
Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
ten pegaz taki dziwny jak na mój gust. Może zamiast gołąbka daj mu charmed shield? chyba bardziej opłacalne będzie bo chociaż klukę jedną wciągnie 

ja bym w ogóle wywalił kapłana (jak już chcesz grać na Pegazie) i koniecznie wstawił BSB, masz LD tylko 8 co będzie bardzo boleć jak nie będziesz miał re-rolli
TO co myślisz żeby zamiast kapłana dać bsb i zamiast flagusi dać drugi kloc halabardek ? Co do tego pegaza to też myślałem o tej tarczy właśnie. Ogólnie to jest bez lordów na ojro.
Hmm tylko bsb nie może być gieniem więc w tym momencie mam ld 7 ;/ a gienio na pegazie raczej będzie na tyłach wroga nie w szeregu ;]
Hmm tylko bsb nie może być gieniem więc w tym momencie mam ld 7 ;/ a gienio na pegazie raczej będzie na tyłach wroga nie w szeregu ;]
w mojej opinii na takie punkty flagusie są ok, czołg również. kapłan również jest całkiem dobrym wyborem - dwa klocki z hate'm swoje zrobią, nie jestem przekonany do pistolierów i do pegaza na kasku, dla mnie to plewy , ja bym poszedł raczej - na takie punkty - w brutalną siłę tj. pancerny pegaz oraz zlikwidowanie pistolierów i dopakowanie flagusi i halabard a może jeszcze by starczyło pkt na jakiś "arcane item" dla maga - zredukowałbym chyba magowi poziom a dałbym mu za to ruby ring of ruin i zrobiłbym go na lore of shadow lub beast z uwagi na dwie fajne sygnaturki, byłby wtedy bardziej użyteczny. bsb w takiej rozpie nie jest "must have" a to dlatego, że wśród trzech jednostek liniowych (flagusie, halabardy i czołg) masz dwie unbreakable, które możesz pchac w najgorszy kombat, bądź konkretnie szachowac przeciwnika, a halabardy pchasz na regimenty okrojone przez moździerze i wtedy dają radę.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2011, o 11:56 przez rob, łącznie zmieniany 1 raz.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Kurcze też miałem dylemat nad pancernym pegazem ale z drugiej strony mam duże szanse na wyssanie magii przeciwnika a będą to tylko dwa czary ;] a co do pistoliersów to gra nimi sprawia mi dużą przyjemność;). Może nie robią za wiele ale czasami się sprawdzają.
no to daj magowi seal of destruction i nie będziesz miał dylematu - gdyż obessiesz magię przeciwnikowi samym sealem na takie punkty będziesz w stanie zniszczyc najgorszy czar jaki przeciwnik wylosuje a pancerny pegaz zrobi swoje. ale zrobisz jak chcesz - rad dostałeś sporo. Pozdrawiam 

Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
mając BSB i wsadzając go do halabard regon będzie posiadał LD 8 z re-rollem, do tego trzymasz Flagusów w zasięgu jego, tak aby jak uwalisz rzut na frenzy można było to naprawić, często można przez to przegrać bitwę jak ktoś podstawi ci śmietnik i odegnie, a potem to już tylko płacz pozostaje i narzekanie na nich jacy są słabi, ot taka obserwacja 

Czyli musiałbym mieć i bsb i priesta no i na maga albo na pegaza juz nie styknie. Bo zaś bez priesta nie ma flagusi ;]
-
- Chuck Norris
- Posty: 485
Taka rozpa na Arenę
2800 Pts - Empire Roster
State Troops (60#, 320 pts)
59 Halberdiers, 320 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Halberd; Light Armour)
1 Sergeant (Hand Weapon; Halberd; Light Armour)
State Troops (60#, 320 pts)
59 Halberdiers, 320 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Halberd; Light Armour)
1 Sergeant (Hand Weapon; Halberd; Light Armour)
Greatswords (48#, 510 pts)
47 Greatswords, 510 pts (Always Strikes Last; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Great Weapon; Full Plate Armor; Stubborn)
1 Count's Champion (Always Strikes Last; Hand Weapon; Great Weapon; Full Plate Armor)
Captain of the Empire (1#, 108 pts)
Captain of the Empire (Battle Standard Bearer), 108 pts (Hand Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard Bearer)
1 Charmed Shield
1 Opal Amulet
1 Ironcurse Icon
Arch Lector of Sigmar (1#, 201 pts)
1 Arch Lector of Sigmar, 201 pts (Always Strikes Last; Prayers of Sigmar; Hand Weapon; Great Weapon)
1 Armour of Silvered Steel
1 Ruby Ring of Ruin
Arch Lector of Sigmar (1#, 191 pts)
1 Arch Lector of Sigmar, 191 pts (Always Strikes Last; General; Prayers of Sigmar; Hand Weapon; Great Weapon)
1 Armor of Meteoric Iron
1 Luckstone
1 Van Horstman's Speculum
Arch Lector of Sigmar (1#, 174 pts)
1 Arch Lector of Sigmar, 174 pts (Prayers of Sigmar; Hand Weapon; Heavy Armour; Shield)
1 Dragonhelm
1 Doomfire Ring
State Troops (10#, 90 pts)
10 Handgunners, 90 pts (Standard Bearer Std; Hand Weapon; Handgun)
War Engines (4#, 115 pts)
1 Helstorm Rocket Battery, 115 pts
3 Crew (Hand Weapon)
War Engines (4#, 115 pts)
1 Helstorm Rocket Battery, 115 pts
3 Crew (Hand Weapon)
War Engines (4#, 100 pts)
1 Great Cannon, 100 pts (Cannon)
3 Crew (Hand Weapon)
War Engines (4#, 100 pts)
1 Great Cannon, 100 pts (Cannon)
3 Crew (Hand Weapon)
War Engines (4#, 75 pts)
1 Mortar, 75 pts
3 Crew (Hand Weapon)
Battle Wizard (1#, 130 pts)
1 Battle Wizard, 130 pts (Level 2 Upgrade; Hand Weapon)
1 Rod of Power
Battle Wizard (1#, 120 pts)
1 Battle Wizard, 120 pts (Level 2 Upgrade; Hand Weapon)
1 Power Stone
Master Engineer (1#, 65 pts)
1 Master Engineer, 65 pts (Hand Weapon)
Master Engineer (1#, 65 pts)
1 Master Engineer, 65 pts (Hand Weapon)
założenie proste
lektor generalny i bsb do greatswordów
po jednym lektorze do halabard
magowie ognia 2 level samopas albo w hordach
generują power dice i ciskają firebole,
artyleria strzela, lektorzy i magowie ciskają ogniem z 1 lub 2 kostek,
6 kostek do dispela + 2 lev chyba starczy
2800 Pts - Empire Roster
State Troops (60#, 320 pts)
59 Halberdiers, 320 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Halberd; Light Armour)
1 Sergeant (Hand Weapon; Halberd; Light Armour)
State Troops (60#, 320 pts)
59 Halberdiers, 320 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Halberd; Light Armour)
1 Sergeant (Hand Weapon; Halberd; Light Armour)
Greatswords (48#, 510 pts)
47 Greatswords, 510 pts (Always Strikes Last; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Great Weapon; Full Plate Armor; Stubborn)
1 Count's Champion (Always Strikes Last; Hand Weapon; Great Weapon; Full Plate Armor)
Captain of the Empire (1#, 108 pts)
Captain of the Empire (Battle Standard Bearer), 108 pts (Hand Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard Bearer)
1 Charmed Shield
1 Opal Amulet
1 Ironcurse Icon
Arch Lector of Sigmar (1#, 201 pts)
1 Arch Lector of Sigmar, 201 pts (Always Strikes Last; Prayers of Sigmar; Hand Weapon; Great Weapon)
1 Armour of Silvered Steel
1 Ruby Ring of Ruin
Arch Lector of Sigmar (1#, 191 pts)
1 Arch Lector of Sigmar, 191 pts (Always Strikes Last; General; Prayers of Sigmar; Hand Weapon; Great Weapon)
1 Armor of Meteoric Iron
1 Luckstone
1 Van Horstman's Speculum
Arch Lector of Sigmar (1#, 174 pts)
1 Arch Lector of Sigmar, 174 pts (Prayers of Sigmar; Hand Weapon; Heavy Armour; Shield)
1 Dragonhelm
1 Doomfire Ring
State Troops (10#, 90 pts)
10 Handgunners, 90 pts (Standard Bearer Std; Hand Weapon; Handgun)
War Engines (4#, 115 pts)
1 Helstorm Rocket Battery, 115 pts
3 Crew (Hand Weapon)
War Engines (4#, 115 pts)
1 Helstorm Rocket Battery, 115 pts
3 Crew (Hand Weapon)
War Engines (4#, 100 pts)
1 Great Cannon, 100 pts (Cannon)
3 Crew (Hand Weapon)
War Engines (4#, 100 pts)
1 Great Cannon, 100 pts (Cannon)
3 Crew (Hand Weapon)
War Engines (4#, 75 pts)
1 Mortar, 75 pts
3 Crew (Hand Weapon)
Battle Wizard (1#, 130 pts)
1 Battle Wizard, 130 pts (Level 2 Upgrade; Hand Weapon)
1 Rod of Power
Battle Wizard (1#, 120 pts)
1 Battle Wizard, 120 pts (Level 2 Upgrade; Hand Weapon)
1 Power Stone
Master Engineer (1#, 65 pts)
1 Master Engineer, 65 pts (Hand Weapon)
Master Engineer (1#, 65 pts)
1 Master Engineer, 65 pts (Hand Weapon)
założenie proste
lektor generalny i bsb do greatswordów
po jednym lektorze do halabard
magowie ognia 2 level samopas albo w hordach
generują power dice i ciskają firebole,
artyleria strzela, lektorzy i magowie ciskają ogniem z 1 lub 2 kostek,
6 kostek do dispela + 2 lev chyba starczy

miód malina, porno rozpa
nic dodać nic ująć, ciążko przepchnąć klocki, antymagia bardzo solidna, maszynki (skoro spisują się Tobie Helstormy to ok) w odpowiedniej ilości; jedyne do czego się przyczepię to jakiś nawet malusieńki regon do trzymana magów, tak aby nie tracić na darmo ich w wyniku jakiejś samobójczej szarży

jak utniesz tych 7 GS-ów (40 powinno starczyć) to możesz wstawić jeszcze 3 detachmenty free company w ramach ogólnonarodowych oddziałów odginających, to taka mała sugestia, bo możesz nie mieć czym odgiąć/spowolnić przeciwnika, ewentualnie ochronić się przed syrenką Demonetek
najlepsze w tym wszystkim jest to że wszystkie hordy mają hate; fakt zauważyłem, że masz strasznie mięciutkich tych lektorów w CC, mogą szybko zginąć od KB lub innych dziwnych trafień, na to musisz uważać i w miarę możliwości powrzucać z modlitw wardy na 4+, jak będziesz miał kości (przeciwnikowi może nie chcieć się marnować power diców w następnej turze na dispelowanie wszystkich, tylko wybranych);
Power stone zamieniłbym na kostur +1 to dispel, dzięki temu będziesz miał ekwiwalent trzeciolewelowca w kontrze czarów, to dość mocno pomaga; ewentualnie ruby ring lub orb of thunder, aby wyciągnąć dispele od przeciwnika (żadna armia posiadająca przynajmniej dwa unity latające, nie wpuści tego boundu), pozostaje niszczarka jeszcze, ale przy +6 kości do displa raczej przeciwnik nie po czaruje, chyba że samobójczo z IF
najlepsze w tym wszystkim jest to że wszystkie hordy mają hate; fakt zauważyłem, że masz strasznie mięciutkich tych lektorów w CC, mogą szybko zginąć od KB lub innych dziwnych trafień, na to musisz uważać i w miarę możliwości powrzucać z modlitw wardy na 4+, jak będziesz miał kości (przeciwnikowi może nie chcieć się marnować power diców w następnej turze na dispelowanie wszystkich, tylko wybranych);
Power stone zamieniłbym na kostur +1 to dispel, dzięki temu będziesz miał ekwiwalent trzeciolewelowca w kontrze czarów, to dość mocno pomaga; ewentualnie ruby ring lub orb of thunder, aby wyciągnąć dispele od przeciwnika (żadna armia posiadająca przynajmniej dwa unity latające, nie wpuści tego boundu), pozostaje niszczarka jeszcze, ale przy +6 kości do displa raczej przeciwnik nie po czaruje, chyba że samobójczo z IF
-
- Chuck Norris
- Posty: 485
nie brałem wardów bo liczę właśnie na modlitwy
chyba będę musiał ciąć trochę GS bo detki są rzeczywiście potrzebne
helstormy są b. drogie ale do tej pory mi się super sprawdzały
wywalę chyba handgunerów na free company
i myślę o 2 detkach łuczników, skirmisz jest b fajny
zastanawiam się nad doomfire ringiem czy nie lepiej dać coś innego. ale 2 b. spelle fire są b fajne. zwłaszcza jeśli będzie walił po skosie.
czy mogę użyć warrior priesta jako arcylektora?
chyba będę musiał ciąć trochę GS bo detki są rzeczywiście potrzebne
helstormy są b. drogie ale do tej pory mi się super sprawdzały
wywalę chyba handgunerów na free company
i myślę o 2 detkach łuczników, skirmisz jest b fajny
zastanawiam się nad doomfire ringiem czy nie lepiej dać coś innego. ale 2 b. spelle fire są b fajne. zwłaszcza jeśli będzie walił po skosie.
czy mogę użyć warrior priesta jako arcylektora?
a czemu nie, nie ma rozróżnienia w figsachscoutmaster pisze:wywalę chyba handgunerów na free company
i myślę o 2 detkach łuczników, skirmisz jest b fajny
czy mogę użyć warrior priesta jako arcylektora?

co do łuczników, to mocno się zastanów, albo dwi detki łuczników, albo trzy kompanii , ja wolałbym to drugie, bo lepiej jednak walczy i zasłania co nie co, a łuki już nie
handgunami raczej nic nie zabijesz, a wejdzie w to miejsce 15 kompanii z muzyczkiem, co da Tobie więcej ran przeciwko potencjalnemu strzelaniu/magii, zanim będą zmuszeni testować panikę lub zginąć
Rozpiska na turniej 1800.
Mega Projekt1800 Pts - Empire Army
30 Flagellant Warbands (Core) @ 300.0 Pts
Frenzy; Flail
1 Arch Lector of Sigmar @ 249.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Shield; Warhorse
Talisman of Preservation [45.0]
Dawn Armour [35.0]
Sword of Justice [20.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 * Captain @ 123.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15.0]
Dawn Stone [25.0]
10 Greatswords @ 158.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
5 Detachment - Archer @ [40.0] Pts
Normal Bow
1 Wizard Lord of the Light Order @ 175.0 Pts
Magic Level 3; Lore of Fire
10 Crossbowmen @ 120.0 Pts
Crossbow
5 Detachment - Archer @ [40.0] Pts
Normal Bow
10 Crossbowmen @ 80.0 Pts
Crossbow
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 2
Models in Army: 95
Total Army Cost: 1800.0
Mega Projekt1800 Pts - Empire Army
30 Flagellant Warbands (Core) @ 300.0 Pts
Frenzy; Flail
1 Arch Lector of Sigmar @ 249.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Shield; Warhorse
Talisman of Preservation [45.0]
Dawn Armour [35.0]
Sword of Justice [20.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 * Captain @ 123.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15.0]
Dawn Stone [25.0]
10 Greatswords @ 158.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
5 Detachment - Archer @ [40.0] Pts
Normal Bow
1 Wizard Lord of the Light Order @ 175.0 Pts
Magic Level 3; Lore of Fire
10 Crossbowmen @ 120.0 Pts
Crossbow
5 Detachment - Archer @ [40.0] Pts
Normal Bow
10 Crossbowmen @ 80.0 Pts
Crossbow
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 2
Models in Army: 95
Total Army Cost: 1800.0
Dziwna rozpa, masz Lektora na koniu, który nie wiadomo gdzie się skryje, nawet nie ma korony aby robić za kowboja; format pozwala wstawić furmankę, dzięki czemu będziesz miał calusieńki light dla Flagusów bez niego zginą jak przystało na ofiary, 10 GS-ów jest co tu dużo mówić, bezużyteczna, za te punkty wystawisz 2x więcej innego regonu dla BSB i dużego czarodzieja, reszta wedle uznania, nie lubię kusz w tak małych regonach bo nie są w stanie się spłacić, detki też wedle uznania, chociaż nie posiadając żadnego ruchomego oddziału czy kowboja, wstawiłbym zamiast nich huntsmanów
Porno ta rozpa na arenę. Też dałbym detki odginaczki. Do piechoty imperialnej od fire lepszy light. Też masz dwa konkretne missle ale za to hordy 60 halabard z hate Ws10 i I10 każdy się będzie bał. Wywal doomfire ring - lepiej rzcać zerówkę z maga za te kostki a dla lectora dać więcej przedmiotów ochronnych. Przydałby się też mały klocek (np. 20 chłopa) postawiony z tyłu, do trzymania magów i bsb.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
po kilku bitwach na ten format, musiałem zmienić myśl techniczną, mimo że na dwóch Pegazach gra się bardzo fajnie i dość mocno mieszają w bitwach, postanowiłem poczarować co nie co enjoy:
1 Arch Lector of Sigmar 314 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
The Crimson Amulet [20]
Van Horstman's Speculum [30]
Helm of the Ratslayer [25]
Warrior Bane [5]
1 War Altar
1 Arch Lector of Sigmar 156 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]
1 Wizard Lord of the Light Order 225 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Channeling Staff [15]
1 Captain 160 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm [10]
Sword of Battle [15]
Dawnstone [25]
1 Captain - Battle Standard Bearer 133 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
Talisman of Endurance [30]
Biting Blade [5]
1 Battle Wizard of the Light Order 110 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Seal of Destruction [45]
1 Battle Wizard of the Light Order 95 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Rod of Power [30]
1 Master Engineer 65 Pts
29 Greatswords 320 (+25 Detachment) Pts
Standard; Musician; Count's Champion
5 Detachment - Free Company [25] Pts
40 Halberdiers 220 (+25 Detachment) Pts
Standard; Musician; Sergeant
5 Detachment - Free Company [25] Pts
30 Flagellant Warbands (Core) 300 Pts
18 Free Company 102 Pts
Standard; Musician
10 Huntsmen 100 Pts
3x Great Cannon 3x 100 Pts
2x Mortar 2x 75 Pts
Models in Army: 151
Total Army Cost: 2800
Rozpa na Pre Areny dwie najbliższe (Narbutta i Legionowo najpewniej), mimo gry w naszej lidze, zauważyłem, że mam zbyt mało kości do displa, poczarowałem punktami w kategorii Lords i Heroes oraz magic itemami, wyszło mi coś takiego, furmanka ma mniejszy wykop, ale za to magic ataki do tego ma 2+ save, stąd ten zapomniany przedmiot z naszego AB; drugi arcylektor robi z Halabard prawdziwych zabójców, w kategorii Lordów pozostało mi raptem 3pts, których i tak nie mam już jak wykorzystać; no i oczywiście +4 Dispel Dicy, 3 channelingi (jeden na 5+), niszczarka i Rod powinny zapewnić mi konkretną osłonę magiczną (tylko wyniki 5,6 oraz 6,6 bez Channeli mnie karcą); 3 cannony na monstery dają wystarczający bat na monstery, i oczywiście Banishemnty z S6 i 7 robią niezłe kuku; kosztem huntsmanów mogę powiększyć hordy, ale nie wiem czy przy walce z Krasiowymi (a dużo ostatnio ich się zaczęło robić) ci Scouci nie będą lepsi jako zawracacz du%^py, opinie??
oczywiście Sztandary must have, B&G mnie tak łatwo nie skarci
1 Arch Lector of Sigmar 314 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
The Crimson Amulet [20]
Van Horstman's Speculum [30]
Helm of the Ratslayer [25]
Warrior Bane [5]
1 War Altar
1 Arch Lector of Sigmar 156 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]
1 Wizard Lord of the Light Order 225 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Channeling Staff [15]
1 Captain 160 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm [10]
Sword of Battle [15]
Dawnstone [25]
1 Captain - Battle Standard Bearer 133 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
Talisman of Endurance [30]
Biting Blade [5]
1 Battle Wizard of the Light Order 110 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Seal of Destruction [45]
1 Battle Wizard of the Light Order 95 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Rod of Power [30]
1 Master Engineer 65 Pts
29 Greatswords 320 (+25 Detachment) Pts
Standard; Musician; Count's Champion
5 Detachment - Free Company [25] Pts
40 Halberdiers 220 (+25 Detachment) Pts
Standard; Musician; Sergeant
5 Detachment - Free Company [25] Pts
30 Flagellant Warbands (Core) 300 Pts
18 Free Company 102 Pts
Standard; Musician
10 Huntsmen 100 Pts
3x Great Cannon 3x 100 Pts
2x Mortar 2x 75 Pts
Models in Army: 151
Total Army Cost: 2800
Rozpa na Pre Areny dwie najbliższe (Narbutta i Legionowo najpewniej), mimo gry w naszej lidze, zauważyłem, że mam zbyt mało kości do displa, poczarowałem punktami w kategorii Lords i Heroes oraz magic itemami, wyszło mi coś takiego, furmanka ma mniejszy wykop, ale za to magic ataki do tego ma 2+ save, stąd ten zapomniany przedmiot z naszego AB; drugi arcylektor robi z Halabard prawdziwych zabójców, w kategorii Lordów pozostało mi raptem 3pts, których i tak nie mam już jak wykorzystać; no i oczywiście +4 Dispel Dicy, 3 channelingi (jeden na 5+), niszczarka i Rod powinny zapewnić mi konkretną osłonę magiczną (tylko wyniki 5,6 oraz 6,6 bez Channeli mnie karcą); 3 cannony na monstery dają wystarczający bat na monstery, i oczywiście Banishemnty z S6 i 7 robią niezłe kuku; kosztem huntsmanów mogę powiększyć hordy, ale nie wiem czy przy walce z Krasiowymi (a dużo ostatnio ich się zaczęło robić) ci Scouci nie będą lepsi jako zawracacz du%^py, opinie??
oczywiście Sztandary must have, B&G mnie tak łatwo nie skarci
