Ogry na 2600

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
szeregowiec ryan
Mudżahedin
Posty: 315

Ogry na 2600

Post autor: szeregowiec ryan »

Moj pomysł na 2600.

Lord:
Slaughtermaster - 335 Pts
General, 4 Lvl, Lore of Beast
Armour of Destiny [50]

Heroes:
Butcher - 150 Pts
Lore of The Maw
Hellheart [50]

Firebelly - 125 Pts
Potion of Speed [5]

Bruiser - 179 Pts
Battle Standard Bearer, Heavy Armour
Talisman of Preservation [45]

Core:
7 Ironguts - 336 Pts
Musican, Standard
Banner of Swiftness [15]

6 Ironguts - 288 Pts
Musican, Standard
Banner of Eternal Flame [10]

3 Ogres - 93 Pts
Light Armour, Extra Hand Weapon

10 Gnoblars - 25

Special:
Sabretusk - 21 Pts

Gorger - 90 Pts

3 Mournfang Riders - 245 Pts
Musican, Standard
Banner of Discipline [15]

7 Maneaters - 542 Pts
Heavy Armour, Brace of Pistols
Poison, Stubborn Musican, Standard
Dragonhide Banner [50]

Rare:
Ironblaster - 170 Pts


Plan jest taki ze w Manach idzie generał, bsb i belly i kroja wszystko, a jak cos spierdala to walimy salwą 24 strzałów :D Do wiekszych Ironów idzie Butcher i dzieki ruchowi 7 stara sie w miare szybko odpalić Hellhearta. Wszystkie kluczowe oddziały maja Ld 8 wiec nie jest najgorzej.

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

Oh master Ryan, takie to niejakie:

Beast jest słaby - light albo death, w zależności od pomysłu. Gienio chciałby Grut Sikla, a już na pewno DS'a. do hellharta nie jestem jakoś przekonany , zwłaszcza ze nie wziąłeś snipera na ludojadach. Belly tez szybko zginie- w ogóle dziwnie ci herosi złożeni.

tylko 1 ironi mogą mieć magiczy sztandar- i w takiej konfiguracji +1ld nie byłby zły. Imho jest ich za mało - zabierasz sobie miejsce , a żaden z nich się solo nie przebije. Po co 10 gnoblarów?

Widze o 2 sabertuski za mało :wink: 3 ridersów ok, ale z flaming bannerem albo przerzutem LD. Maneaterzy - skoro mają Dragonhide'a, to może lepiej dać im stubborn/swifstride? ten poison bez snipera jest trochę słaby.

no i 2 blaster.. na 2400+ jez juz w co strzelac, zbyt dobra maszynka żeby nie brac dwóch.

pzdr,KG

szeregowiec ryan
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: szeregowiec ryan »

No własnie tez myslałem nad beastem... Gdyby był light to nie byłoby watpliwosci, problem polega na tym ze jest heaven - tez troche sredni ale bede o nim myslał. Maw tez nie wydaje sie zly - T, S i Regenka dla wszystkich wokół. Lora do przemyslenia. Co do złozenia itemów zawsze miałem inne pomysły niz reszta :P Zobaczymy jak wyjdzie w praniu chociaz rzeczywiscie Hell do przemyslenia na DS i Sabretuska :D Po co 10 Gnobów? Zeby miec dodatkowe wystawienie :D

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3793
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

lista IMOsów:
Ironi w jeden klocek ze sztandarem +1ld, zamiast gnoblarów dispel scroll albo drugi sabretusk.
Brak jakichkolwiek magicznych ataków w armii.
Na dużym buczerze dałbym Maw, na małym beast jeśli już - i to tylko dla sygnaturki
Na mournfangi sztandar przerzutu LD
Na tak dużym oddziale bojowym maneaterów, który ostrzał traktuje tylko jako okazjonalną przygodę, wywaliłbym jednak poison - a zamiast tego dałbym swiftstride lub ITP

szeregowiec ryan
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: szeregowiec ryan »

@Debalial
Mega dzieki :D Z magia własnie myslałem o takim kminie, czyli duzy z Maw i mały z sygnatura z Beasta ale myslałem ze mnie wysmiejecie za nasza domene :D Co do manów do poison w combacie tez daje kopa, szczególnie na monstrousy albo potwory, choc swiftsride jest kuszace... I to wcale nie jest takie okazjonalne strzelanie bo zawsze mozna zrobić ze stój i strzelaj 24 ataki :D

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3793
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

ja tam uważam że domena ogrów dużo im daje, oddział z regeną jest strasznie twardy

ale skąd Ty bierzesz 24 strzały z tych maneaterów? ja tam widzę tylko 14 :?

szeregowiec ryan
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: szeregowiec ryan »

No własnie - pytanie, czy multiple shot dotyczy jednego pistoletu czy pary?

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

eee para pistoletów daje zasadę multiple shot... czyli każdy model strzela max 2 razy
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

To już by było grube przegięcie :).
Powtórzę za KG.
Przydałyby się pieski. 1 ludojad mniej i masz zabezpieczone punkty.
Gnoblary w takiej ilości miałem na silesianie i naturalnie to nie ma sensu, juz lepiej skąd punkty wyciągnąc by zrobić konkretny klocek i mieć kogoś w pupie (wtedy też automatycznie będziesz miał pełne punkty w corach).
Gdyby powyższe opcje się udało to bym wywalił też ogry i poszukał punktów na leadów (jesli chodzi o walkę to pomijając fakt braku add to są tacy sami, tyle że "teoretycznie" omiotą jakis śmietnik w postaci lekkiej jazdy

ODPOWIEDZ