Silesian Un-Limited Tournament II, Master 17 - 18 IX, 2600
Re: Silesian Un-Limited Tournament II, Master 17 - 18 IX, 26
Popatrzcie no, jaki przedsiębiorczy się znalazł Jak coś, to się odezwę.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Niestety, na masterze tak. Na lokalach spokojnie to przejdzie, ale master to master.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Bardzo słusznie.Jankiel pisze:Wszystkie domki mają dwa piętra. Wieża musi wielkością przypominać wieżę z GW. I musi być estetyczna - wszystki chatki, kartonowe pudełka i inne byle jakie konstrukcje również znikają ze stołu. Żeby nie było niespodzianek, jak jakiś pseudo-deathstar wyląduje na środku stołu bez osłony.
+1
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Niesłychane.
Czy mógłby ktoś z orgów rozpisać liczenie punktów w scenariuszu b&g?
W regulaminie jest zapisek, że takie jak arenowe, czyli?
na przykładzie dla głupiego warszawiaka proszę
Czy mógłby ktoś z orgów rozpisać liczenie punktów w scenariuszu b&g?
W regulaminie jest zapisek, że takie jak arenowe, czyli?
na przykładzie dla głupiego warszawiaka proszę
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Jeżeli sciągniesz przeciwnikowi pkt do 3, to wygrywasz 20-0, niezależnie od tury. I teraz liczysz ile straciliście pkt. Dajmy na to, ty straciles 4, a przeciwnik 2. Różnica wynosi 2. Od 20 odejmujesz 2 i w ten sposób wygrałeś 18-2
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Ok, a w przypadku nieściągnięcia sobie punktów do 3.
Dajmy na to wybiłem mu całą armię nie tracąc nic, ale zostało mu na stole tylko 5 kohort ze sztandarami. Jak wtedy to liczymy??
Dajmy na to wybiłem mu całą armię nie tracąc nic, ale zostało mu na stole tylko 5 kohort ze sztandarami. Jak wtedy to liczymy??
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
A i jeszcze jedna abstrakcyjna sytuacja, ale dla porządku
Armia A ma 4 punkty, armia B ma ich 20.
Armia A straciła 1 punkt, a armia B 16.
Wygrywa armia B, ale różnica to 15 punktów na korzyść A.
Według podanej przez Ciebie zasady, armia B wygrywa 20:0 i odejmujemy 15, czyli "wygrywa" 5:15
Jaki jest więc wynik?
Armia A ma 4 punkty, armia B ma ich 20.
Armia A straciła 1 punkt, a armia B 16.
Wygrywa armia B, ale różnica to 15 punktów na korzyść A.
Według podanej przez Ciebie zasady, armia B wygrywa 20:0 i odejmujemy 15, czyli "wygrywa" 5:15
Jaki jest więc wynik?
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Remis.Cauliflower pisze:Ok, a w przypadku nieściągnięcia sobie punktów do 3.
Dajmy na to wybiłem mu całą armię nie tracąc nic, ale zostało mu na stole tylko 5 kohort ze sztandarami. Jak wtedy to liczymy??
Fajnie nie?
Zdaje się, że jest tam zapis iż minimalnie 15-5 może ugrać strona wygrywająca...Cauliflower pisze:A i jeszcze jedna abstrakcyjna sytuacja, ale dla porządku
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Gra kończy się na koniec fazy, w której odporność jednej z armii spadnie do 3 lub mniej punktów. Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4). Jeżeli żadna armia nie zostanie złamana w trakcie gry, lub obie armie zostaną złamane w tej samej fazie, bitwa kończy się remisem a obie armie otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść armii, która straciła mniej punktów odporności.
Przykład: Armia A straciła 4 pkt odporności, armia B straciła 1 pkt odporności. Różnica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść armii B (10+3).
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.
No dokładnie, po prostu nie wypowiedziałęm się wystarczająco szczegółowo
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
W tym przypadku wynik to 16:4Andrzej pisze:Jeżeli sciągniesz przeciwnikowi pkt do 3, to wygrywasz 20-0, niezależnie od tury. I teraz liczysz ile straciliście pkt. Dajmy na to, ty straciles 4, a przeciwnik 2. Różnica wynosi 2. Od 20 odejmujesz 2 i w ten sposób wygrałeś 18-2
Będzie jakieś pomieszczenie do przechowania figurek?
Wisła Kraków.
Wątpie, to byłoby bez sensu. Każdy śpi z walizką pod poduszką i tyle
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Andrzej, czemu bez sensu?
Był taki pomysł i jest pomieszczenie na oku. Jeśli się nic nie zmieni, to będzie można dać walizkę na przechowanie. Oczywiście, zabrać ze sobą do pokoju też można. Gorzej, jak na ten pokój padnie łapczywy wzrok imprezowej ekipy...
Był taki pomysł i jest pomieszczenie na oku. Jeśli się nic nie zmieni, to będzie można dać walizkę na przechowanie. Oczywiście, zabrać ze sobą do pokoju też można. Gorzej, jak na ten pokój padnie łapczywy wzrok imprezowej ekipy...