Slann
Moderator: Ziemko
zasady.... warmashine automatycznie oblewa testy charakterystyk, z dwellersow podobnie schodzi i kowadlo i kociol itp jak i z pity
            
			
									
									Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Na krasnale najlepsza jest kometa, a jak nie to dwie. Ta panika w oczach przy rzutach na początku fazy magii - bezcenne  
            
			
									
									
						- Infernal Puppet
 - Masakrator
 - Posty: 2936
 - Lokalizacja: Koszalin
 
I facepalm gracza lizaków gdy takowa nie spada do końca gry  
 .
            
			
									
									Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Na krasie koniecznie death. Już małe słońce wystarczy, żeby w jedną turę wessać maszyny, a przejechanie się nim po klockach krasi robi im z dup taką jesień średniowiecza, że można wklepać masakrę nawet bez cc 
 .
            
			
									
									Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
No ok, ale słoneczkiem trzeba podejść na przynajmniej 12 cali, żeby było efektywne i najlepiej od boku. A to nie zawsze jest takie proste. A reszta czarów mało robi.
            
			
									
									Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
W sumie racja, że slann jest na to trochę za mało mobilny. Ja po prostu pobawiłem się latającym herlakiem tzeentcha i już zapomniałem o takich problemach. Snajperki niestety rzeczywiście niewiele robią krasiom, bo ich "magowie" mają za dobre staty, ale już grupowe osłabienie, czy obniżenie LD kluczowemu oddziałowi mogą zmienić wynik bitwy.
            
			
									
									Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
z drugiej strony jak weżmiemy 2 gołe slany jeden z deth drugi z shadow, to wsumie 275 punktów za sztukę.  Za 4 lev. 4+ warda i jedną dyscypline to wychodzi najtańszy mag w systemie. nie mówiąc o dodatkowych W 
, wiec śmiało można spróbować.
            
			
									
									
						- JungleJack
 - "Nie jestem powergamerem"
 - Posty: 187
 - Lokalizacja: Lewa Flanka Mielec
 
Slann może się teleportować za pomocą lore attribute z shadow?
            
			
									
									
						- JungleJack
 - "Nie jestem powergamerem"
 - Posty: 187
 - Lokalizacja: Lewa Flanka Mielec
 
A dlaczego nie może? Nie mogłem nic znaleźć ani w faq do podręcznika głównego ani do lizaków ani w uściśleniach sędziowskich. Coś przeoczyłem?
            
			
									
									
						Andrzej nie chodzi o czar, tylko o atrybut loru. I tak, może się zamienić.
            
			
									
									Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Moze jak najbardziej, zeswitchowac sie z innym charakterem w 12 calach.
            
			
									
									
						Andrzej chce mnie chyba dogonic z iloscia postow!!!
Go go go Andrzej
            
			
									
									
						Go go go Andrzej


