na 100% walnęła w unit w walce, a nie tylko przy wysokim wyniku na zasięg. Więc nie porównój tego do zagrywek w stylu "strzelam na 2 cale przed, w tego łucznika, który stoi na wysokości treba". U mnie sprawa jest klarowna - poprostu z premedytacją walę kometę w combat.
W komecie jest jasno napisane że kładzie się marker wszędzie, jednak w innych czarach też jest jasno napisane że kładzie się wszędzie w promieniu 24 cali np – gdzie nie targetujesz unitu, , jest też podręcznikowa zasada nie rzucania w combat i ciekaw jestem jak się ma jedno do drugiego(?).
W zasadach jestem zwykłym laikiem i po prostu pytam jak jest
W zasadach jestem zwykłym laikiem i po prostu pytam jak jest
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
A ma się tak, że w czarach, o których piszesz masz template i bardzo często są to czary direct damage. Na str. 31 masz napisane jak masz kłaść templatki (w zasadzie jest napisane jak kłaść nie wolno ). Przy komecie nie ma nic na ten temat. Jest to jak słusznie zauważyłeś marker, do którego zasady magicznych templatek nie mają zastosowania. Działo też strzela templatką, tyle że o grubości "kreski" i długości jaką wskaże artylery dice.
pozdr.
pozdr.
Jesli chodzi o to co napisał Jaknkiel to tez rzuć okiem na opis vortexów i ich templatek. RB na str 31 wyraźnie stanowi, ze vortex "does not have a target", a zatem może sobie hulać po wszystkim jak leci. Np. słonko może wypuścić mag HE przez walczący friendly unit i nie ma problemu, że wali nie dość, że w combat to jeszcze po swoich.
Ostatnio zmieniony 12 sie 2011, o 08:12 przez Dębek, łącznie zmieniany 2 razy.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Jeszcze czas na zmiany formatu! :]Jankiel pisze:Przy vortexach nawet w FAQ jest wyjaśnione, że możesz rzucać do hth i przez swoich. Przy komecie imo powinno być podobnie.
Numer świetny. Fajnie, że przypomnieliście o specjalach,może zaczną się częściej pojawiać.
Dobrze by to wygladalo w regulaminie turnieju:
- bohaterowie specjalni dopuszczeni zgodnie z tabelka str. 29-30 w 3 nr Mlotkowego
Możliwe, że się to spełni
Chłopaki kawał dobrej roboty zrobili opisując i analizując wpływ speców na balans. Mam nadzieję, że coraz częściej będzie widoczny zapisek o jakim wspomniałeś. Już 8 edka osiągnęła różne podejście do rozp u graczy, a to dodatkowo zróżnicuje rozpiski armii... jestem ciekaw kmin w różnych armiach.
Chłopaki kawał dobrej roboty zrobili opisując i analizując wpływ speców na balans. Mam nadzieję, że coraz częściej będzie widoczny zapisek o jakim wspomniałeś. Już 8 edka osiągnęła różne podejście do rozp u graczy, a to dodatkowo zróżnicuje rozpiski armii... jestem ciekaw kmin w różnych armiach.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze nie teraz. Za duże ryzyko wtopienia z frekwencją :/Dobrze by to wygladalo w regulaminie turnieju:
- bohaterowie specjalni dopuszczeni zgodnie z tabelka str. 29-30 w 3 nr Mlotkowego
I jeszcze będzie miesiąc marudzenia dlaczego ten heros tak, a ten nie. No i tabelka w Młotkowym też jest taka sobie - Karl Franz ok, a lokhir nie ok. Albo przegięty shadowblade który podobno ściąga w drugiej turze kowadło - ma 4 ataki, więc nawet na farcie nie da rady, ma KB który nie działa na maszyny, ma 7S w jednej rundzie, potem już 4 i kosztuje 300 pts. Jego szarża w kowadło to 300 pts dla gracza dwarfów. Słabe, a nie przegięte
Wprowadzanie specjali to plan na najbliższy rok, może następny silesian będzie ze specialami
I jeszcze coś od Igi:
2ws3d\cf
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Kurde jakoś nie mogę ściągnąć 3 numeru ze strony ? Czy wy macie ten sam problem ? Czy ja coś robię nie tak ? Na stronie Młotkowego dostępny jest tylko jako nowy nr 2 ??? Ma ktoś link jak ściągnąć nr3 ???
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek