Orasy 2400 ETC
Orasy 2400 ETC
1 Goblin Great Shaman @ 560.0 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Talisman of Preservation [45.0]
Arachnarok Spider [290.0]
Ironcourse Icon [5.0]
Catchweb Spidershrine [40.0]
1 Orc Big Boss @ 104.0 Pts
General; Warpaint; Great Weapon
Armour of Silvered Steel [45.0]
1 Goblin Big Boss @ 147.0 Pts
Shield; Battle Standard
Spider Banner [85.0]
1 Night Goblin Shaman @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Channeling Staff [15.0]
1 Night Goblin Shaman @ 50.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
1 Orc Shaman @ 100.0 Pts
Frenzy; Magic Level 2; Big Waagh; Warpaint
29 Savage Orc @ 296.0 Pts
Frenzy; Normal Bow; Warpaint; FCG
40 Night Goblins @ 225.0 Pts
Shortbow; Shield; Musician; Nets
2 Fanatic @ [50.0] Pts
21 Night Goblins @ 123.0 Pts
Shortbow; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 60.0 Pts
Light armour; Spear; Shield
5 Goblin Wolf Riders @ 60.0 Pts
Light armour; Spear; Shield
1 Goblin Wolf Chariot @ 50.0 Pts
1 Goblin Wolf Chariot @ 50.0 Pts
1 Goblin Wolf Chariot @ 50.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
Mangler Squig @ 65.0 Pts
Mangler Squig @ 65.0 Pts
Total Army Cost: 2400.0 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Talisman of Preservation [45.0]
Arachnarok Spider [290.0]
Ironcourse Icon [5.0]
Catchweb Spidershrine [40.0]
1 Orc Big Boss @ 104.0 Pts
General; Warpaint; Great Weapon
Armour of Silvered Steel [45.0]
1 Goblin Big Boss @ 147.0 Pts
Shield; Battle Standard
Spider Banner [85.0]
1 Night Goblin Shaman @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Channeling Staff [15.0]
1 Night Goblin Shaman @ 50.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
1 Orc Shaman @ 100.0 Pts
Frenzy; Magic Level 2; Big Waagh; Warpaint
29 Savage Orc @ 296.0 Pts
Frenzy; Normal Bow; Warpaint; FCG
40 Night Goblins @ 225.0 Pts
Shortbow; Shield; Musician; Nets
2 Fanatic @ [50.0] Pts
21 Night Goblins @ 123.0 Pts
Shortbow; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 60.0 Pts
Light armour; Spear; Shield
5 Goblin Wolf Riders @ 60.0 Pts
Light armour; Spear; Shield
1 Goblin Wolf Chariot @ 50.0 Pts
1 Goblin Wolf Chariot @ 50.0 Pts
1 Goblin Wolf Chariot @ 50.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
Mangler Squig @ 65.0 Pts
Mangler Squig @ 65.0 Pts
Total Army Cost: 2400.0 Pts
Brakuje scrolla, to raz
Dwa, w tego typu rozpiskach musza byc pajonki. Nie masz rzeczy z wysoką siłą w charakterystyce, poisony (zwłaszcza na 5+) i AP z rerollami Ci niejako to rekompensują (z naddatkiem bym rzekł). Dlatego nie wilki a forest goblin spider riders, któe dzięki boostom stają sie nagle bardzo niebezpiecznym oddziałem.
Pozdrawiam
Dwa, w tego typu rozpiskach musza byc pajonki. Nie masz rzeczy z wysoką siłą w charakterystyce, poisony (zwłaszcza na 5+) i AP z rerollami Ci niejako to rekompensują (z naddatkiem bym rzekł). Dlatego nie wilki a forest goblin spider riders, któe dzięki boostom stają sie nagle bardzo niebezpiecznym oddziałem.
Pozdrawiam
Sytuacja: piątka spider ridersów szarzuje od boku na sfinksa.
Rzucasz sygnaturę (1 PD + grzyb) i gifta z 2 PD.
Statystycznie, jako bonus masz ok 70% szansę że wróci się 1 PD z tego ukłądu (dzieki atrybutowi).
Na ostatnim turze zjadlem w ten sposób bez problemu feralgeista szarzą od tyłu.
Pokaż mi inny czar za 2-3PD który zjada wymienione potwory na sniadanie
Tak że na 5 spider ridersów spokojnie gifta w takich sytuacjach mozna rzucac.
Pozdrawiam
Rzucasz sygnaturę (1 PD + grzyb) i gifta z 2 PD.
Statystycznie, jako bonus masz ok 70% szansę że wróci się 1 PD z tego ukłądu (dzieki atrybutowi).
Na ostatnim turze zjadlem w ten sposób bez problemu feralgeista szarzą od tyłu.
Pokaż mi inny czar za 2-3PD który zjada wymienione potwory na sniadanie
Tak że na 5 spider ridersów spokojnie gifta w takich sytuacjach mozna rzucac.
Pozdrawiam
wszystko fajnie, ale jeżeli używasz 1 PD + grzyb to i tak czar udaje się rzucić tylko na 3+ z jednej kości PD (grzyb nie daje żadnych atrybutów, tylko d6 do castowania i ewentualnie wounda jak pójdzie źle). Reasumując szansa wynosi 1 do 3Fluffy pisze:Sytuacja: piątka spider ridersów szarzuje od boku na sfinksa.
Rzucasz sygnaturę (1 PD + grzyb) i gifta z 2 PD.
Statystycznie, jako bonus masz ok 70% szansę że wróci się 1 PD z tego ukłądu (dzieki atrybutowi).
Na ostatnim turze zjadlem w ten sposób bez problemu feralgeista szarzą od tyłu.
Pokaż mi inny czar za 2-3PD który zjada wymienione potwory na sniadanie
Tak że na 5 spider ridersów spokojnie gifta w takich sytuacjach mozna rzucac.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 5 wrz 2011, o 06:33 przez ugh, łącznie zmieniany 1 raz.
Dodaje d6 do casta czyli jak nawet rzuce 2 na pierwszej kostce, a z grzyba dorzuce to czar wychodzi.
Wg mnie jednak lepiej wrzucić poison na łuczników, poza tym u mnie fast leci na maszyny, albo coś odgina, więc raczej nie nie szarżowałbym nim na sfinksa. Poza tym sfinks pięknie spada też od łuków z poisonami Wolf ridersi naprawde fajnie mi sie spisują, zwłaszcza że w pierwszej turze robią 30 w kierunku wroga. Ale jeszcze pomyśle nad tym. Brak scrola chyba nie boli za bardzo przy 3 chanelach na 4+ i jednym na 3+ ?
Wg mnie jednak lepiej wrzucić poison na łuczników, poza tym u mnie fast leci na maszyny, albo coś odgina, więc raczej nie nie szarżowałbym nim na sfinksa. Poza tym sfinks pięknie spada też od łuków z poisonami Wolf ridersi naprawde fajnie mi sie spisują, zwłaszcza że w pierwszej turze robią 30 w kierunku wroga. Ale jeszcze pomyśle nad tym. Brak scrola chyba nie boli za bardzo przy 3 chanelach na 4+ i jednym na 3+ ?
No, niestety nie. Sprawdz FAQ. Musisz miec min. 3 na zwyklych kostakach, zeby czar sie udał. Grzyb sie do tego nie liczy.Chester22 pisze:Dodaje d6 do casta czyli jak nawet rzuce 2 na pierwszej kostce, a z grzyba dorzuce to czar wychodzi.
Refleksja: Fluffy, stworzyłes standard. Teraz to ja gram alternatywą.
Niestety Bless ma rację. Ale własnie po to jest spam szmanówDodaje d6 do casta czyli jak nawet rzuce 2 na pierwszej kostce, a z grzyba dorzuce to czar wychodzi.
Hehehehe, coś w tym jest Ciekawe jak sie bedzie to dalej rozwijać.Refleksja: Fluffy, stworzyłes standard. Teraz to ja gram alternatywą
Pozdrawiam
Bless - a testowałeś taki układ przeciwko temu, co wystawia Kołata?bless pisze:No, niestety nie. Sprawdz FAQ. Musisz miec min. 3 na zwyklych kostakach, zeby czar sie udał. Grzyb sie do tego nie liczy.Chester22 pisze:Dodaje d6 do casta czyli jak nawet rzuce 2 na pierwszej kostce, a z grzyba dorzuce to czar wychodzi.
Refleksja: Fluffy, stworzyłes standard. Teraz to ja gram alternatywą.
Sprecyzuj pytanie. Raz grałem z Kołatą w meczu jego kawaleria kontra moi savage. Wyszedł minor na korzysc Kołaty. Dla mnie to cięzki przeciwnik (nie doceniłem tego), ale i Kołata nie ma ze mna łatwo. Równie dobrze mogł byc minor na moja korzyść. Zresztą od tamtego czasu obu nam rozpy sie troche zmieniły, wiec ciezko powiedzieć, kto miałby lepiej w tym momencie.Yahoo82 pisze: Bless - a testowałeś taki układ przeciwko temu, co wystawia Kołata?
No właśnie do końca nie chcę precyzować, bo skoro Kołata sam nie pisze dokładnie na czym gra, to tym bardziej ja nie powinienem
Chodzi mi o porównanie zestawienia savage + małe waaagh z pająkiem vs kawa, duże waaagh i pająk typu R
Chodzi mi o porównanie zestawienia savage + małe waaagh z pająkiem vs kawa, duże waaagh i pająk typu R
Rzadko gram na małym Waagh, ale jesli chodzi o pojedynek Savage+Arachanrok vs Kawaleria + Arachnarok, to szanse są wyrównane. Może lekkie wskazanie na korzyść kawalerii, ale naprawdę lekkie. Kawaleria wypchana herosami dostaje baty od savagy wypchanych herosami, ale w takiej bitwie to kawaleria ma inicjatywę i to kawaleria wybiera sobie cele (ergo - nie pcha sie w savagy). Savage muszą sie dobrze zastawiać i skutecznie przewidywać ruchy przeciwnika, bo jedno niedopatrzenie i biorąc pod uwagę szybkosci kawalerii moze się nagle zrobić bardzo gorąco.Yahoo82 pisze: Chodzi mi o porównanie zestawienia savage + małe waaagh z pająkiem vs kawa, duże waaagh i pająk typu R
czyli gra ktoś na dzikach?? jak duży wagon? czy aby savage?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293