Demony Arena -pierwsza krew...
Demony Arena -pierwsza krew...
2800 Pts - Daemons of Chaos Roster
Total Roster Cost: 2797
Great Unclean One (1#, 535 pts)
1 Great Unclean One, 450 pts
1 Slime Trail, 10 pts
1 Stream of Bile, 25 pts
1 Trappings of Nurgle, 50 pts
Herald of Slaanesh (1#, 140 pts)
1 Herald of Slaanesh, 115 pts = (base cost 90 + Steed of Slaanesh 25)
1 Siren Song, 25 pts
Herald of Tzeentch (1#, 190 pts)
1 Herald of Tzeentch (Battle Standard Bearer), 140 pts = (base cost 115 + Battle Standard Bearer 25)
1 Master of Sorcery, 25 pts
1 Spell Breaker, 25 pts
Herald of Tzeentch (1#, 185 pts)
1 Herald of Tzeentch, 135 pts = (base cost 115 + Disc of Tzeentch 20)
1 Flames of Tzeentch, 25 pts
1 Spell Breaker, 25 pts
Bloodletters of Khorne (20#, 295 pts)
19 Bloodletters of Khorne, 246 pts = 19 * 12 (base cost 12) + Musician Mus 6 + Standard Bearer Std 12
1 Bloodreaper, 24 pts
1 Icon of Endless War, 25 pts
Bloodletters of Khorne (20#, 270 pts)
19 Bloodletters of Khorne, 246 pts = 19 * 12 (base cost 12) + Musician Mus 6 + Standard Bearer Std 12
1 Bloodreaper, 24 pts
Bloodletters of Khorne (20#, 264 pts)
19 Bloodletters of Khorne, 240 pts = 19 * 12 (base cost 12) + Standard Bearer Std 12
1 Bloodreaper, 24 pts
Pink Horrors of Tzeentch (10#, 138 pts)
9 Pink Horrors of Tzeentch, 114 pts = 9 * 12 (base cost 12) + Musician Mus 6
1 Iridescent Horror, 24 pts
Flamers of Tzeentch (6#, 225 pts)
5 Flamers of Tzeentch, 175 pts = 5 * 35
1 Pyrocaster, 50 pts
Flamers of Tzeentch (6#, 210 pts)
6 Flamers of Tzeentch, 210 pts = 6 * 35
Fiends of Slaanesh (3#, 165 pts)
3 Fiends of Slaanesh, 165 pts = 3 * 55
Chaos Furies (5#, 60 pts)
5 Chaos Furies, 60 pts = 5 * 12
Chaos Furies (5#, 60 pts)
5 Chaos Furies, 60 pts = 5 * 12
Chaos Furies (5#, 60 pts)
5 Chaos Furies, 60 pts = 5 * 12
Validation Report:
Army Subtype: Daemons of Chaos; Edition: 8th Edition; Game Type: Normal Game
Roster satisfies all enforced validation rules
Composition Report:
Points of Lords: 535 (0 - 700)
Points of Heroes: 515 (0 - 700)
Points of Core: 967 (700 - Unlimited)
Points of Special: 0 (0 - 1400)
Points of Rare: 600 (0 - 700)
Created with Army Builder® - Try it for free at http://www.wolflair.com
Więc tak...jeden herald Tzentcha do Flamerów - drugi wiadomo gdzie. Herald Slanesha do Fiendów lub samotnie. Syrena mądrze użyta jest straszna ale to chyba wiadomo.Magia oczywiście LIGHT.
Chciałem powiedzieć ,że rozkład oddziałów wynika z moich doświadczeń i choć na pozór wygląda słabo to ma swoją moc.
Czekam na opinie lub ciekawe pomysły usprawnień armii...
Total Roster Cost: 2797
Great Unclean One (1#, 535 pts)
1 Great Unclean One, 450 pts
1 Slime Trail, 10 pts
1 Stream of Bile, 25 pts
1 Trappings of Nurgle, 50 pts
Herald of Slaanesh (1#, 140 pts)
1 Herald of Slaanesh, 115 pts = (base cost 90 + Steed of Slaanesh 25)
1 Siren Song, 25 pts
Herald of Tzeentch (1#, 190 pts)
1 Herald of Tzeentch (Battle Standard Bearer), 140 pts = (base cost 115 + Battle Standard Bearer 25)
1 Master of Sorcery, 25 pts
1 Spell Breaker, 25 pts
Herald of Tzeentch (1#, 185 pts)
1 Herald of Tzeentch, 135 pts = (base cost 115 + Disc of Tzeentch 20)
1 Flames of Tzeentch, 25 pts
1 Spell Breaker, 25 pts
Bloodletters of Khorne (20#, 295 pts)
19 Bloodletters of Khorne, 246 pts = 19 * 12 (base cost 12) + Musician Mus 6 + Standard Bearer Std 12
1 Bloodreaper, 24 pts
1 Icon of Endless War, 25 pts
Bloodletters of Khorne (20#, 270 pts)
19 Bloodletters of Khorne, 246 pts = 19 * 12 (base cost 12) + Musician Mus 6 + Standard Bearer Std 12
1 Bloodreaper, 24 pts
Bloodletters of Khorne (20#, 264 pts)
19 Bloodletters of Khorne, 240 pts = 19 * 12 (base cost 12) + Standard Bearer Std 12
1 Bloodreaper, 24 pts
Pink Horrors of Tzeentch (10#, 138 pts)
9 Pink Horrors of Tzeentch, 114 pts = 9 * 12 (base cost 12) + Musician Mus 6
1 Iridescent Horror, 24 pts
Flamers of Tzeentch (6#, 225 pts)
5 Flamers of Tzeentch, 175 pts = 5 * 35
1 Pyrocaster, 50 pts
Flamers of Tzeentch (6#, 210 pts)
6 Flamers of Tzeentch, 210 pts = 6 * 35
Fiends of Slaanesh (3#, 165 pts)
3 Fiends of Slaanesh, 165 pts = 3 * 55
Chaos Furies (5#, 60 pts)
5 Chaos Furies, 60 pts = 5 * 12
Chaos Furies (5#, 60 pts)
5 Chaos Furies, 60 pts = 5 * 12
Chaos Furies (5#, 60 pts)
5 Chaos Furies, 60 pts = 5 * 12
Validation Report:
Army Subtype: Daemons of Chaos; Edition: 8th Edition; Game Type: Normal Game
Roster satisfies all enforced validation rules
Composition Report:
Points of Lords: 535 (0 - 700)
Points of Heroes: 515 (0 - 700)
Points of Core: 967 (700 - Unlimited)
Points of Special: 0 (0 - 1400)
Points of Rare: 600 (0 - 700)
Created with Army Builder® - Try it for free at http://www.wolflair.com
Więc tak...jeden herald Tzentcha do Flamerów - drugi wiadomo gdzie. Herald Slanesha do Fiendów lub samotnie. Syrena mądrze użyta jest straszna ale to chyba wiadomo.Magia oczywiście LIGHT.
Chciałem powiedzieć ,że rozkład oddziałów wynika z moich doświadczeń i choć na pozór wygląda słabo to ma swoją moc.
Czekam na opinie lub ciekawe pomysły usprawnień armii...
W 3 20-kach Bloodzi bez Heraldów nie ma wiele mocy. Poginą na tyle, że jak dojdą, będą zbyt miękkie.PiotrB pisze:2800 Pts - Daemons of Chaos Roster
Total Roster Cost: 2797
Great Unclean One (1#, 535 pts)
1 Great Unclean One, 450 pts
1 Slime Trail, 10 pts
1 Stream of Bile, 25 pts
1 Trappings of Nurgle, 50 pts
Herald of Slaanesh (1#, 140 pts)
1 Herald of Slaanesh, 115 pts = (base cost 90 + Steed of Slaanesh 25)
1 Siren Song, 25 pts
Herald of Tzeentch (1#, 190 pts)
1 Herald of Tzeentch (Battle Standard Bearer), 140 pts = (base cost 115 + Battle Standard Bearer 25)
1 Master of Sorcery, 25 pts
1 Spell Breaker, 25 pts
Herald of Tzeentch (1#, 185 pts)
1 Herald of Tzeentch, 135 pts = (base cost 115 + Disc of Tzeentch 20)
1 Flames of Tzeentch, 25 pts
1 Spell Breaker, 25 pts
Bloodletters of Khorne (20#, 295 pts)
19 Bloodletters of Khorne, 246 pts = 19 * 12 (base cost 12) + Musician Mus 6 + Standard Bearer Std 12
1 Bloodreaper, 24 pts
1 Icon of Endless War, 25 pts
Bloodletters of Khorne (20#, 270 pts)
19 Bloodletters of Khorne, 246 pts = 19 * 12 (base cost 12) + Musician Mus 6 + Standard Bearer Std 12
1 Bloodreaper, 24 pts
Bloodletters of Khorne (20#, 264 pts)
19 Bloodletters of Khorne, 240 pts = 19 * 12 (base cost 12) + Standard Bearer Std 12
1 Bloodreaper, 24 pts
Pink Horrors of Tzeentch (10#, 138 pts)
9 Pink Horrors of Tzeentch, 114 pts = 9 * 12 (base cost 12) + Musician Mus 6
1 Iridescent Horror, 24 pts
Flamers of Tzeentch (6#, 225 pts)
5 Flamers of Tzeentch, 175 pts = 5 * 35
1 Pyrocaster, 50 pts
Flamers of Tzeentch (6#, 210 pts)
6 Flamers of Tzeentch, 210 pts = 6 * 35
Fiends of Slaanesh (3#, 165 pts)
3 Fiends of Slaanesh, 165 pts = 3 * 55
Chaos Furies (5#, 60 pts)
5 Chaos Furies, 60 pts = 5 * 12
Chaos Furies (5#, 60 pts)
5 Chaos Furies, 60 pts = 5 * 12
Chaos Furies (5#, 60 pts)
5 Chaos Furies, 60 pts = 5 * 12
Validation Report:
Army Subtype: Daemons of Chaos; Edition: 8th Edition; Game Type: Normal Game
Roster satisfies all enforced validation rules
Composition Report:
Points of Lords: 535 (0 - 700)
Points of Heroes: 515 (0 - 700)
Points of Core: 967 (700 - Unlimited)
Points of Special: 0 (0 - 1400)
Points of Rare: 600 (0 - 700)
Created with Army Builder® - Try it for free at http://www.wolflair.com
Więc tak...jeden herald Tzentcha do Flamerów - drugi wiadomo gdzie. Herald Slanesha do Fiendów lub samotnie. Syrena mądrze użyta jest straszna ale to chyba wiadomo.Magia oczywiście LIGHT.
Chciałem powiedzieć ,że rozkład oddziałów wynika z moich doświadczeń i choć na pozór wygląda słabo to ma swoją moc.
Czekam na opinie lub ciekawe pomysły usprawnień armii...
Champion do Horrorów zbędny, bo za drogi i jeżeli jakiś cowboy wbiega w Horrory, to i tak jest już źle.
IMHO płacenie 50 pkt za 1 punkt warda więcej to za dużo (szczególnie, że regenka czasem jednak nie będzie w ogóle działać).
Herald Tz na dysku...da się pokitrać, ale jak trafisz na jakieś mobilne strzelanie albo patelnię, to można głupio stracić.
Jeżeli jeden idzie do Flamerów, to tym bardziej nie kumam po co ci champ Horrorów.
No i te Flamesy wątpliwe, żeby coś zrobiły - lepiej za te punkty drugie Master of Sorcery wbić, albo w ogóle odpuścić.
Poszukałbym punktów na championa w drugich Flamerach.
Imho słaba rozpiska - bez uderzenia. Wygląda na taką raczej do postrzelania i ew. walki w późniejszych turach.
Tylko, że przeciwko sporemu ostrzałowi szybko potracisz punkty na tych małych Bloodziach.
A Flamery trochę zbyt łatwo ogarnąć jakimiś kowbojami z odpornością na Flaming.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
BSB i jedyny mag w jednym.... za dużo punktów wiatrem podszyte....
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Moze Tobie dobrze chodzi takie zlozenie Papy Nurgle'a ale wg mnie bardzo slabe. Slime trail malo da, trappings na ta edycje cieniutkie. Stream of bile.. to wg mnie kapitalny gift.. ale na heralda, chociaz faktem jest iz nie biorac balesworda pewnie bralbym go na GD. Wg mnie papa balesword obowiazkowo, + albo testy T za kazdy wound na Papie albo ASL dla wszystkich przeciwnikow w styku.
Jak Jacek przede mna napisal, przekonalem sie BARDZO do czempionow we flamersach i wg mnie warto znalezc punkty na drugiego, natomiast mniej sie przejmuje odpornoscia na flaming attacks. Raz uciekalem 5 rund oddzialem flamersow przed HE jazda (bodajze Dragon Prince's) ktorzy sa na ataki ogniste uodpornieni zupelnie.. a mimo wszystko w rundach strzelania bylem ustawiony tak by strzelac w inne oddzialy i musze powiedziec ze zrobily wtedy flamersy calkiem sporo (fakt mialem farta przy 2-3 szarzach kumpla, wszystkie spalil )
Bloodzie w tak malych oddzialach bez heraldow.. znikna szybko, w pierwszym combat'cie, conajwyzej jeden maly oddzial mozesz sobie zostawic liczac na KB na jakis herosach przeciwnika ale pkty mozna duzo lepiej rozdzielic.
Heralda samotnego na dysku z magia Wielkiego Kuraka, tez chcialem przetestowac, ale musialbym miec pewnosc iz bede miec Glean Magic, jak masz dwoch to lepiej life+shadow (2x master of sorcery) lub light+shadow.
1x3 Fiendsy i 3x furie to jak dla mnie zbyt duzo pktow w sytuacyjnych i bardzo zadaniowych oddzialach, jak na brak JAKIEGOKOLWIEK uderzenia.
Tu nie sugeruj sie bron boze, pewnie sie duzo osob nie zgodzi ale ja bym dal 3x1 fiends + 1 furie lub 1x2+1x1 Fiend + 2x furie. Jesli bys dawal mniej oddzialow furii (np dwa) to bym dorzucil za to po 1 modelu do kazdego oddzialu.
Czemp w Horrorach to pkty w blocie, ale najwazniejsze dla Ciebie jest zdecydowanie sie co bedzie Twoja glowna sila uderzeniowa i wtedy dobranie magii odpowiedniej (life zawsze moze sie przydac, dla demonetek shadow dla plagusow i bloodkow light).
Na te pkty potrzebujesz przynajmniej 1 oddzialu ktory w teorii moze przemielic wszystko (wiadomo, magia moze duzo ale wyjsc nie musi) i chociaz 1 ktory bedzie dobrym supportem/przetrzyma przeciwnika minimum 2 rundy combatu.
EDIT: Durin, tam jest 2xHoT. Chociaz BSBka nigdy bym nie dawal do oddzialu 10horrorow
Jak Jacek przede mna napisal, przekonalem sie BARDZO do czempionow we flamersach i wg mnie warto znalezc punkty na drugiego, natomiast mniej sie przejmuje odpornoscia na flaming attacks. Raz uciekalem 5 rund oddzialem flamersow przed HE jazda (bodajze Dragon Prince's) ktorzy sa na ataki ogniste uodpornieni zupelnie.. a mimo wszystko w rundach strzelania bylem ustawiony tak by strzelac w inne oddzialy i musze powiedziec ze zrobily wtedy flamersy calkiem sporo (fakt mialem farta przy 2-3 szarzach kumpla, wszystkie spalil )
Bloodzie w tak malych oddzialach bez heraldow.. znikna szybko, w pierwszym combat'cie, conajwyzej jeden maly oddzial mozesz sobie zostawic liczac na KB na jakis herosach przeciwnika ale pkty mozna duzo lepiej rozdzielic.
Heralda samotnego na dysku z magia Wielkiego Kuraka, tez chcialem przetestowac, ale musialbym miec pewnosc iz bede miec Glean Magic, jak masz dwoch to lepiej life+shadow (2x master of sorcery) lub light+shadow.
1x3 Fiendsy i 3x furie to jak dla mnie zbyt duzo pktow w sytuacyjnych i bardzo zadaniowych oddzialach, jak na brak JAKIEGOKOLWIEK uderzenia.
Tu nie sugeruj sie bron boze, pewnie sie duzo osob nie zgodzi ale ja bym dal 3x1 fiends + 1 furie lub 1x2+1x1 Fiend + 2x furie. Jesli bys dawal mniej oddzialow furii (np dwa) to bym dorzucil za to po 1 modelu do kazdego oddzialu.
Czemp w Horrorach to pkty w blocie, ale najwazniejsze dla Ciebie jest zdecydowanie sie co bedzie Twoja glowna sila uderzeniowa i wtedy dobranie magii odpowiedniej (life zawsze moze sie przydac, dla demonetek shadow dla plagusow i bloodkow light).
Na te pkty potrzebujesz przynajmniej 1 oddzialu ktory w teorii moze przemielic wszystko (wiadomo, magia moze duzo ale wyjsc nie musi) i chociaz 1 ktory bedzie dobrym supportem/przetrzyma przeciwnika minimum 2 rundy combatu.
EDIT: Durin, tam jest 2xHoT. Chociaz BSBka nigdy bym nie dawal do oddzialu 10horrorow
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!
wiem że jest dwóch, ale wydaje mi sie że dużo częściej będzie czarował bsb jednak.... on ma tylko 2 czary
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Dziękuję za rady , jak jednak pisałem rozpiska wynika z tego jak gram i grałem demonami. Wiem ,że rozstawienie 3 x 20 Blodzi wydaje się być słabe i każdy powie ,że 2 x 30 jest znacznie przecież lepsze. Ja to wszystko wiem (rozważam jeszcze rozłożenie 30 i 2x15) Nie mniej jednak przy takim rozkładzie mam znacznie większą manewrowość na czym szczególnie mi zależy. Co do złożenia GUO - niby 50 pkt za +1 do warda (i +4 sava) wydaje się być wygórowaną ceną - może i tak , jednak dla mnie wiele zmienia. Champion w Horrorach za 12 pkt nie raz uratował dupę Heraldowi z ponad 150 więc z niego nie zrezygnuję ...Heraldów do blodzi nie dawałem i nie zamierzam (to jest dopiero rozrzutność 100 pkt za przerzut w pierwszej turze)... Mam umówionych kilka bitew - napiszę jak poszło
No to tylko zycze, bys nie trafil na armie o wyzszej inicjatywie HE i DE zrobia (moja subiektywna ocena) Twojej armii istny pogrom. Dziwi mnie najbardziej podejscie do HoK Fakt grasz malymi oddzialami, ale jak gralbys horda i mial w 1 rundzie do wyplacenia 33 ataki z przerzutami, to uwierz mi, zobaczylbys roznice. Wlasnie pierwszymi rundami walki, uzywajac bloodkow, rozwalam z reguly przeciwnika
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Khumanor pisze:za mało BL za mało flamerów za dużo pkt. nigdzie
Signature stuff.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.