Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
Z bsb współgracza można korzystać jedynie jeśli są to takie same armie a we wszystkich turach tego roku dublowanie armii jest zakazane.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
nie wiem jak Ty ale nie chciał bym zobaczyć 4 hydr itp.Grolshek pisze:Z bsb współgracza można korzystać jedynie jeśli są to takie same armie a we wszystkich turach tego roku dublowanie armii jest zakazane.
co gorsza ten sojusz nie miał by dzielonej puli PD i DD
nie mówiąc o innych tego typu potworków, choć wymieniony powyżej to chyba najgorszy po za 8x stedziami, czy 2x abdomna i 2x kółko czy 2x cannony
Ja jakbym zobaczył takie rozpy to bym podziękował, zero klimatu ale do tego typu spraw każdy podchodzi inaczej. Pozatym czyż nie była by to epicka bitwa gdzie armia Empire i He muszą stawić czoła dwóm armiom Woch? Wiadomo zawsze można zamienić jeden WOCH na DOCH albo Bestie i dalej będzie epicko, tak jak mówię kwestia podejścia każdego z graczy.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
albo epicko by wyglądało 2x imp zjednoczone przeciw chaosowi z 2x tankami 4x mortarami, 4x cannonmi, 2x 30 flagelantów 4x 10 hanganów ze sniperami 4x magowie z lightem, mając DS + skroll niszczarka pod pachą poczeka na toczący się chaos
takie bitwy wychodzą fajnie w domu anie na masterze
takie bitwy wychodzą fajnie w domu anie na masterze
no własnie taka rozpa wg mnie była by mało klimatyczna bo mało różnorodna ;p ale wiadomo jakie są realia i wiem, że na turniejach to nie przejdzie dyskusja już wiele razy byla wałkowana generalnie no i troche odbiegamy od tematu dla podsumowania nie neguje uściślenia odnośnie zabronienia dublowania armii, bo gdyby takie nie weszło wychodziły by z tego "potwory" tak jak przytaczasz nam przykłady większość ludzi gra tak by z rozpiski wycisnąć jak najwięcej.Khumanor pisze:albo epicko by wyglądało 2x imp zjednoczone przeciw chaosowi z 2x tankami 4x mortarami, 4x cannonmi, 2x 30 flagelantów 4x 10 hanganów ze sniperami 4x magowie z lightem, mając DS + skroll niszczarka pod pachą poczeka na toczący się chaos
takie bitwy wychodzą fajnie w domu anie na masterze
Przemcio pisze:Skąd ty masz takie info o AB????
Nie bardzo rozumiem do kogo pytanie i odnośnie której wypowiedzi
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
wróćmy do rospisek
ROZPISKA NA 2800p Rudobrody
LORD 450p
Mag IV p Nurgle 400 + palankin 50
Tal.Ochrony, piekielna marinetka, Dar: usypiające piżmo
MAG II P Tzeentcha 225p
Chowaniec czarodziej Złote oko Tzeentcha,
Dar: trzecie oko Tzeentcha, dysk
HERO Tzeentcha BSB 244p
Talizman przetrwania, Zbroja Zhrakka, Łaska Bogów,
halabarda, tarcza,
Dar: Zionięcie, dysk
HERO Tzeentcha 219p
Obroża Khorna, Inny Kamień oszusta, Smoczy hełm
halabarda, tarcza,
Dar:Paraliżujący Ryk, dysk
20Wojownicy Khorna 398p
Halabarda,tarcza, muzyk, chorąży - Sztandar Wiecznego Płomienia
20 Wojownicy Nurgla 415
Halabarda,tarcza, FCG - Banner of swifftness
5 x Konni maruderzy SLANESHA 90 p
Cepy , zbroja
5 x Konni maruderzy SLANESHA 90 p
Cepy , zbroja
6 Ogarów - 36p
5 Ogarów - 30p
8 Knights pietno Khorna 395 p
Zaklęta broń. Muzyk,chorąży + sztandar dyscypliny
Hellcannon 205 p
spostrzeżenia turniejowe:
- palankin - bardzo się przydał, wytrzymał 3 walki (do końca bitwy) z bretońską lancą, mimo że mój klocek był społowiony miscastem
- magia nurgla dała duże wsparcie
- mag Tzeentcha złożony przeze mnie jest odporny na strzelanie, nawet jak przeciwnik strzela to i tak Złote Oko czyni cuda
- dzięki chowańcowi dajesz radę wylosować jakiś jeszcze konkretny czar
- nasza ciężka jazda naprawdę na obecne zasady jest niezbędna, a złożona ze sztandarem +1Ld dużo pomaga
- lekka jazda slanesha pomocna jest tak jak i nasze pieski, jednak na turniej mogłyby się jednak przydać za tą cenę trolle
- o wojach nie trzeba nic pisać - miód dla nas a dla przeciwników.......zostawmy opis im samym
pozdrawiam
ROZPISKA NA 2800p Rudobrody
LORD 450p
Mag IV p Nurgle 400 + palankin 50
Tal.Ochrony, piekielna marinetka, Dar: usypiające piżmo
MAG II P Tzeentcha 225p
Chowaniec czarodziej Złote oko Tzeentcha,
Dar: trzecie oko Tzeentcha, dysk
HERO Tzeentcha BSB 244p
Talizman przetrwania, Zbroja Zhrakka, Łaska Bogów,
halabarda, tarcza,
Dar: Zionięcie, dysk
HERO Tzeentcha 219p
Obroża Khorna, Inny Kamień oszusta, Smoczy hełm
halabarda, tarcza,
Dar:Paraliżujący Ryk, dysk
20Wojownicy Khorna 398p
Halabarda,tarcza, muzyk, chorąży - Sztandar Wiecznego Płomienia
20 Wojownicy Nurgla 415
Halabarda,tarcza, FCG - Banner of swifftness
5 x Konni maruderzy SLANESHA 90 p
Cepy , zbroja
5 x Konni maruderzy SLANESHA 90 p
Cepy , zbroja
6 Ogarów - 36p
5 Ogarów - 30p
8 Knights pietno Khorna 395 p
Zaklęta broń. Muzyk,chorąży + sztandar dyscypliny
Hellcannon 205 p
spostrzeżenia turniejowe:
- palankin - bardzo się przydał, wytrzymał 3 walki (do końca bitwy) z bretońską lancą, mimo że mój klocek był społowiony miscastem
- magia nurgla dała duże wsparcie
- mag Tzeentcha złożony przeze mnie jest odporny na strzelanie, nawet jak przeciwnik strzela to i tak Złote Oko czyni cuda
- dzięki chowańcowi dajesz radę wylosować jakiś jeszcze konkretny czar
- nasza ciężka jazda naprawdę na obecne zasady jest niezbędna, a złożona ze sztandarem +1Ld dużo pomaga
- lekka jazda slanesha pomocna jest tak jak i nasze pieski, jednak na turniej mogłyby się jednak przydać za tą cenę trolle
- o wojach nie trzeba nic pisać - miód dla nas a dla przeciwników.......zostawmy opis im samym
pozdrawiam
Od marca gdzies nie gralem wochem tylko czyms innym ale czas na powrot
Wstepna przymiarka do 2800pkt, prosze o konstruktywna krytyke.
Wstepna przymiarka do 2800pkt, prosze o konstruktywna krytyke.
Zastanawiam sie czy nie wymienic 2 malych magow na jednego duzego z buta. Wtedy scroll jeszcze wylatuje. Wtedy bym jeszcze kombinowal czy nie pociac paru rzeczy rzeby zmiescic dodatkowego dyskowca exalteda. Ewentualnie zastepuje duzy kloc warriorow 20, obcinam pkt na fastach i standardowo reszte corow zapycham maruderami z buta.Chaos Lord of Tzeentch @ 365 Pts
Mark of Tzeentch; General; Chaos Armour; Shield
Dragonhelm
Talisman of Preservation
Crown of Command
Biting Blade
Bloodcurdling Roar
Disc of Tzeentch
Exalted Hero of Tzeentch @ 211 Pts
Mark of Tzeentch; Shield; Battle Standard; Barding
Dawnstone
Bronze Armour of Zhrakk
Favour of the Gods
Barded Chaos Steed
Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 196 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Infernal Puppet
Ironcurse Icon
Barded Chaos Steed
Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 181 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll
Barded Chaos Steed
30 Chaos Warriors of Tzeentch @ 588 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Blasted Standard
2x5 Marauder Horsemen @2x 81 Pts
Flail; Musician
11 Chaos Knights of Tzeentch @ 545.0 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
FCG
Banner of Rage [35.0]
Hellcannon @ 205.0 Pts
Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
6 Chaos Warhounds @ 36.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Models in Army: 68
Total Army Cost: 2799.0
kudłaty pisze:Wiadomo alkohol jest dla ludzi, ale śliwowica jest dla frontu wschodniego
Nowa kmina: choseni teczy z banner of rage, 0 shrine'ow, na championie book of secret.
dopłacam koło 100 pkt wymieniajac wojownikó na chosenow mam 1 wiecej ws, bless przerzucam 2, 7, 10, i czar z shadow z +2 do casta, imo zajebiste
dopłacam koło 100 pkt wymieniajac wojownikó na chosenow mam 1 wiecej ws, bless przerzucam 2, 7, 10, i czar z shadow z +2 do casta, imo zajebiste
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Wiesz, aż mi się przypomniał artykuł ze strony GW gdzie prezentują różne złożenia chosenów. I tym najbardziej koksowym jest tzeentch z Ruby Ring of Ruin na czempionie i Baner of Wrath- 2 missile na ture! Rzeź!
Imo +1 movementa, Maska na czempionie i favorka na bsbku to najlepsza opcja. Warshriny zbyt dobrze osłaniają przed ostrzałem i odginają różne dupsy żeby się ich pozbywać- nie mówiąc o blessach Średnio widze takie dopłacanie do oddziału który może być troche lepszy od warriorów zamiast robienie oddziału który jest 10x lepszy od warriorów.
Imo +1 movementa, Maska na czempionie i favorka na bsbku to najlepsza opcja. Warshriny zbyt dobrze osłaniają przed ostrzałem i odginają różne dupsy żeby się ich pozbywać- nie mówiąc o blessach Średnio widze takie dopłacanie do oddziału który może być troche lepszy od warriorów zamiast robienie oddziału który jest 10x lepszy od warriorów.
10 przerzucam bo bsb zaczyna grę dołączony do oddziału wiec stad jest fear.
Nie gram i nie będę grał na chosenach nastawionych na warda.
Drogie to to, wymuszają styl gry oparty na jednym oddziale, który zazwyczaj i tak nie dojdzie do walki albo dostanie 13... dodatkwo musze miesc 2 shriny i bsb z buta a nie chce żadnej z tych rzeczy...
Tu za 100 pkt tylko 100 pkt mam bardzo dużo fajnych bonusów.
a jednocześnie dalej mam zrównoważoną armię z pierdolnięciem w kilku miejscach
Nie gram i nie będę grał na chosenach nastawionych na warda.
Drogie to to, wymuszają styl gry oparty na jednym oddziale, który zazwyczaj i tak nie dojdzie do walki albo dostanie 13... dodatkwo musze miesc 2 shriny i bsb z buta a nie chce żadnej z tych rzeczy...
Tu za 100 pkt tylko 100 pkt mam bardzo dużo fajnych bonusów.
a jednocześnie dalej mam zrównoważoną armię z pierdolnięciem w kilku miejscach
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
łożeszty! rozwiązałeś mi problem miasmy na małe pkt. thx!Durin pisze:na championie book of secret.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Masz wyraźnie napisane że bohaterowie w chosenach nie korzystają z ich specjalnej zasady. A skoro tak to choseni mogą dostać strach nawet jak BSB go wzbudza, ponieważ można by to było przerzucić tylko wtedy jeśli BSB dostawałby tego blessa dla siebie również.
Gdyby było tak jak mówisz to ograniczenie EURO że nie można mieć favorki na championie nie zmieniłoby niczego w armii.
Gdyby było tak jak mówisz to ograniczenie EURO że nie można mieć favorki na championie nie zmieniłoby niczego w armii.