2600 jest OK
2600 jest OK
Unnamed2600 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 Slaughtermaster @ 360.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4
Biting Blade [10.0]
Crown of Command [35.0]
Dispel Scroll [25.0]
Charmed Shield [5.0]
1 * Bruiser @ 173.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Battle Standard
Sword of Might [20.0]
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]
1 Butcher @ 150.0 Pts
Magic Level 1
Hellheart [50.0]
36 Gnoblars @ 115.0 Pts
Throwing Weapons; Standard; Musician; Champion
7 Ironguts @ 351.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Champion
Standard of Discipline [15.0]
3 Ogres @ 93.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
3 Ogres @ 93.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
6 Maneaters @ 422.0 Pts
Stubborn; Sniper; Look-Out Gnoblar; Brace of Ogre Pistols (x6); Light
Armour; Standard; Musician; Champion
Banner of Swiftness [15.0]
3 Mournfang Cavalry @ 220.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Musician
3 Mournfang Cavalry @ 240.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
Models in Army: 60
Total Army Cost: 2599.0
Taka ogrowa rozpa na 2600
1 Slaughtermaster @ 360.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4
Biting Blade [10.0]
Crown of Command [35.0]
Dispel Scroll [25.0]
Charmed Shield [5.0]
1 * Bruiser @ 173.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Battle Standard
Sword of Might [20.0]
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]
1 Butcher @ 150.0 Pts
Magic Level 1
Hellheart [50.0]
36 Gnoblars @ 115.0 Pts
Throwing Weapons; Standard; Musician; Champion
7 Ironguts @ 351.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Champion
Standard of Discipline [15.0]
3 Ogres @ 93.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
3 Ogres @ 93.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
6 Maneaters @ 422.0 Pts
Stubborn; Sniper; Look-Out Gnoblar; Brace of Ogre Pistols (x6); Light
Armour; Standard; Musician; Champion
Banner of Swiftness [15.0]
3 Mournfang Cavalry @ 220.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Musician
3 Mournfang Cavalry @ 240.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
Models in Army: 60
Total Army Cost: 2599.0
Taka ogrowa rozpa na 2600
Ja bym nie ufał Lore of Death szczegolnie majac Ld8, ja nie jestem z niego zadowolony nawet na slannie z baneheadem. Myślę, że nawet heaven by Ci się bardziej sprawdzał, (żebyś mogl zabijac smiecie przeciwnika, zrzucić kometę, żeby nie uciekał od Ciebie) oraz Gut (moim zdaniem niedoceniany lore - małe castingi, skuteczne boosty). No i jak bierzesz Gut to możesz mieć healhearta na firebellym, który wnosi dużo więcej do rozpy imho. BTW wiem, że to nie na euro, ale ja bym się nastawiał, że nie bedziesz mogl miec hellhearta i scrolla w jednej rozpie.
Pozdro
Pozdro
@ Dmtrij - Sniper i Stubborn
@ Bogins - nie mają h armourów bo niby po co ? koszt upgrade'u to aż 24 punkty, nie widze baneru z auto zdawaniem paniki
jest jedynie przerzut a po co mi to skoro mam ich w zasięgu bsb prawie zawsze
@ Crus - no nie wiem prawie każdy Deatha odradza a on mi się spisuje fest, a ogr ma podobno 9LD za baner do snajperki
ktoś potwierdzi ? Gut magic na pewno nie chcę, nad heavenem mógłbym się zastanowić ewentualnie
@ Bogins - nie mają h armourów bo niby po co ? koszt upgrade'u to aż 24 punkty, nie widze baneru z auto zdawaniem paniki
jest jedynie przerzut a po co mi to skoro mam ich w zasięgu bsb prawie zawsze
@ Crus - no nie wiem prawie każdy Deatha odradza a on mi się spisuje fest, a ogr ma podobno 9LD za baner do snajperki
ktoś potwierdzi ? Gut magic na pewno nie chcę, nad heavenem mógłbym się zastanowić ewentualnie
Od guta już jest beast lepszy. Masz bardzo solidną zerówkę, masz dobry czar zatrzymujący przeciwnika w miejscu (ciężki teren), jest włócznia na jakieś dziwne rzeczy, jest +3/+3 dla herosów, jak wejdzie robisz makeway i dzieją się dziwne rzeczy w combacie, no i potwór który jest mniej ryzykowny bo ten mag sam z siebie też coś potrafi.
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Różnica jest taka.
W beaście możesz mieć kilak zerówek +1 S i T.
W ogrowym masz podzielone, ale duża wersja np +1T działa na wszystkie oddziały w 12"
A to już jest gięte
Każdy z możliwych lorów jest fajny
W beaście możesz mieć kilak zerówek +1 S i T.
W ogrowym masz podzielone, ale duża wersja np +1T działa na wszystkie oddziały w 12"
A to już jest gięte
Każdy z możliwych lorów jest fajny
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Nie wiem czy kogoś zaskoczę, ale przy wyborze scroll albo hellheart ja bym brał scrolla. Z tym hellheartem to wcale nie jest takie hop siup, łatwo gościa zastawić, łatwo go zabić, a przeciwnik ma jeszcze turę ruchu na ewakuację.Crusader pisze: BTW wiem, że to nie na euro, ale ja bym się nastawiał, że nie bedziesz mogl miec hellhearta i scrolla w jednej rozpie.
Z lorów brałbym natomiast albo
duży haeven mały gut
albo
duży gut, firebelly
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Z hellheartem jak z puppetem - fajnie miec scrolla ale jest szansa na zdobycie duzej ilosci punktow w inny sposob.
Hellheart w wielu sytuacjach bedzie konczyl faze magii przeciwnika na ok. 3+ dodatkowo robiac templety i hity na magach ktorzy beda zagrozeni przez sniperów. VC którzy beda chcieli sie popychać beda mieli jeszcze blizej maga i na 2+ bedziesz im wyłączał magię w wielu przypadkach. Do tego firebelly i tak sam z siebie dzieki zionieciu bedzie czesto szedl do przodu kamikadze by sobie zionac i uzyc hella.
Pozdro
Hellheart w wielu sytuacjach bedzie konczyl faze magii przeciwnika na ok. 3+ dodatkowo robiac templety i hity na magach ktorzy beda zagrozeni przez sniperów. VC którzy beda chcieli sie popychać beda mieli jeszcze blizej maga i na 2+ bedziesz im wyłączał magię w wielu przypadkach. Do tego firebelly i tak sam z siebie dzieki zionieciu bedzie czesto szedl do przodu kamikadze by sobie zionac i uzyc hella.
Pozdro
Spróbuję heaven + gut w takim razie
Co do ograniczenia hellheart'a przez euro, to cóż będę się martwił jak mi ograniczą póki co mam wyjebane
Ani beast ani gut magic mi nie pasują, zawsze lepiej czułem się z magią niszczącą niż wspierającą
Co do ograniczenia hellheart'a przez euro, to cóż będę się martwił jak mi ograniczą póki co mam wyjebane
Ani beast ani gut magic mi nie pasują, zawsze lepiej czułem się z magią niszczącą niż wspierającą
Graliśmy z obiadem jakieś 4,5 godziny
1 Tura zaczyna Kalafior, z magii rzuca pitkę na IF, miscast zabija 2 horrory i rani maga z Shadowem, ja łącznie ze strzelaniem tracę 1 kawalerzystę i 1 pieska
W swojej turze delikatnie się podsuwam, syrena w mournfangi (nie dochodzę) magia: zbity stubborn, kometa i na koniec z 2 kostek rzucam 12 na Uranosa we Flamery. Jak łatwo się domyślić w 1 turze wessałem sobie dużego maga i 7 W na Ironach :/ no ale zabiłem flamera
2 Tura
Koli Do przodu (więcej nie pamietam )
Moja tura Szarża 5 Ironów z BSB i butcherem do tego 2 Mournfangów i Ironblaster w Blodków. Działo nie dojechało reszta była bardzo blisko . Mournfangi na drugiej flance we furie a Ironblaster w Fiendy
Z Blodkami idzie zajebiście, Ironblaster wbija 4W samemu tracąc 3
3 Tura Flamery na bok ironblastera z fiendami także kombat poskładany, Blodki dostają wpiedul od moich unitów do tego na bok zreformormował się drugi oddział mournfangów po drodze zarzynając 2 unity furii . bardzo blisko tego kombatu gnoblarki trzymały przez chwilę kloc demonic. Niestety w feworze walki najpierw zrobiliśmy kombat z blodkami a dopiero potem z demonicami przez co źle się poreformowałem po zniszczeniu blodków (został bsb na 3W Butcher na 1W i 1 Irongut z 2 W, do tego jeden mournfang i 3 w kolejnym unicie)
W tej turze odpaliłem też hellhearta który posiekał trochę horrory i zatrzymał fazę magii. Ironblaster nie trafił w maga w horrorach (był już bez lookouta)
W 4 lub 5 turze już nie pamiętam dokładnie, demonetki wpadły w tego 1 kawalerzystę potem w bsb z overuna (tyle zostało po magii i strzelaniu) ja dopycham od przodu 2 mournfangów (1 padł z chainlightinga) i działo od boku
Demonetki na 6 ataków wbiły 3 rany w Ironblaster w kawalerię Kalafiorek wbił 4 rany a bsb został na 1W
Kombat wygrany ale od dupy strony wpadły findy i flamery .
W kombacie siadło mi wszystko, Meneaterzy zdążyli wyjąc heralda slanesha zanim zostali rozstrzelani w 6 turze
Wynik 5:15
Błędy: 1 duży przy kolejności kombatów gdy dorzynałem bloodletterów no i wysadzenie Maga Generała w 1 turze
tak to chyba nic poważnego, grało się bardzo przyjemnie aczkolwiek to że magunio zginął w 1 turze to znak że Slaanesh mnie pokarał za wzięcie Heavena zamiast Deatha
1 Tura zaczyna Kalafior, z magii rzuca pitkę na IF, miscast zabija 2 horrory i rani maga z Shadowem, ja łącznie ze strzelaniem tracę 1 kawalerzystę i 1 pieska
W swojej turze delikatnie się podsuwam, syrena w mournfangi (nie dochodzę) magia: zbity stubborn, kometa i na koniec z 2 kostek rzucam 12 na Uranosa we Flamery. Jak łatwo się domyślić w 1 turze wessałem sobie dużego maga i 7 W na Ironach :/ no ale zabiłem flamera
2 Tura
Koli Do przodu (więcej nie pamietam )
Moja tura Szarża 5 Ironów z BSB i butcherem do tego 2 Mournfangów i Ironblaster w Blodków. Działo nie dojechało reszta była bardzo blisko . Mournfangi na drugiej flance we furie a Ironblaster w Fiendy
Z Blodkami idzie zajebiście, Ironblaster wbija 4W samemu tracąc 3
3 Tura Flamery na bok ironblastera z fiendami także kombat poskładany, Blodki dostają wpiedul od moich unitów do tego na bok zreformormował się drugi oddział mournfangów po drodze zarzynając 2 unity furii . bardzo blisko tego kombatu gnoblarki trzymały przez chwilę kloc demonic. Niestety w feworze walki najpierw zrobiliśmy kombat z blodkami a dopiero potem z demonicami przez co źle się poreformowałem po zniszczeniu blodków (został bsb na 3W Butcher na 1W i 1 Irongut z 2 W, do tego jeden mournfang i 3 w kolejnym unicie)
W tej turze odpaliłem też hellhearta który posiekał trochę horrory i zatrzymał fazę magii. Ironblaster nie trafił w maga w horrorach (był już bez lookouta)
W 4 lub 5 turze już nie pamiętam dokładnie, demonetki wpadły w tego 1 kawalerzystę potem w bsb z overuna (tyle zostało po magii i strzelaniu) ja dopycham od przodu 2 mournfangów (1 padł z chainlightinga) i działo od boku
Demonetki na 6 ataków wbiły 3 rany w Ironblaster w kawalerię Kalafiorek wbił 4 rany a bsb został na 1W
Kombat wygrany ale od dupy strony wpadły findy i flamery .
W kombacie siadło mi wszystko, Meneaterzy zdążyli wyjąc heralda slanesha zanim zostali rozstrzelani w 6 turze
Wynik 5:15
Błędy: 1 duży przy kolejności kombatów gdy dorzynałem bloodletterów no i wysadzenie Maga Generała w 1 turze
tak to chyba nic poważnego, grało się bardzo przyjemnie aczkolwiek to że magunio zginął w 1 turze to znak że Slaanesh mnie pokarał za wzięcie Heavena zamiast Deatha