Hmm, ale czy nie lepiej żeby bohaterowie (oczywiście teoretycznie) byli chociaż trochę odporni? Te 6 na pancerz i regenerację zdarza mi się wykulać, ward 4+ też się sprawdza, poza bitwą z Tobą gdzie oblałem go 3 razyUrban pisze:Ew... zamiast 20 gg daj 15, zdejmij małej czarce warda i poziom, bsb regenę i la, dużej warda i.. masz pkt na wildów kolejnych

Również średnio jestem przekonany do rozbijania dużego klocka GG na dwa mniejsze - moim zdaniem w dużym lepiej jest trzymać generała i BSB niż w małym. Mam 7 punktów złamania, całkiem sporo

Heptun - co do małej magiczki, wychodzę z założenia że lepiej losować dwa czary zamiast jednego, chociaż pomysł jest wart przemyślenia bo będę jeszcze pieśniował drzewami.
Twoja rozpiska wygląda całkiem fajnie, ale ja bym wsadził chociaż 5 tancerzy, może kosztem jednych łuków?