Kowboje, czyli jak zagrać pojedynczym big bossem
Moderator: Kołata
Re: Kowboje, czyli jak zagrać pojedynczym big bossem
Eee, to najs Całkiem spoko w takim razie. Trzeba spróbować, chociaż trochę drogawy. Btw, jaką to ma podstawkę? Bo ja mam starocia na 40x40mm.
-
- Kretozord
- Posty: 1758
Myślałem o tym w klocku wilkow zeby zagrac na Twoj sposob. Dla mnie ma dwa braki: brak mi tego modelu i brak look out'a.
-
- Kretozord
- Posty: 1758
Mój ulubiony bsb to NG bb z dwurakiem. Albo bez dwuraka. Mało lakomy kąsek.
To ja będę musiał przemyśleć wizję swojego kowboja (kosztuje ok. 2,5x drożej od powyższych). Z nikłych doświadczeń wiem że przy dobrym A i W Saves można zrezygnować z korony.
Orc Big Boss @125 pkt.
tarcza +1 AS + talizman WS 4+
Boli brak magicznej broni, ale ubić coś z sejem 2+/4+ jest ciężko. Dojedzie na tyły wroga, zniszczy park, odwróci się i wpadnie na plecy tych co się tłuką z naszymi głównymi siłami.
Orc Big Boss @125 pkt.
tarcza +1 AS + talizman WS 4+
Boli brak magicznej broni, ale ubić coś z sejem 2+/4+ jest ciężko. Dojedzie na tyły wroga, zniszczy park, odwróci się i wpadnie na plecy tych co się tłuką z naszymi głównymi siłami.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
nie wiem czemu tego nie obczajaliscie jeszcze ale ja np na DMP mialem dwoch goblinskich bossow na rydwanach. Sprawdzali sie niesamowicie. Light armour, spear, jeden z charmed shieldem drugi z enachanted shieldem. Nic ponadto. Koszt to jakies niecale 100 pkt (91 bodajze).
Zachecam do skorzystania z mojego patentu - punktow za rydwan nie ma dopoki nie zabijesz rowniez tego gnojka na gorze, sila przebicia i zasieg szarzy na szkolne "5". Jedyna wada jest taka, ze nie mozesz robic ruchow marszowych.
Zachecam do skorzystania z mojego patentu - punktow za rydwan nie ma dopoki nie zabijesz rowniez tego gnojka na gorze, sila przebicia i zasieg szarzy na szkolne "5". Jedyna wada jest taka, ze nie mozesz robic ruchow marszowych.
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
polecam moją kminę, savage orki z shrunken headem. jest świetna, savage maja wtedy 5+ warda!
nie no, koleś na rydwanie to nie kowboj.
nie no, koleś na rydwanie to nie kowboj.
Ostatnio zmieniony 24 sie 2011, o 14:15 przez Aron_Banalny, łącznie zmieniany 1 raz.
A dlaczego niby nie kowboj ? Bo zamiast na dziku to zasuwa na rydwanie ?
@Kołata :
Juz o tym rozmawialismy na DMP, przyznaję, orkowy rydwan też jest fajny. Ma swoje plusy i minusy - nie bierze panik od goblinów, jest bardziej wytrzymały na śmieciowy ogień, za to nieco łatwiej spada z maszyn i ma 2 ruchu mniej
@Kołata :
Juz o tym rozmawialismy na DMP, przyznaję, orkowy rydwan też jest fajny. Ma swoje plusy i minusy - nie bierze panik od goblinów, jest bardziej wytrzymały na śmieciowy ogień, za to nieco łatwiej spada z maszyn i ma 2 ruchu mniej
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
a facio na smoku to kowboj? albo papież? ja tak to widzę, kowboj to samotny jeździec, łatwy do skitrania, wszędzie mogący wcisnąć szpil. gobas na wózku nie pasuje. gusta i guściki
IMO taki kolo to surogat pojedynczych cziriotów. gdy już nie ma slotów w specach to dokładasz punktów i za około 91 punktów masz taki niby gobbo-orkowy cziriot. a za te punkty mozna mieć 2 pump wagony (nic nie panikują, same nie panikują i nie można dawać reakcji, same plusy)
IMO taki kolo to surogat pojedynczych cziriotów. gdy już nie ma slotów w specach to dokładasz punktów i za około 91 punktów masz taki niby gobbo-orkowy cziriot. a za te punkty mozna mieć 2 pump wagony (nic nie panikują, same nie panikują i nie można dawać reakcji, same plusy)
cool, miałem inną definicję, ale Twoja zdaje się bardziej pasować. W takim razie cofam swoją sugestię w tym temacie.a facio na smoku to kowboj? albo papież? ja tak to widzę, kowboj to samotny jeździec, łatwy do skitrania, wszędzie mogący wcisnąć szpil. gobas na wózku nie pasuje. gusta i guściki
IMO taki kolo to surogat pojedynczych cziriotów. gdy już nie ma slotów w specach to dokładasz punktów i za około 91 punktów masz taki niby gobbo-orkowy cziriot. a za te punkty mozna mieć 2 pump wagony (nic nie panikują, same nie panikują i nie można dawać reakcji, same plusy)
A odnosnie pump wagonow - gdzie masz zapis, ze nic nie panikuja ?
Sa bardzo slabym oddzialem, glownie ze wzgledu na to, ze nie moga dawac flee. Sprytny przeciwnik to niesamowicie wykorzysta, chyba, ze bedziesz je puszczal z dala od innych oddzialow. Maja tez losowa i niska odleglosc szarzy (3d6 srednio 10,5, goblinski rydwan to 18). Pograsz to zobaczysz.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Bys sie zdziwil. Przez to, ze obecnie nie mozna robic na randomowe odleglosci reakcji, az by mnie korcilo, zeby wystawic 2 snoty do zdejmowania harpii, shadesow itp - oczywiscie z dodatkowym ruchem, albo inna tego typu bzdura.Dyd pisze:Sa bardzo slabym oddzialem, glownie ze wzgledu na to, ze nie moga dawac flee. Sprytny przeciwnik to niesamowicie wykorzysta, chyba, ze bedziesz je puszczal z dala od innych oddzialow. Maja tez losowa i niska odleglosc szarzy (3d6 srednio 10,5, goblinski rydwan to 18). Pograsz to zobaczysz.
Raczej sie nie zdziwie, testowalismy to przed DMP. Na papierze wygladalo fajnie, w praktyce bylo juz gorzej. Najpierw w opcji z dodatkowym ruchem, potem z jeszcze wykupionym no armour savem. Mialo zabijac bretonskich lordow na pegazach itp. W praktyce bylyby to darmowe overruny dla przeciwnikow albo co gorsza hity po wlasnych oddzialach (ryzyko rzucenia trzech "1" w kluczowej fazie ruchu).
Wylecialy wiec z rozpiski razem z jednym fastem a w zamian weszlo dwoch goblinskich herosow na chariotach.
Wylecialy wiec z rozpiski razem z jednym fastem a w zamian weszlo dwoch goblinskich herosow na chariotach.