Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Re: Rozpiski WE

Post autor: Piotras »

Jacek_Azael pisze:P.S. Hoda, hoda, hoda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lubiłem 7 edycje, a co do hejla, no chciałbym go, ale... Brak pkt i praktycznie musi być pod to heros. A ostatnimi czasy ten item mi się nie sprawdza, co jest bardzo smutne :(
Żadnych sugestii?

Co do Twojej Sevi, nie ogarniam kompletnie tego po polsku, wybacz... No i obrób to trochę ;)

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

@sevi

Wywal niepotrzebne itemy z bohaterów a zainwestuj w jednostki. Przenieś ognisty sztandar na oddział 10 GG, i w zasadzie to tyle ;' )

@piotras
wrzuc DS na maga i daj mu 1 lev
WR można by sie pokusić o szmate
Bsb`kowie skoro nei chcesz dac Hody, to daj SoR, to chwile pożyje ; )

Moja opcja na silesiana:

Highborn na Orle @ 301.0 Pts
General; Spear; Longbow; Light Armour
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Enchanted Shield [10.0]

Noble BSB na Orle @ 192.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Stone of Rebirth [30.0]
Relic Sword [10.0]
Dragonhelm [10.0]

Wild Rider Noble na Jeleniu @ 212.0 Pts
Wild Rider; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30.0]
Helm of the Hunt [20.0]

Spellweaver @ 275.0 Pts
Magic Level 4; Longbow
Dispel Scroll [25.0]

2x8 Dryads @ 96.0 Pts
10 Glade Guard @ 148.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
13+1 FCG Glade Guard @ 192.0 Pts
2x10 Glade Guard @ 138.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician

8 Wardancers @ 151.0 Pts
Musician
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

2x1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Treeman @ 285.0 Pts

Models in Army: 93
Total Army Cost: 2598.0

Słaba antymagia bolączką tej rozpiski jest, można by to obejść poprzez złożenie standardowego BsB`ka, a z lorda na orle zrobić klepacza z savem 2+/2+ na ostatnia rane, wrzuceniu maga z feedback scrole + driady z kostką i snajperka + dodaniu czegoś. Ale pojade chyba tylko i wyłącznie 4fun.
xYz

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Piotras pisze:Co do Twojej Sevi, nie ogarniam kompletnie tego po polsku, wybacz... No i obrób to trochę ;)
Polacy nie gęsi i swój język mają, rozpa jest obrobiona i czytelna :)

@ Gremlin - co do sztandaru to tak zrobię, wsadzę na małe łuki, co do niepotrzebnych przedmiotów to ja uważam że są potrzebne :mrgreen:
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

Unnamed2600 Pts - Wood Elves Army

1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]

1 Treeman Ancient @ 325.0 Pts

1 Spellsinger @ 140.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]

1 Noble @ 140.0 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonhelm [10.0]

1 Scout Noble @ 140.0 Pts
Scout; Longbow
Hunter's Talon [25.0]
Pageant of Skrikes [25.0]

9+1 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow; Standard; Musician

9+1 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow; Standard; Musician

15+1 Glade Guard @ 226.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

5 Scouts @ 85.0 Pts
Longbow

8 Dryads @ 96.0 Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

8 Wardancers @ 144.0 Pts

5 Wardancers @ 90.0 Pts

Models in Army: 59


Total Army Cost: 2599.0

Co tutaj... myślę nad redukcją gladów i 5tki wd aby dać wildów gołych, 1 orzeł średnio z maszynami działa. Koncepcja przewodnia zostanie taka jaka jest, mam niewielki problem z dopieszczeniem tego. Czempion na driadach? Wtedy gladzi 3x9+1 jedni flamingi?

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

imo netlingi + cluster na anciencie + orzeł, dragon helm nie jest niezbedny na bsb kosztem tej niejszej 5 WD


i pies ten tego shwaben i shwabie
xYz

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

4 lvl i wand uważam za konieczne, dlatego brakuje mi chyba 5 pkt w limicie na cokolwiek.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Nie ogarniam rozpisek, w których wpierdzielacie mase pkt w herosach... Na serio, WE to nie armia na 3 lordów i 5 herosów. No ale kit. Cóż, nikt więcej mojej rozpy nie skomentuje, to pobawię się, pogram innymi wariantami i zobaczymy.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3734
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

@Piotras -moim zdaniem na orle to lepiej daj Stone of Crystal Mere - zawsze to też ward na orle.

Poza tym zamiast rubinu lepiej chyba jednak scrolla dać. Nie masz żadnej antymagii na czary typu pitka czy inne badziewia, które ci zdejmą brokuła.

Czy nie lepiej jakoś pokombinować by jednak 3x10 GG mieć ? Wiem punktów brak :-k lecz może jednych wildów wyrzucić i dopakować strzelanie oraz dać szmatę tym jednym wildom ?

Kombinuj :)
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Heptun pisze:@Piotras -moim zdaniem na orle to lepiej daj Stone of Crystal Mere - zawsze to też ward na orle.
Nie przemyslales tej propozycji. Kombinuj co napisałes nie tak.... :lol2:
Obrazek

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3734
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

bless pisze:
Heptun pisze:@Piotras -moim zdaniem na orle to lepiej daj Stone of Crystal Mere - zawsze to też ward na orle.
Nie przemyslales tej propozycji. Kombinuj co napisałes nie tak.... :lol2:
:-k Bless ty to zawsze musisz jakoś mnie sfrustrować :evil: Punktów mu starczy, a broszka jest tylko na niemagiczne oraz na orła nie działa (chyba, że faktycznie działa na cały model ???)

Rozumiem, że kryształ jest wyczerpywalny lecz trzeba zaryzykować :mrgreen: No chyba wiadomo, że piszę o noblu na orle ???
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

W tej edycji jezdziec i orzeł maja laczony profil. Nie mozna osobno atakowac orła. Atakujesz model. Model ma sejwa i ward sejwa jezdzca. Reszte zasad podziału profila znajdziesz w RB. :)

Lepszy ward na niemagiczne lub ward 2+ na ostatnią ranę..
Obrazek

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3734
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

bless pisze:W tej edycji jezdziec i orzeł maja laczony profil. Nie mozna osobno atakowac orła. Atakujesz model. Model ma sejwa i ward sejwa jezdzca. Reszte zasad podziału profila znajdziesz w RB. :)

Lepszy ward na niemagiczne lub ward 2+ na ostatnią ranę..
Doczytam, ale coś mi tu nie pasi :-k Przecież podobnie jest w DE ze smokiem i jeźdźcem, że rozpatrujemy ich oddzielnie. Nie kłócę się i doczytam dziś w RB.
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Czytam te posty i Bless mnie wyprzedził ;)

Właśnie z bs'lem jest taki myk, że mając 2 spelle z loren, które raczej są supportowe, mam jeszcze pocisk i bs od treemana. I z tym można już coś poczarować. Ew. można poszukać pkt na scrolla. Do przemyślenia. A z 2 oddziałów wildów raczej nie zrezygnuje, sprawdzają mi się.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3734
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

@To jest właśnie "piękne" w armii WE każdy i tak gra jak chce :-.
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Marr
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 185

Post autor: Marr »

Heptun pisze:Doczytam, ale coś mi tu nie pasi :-k Przecież podobnie jest w DE ze smokiem i jeźdźcem, że rozpatrujemy ich oddzielnie. Nie kłócę się i doczytam dziś w RB.
Orzeł to monstrous beast a nie monster - czyli do herosa na orle mają zastosowanie zasady dot. monstrous cavalry troop type. Zasada ridden monster nie ma tu zastosowania. Hero na orle korzysta tylko z ilości Woundów orła (jeśli orzeł ma więcej) - reszta zasad tak jakby siedział na koniu + oczywiście stomp od orła i możliwość latania :wink:

polecam fragmenty RB na stronie 105 i 83

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

ithilnaur pisze:
Heptun pisze:Doczytam, ale coś mi tu nie pasi :-k Przecież podobnie jest w DE ze smokiem i jeźdźcem, że rozpatrujemy ich oddzielnie. Nie kłócę się i doczytam dziś w RB.
Orzeł to monstrous beast a nie monster - czyli do herosa na orle mają zastosowanie zasady dot. monstrous cavalry troop type. Zasada ridden monster nie ma tu zastosowania. Hero na orle korzysta tylko z ilości Woundów orła (jeśli orzeł ma więcej) - reszta zasad tak jakby siedział na koniu + oczywiście stomp od orła i możliwość latania :wink:

polecam fragmenty RB na stronie 105 i 83
Też o tym czytałem 2 dni temu i generalnie jestem w szoku :shock:
Dotychczas grałem z możliwością bicia po orle a tu taka niespodzianka :D
Czyli de facto Stone of Crystal Mere nie jest tak bardzo konieczny na taki model... można pokusić się o coś innego ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

W sumie to kryształ jest słaby w każdej kombinacji. Ale w tej szczególnie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

bless pisze:W sumie to kryształ jest słaby w każdej kombinacji. Ale w tej szczególnie.
A co z kryształem na smoka ?
Albo na biegacza ? Bądź snajpera z BoL i Bodkinsami ?

Faktycznie lepiej mieć 3+ na niemagiczne czy 2+ na ostatnią ranę ?

Przecież krasnoludzkie machiny znoszą 3+ na niemagiczne (chyba, że mnie wałuje ktoś)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Luc pisze:A co z kryształem na smoka ?
A co ma być? Działa dopóki sie nie wyczerpie. :) A wyczerpuje się zbyt łatwo, by można go za uznać za stabilna ochronę.
Faktycznie lepiej mieć 3+ na niemagiczne czy 2+ na ostatnią ranę ?
Moim zdaniem tak. Przynajmniej cos pewnego. Wiesz na czym stoisz i wiesz czego unikac.
Przecież krasnoludzkie machiny znoszą 3+ na niemagiczne (chyba, że mnie wałuje ktoś)
Nikt Cie nie wałował. Krasnoludzkie machiny maja magiczne ataki. Wtedy mozesz dać warda na niemagiczne ataki i Dragonhelm, który da jezdzcowi warda na płonace ataki. Wtedy jezdziec nie boi sie tylko połowy machin krasnoludzkich, TK, itp.
Dla mnie ok sa zwykle wardy na 4+ oraz broszka w polaczeniu z dragonhlemem. Daja w miare uniwersalna ochrone. Wiadomo, czego trzeba unikac a czego nie musimy sie az tak bać.

Jakbym teraz miał brac nobla na orle, to pewnie zdecydowałbym się na coś w stylu: ward na niemagiczne ataki, dragonhelm, potion of foolhardiness, tarcza, dwurak, orzeł. W miare twardy i przywalic umi. ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Dzięki za info :)

Jutro gram z OGRAMI (ale jeszcze według starych zasad - w końcu book oficjalnie jeszcze nie wyszedł :P)

NIGDY z nimi nie grałem i zastanawiam się co tam jest groźne, co mniej, co olać i czym bić.

Zrobiłem coś takiego według wskazówek blessa odnośnie orła (thx again :mrgreen: )
Highborn @ 282.0 on Eagle
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Dragonhelm
Amaranthine Brooch
Potion of Foolhardiness
Annoyance of Netlings

Spellweaver @ 310.0
Lore of Beasts; Magic Level 4
Wand of Wych Elm
Dragonbane Gem

1 Spellsinger @ 140.0
Lore of Athel Loren; Magic Level 1
Dispel Scroll
Ruby Ring of Ruin

2x8 Dryads @ 96.0 Pts
2x10 Glade Guard @ 126.0 Pts + muzyk
17 Glade Guard @ 232.0 Pts + muzyk + sztandar (Banner of Eternal Flame)

6 Treekin @ 390.0 Pts
7 Wardancers @ 133.0 Pts + muzyk
5 Wild Riders @ 130.0 Pts + muzyk

1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts

Models in Army: 71
Total Army Cost: 2396.0
Lepsza siła S6 A4 z ASL czy S4 A4 I7 z ASF ?
Ogry mają dużego T więc pewnie siłą się lepiej sprawdzi, ale....czy on wyżyje zanim uderzy :mrgreen:
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Zablokowany