
pytania o magię
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Re: pytania o magię
Eh dupa nie gram na euro 

- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Z jaką siłą bije kometa kasandory jeśli spada od razu kiedy tylko może? 4 czy 5? (znaczy się czy ten marker który się kładzie w momencie rzutu też sie liczy do ustalania jej siły? )
Tak, pierwszy marker dodaje +1 do S i do ilości hitów.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
co w końcu podwaja birona z lighta? wiem że pytanie już się pojawiło ale już sie pogubiłem czy to cały dystans czy samą statystykę.
Jeśli zdanie LS jest dla Ciebie wyrocznią to:
Co podwaja czar #6 z lighta i czy jest jakieś maksimum? Czar Lore of light # 6 wg FAQa do podręcznika głównego podwaja Movement Allowance, czyli statystykę Movement (M), zatem obowiązuje limit maksymalnej wartości 10.
Z uściśleń.
Co podwaja czar #6 z lighta i czy jest jakieś maksimum? Czar Lore of light # 6 wg FAQa do podręcznika głównego podwaja Movement Allowance, czyli statystykę Movement (M), zatem obowiązuje limit maksymalnej wartości 10.
Z uściśleń.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Aha czyli udupili w końcu ten czar? Bo tyle wersji słyszalem...
Nie, na czołg ten czar nie działa, bo nie ma statystyki M, tylko po prostu jedzie o ilość pkt pary.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- Romendakil
- Mudżahedin
- Posty: 251
- Lokalizacja: Kraków
Ja bym powiedział, że tak.Bizim pisze:Ale jak rozumiem czołg nadal może szarżować na 30 cali?
Jeśli runa kowadła spowalnia czołg, to czar powinien go przyspieszać.m1920636a_FAQ_Warhammer_Rulebook__V1_5.pdf pisze:Q: Does Birona’s Timewarp affect units with the Random
Movement or other movement special rules? (Reference)
A: Yes, however far they can normally move, it will be doubled.
For example, a unit with the Random Movement (2D6)
special rule rolls a 9. This would then be doubled to 18.
m1440040a_FAQ_EmpireV1_2.pdf pisze: Q. Can the Rune of Wrath and Ruin affect a Steam Tank? (p51)
A. Yes – its Movement is reduced to one and a half inches per
steam point used.
uściślenie GW i naszej ligi sędziowskiej jest ze sobą sprzeczneRomendakil pisze:Ja bym powiedział, że tak.Bizim pisze:Ale jak rozumiem czołg nadal może szarżować na 30 cali?Jeśli runa kowadła spowalnia czołg, to czar powinien go przyspieszać.m1920636a_FAQ_Warhammer_Rulebook__V1_5.pdf pisze:Q: Does Birona’s Timewarp affect units with the Random
Movement or other movement special rules? (Reference)
A: Yes, however far they can normally move, it will be doubled.
For example, a unit with the Random Movement (2D6)
special rule rolls a 9. This would then be doubled to 18.m1440040a_FAQ_EmpireV1_2.pdf pisze: Q. Can the Rune of Wrath and Ruin affect a Steam Tank? (p51)
A. Yes – its Movement is reduced to one and a half inches per
steam point used.
według listy sędziowskiej briona podwaja tylko statystykę Movement (M) do max 10
FAQ GW podwaja wartość ruchu
widocznie kogoś bardzo boli ten czar i wprowadza zasady z polhammera
No w sumie, to tank pod to podpada...Bałagan pisze:other movement special rules?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
No ok, ale skaveny nie wezmą lighta. A M+2D6 to nie jest "Random Movement or other movement special rules"
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Nie pękaj. Wszystko jest ok.Bałagan pisze: uściślenie GW i naszej ligi sędziowskiej jest ze sobą sprzeczne
według listy sędziowskiej briona podwaja tylko statystykę Movement (M) do max 10
FAQ GW podwaja wartość ruchu
widocznie kogoś bardzo boli ten czar i wprowadza zasady z polhammera
Każda jednostka ma podwojoną wartość M, a jednostki o unikatowej wartości ruchu (vide czołg, abomka) mają ten ruch x2, wszystko zgodnie z FAQ i zasadami.