Da Bad Moon Army - 2400

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
ugh
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Da Bad Moon Army - 2400

Post autor: ugh »

Da Bad Moon Army - 2400 - Orcs & Goblins Army

1 Black Orc Warboss @ 260.0 Pts
General; Choppa; Heavy Armour
Crown of Command [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Sword of Striking [15.0]
Enchanted Shield [5.0]

1 Night Goblin Great Shaman @ 205.0 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Earthing Rod [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Night Goblin Big Boss @ 111.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
The Bad Moon Banner [50.0]

1 Night Goblin Big Boss @ 32.0 Pts
Shield

1 Night Goblin Big Boss @ 32.0 Pts
Shield

1 Night Goblin Big Boss @ 32.0 Pts
Shield

1 Night Goblin Big Boss @ 32.0 Pts
Shield

1 Night Goblin Shaman @ 110.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]

49 Night Goblins @ 275.0 Pts
Netters; Spear; Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss
2 Fanatic

35 Savage Orc Big 'Uns @ 431.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss

1 Arachnarok Spider @ 290.0 Pts
8 Forest Goblin Crew
Spear; Short Bow

20 Night Goblins @ 110.0 Pts
Shortbow
2 Fanatic

1 Goblin Wolf Chariot @ 50.0 Pts

3 Goblin Wolf Chariot @ 150.0 Pts

3 Goblin Wolf Chariot @ 150.0 Pts

1 Mangler Squig @ 65.0 Pts

1 Mangler Squig @ 65.0 Pts

Models in Army: 117
Total Army Cost: 2400.0

Ok to zaczynamy :) ! powyższa rozpiska dała mi mnóstwo frajdy, przede wszystkim 3 ostatnie wygrane, dlatego postanowiłem podzielić się moim pomysłem na grę.

Ustawienie: centrum to 3 unity: 50 night goblinow, savage i archnorak. Night gobliny - roztawienie 7x7 - 4 night goblinskich bossów wedruje do przodu a bsb z bad moon banerem do 2 szeregu. Do savagy boss a arachnorak standardowo solo. Jedyne o co musimy dbać to to żeby generał był 12 cali od oddziałów. Mamy 3 jednostki, które dobrze się tłuczą, ale najważniejsze, że każda z nich ma Stubborn co daje nam zajefajne możliwości.
Co do reszty to 2 unity chariotów (po 3) na flankach + manglery, pojedynczy rydwan według uznania.
Ostatni oddział nigh goblinów - w zależności jak przeciwnik się rozstawi, ale główne zadanie to wspieranie jednostek i zapodawanie hexów na wroga, vortex sporadycznie. + fanatycy (bardziej do ochrony)

Nie zgodze się że sama mała waaagh jest lipna. Odpowiednio użyta daje fajnego kopa. Night goblinscy bossowie nie dostali GW bo jednak wole pierwszy uderzać - 5 inicjatywy wystarczy całowicie.

to tak w skrócie :) czekam na wasze opinie.

pozdrawiam
ugh

Awatar użytkownika
Chester22
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Chester22 »

Ale mnie dawno na bp nie było, trzeba coś napisać w końcu :D

W sumie to wygląda całkiem ciekawie. Nie możesz chyba wstawić bsb do drugiego szeregu. I ja bym pokombinował jednak jeszcze z dużą waagh, po połączenie obu lorów jest naprawde zajebiste. Poza tym jeden SO shaman z główką i tak by sie przydał żeby był lepszy ward dla dzikusów

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

A jaka rolę pełni bad moon banner? :wink:

ODPOWIEDZ