Dobór lorów na slanach był eksperymentalny, na pewno warto przetestować zamiast lighta jakis inny lore z pociskami zasięgowymi, np fire lub heaven (w przypadku heavena można zrezygnować z priesta i dopakować trochę oddziały).
jedyne z oddziałów co się słabo w tej rozpisce sprawdzało to saurusy, aczkolwiek gdyby nie one przeciwnik mógłby napierać zupełnie dowolnie ławą. Co do złożenia slanów, wolałem rozdzielić funkcję BSB i generała tak by mieć przyzwoitą liderkę po obu stronach armii i nie musieć się skupiać w jednym miejscu. Kwestia bane head dla deathowego a scroll to już kwestia preferencji, ja wolałem wariant asekuracyjny na turniej, ale chyba przejdę na baneheada. Obaj mają focusa, tak żeby zawsze mieć +2 kostki, miscasty biorę na klatę gdyż nie rzucam z więcej niż 4 kości przeważnie, a nawet jak jeden pacjent siądzie to nie jest to zupełna tragedia bo mam jeszcze jednego do dawania LD.
Kod: Zaznacz cały
1 Slann Mage-Priest @ 300.0 Pts
1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death
# Focused Rumination [0.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Slann Mage-Priest @ 300.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Light; Battle Standard
# Focused Rumination [0.0]
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skinks @ 56.0 Pts
Javelin; Shield; Musician
10 Skinks @ 56.0 Pts
Javelin; Shield; Musician
10 Skinks @ 56.0 Pts
Javelin; Shield; Musician
3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts
9 Skink Handlers @ [45.0] Pts
5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts
Blowpipe
5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts
Blowpipe
5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts
Blowpipe
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin
1 Skink Priest @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
23 Saurus Warriors @ 271.0 Pts
Shield; Standard; Musician
22 Saurus Warriors @ 260.0 Pts
Shield; Standard; Musician