Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

Post autor: Andrzej »

Inradil pisze:Żeby byli o 3 pkt drożsi i mieli killing blow
Wtedy to już w ogóle by ich nie wystawiano :)

Wystarczyłby -1 do hita od przodu, tak jak w bodajże 6 lub 5 edyciu.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

Inradil pisze: Szkoda, że są prawie nie wystawialni, uważam że oni powinni być najlepszą piechotą w grze ;p w grze słabo to wypada bo mało ich dochodzi.
[-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X

brak stubborna, To3 i Sv5+ nie czyni ich niewystawialnymi. Gram na klocku SM wielkości 14-21 i z tego co zauwazyłem to każdy strzela/czaruje do klocka WL, który to został wrogiem publicznym nr 1. W wielu bitwach to właśnie WL dochodzą do CC w małej liczbie, a SM wycinają klocki piechoty w pień w max 2 tury CC.


pytanko: dobrze licze, że WL składają furmane w 1 ture CC zanim ta zdąży cokolwiek zrobić?
jesli grey seer ma fencery, to bijąc w dzwon trafiamy na 4+ zamiast na 3+? czy ten WS podnosi sie tylko i wyłącznie seerowi?

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3443
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

Jak się dopakuje SM z life'a albo z metalu stają się bardzo dobrą jednostką, bo oprócz tego, że dobrze walczą, to jeszcze zyskują przyzwoitą wytrzymałość. Z resztą SM nie potrzebują stubborna, bo są klockiem do wygrywania combatów przez gromadzenie punktów :D .
Obrazek
"Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia."
~Warren E. Buffett

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

co myslicie o heavenia? ktos grał, ktoś ma jakies doswiadczenia z tym lorem?
prosze tylko nie piszcie postów w stylu "jest słaby" :mrgreen: przydałby sie jakiś dłuższy wywód :mrgreen:

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

przeczytaj sobie ostatni nr mlotkowego w ktorym Debek zachwala ten lore... tam masz wyczerpujacy opis
Obrazek
Highborn Elves Only!

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

czytałem, ale miałem nadzieje, że może jednak ktoś hajami gral na heavenie
moze jednak?

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

ja skomentuje tak:

Heaven jest dobry, ale sa lepsze lory :)
Obrazek
Highborn Elves Only!

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Heaven jest dobry na papierze, w praktyce nic nie robi.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

high magic jest taki super ekstra, ale tak naprawde vaul nie przydaje sie na wszystkie armie, ward 5+ jest sredni, stubborn ma za mały zasieg dzialania zeby byl przydatny, rerole hitów z shootingu są słabe, 2d6s4 i flamesy dają rade

fire jest bardzo wporządku, narazie uzywam go na arcym i wychodzi na +, brakuje tylko jakiegoś czaru z wiekszą siłą na bardziej opancerzone cele

shadow ma za wysokie cv jak dla mnie i trzeba liczyć na dobre losowanie czarów - na armie z wysoka inicjatywą jest średni

czary z lifa dobre są tylko 4 - dobry zestaw to 2,3,5,6 - reszta czarów jest mega słaba

chętnie bym właśnie pograł jeszcze na light/heaven, ale chciałem najpierw zasięgnąć opini innych ;)

Awatar użytkownika
The Miz
Chuck Norris
Posty: 507
Lokalizacja: WWE

Post autor: The Miz »

Co za Herezje prawisz o przezajebistym High Magic?????? :shock: :shock: :shock: :shock:
0: Drain Magic: +3 do CV każdego Boli
1: Ward 5+ Może nie jest jakiś zajebisty czar, ale z MR(2) na Wl bardzo fajnie uodparnia ich na magię.
2:Re rolle są słabe!!?? Proszę cię... Dla defensywnych HE z kontrą najpotrzebniejszy czar w grze. Chyba że grasz w ogóle bez bolców
3: Stubborn OK mały zasięg, ale w ekstremalnych sytuacjach się przydaje.
4: 2D6S4 no comment
5: Płomienie: Wyjebongo
6: Niszczarka przyda się zawsze ;) Zwłaszcza na topowe armie

@Andrzej Heaven Jest innym lorem niż wszystkie. Grałem w połączeniu duży HIGH mały Heaven i muszę powiedzieć że dobrze się spisuje. Możliwe że mam zboczenie po grze Bretonnią, ale dla defensywnych HE każdy czar z heavena jest turbo przydatny.

Pozdro
Because I'M The Miz and I'M AWESOME!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=iMt-MJ1h ... ure=fvwrel

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

@Rabsp

Pozdro, poćwicz :lol2:
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

The Miz pisze: 0: Drain Magic: +3 do CV każdego Boli
1: Ward 5+ Może nie jest jakiś zajebisty czar, ale z MR(2) na Wl bardzo fajnie uodparnia ich na magię.
4: 2D6S4 no comment
czary są ok, ale w ziemie nie wgniatają
2:Re rolle są słabe!!?? Proszę cię... Dla defensywnych HE z kontrą najpotrzebniejszy czar w grze. Chyba że grasz w ogóle bez bolców
rerole nie przydały mi się do tej pory, dlatego uwazam ze sa slabe.
Może główną przyczyną było to, że jak gralem na HM to nie mialem bolców, jak wrzuciłem bolce, zmieniłem lore :mrgreen:
5: Płomienie: Wyjebongo
płomienie - bardzo dobry czar, zmiatają klocki z To3, ale nie jest odpowiedzią na wszystko.
problem zaczyna się z krasiami/woch'em/bretką/ogrami, a przeciwko we/lizz nie ma jednoznacznego celu dla płomieni, jedynie saurusy się łapią, ale To4 i save pozwala im wytrzymać wiekszość hitów z płomieni, mozna jeszcze trzaskać po łucznikach i skinkach... Savage orki też nie spadają garściami od flamesów.

6: Niszczarka przyda się zawsze ;) Zwłaszcza na topowe armie
zawsze? co zniszczysz w bretce/we/emp/tk/lizz/demony?
de = do zniszczenia pok, vc = hełm/regena, sk = skalm(co nie jest aż takim gamebreak'erem), orki = od biedy shrunken head, krasie = runy z klop, woch = ewentualnie jakiś ward mozna usunąć

czar mocny ze smiesznie niskim cv, ale też nie na wszystkie armie jest uber przydatny...


high jest mocny, ale nie na wszystkie armie...
Pozdro, poćwicz :lol2:
jak zwykle posty bogate w sens merytoryczny :lol2: pozdro4u



za to kocham hajowe podforum... zamiast napisać coś konkretnego, to pojawiają się same wypowiedzi typu "pozdro, poćwicz" lub "słabe"

chcialem poszukać alternatywy dla tego przejebanego lora wygrywającego wszystkie bitwy hajów(co można zauważyc po wynikach z masterów ^^) i odrazu przegadać to na forum, ale widze że się nie da, przynajmniej w dziale HE :lol2:
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2011, o 19:04 przez Rabsp, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Bulwok
Kretozord
Posty: 1667
Lokalizacja: Analbis Toruń

Post autor: Bulwok »

Aha.
Masz pozdrowienia od całej mojej rodziny. :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
The Miz
Chuck Norris
Posty: 507
Lokalizacja: WWE

Post autor: The Miz »

bretce/we/emp/tk/lizz

Bretka: Dobre do rzucenia na BSB: Usunięcie mu rerolla i +1 do save. I co najważniejsze korone z Profanacji.
WE: HoDA?? To mi pierwsze przyszło na myśl, ale na pewno cośśmiesznego się jeszcze znajdzie
TK: Nie grałem jeszcze z nowymi :oops: :oops: Ale W starych chociaż JAR był do zepsucia ;)
Lizz: coś z kowbojów

Demony jedyna armia na którą szóstka nie przyda, ale czary mamy 4 lub5 lub wybieranie czarów wiec zawsze można wybrać sobie coś odpowiedniego pod armię ;)

Pytałeś o Heaven. Jest fajny, ale na małym magu. Każdy czar przydatny, najlepiej wziac na maga z wybieraniem czaru, ale wtedy chyba shadow się bardziej przyda na jakieś EMP czy DF. Aczkolwiek kometa czy Łańcuch też mógą linie strzelcó czy maszyny ładnie porezać.
Mimo to mi się bardzo podoba w hajach. Arrow Attraction+re rolle 1 z heavena i bolce robią ciężki anal przeciwnikowi 8)

Pozdro all
Because I'M The Miz and I'M AWESOME!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=iMt-MJ1h ... ure=fvwrel

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

bretka stubborn, we hoda lub wand, emp niszczarka, lizz cupped hands, demony banner -2 ld
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Taa napewno na emp niszczarka a nie lepiej 1+ sejwa na altarze ?? :D
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

A po co?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Bo w tedy łuki go ściągają
A przeciwni będzie zmuszony użyć niszczarki skoro może ja stracić a ty możesz stracić jeszcze czar :roll:
Nie wiem nie znam się
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Eltharion pisze:A przeciwni będzie zmuszony użyć niszczarki skoro może ja stracić a ty możesz stracić jeszcze czar :roll:
No i o to chodzi.

Łuki i tak go ściągają, armour niczego nie zmienia.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

Andrzej pisze:...demony banner -2 ld
chcesz niszczyc demoniczne gifty ?? kozak 8)
Obrazek
Highborn Elves Only!

Zablokowany