skavy 2600 na mastera

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Burgund
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: Wrocław

skavy 2600 na mastera

Post autor: Burgund »

1 Grey Seer @ 505.0 Pts
General; Magic Level 4
Skalm [30.0]
Power Scroll [35.0]

1 Screaming Bell @ [200.0] Pts

1 Chieftain @ 120.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Storm Banner [50.0]

1 Warlock Engineer @ 45.0 Pts
Doom Rocket [30.0]

1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]

30 Clanrats @ 147.0 Pts
Light Armour; Shields; Standard; Musician

25 Night Runners @ 235.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars; Tunnel Team

1 Tunnel Team @ [60.0] Pts
Warp-Grinder

44 Skavenslaves @ 90.0 Pts
Slave Musician

44 Skavenslaves @ 90.0 Pts
Slave Musician

45 Skavenslaves @ 92.0 Pts
Slave Musician

30 Plague Monks @ 255.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
Plague Banner [30.0]


6 Gutter Runners @ 108.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

6 Gutter Runners @ 108.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts


1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts



1 Hellpit Abomination @ 235.0 Pts

1 Hellpit Abomination @ 235.0 Pts

Casting Pool: 2

Dispel Pool: 2

Models in Army: 245


Total Army Cost: 2600.0
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69

pozdrawiamy
Administracja

Malagor
Mudżahedin
Posty: 203

Post autor: Malagor »

hm zamieniłbym clanraty na stormverminy i na nich dałbym sztormową szmatę, na bsb dałbym armour co daje 2+ save bo bsb w tej armii jest baaardzo potrzebny
przy Twoim zestawieniu bsb ma bardzo lichego sejwa

co do tych night runnersów to moim zdaniem jest ich zdecydowanie za dużo, jeśli nie wyjdzie Ci wykopywanie to masz 235 pkt w plecy, a to już dość sporo

na abomkach brakuje mi spajków

no i brakuje mi jednak furmany do monków, rzecz fajna i daje im unbrekable

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

5-10 wykopywaczy powinno wystarczyc to fakt na jakies parki maszynowe, czy inne małe oddziału łuczników
xYz

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Doi tej rozpiski nie pasuja tylko monki. na twoim miejscu wywaliłbym ich, sztormy za clanraty jak ktoś wspomniał, a BSB zostaw gołego, żaden save mu niepotrzebny. No i mniej NR a więcej GR tak 2x15+10 byłoby ok ^^ a jeżeli chcesz zrobić kontrę na parki maszynowe (a wygląda to jakbyś chciał ^^) to zdejmij seera z dzwonka ; )

Awatar użytkownika
Burgund
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Burgund »

juz tlumacze o co mi chodzilo. Niestety cory sa tak ustawione przez figsy jakimi dysponuje. wiec stormy odpadaja.
seer na dzwonie wbrew pozorom jest bezpieczny od strzelania. storm baner powinien dzialac na tyle dlugo by gr i reszta zamietli park.
pytanie: specialy sa odpowiednie? nie zrezygnowac z abomki na koszt czegos innego?
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69

pozdrawiamy
Administracja

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

power scroll? lepiej daj earthing rod, na abomkach daj spiki.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

ODPOWIEDZ