Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Re: Skaveńskie Q&A
Jakby ich trochę przekonwertować i nie grać na pierwszych stołach to myślę że dało by radę
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Zdradzisz tą kminę czy jest tak tajna że nie można o niej pisać, a napomniałeś o niej tylko po to by się pochwalić że jesteś jednym z niewielu wybrańców którzy ją znają?
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
mam nadzieje ze lepsza kminia niż uzywanie RO jako odginaczki albo w liczbie 18:P
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
Hmm co do tego poganiacza GR -> nie jest on czasem traktowany jako champion oddziałowy i rany na niego nie przechodzą?
Jeśli tak nie jest, to źle grałem od samego początku ;P Ale nie powiem, ten oddział sporo zyskuje na tym
Jako odginaczka Rat Ogry chyba troszkę za drogie są...
Jeśli tak nie jest, to źle grałem od samego początku ;P Ale nie powiem, ten oddział sporo zyskuje na tym
Jako odginaczka Rat Ogry chyba troszkę za drogie są...
czy ja wiem.. ludzie 2 swarmów używają do odginania a ogr może sie dodatkowo przydać jako miejscowe wsparcie. poza tym masz limit odginaczek (3xgraty, 3xeng jeśli nie czarują, slavy bym już jako stoper bardziej widział), jeśli chcesz go przekroczyć to masz do wyboru swarmy albo ogra;). ogr nie spanikuje w przecieiwństwie do gratów ani nie zwieje od terroru, więc jest pewniejszy, a poza odginaniem ma inne zastosowania.
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
Jeżeli chodzi o odganianie:
Swarmem łatwiej manewrować, zalicza się do Core, masz prawie pewny marsz (10LD). Nie mówiąc o tym, że ogry muszą co turę kulać na frenzy (na 7LD) Krótko mówiąc, ogry w tej roli zupełnie się nie sprawdzą.
Swarmem łatwiej manewrować, zalicza się do Core, masz prawie pewny marsz (10LD). Nie mówiąc o tym, że ogry muszą co turę kulać na frenzy (na 7LD) Krótko mówiąc, ogry w tej roli zupełnie się nie sprawdzą.
A rat ogry trzeba kupić minimum dwa.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
- MomoTheKiller
- Chuck Norris
- Posty: 532
- Lokalizacja: Warszawa
I jak wypada ich efektywność?
Nie mam doświadczenia i ciężko mi ocenić co mogą a co nie....a jakby wystawić 4 RO.
Nie mam doświadczenia i ciężko mi ocenić co mogą a co nie....a jakby wystawić 4 RO.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
oczywiście że nie pchałbym się samymi ogrami do combatu
używałbym ich jako wsparcia w walce dla innych oddziałów
może i nie są one jakimiś twardzielami ale wątpię aby przeciwnik chciał dostać szarżę od nich bo może to zaboleć
bardziej używałbym ich jako wspomaganie do combatu np dla oddziału z dzwonkiem
mój najczęstszy boost dla oddziału z dzwonem wyglądał do tej pory następująco
13 efekt w biciu dzwonem
czar który dodaje +2 ataki
i np do wspomaganie kółko
jeśli grałbym bez furmanki która mnie ostatnio zawodzi to wadziłbym za nią ratogry w liczbie 6
i uzyskałbym kolejny wspomagacz w walce
wrzucę rozpiskę w odpowiednim temacie jak bym widział tą rozpiskę i poproszę o wasze komentarze odnośnie niej
używałbym ich jako wsparcia w walce dla innych oddziałów
może i nie są one jakimiś twardzielami ale wątpię aby przeciwnik chciał dostać szarżę od nich bo może to zaboleć
bardziej używałbym ich jako wspomaganie do combatu np dla oddziału z dzwonkiem
mój najczęstszy boost dla oddziału z dzwonem wyglądał do tej pory następująco
13 efekt w biciu dzwonem
czar który dodaje +2 ataki
i np do wspomaganie kółko
jeśli grałbym bez furmanki która mnie ostatnio zawodzi to wadziłbym za nią ratogry w liczbie 6
i uzyskałbym kolejny wspomagacz w walce
wrzucę rozpiskę w odpowiednim temacie jak bym widział tą rozpiskę i poproszę o wasze komentarze odnośnie niej
szkoda że tej 13 dzwonkowej nie da się rzucić na zawołanie:P swoją drogą to ataki całego unitu z frenzy wydają się być dosyć miodne. A jak by tak to stormy były... ok 100A S4... i drugi dzwonek w rozpie na duże punkty i doturlać 16-17:P
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
nie patrze na rzeczy których nie mam pod nosem:P leniwa mysz ze mnie:D
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
masz
no i jak się sprawdzają poszczególne rzeczy? np za ashura bym wziął 4 tokeny, za skalma kolejne 2... infernal bomb kusi ale nigdy nie testowałem. 6RO jak pisałem- jako wsparcie mi się sprawdzało. 3-4RO używałem ale mi się nie sprawdzały- packmasterów za łatwo zabić, do 6 już mm biorę więc z paru łuków nie zgłupieją ogry. koło mnie też ostatnio zawodziło, czy to nie dołaziło czy głupiało po misfirerze i nie dochodziło do hth w czasie gry, czy blokowali mu pivot i wymuszając prosty ruch stając z boku:/
a warpfrer jest cholernie ciężki do użycia:(
a warpfrer jest cholernie ciężki do użycia:(
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
Niestety w FAQ stwierdzili, że to wszystko supporting atack, więc max 1 jeśli nie są w 1. rzędzie.vocal pisze:szkoda że tej 13 dzwonkowej nie da się rzucić na zawołanie:P swoją drogą to ataki całego unitu z frenzy wydają się być dosyć miodne. A jak by tak to stormy były... ok 100A S4... i drugi dzwonek w rozpie na duże punkty i doturlać 16-17:P
tak sie zastanawiam czy warlitter moze latac na dywanie? w opisie itemu pisze że tylko infantry models on foot.. a warlitter jest infantry i traktowany jako pieszy model w zasadzie... tylko potwierdzenia w zasadach mi jednak brakuje.
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria