HE 1800

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
wertex
Chuck Norris
Posty: 359

HE 1800

Post autor: wertex »

Unnamed1800 Pts - High Elves Army

1 Mage @ 185.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of High Magic
Silver Wand [10.0]
Ring of Fury [40.0]

1 Noble @ 186.0 Pts
Lore of Fire; Lance; Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Radiant Gem of Hoeth [45.0]
Luckstone [5.0]
1 Elf Steed: Barded @ [0.0] Pts

10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician

10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician

29 SpearElves @ 295.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Captain @ [10.0] Pts


9 Dragon Princes @ 300.0 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard; Musician


20 White Lions @ 395.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Banner of Sorcery [50.0]
1 Guardian @ [12.0] Pts

5 Ellyrian Reavers @ 105.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour

1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts


Models in Army: 86


Total Army Cost: 1796.0

Noble jeździ wraz z DP miotając Fireballe dookoła. Mag w SE, WL prą do przodu. ER polują na maszyny, wrogich magów w oddziałach itp. Komentujcie. Dzięki ;) Na turniej 10 PD max, BoS może uratować fazę magii.
EAT SLEEP CONQUER REPEAT

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

po co ci fireballe na kolesiu, który będzie jeździł w oddziale 9 DP - oni przecież muszą być w combacie, żeby się spłacić.
Daj temu herosowi death, przynajmniej będziesz mógł wrogich herosów karcić kiedy będzie w CC.

rozumiem, że ellyrianie i RBT to ze względu na brak orłów.
Obrazek

ODPOWIEDZ