
Pytania początkującego
Moderator: #helion#
Re: Pytania początkującego
przejdzie, bo to gryf pozwala KAPŁANOWI rzucać czary, jak zabijesz pape to nic nie rzucisz z lighta 

Hej, kolejna porcja wątpliwości, proszę o w miarę szybko odpowiedź 
1. Czy hity z mortara pod kropą są bez save'a?
2. Czy pistolierzy mają karę -1 do trafienia za zasięg normalnie (tzn. powyżej 6cali)
3. Czy pistolet powtarzalny (nie strzelba!) czempiona outriderów również ma karę za zasięg
Owe pytania pojawiły się po wątpliwościach między czytaniem rulebooka a zasadami które mi armybuilder wydrukował, więc byłbym bardzo wdzięczny za rzetelną odpowiedź
Pozdrawiam

1. Czy hity z mortara pod kropą są bez save'a?
2. Czy pistolierzy mają karę -1 do trafienia za zasięg normalnie (tzn. powyżej 6cali)
3. Czy pistolet powtarzalny (nie strzelba!) czempiona outriderów również ma karę za zasięg
Owe pytania pojawiły się po wątpliwościach między czytaniem rulebooka a zasadami które mi armybuilder wydrukował, więc byłbym bardzo wdzięczny za rzetelną odpowiedź

Pozdrawiam
1. Wedle mej wiedzy, jest save, ale na -4 (siła 6 i AP).
2. tak
3. niestety chyba ma karę, w dodatku na 4 calach...
2. tak
3. niestety chyba ma karę, w dodatku na 4 calach...
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
to zależy jak blisko zamierzasz podjeżdżać
Ja uważam że ogólnie okropnie zgnoili pistolety w tej edycji
A z ciekawości sięgnąłem po AB i tam jak byk pisze przy moździerzu Pod otworem w szablonie znosi ochronę pancerza

A z ciekawości sięgnąłem po AB i tam jak byk pisze przy moździerzu Pod otworem w szablonie znosi ochronę pancerza

- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
O w mordę nie zwróciłem uwagi#helion# pisze:tak ale jest coś takiego jak errata do AB na stronie naszego wielkiego tfurcy a tam już tak nie ma różowo


oczywiście, że tak, masz to w kodeksie, jednostkami "state" nie są tylko Archersi oraz Free Company (zapewne chodzi Tobie o Magic Banner, jeśli o coś innego to sprostuj dokładnie pytanie)X.Maciek pisze:Czy greatswordzi mogą się liczyć jako jednostki podstawowe jeśli odpowiedni bohater jest generałem?

a to nieee, nie ten kodeks, nie ta edycja
GS-y w takiej kompozycji mogą mieć co najwyżej Magic Banner do 50pts. ot cały bonus z tak plewnego charaktera
