Chaos Dwarf Updated - official news
Moderator: esgaroth
Re: Chaos Dwarf Updated - official news
Jest już księga Tamurkhan wystawiona na ebayu Za 5 stówek cena wywoławcza
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Powiem Wam szczerze, że im więcej szczegółów wychodzi na światło dzienne, tym mniej zaczyna mi się podobać ten cały Tamurkhan...
Jak na chaos-dwarfs.com Grimstonefire napisał że nie ma w ogóle Hobgoblinów to mało nie spadłem z krzesła...
Jak na chaos-dwarfs.com Grimstonefire napisał że nie ma w ogóle Hobgoblinów to mało nie spadłem z krzesła...
Nie władam dobrze gryzmolami Szekspira.... ale nie zawiało optymizmem czytając relacje z GD... Narzekają a nie są to polacy którzy maja to we krwi
Zaczekajmy na army list sporządzony z fotek bądź ktoś zbierze w całość wycinki co poszczególni ludzie zapamiętali.... z booka-a
Ale BC na 50x50 za 40 pkt.... srogo....
Zaczekajmy na army list sporządzony z fotek bądź ktoś zbierze w całość wycinki co poszczególni ludzie zapamiętali.... z booka-a
Ale BC na 50x50 za 40 pkt.... srogo....
No tymi podstawkami 50x50mm to już mnie w ogóle załamali...Raamiel pisze:Ale BC na 50x50 za 40 pkt.... srogo....
Podsumowując... chyba nic nie jest takie jak się spodziewałem.
Na razie czuję się oszukany przez WF... może jak zobaczę pełnego ArmyList'a to się zreflektuje...
Gdyby jednak zostało inaczej, zrobię armię na zasady IndyGT, i tylko na nich będę grywał...
No bo sorry... brak Hobgoblinów i BC na jakichś ogromniastych podstawkach (moje BC są z dwarfowych kucyków) to ogromna porażka...
Z tego co zrozumiałem to co mamy w core?
1. Infernal Guard z opcją: bludner/karabino halabardy/dwurak = średni koszt 16/15/13
przy czym dysponujemy pancerzem 3+ na ostrzał/walkę, 5+ward na ogień, i dalej zwrotne ataki albo z s4, albo z s5 lub s6. Należy pamiętać iż biorąc dowolne wyposażenie zastępujemy tarcze...
Fireglaves nie ma zasady move or fire, więc można wykonać ruch i oddać strzał - zasięg więc 21 cali
Blunder - proszę o opis?
Special:
1. Irondemon,
2. Magma canon,
3. Shriker rocket
4. Infernal Ironsworn, encorcelled handweapon and better weaponskill than normal infernal for the cost of 8.5 skaven slaves.
Rare:
1. Bullcentaur, 40punktów (pewnie 2+rany)
2. Mortar
3. Gigant,
4. Hobb cavalery.
Pytania:
K'dai destroyer is 15 skaven slaves more expensive than seen in the GD list. - jakieś golemy
Jak coś znajdziecie na necie - opis, dawajcie to się wstawi, a potem wrzuci jako osobny temat?
1. Infernal Guard z opcją: bludner/karabino halabardy/dwurak = średni koszt 16/15/13
przy czym dysponujemy pancerzem 3+ na ostrzał/walkę, 5+ward na ogień, i dalej zwrotne ataki albo z s4, albo z s5 lub s6. Należy pamiętać iż biorąc dowolne wyposażenie zastępujemy tarcze...
Fireglaves nie ma zasady move or fire, więc można wykonać ruch i oddać strzał - zasięg więc 21 cali
Blunder - proszę o opis?
Special:
1. Irondemon,
2. Magma canon,
3. Shriker rocket
4. Infernal Ironsworn, encorcelled handweapon and better weaponskill than normal infernal for the cost of 8.5 skaven slaves.
Rare:
1. Bullcentaur, 40punktów (pewnie 2+rany)
2. Mortar
3. Gigant,
4. Hobb cavalery.
Pytania:
K'dai destroyer is 15 skaven slaves more expensive than seen in the GD list. - jakieś golemy
Jak coś znajdziecie na necie - opis, dawajcie to się wstawi, a potem wrzuci jako osobny temat?
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2011, o 08:29 przez BOGINS, łącznie zmieniany 1 raz.
Dokładnie o tym samym myślałem,Raamiel pisze:Mnie ta opcja nie podnieca.... zazwyczaj trafiasz na 6+ (long range, move).... Blunderbussy w jednostce 20+ (wielki koszt) dużo skuteczniejsi ....BOGINS pisze:Fireglaves nie ma zasady move or fire, więc można wykonać ruch i oddać strzał - zasięg więc 21 cali
Za małe szanse trafienia, chyba że ustawiasz sie na końcu i czekasz aż ktoś wejdzie w zasięg.
Tyle że patrząc jak to było kiedyś z blunderami ( i jeśli jest podobnie obecnie), wydają się rzeczywiście sensowniejsze...
Z drugiej strony s5 na glejvach... tacy lepsi kuszole kraśków? Tzn mniejszy zasięg, lepsza walka? Sam nie wiem...
Myślę że jednak Infernale z Fireglaivsami to nie jest zła opcja mimo sporych punktów. Całkiem nieźle strzelają z S4 i do tego walczą wręcz z siłą 5. Dla mnie całkiem spoko opcja, oczywiście jako dodatek do WoCh, niestety nie znam statów Blunderbusów.
Rozumiem że zasięg Fireglaivów zwiększyli bo w zasadach ze stronki FW mieli tylko 18" z tego co pamiętam?
Rozumiem że zasięg Fireglaivów zwiększyli bo w zasadach ze stronki FW mieli tylko 18" z tego co pamiętam?
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2011, o 10:02 przez Karlito, łącznie zmieniany 1 raz.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Czyli Infernal Guard to jest wybór Core w końcu, czy zostaje Specjal?
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454