SemiHE 2600
i po pierwszych playtestach:
1 bitwa EMP
od poczatku przeczywalem czokoanal, Imperium na 50 halabardach, 30 GS i 30 Flagellantach, 2 dziala, 3 mortary, papa, 2 pedzi i magia. Bitwa w ktorej b zalowalem z enie mam BSB, ze strzelania stracilem 3 rydwany, orla i fasta reszta armii uciekla co prawda nie zdawanie LD na 10 jest smutne to i tak po tej bitwie czylem sie jakby mnie kosci troszke oszukaly...
0-20
2 bitwa (Blood and Glory) SK zlozone na troche slabszym standardzie. mizialismy sie przez 6 tur. ja probowalem odstrzelis Sera co dawalo by mi zwyciestwo a przeciwnik probowal zlapac moje break pointy, ostatecznie zero straconych punktow po obu stronach i remis
10-10
3 bitwa (warzywniak cd) DE na 3 klocach - 20 BG, 30 korsarzy, 30 witch, hydra, kusze, duza sucz i mala, pok
zle zlozenie poka (bez odpornosci na flamingi) pozoduje ze sklada go 1lvl mag z metalem w 1 turze potem jest juz wystrzeliwanie kazdego odzialu DE, na koniec rydwany kasuje pozostalosci korsarzy i witche. Bitwe przezyla hydra na 2W
20-0
w sumie 30/60 wiec dokladnie w srodku stawki... wynik calkiem spoko tym bardziej ze WL nie poradziliby sobie duzo lepiej, a armia musze sie jeszcze troche ograc. Napewno musze wlozyc BSB i wywalic herosa ze star lanca - on wlasciwie nic nie robi, strach szarzowac w cokolwiek nim. Sa 2 opcje:
BSB na orle - bardziej mobilny, jest tam gdzie ma byc ale trudniej go skitrac i nie bedzie mial lookout'a
BSB na koniu - tanszy, wzglednie mobilny, jest gdzie go chowac, lepszy AS
Druga zmiana to lory na magach, jednak 2x HM bedzie odpowiedniejsze, z EMP i tak mam wpiedul wiec to bez znaczenia czy bede mial czym zdjac czolgi czy nie, a HM daje mozliwosc rzucenia 4 czarow wiec w pelni moge wykorzystac PD
Kolejna zmiana to inna ilosci lucznikow, wydaje mi sie ze lepiej jak rozdziele luki bardziej rownomiernie 12,12,12,14 mniej pkt w jednym miejscu.
1 bitwa EMP
od poczatku przeczywalem czokoanal, Imperium na 50 halabardach, 30 GS i 30 Flagellantach, 2 dziala, 3 mortary, papa, 2 pedzi i magia. Bitwa w ktorej b zalowalem z enie mam BSB, ze strzelania stracilem 3 rydwany, orla i fasta reszta armii uciekla co prawda nie zdawanie LD na 10 jest smutne to i tak po tej bitwie czylem sie jakby mnie kosci troszke oszukaly...
0-20
2 bitwa (Blood and Glory) SK zlozone na troche slabszym standardzie. mizialismy sie przez 6 tur. ja probowalem odstrzelis Sera co dawalo by mi zwyciestwo a przeciwnik probowal zlapac moje break pointy, ostatecznie zero straconych punktow po obu stronach i remis
10-10
3 bitwa (warzywniak cd) DE na 3 klocach - 20 BG, 30 korsarzy, 30 witch, hydra, kusze, duza sucz i mala, pok
zle zlozenie poka (bez odpornosci na flamingi) pozoduje ze sklada go 1lvl mag z metalem w 1 turze potem jest juz wystrzeliwanie kazdego odzialu DE, na koniec rydwany kasuje pozostalosci korsarzy i witche. Bitwe przezyla hydra na 2W
20-0
w sumie 30/60 wiec dokladnie w srodku stawki... wynik calkiem spoko tym bardziej ze WL nie poradziliby sobie duzo lepiej, a armia musze sie jeszcze troche ograc. Napewno musze wlozyc BSB i wywalic herosa ze star lanca - on wlasciwie nic nie robi, strach szarzowac w cokolwiek nim. Sa 2 opcje:
BSB na orle - bardziej mobilny, jest tam gdzie ma byc ale trudniej go skitrac i nie bedzie mial lookout'a
BSB na koniu - tanszy, wzglednie mobilny, jest gdzie go chowac, lepszy AS
Druga zmiana to lory na magach, jednak 2x HM bedzie odpowiedniejsze, z EMP i tak mam wpiedul wiec to bez znaczenia czy bede mial czym zdjac czolgi czy nie, a HM daje mozliwosc rzucenia 4 czarow wiec w pelni moge wykorzystac PD
Kolejna zmiana to inna ilosci lucznikow, wydaje mi sie ze lepiej jak rozdziele luki bardziej rownomiernie 12,12,12,14 mniej pkt w jednym miejscu.
trochę się zgubiłem....przecież w Twojej rozpisce jest BSB - grałeś jakąś inną??? Co do imperium to ja też w zasadzie prawie zawsze przegrywam (chyba że trafiam na słabego gracza) więc chyba ten typ tak ma...