
rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
Re: rozpiski elfów VIII ed.
Świetna rozpa tylko za mało WL 

Zbliża się sobotnia noc z WFB i szykuję EURO rozpiskę
Na dwa smoki for fun
Na szybko wymyśliłem coś mniej więcej takiego, hardcore bez bsb ^_^
Lords:
Prince, GW,SH,DA, Dawn Stone, Tamakador's Gauntlet's, Star Dragon
Heroes:
Dragon Mage, Guardian Phoenix, Dispell Scroll -> flaming sword
Mage + Seerstaff High Magic
Core:
2 oddziały spear'ów lub 2 oddziały łuków
special
2 oddziały po 20 WL
Po drugiej stronie bedzie WOCH, Empire i VC.
Plan jest nastepujący. Woch ma słabe rzuty na magię ^_^. VC zatrzymują się na Flaming Swordzie. Imperialne działa wybuchają.
Przy ww założeniach zastanawiam się czy przypadkiem nie podmienić WL na DP
Na dwa smoki for fun
Na szybko wymyśliłem coś mniej więcej takiego, hardcore bez bsb ^_^
Lords:
Prince, GW,SH,DA, Dawn Stone, Tamakador's Gauntlet's, Star Dragon
Heroes:
Dragon Mage, Guardian Phoenix, Dispell Scroll -> flaming sword
Mage + Seerstaff High Magic
Core:
2 oddziały spear'ów lub 2 oddziały łuków
special
2 oddziały po 20 WL
Po drugiej stronie bedzie WOCH, Empire i VC.
Plan jest nastepujący. Woch ma słabe rzuty na magię ^_^. VC zatrzymują się na Flaming Swordzie. Imperialne działa wybuchają.
Przy ww założeniach zastanawiam się czy przypadkiem nie podmienić WL na DP
No, teraz to przesadziłeś z tym dragon magiem. Tylko SW nie wziąłeś do pełni szczęścia
.
.

Gdy łucznicy i postacie wejdą do budynku będą nie do ruszenia, co? Ale 5000 slavów (i kilku clanratów) nie wystrzelająAndrzej pisze:100 First Archers @ 1151.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

Ale zabije im generała, a potem dojdę w hth i złamię. Ale plan miałeś dobry, doceniam to 

Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
będzie trzeba z Andrzejem grać na remis. Jak wejdzie do wieży to będziemy tak stać 6 tur, jak z niej wyjdzie to będzie normalny CC 


Z resztą zawsze można zaproksować
.
.

A co zrobisz, jeżeli będzie pięć oddziałów po 1000? Podczas gdy łucznicy będą walczyć z jednym klockiem, pozostałe zajdą ich od boku i od tyłu. Z resztą będą mieli bonus do ld i steadfasta, a generała zostawi się z tyłu. Albo co, jeśli DE wystawią kuszników za 2400 punktów, hoteka, przerzuty strzelania i jeszcze jeden klocek do trzymania postaci w bezpiecznej odległości? No, a jak zasięg jest za krótki, to ogarnij łuczników WE za 2400, też w takiej wierzy. Zasięg jest ten sam, a z tego co kojarzę WE nie mają modyfikatorów do strzelaniaAndrzej pisze:Ale zabije im generała, a potem dojdę w hth i złamię. Ale plan miałeś dobry, doceniam to

No ok, to zrobię 11-9 lub 12-8 (pozabijam mu bohaterów z deatha lub śmieci z fire) 

Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
moznaby z tego tak wnioskować, dlatego napisałem że tylko za ruchKlafuti pisze:Zasięg jest ten sam, a z tego co kojarzę WE nie mają modyfikatorów do strzelania.
fajnie byłoby jakby WE nie miały żadnych modyfikatorów, tak jak TK, z tą różnicą, że WE trafiałyby na 3+, a nie na 5+

Archmage 340
- 4lvl, Lore of High Magic/Lore of Life
- Loremasters Cloak, Annulian Crystal
Mage 165
- 2lvl, Lore of Shadow
- Seerstaff of Saphery
BSB 174
- Barded Steed, Dragon Armour, Shield
- Sword of Might, Helm of Fortune
25 Archers 310
- FCG
- Banner of Eternal Flame
35 Spearelves 340
- FCG
21 Phoenix Guards 395
- FCG
- Banner of Sorcery
10 Swordmasters 156
- Musician
6 Dragon Princes 190
- Musician
5 Shadow Warriors 80
1 Lion Chariot 140
2 Great Eagle 100
2 Repeater Bolt Thrower 200

Ostatnio zmieniony 31 sie 2011, o 19:58 przez Rabsp, łącznie zmieniany 2 razy.
Wydaje mi się, że lepiej by było zamienić shadowa na metal, ponieważ tu masz za małą szansę, że wejdzie brzytwa (a nie jest tajemnicą, że musi wejść we właściwym momencie, bo inaczej może być kanał), albo, że w ogóle ją wylosujesz, a po ilości PG i włóczników wnioskuję, że się przyda. W tej sytuacji możesz pozostać bez środków do zwalczania dużych stworów i silnych oddziałów, bo bolce i SM to trochę mało mimo wszystko. Za to gdybyś wziął metal, to nie tylko masz za każdym razem czary o niższym cv, ale możesz też zwiększyć odporność własnych jednostek, bądź ich efektywność (szansa na magiczne ataki, co może okazać się przydatne, zwłaszcza, że nie wziąłeś AoL) no i oczywiście masz skuteczny środek na puszki.
Rozumiem, że wziąłeś SW i rydwan, dla tego, że mają tu jakieś specjalne zastosowanie? Bo wydaje mi się, że można by ich zamienić na dodatkowych DP, albo PG.
Rozumiem, że wziąłeś SW i rydwan, dla tego, że mają tu jakieś specjalne zastosowanie? Bo wydaje mi się, że można by ich zamienić na dodatkowych DP, albo PG.
Spróbuj zmierzyć się ze stadami eteryków i śmietnikiem za resztę punktów, z czarami się nie wyrobisz, żeby zniszczyć 20 wraciaków zanim dobiegną na popychaczkach. A żeby załatwić bohaterów i tak będziesz musiał wyjść z nory i podejść na tyle blisko, żeby mieć zasięg. Wtedy do akcji wchodzi strzelanie. Albo breta: siedzą daleko od wieży i strzelając z trebusza liczą, że BSB nie zda LOS-a. Potem ładują tylko dwellersów. No i oczywiście jakaś setka górników bohaterem dopchnięta z kowadła w deployment zonie, właściwie to wystarczy, żeby byli na tyle blisko, by nie można było zrobić S&S. Aha, jeszcze jedno: i tak musisz mieć przynajmniej dwadzieścia pięter, żeby strzelać ze wszystkich stu łuczników.Andrzej pisze:No ok, to zrobię 11-9 lub 12-8 (pozabijam mu bohaterów z deatha lub śmieci z fire)
Rydwan musi być
ma taka fajną figurke, że aż szkoda go nie wystawić na takim turnieju 
fakt, brakuje magicznych ataków troche
kosztem 1 PG może wejść AoL na championie PG
Troche pozmieniałem bohaterów, zastanawiam sie nad lorem dla am... HM czy life... chyba wybiore life.


fakt, brakuje magicznych ataków troche

Troche pozmieniałem bohaterów, zastanawiam sie nad lorem dla am... HM czy life... chyba wybiore life.
Ja by zrobił tak:Rabsp pisze:BSB 174
- Barded Steed, Dragon Armour, Shield
- Sword of Might, Helm of Fortune
co prawda kosztuje Cię to 24pkt więcej (PG+SE?), ale:moja wersja pisze:BSB 198
- Barded Steed, Dragon Armour, Shield, Great Weapon
- Guardian Phoenix, Helm of Fortune
zyskujesz warda 5+ za obniżenie AS z 1+ na 2+ <--- wielki plus
masz siłę +2 zamiast +1 <--- dodatkowy bonus, przydaje się, nie lubię takich niespodzianek że na przykład gruby szaman orków ma T5 z bazy...
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
-
- Oszukista
- Posty: 780
- Lokalizacja: Legionowo
Tylko że traci w ten sposób magiczne ataki, a one na takim kowboju się przydają.Havelock pisze:Ja by zrobił tak:Rabsp pisze:BSB 174
- Barded Steed, Dragon Armour, Shield
- Sword of Might, Helm of Fortuneco prawda kosztuje Cię to 24pkt więcej (PG+SE?), ale:moja wersja pisze:BSB 198
- Barded Steed, Dragon Armour, Shield, Great Weapon
- Guardian Phoenix, Helm of Fortune
zyskujesz warda 5+ za obniżenie AS z 1+ na 2+ <--- wielki plus
masz siłę +2 zamiast +1 <--- dodatkowy bonus, przydaje się, nie lubię takich niespodzianek że na przykład gruby szaman orków ma T5 z bazy...
