Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wilczek.
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 163

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: Wilczek. »

Jaką szmatke dać Gorebullowi w oddziale 5 minosów jeśli nie starcza punktów na beast banner?

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Wilczek. pisze:Jaką szmatke dać Gorebullowi w oddziale 5 minosów jeśli nie starcza punktów na beast banner?
Standard of discipline (+1Ld) - 15pkt moze byc przydatny , tak samo banner of swiftness (+1M) - 15pkt , albo banner of eternal flame (flaming attacks) - 10pkt
Te 3 sa przydatne i tanie pkt-owo.
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Oto takie coś wykombinowałem w przerwach między myśleniem nad DE ;)


1 Beastlord 248 Pts
General; Shield
Armour of Destiny
Sword of Battle
Potion of Strength
Dragonbane Gem
Uncanny Senses

1 Great Bray-Shaman 334.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; 2ndWeapon
Talisman of Preservation [45.0]
Healing Potion [35.0]
Rune of the True Beast [15.0]

1 Wargor @ 166.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gold Sigil Sword [15.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Gnarled Hide [15.0]
Luckstone [5.0]

1 Bray Shaman @ 137.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; 2ndWeapon
Stone of Spite [25.0]

1 Bray Shaman @ 152.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; 2ndWeapon
Chalice of Dark Rain [40.0]

24 Gor Herd @ 225.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
Foe-Render

24 Gor Herd @ 225.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
Foe-Render

10 Gor Herd @ 85.0 Pts
2ndWeapon; Musician

5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Musician

5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Musician

5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Musician

5 Harpies @ 55.0 Pts

3 Minotaurs @ 177.0 Pts
2ndWeapon

5 Centigors @ 142.0 Pts
Spear; Throwing Axes; Light Armour; Shield; Musician

1 Cygor @ 275.0 Pts

1 Gorgon @ 275.0 Pts

Plan jest następujący: Beastlord, Great Bray Shaman i Wargor Bsb idą do jednego oddziału Gorów tworząc żywą tarczę i przyzwoite uderzenie (często pierwsi z racji wysokiej I )jeśli uda się rzucić Savage Beast of Horrors to będą wszyscy trzej klepać aż miło, dwóch malych shamanów z shadow trzymam bo chce mieć jakies przyzwoite czary z tego Lora, poza tym jeden z shamanów ma jednorazową ochronę przed strzelaniem a drugi ma Spite co by niszczyc przeciwnikom BoH, Daggery, i inne arcanowe ustrojstwa, licze na puszczenie tego z 6 kosci i IF. Trochę śmieci do odginania. 10 Gorów do ambusha. Cygor do postrzelania w zasadzie, Centigory po prostu lubię, zostaną uzyte w zaleznosci od tego co im sie trafi na Drunkenie. jak duża I to nawet zaszarżują, w pozostalych przypadkach moga rzucać toporkami, atakowac z flanki. Mało tych Minotaurów tylko, moim zdaniem.

Echhh pozmieniałem głównie dlatego że Minosów było mało a Centigory jednak są miękkie.

1 Beastlord @ 248.0 Pts
General; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Sword of Battle [15.0]
Potion of Strength [20.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Uncanny Senses [10.0]

1 Great Bray-Shaman @ 334.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; 2ndWeapon; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
Healing Potion [35.0]
Rune of the True Beast [15.0]

1 Wargor @ 141.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Gnarled Hide [15.0]
Luckstone [5.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Gold Sigil Sword [15.0]

1 Bray Shaman @ 152.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; 2ndWeapon; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]

1 Gorebull @ 247.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Shield; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
Many-Limbed Foe [20.0]
Gouge-Tusks [15.0]

29 Gor Herd @ 265.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render

24 Gor Herd @ 225.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render

10 Gor Herd @ 85.0 Pts
2ndWeapon; Musician

5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Musician

5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Musician

5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Musician

5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout

5 Minotaurs @ 453.0 Pts
Great Weapon; Standard; Musician
Bloodkine
Stone of Spite [25.0]

1 Cygor @ 275.0 Pts


teraz są dwa potężne uderzenia od Minosów i od oddziału gorów z herosami, zastanawiam sie tylko czy dać im GW czy dodatkową broń. Za GW przemawia to że mają wieksza siłę oraz niską Inicjatywę wiec zbyt duzej im to roznicy nie powinno robić.
Ostatnio zmieniony 22 sie 2011, o 17:12 przez Crane, łącznie zmieniany 1 raz.

Malagor
Mudżahedin
Posty: 203

Post autor: Malagor »

zastanawiam się do czego Ci ten mały oddział gorów ?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

w pierwszej rozpisce bym wyrzucił z dużego shamana healing potion, dał bym DS którego nie masz i heart stona,
wtedy Twój plan by miał większe szanse na ziszczenie

jednak dobrze że dałeś więcej minosków i BSB z FA bo bestie nie mają prawie innej możliwości przeciwstawieniu się regence, ale jak masz czepiona to walnij 6 by gorebull miał lookouta chociaż na jedna turę, a dodatkowo czepionowi dał bym blackened plate, zawsze przydatny przedmiot

minoski z AHM jak masz shadow obniżasz I i minoski walą wcześniej czy też na 3+ a nie na 4+, a siły i tak mają wystarczająco dużo częściej na 2+ ranią rzadko 3+... dodatkowo -do T można zarzucić czy brzytwę :twisted:

proponuję oddziały gorów po 40 / 35 min. by dużo uderzało, jak przyjdzie ich kolej
Malagor pisze:zastanawiam się do czego Ci ten mały oddział gorów ?
do trzymania shamananów z shadowem

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

do trzymania shamananów z shadowem
tak, to po pierwsze, ale też myślałem żeby eksperymentalnie posłać taki oddział do ambusha

minosa chyba rzeczywiscie dodam jeszcze jednego

co do Stone of Spite na championie Minosów - podoba mi się myśl podejscia maksymalnie i rzucenia tego z 6 kosci -> IF i mina np gracza He jak mu znika BoH a może i sam Arcymag 8)

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

rzadko to się zdarza, mi tylko sam shami znikną raz bo jak mam stone of spit to ten szami ma DS... na dużym to przechodzi :D

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

jak się nie bedzie sprawdzac to zastąpię zbroją dającą oddziałowi warda od ognia
Ostatnio zmieniony 23 sie 2011, o 10:51 przez Crane, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

wiesz zbroja z odpornością na ogień jest o tyle uniwersalna bo:

1. maszyny krasnoludzkie

2. strzały ( BS ) FA będą omijać raczej ten odział, a z wysokością 2 można kryć swoje oddziały za nimi

3. są armie które FA mają tylko na jednostkach do CC, więc minoski są tu na plus, dodatkowo

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Absolutnie nie wrzucaj GW minosom. I 3 to standard, więc wystarczy że będą walić równocześnie z innymi. Magiczne szmaty na Gorebullu to moim zdaniem pomyłka, bo BSB w bestiach jest niezbędny i nie może być miękki.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Malagor
Mudżahedin
Posty: 203

Post autor: Malagor »

jedyne słuszne minosy są z ahw ;) i tak już mają dobrą siłę, a lepiej mieć dodatkowy atak z ich siłą :)

Malagor
Mudżahedin
Posty: 203

Post autor: Malagor »

Unnamed2600 Pts - Beastmen Army

1 * Beastlord @ 257.0 Pts
General; 2ndWeapon; Heavy Armour; Shield
Luckstone [5.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Sword of Swift Slaying [25.0]
Horn of the First Beast [50.0]

1 Great Bray-Shaman @ 320.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Book of Ashur [70.0]
Opal Amulet [15.0]

1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]

1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]

1 Wargor @ 159.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Silvered Steel [45.0]

1 * Wargor @ 211.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Axes of Khorgor [40.0]
1 Tuskgor Chariot @ [80.0] Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

30 Gor Herd @ 255.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

30 Gor Herd @ 255.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

29 Bestigor Herd @ 405.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

1 Gouge-horn @ [12.0] Pts

1 Gorgon @ 275.0 Pts
Frenzy

Models in Army: 98


Total Army Cost: 2592.0

czuję moc w tym, a wy też ją czujecie ?
Ostatnio zmieniony 24 sie 2011, o 10:02 przez Malagor, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Dibo pisze:Absolutnie nie wrzucaj GW minosom. I 3 to standard, więc wystarczy że będą walić równocześnie z innymi. Magiczne szmaty na Gorebullu to moim zdaniem pomyłka, bo BSB w bestiach jest niezbędny i nie może być miękki.
Gorebull z gnarled hide ( HA i shield, ofc ) jest wystarczająco twardy, masz 2+SV i dodatkowo FA których u bestii brakuje, sam goerbull jest twardy 5T i 4W, choć jak toś może widział koszt pkt. jest przesadzony, jedynie doombull jest jako tako oszacowany poprawnie, taki podręcznik ( uważam że centigory za te pkt. powinny mieć 2W i FC ) no nic poczekamy to może wyjdą w końcu poprawne bestie

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

uważam że centigory za te pkt. powinny mieć 2W i FC
zgadzam się
Absolutnie nie wrzucaj GW minosom. I 3 to standard, więc wystarczy że będą walić równocześnie z innymi.
raz zagralem z HE i Minosy zadały, mając dodatkową broń, może ze dwa woundy (po save) głupim silver helmom i przegrały combat, nie pamietam czy byl tam gorebull bsb ale chyba tak, toteż tak się zastanawiałem nad tym GW.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

umówmy się że z HE każdy atakuje ostatni, mało kto ma ASF, czy inne bzdety, dodatkowo czasem jest nie fart w kościach i takie bitwy nie powinno się brać pod uwagę...

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Ja bym temu wargorowi na chariocie dal brass cleavera zamiast toporkow ;)
WFB playing since 1994

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

No właśnie i tak bedzie miał przerzut za PF (no może czasem nie...)

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

ja wolał bym go z hunting spearem :D

zawsze to shoot jakiego bestia brakuje... a i w CC +1S w szarży :twisted:

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Spear to opcja dawno przeze mnie opisywana dla herosa na rydwanie :oops:
WFB playing since 1994

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

Beastlord warda ni ma. W ogóle z sejwem na 3+ to tak średnio. Jak koniecznie chcesz grać na 2 klockach gorów to co musi ich być po 40 inaczej, jak który umrze to mas 1 atak mniej, a tak masz ten bufor 10 (no chyba, że w klocku ich stawiasz). Generalnie przekonałem się ostatnio że rydwany>gory bez beast bannera i podpakowania magicznego.

A z tą mocą, to tak średnio. Chyba, ze na magii chcesz się oprzeć. Gorgona w ogóle do mnie nie przemawia.

A szamani będą tak samopas latać, czy będą w gorach poupychani?

ODPOWIEDZ