

Kampania będzie na podobnych zasadach jak ostatnia, różnica polega na tym że będziemy grać systemem ligowym, czyli każdy z każdym, mecz i rewanż (Mighty Empires średnio się sprawdza przy większej ilości graczy rozsianych po całej Warszawie). Terminaż podam jak już zostanie zamknięta lista chętnych.
Gramy na pure zasady 8ed + erraty/FAQ.
W nowej Kampanii rozszerzamy trochę zakres jednostek z których będzie można korzystać. Oprócz jednostek z Armybooków można będzie korzystać z tego co oferuje Forge World, również księga Tamurkhan, warunek to kompletne zasady i możliwość brania konkretnych oddziałów do własnej armii, no i oczywiście posiadanie odpowiednich figurek. Można też oczywiście korzystać z jednostek, których zasady są opisane w White Dwarfie jak np nowe VC.
Będziemy mogli korzystać z jednostek podanych w dodatku Storm of Magic, będzie opcja przyzywania potworów/paktów/przedmiotów z listy SofM jako 25% wartości swojej armii i na takich samych zasadach jak w SofM, czyli np:
minimum 25% - Core
do 50% - Specjal
do 25% - Rare
do 25% - Hero
do 25% - Lord
do 25% - Scrolls of Binding i Pakty ze SofM (Pakty bez potrzeby rzucania na zaufanie co turę)
Scrolli Przyzywania może być więcej, odpowiednio bitwa na:
do 6k - 5 scrolli
do 7k - 6 scrolli itd, byle się zmieścić w 25%.
W Paktach zasady są trochę zmodyfikowane:
0-1 Specjalny Charakter
0-1 Lord
0-1+ Heros na każdy oddział Core
0-1+ oddział Special na każdy oddział Core
0-1+ oddział Rare na każdy oddział Core
Zaczynamy kolejną Kampanię, tym razem na zasadzie ligi.
1. Gramy tylko bitwy na minimum 5000 pkt lub więcej.
2. Gramy na zasadzie ligi, mecz/rewanż w trybie ligowym (jakby wyjazd/dom).
3. Na rozegranie każdej tury przeznaczamy dwa tygodnie czasu.
4. Jeśli ktoś w danym terminie na rozegranie bitew nie będzie mógł zagrać, automatycznie dostaje walkower 20:0. Jeśli jednak obaj gracze nie znajdą czasu na rozegranie bitwy lub nie zostanie podany na czas wynik bitwy to automatycznie wpisuję remis 8:8.
5. Można wystawiać Specjalne Charaktery ale jeśli takowy zginie w bitwie to nie można już go wystawić do końca Kampanii. Jeśli ucieknie z pola w danej bitwie (pkt liczymy normalnie) to nie liczy się jako poległy i można nim dalej grać w kolejnych potyczkach.
6. Scenariusze losujemy przed bitwą (rzut kostką), chyba że obaj gracze ustalą że chcą zagrać na zasadach Storm of Magic, wtedy nie losują scenariusza z RB.
7. Losowanie wszystkich bitew odbędzie się na raz, lecz rozstawienie będzie podawane tylko na konkretną turę.
8. Zakaz jakichkolwiek Proxów ale armia nie musi być w całości pomalowana, oczywiście dopuszczamy konwersje modeli, które normalnie nie są dostępne, gdyż dane figurki nie istnieją. Również nie chcemy sytuacji że ktoś wystawia tylko część modelu np Stegadona bez załogi/engina itp. Proszę o wzajemny szacunek i nie granie byle czym.
9. Ranking będzie podliczany na podstawie zdobytych w bitwach punktów, czyli warto wygrywać jak najwyżej.
10. Jeśli chodzi o scenariusze "Krew i chwała", czy "Wieża strażnicza" to zasady zwycięstwa opisuję niżej:
"Krew i chwała" będzie liczona jako 15-5 i modyfikowana o różnicę w punktach wynikających ze scenariusza (np w punktach za sztandary jest 6:3, zwycięsca wygrywa 18-2).
"Wieża strażnicza", zwycięstwo (zajęcie/utrzymanie wieży) oznacza automatycznie wynik 15-5, lecz może być on zmodyfikowany jeśli zwycięsca dodatkowo zniszczy oponentowi więcej jednostek (podliczamy normalnie punkty i jeśli wynik dla wygranego jest korzystniejszy niż 15-5 to go wpisujemy.
Scenariusz "Storm of Magic" - bitwa kończy się wynikiem 15-5 dla zwycięscy i modyfikujemy go o ilość zajętych przez obu graczy Fulcrumów na koniec bitwy.
Punkty za zwycięstwo w bitwie:
0-500 - 10-10 (remis)
501-900 - 11-9
901-1300 - 12-8
1301-1700 - 13-7
1701-2100 - 14-6
2101-2500 – 15-5
2501-2900 – 16-4
2901-3300 - 17-3
3301-3700 - 18-2
3701-4100 -19-1
4101+ - 20-0 (MASAKRA)
Tabela ligi:
Gracz/ilość zwycięstw-remisów-porażek/zdobyte punkty duże
1. Paladyn TK 7-1-0 / 134
2. Never O&G 3-1-4 / 72
3. Scoutmaster OK 4-2-2 / 84
4. Karlito WOCH 1-2-5 / 64
5. Arek HE 3-1-4 / 79
6. Grichalk DF 3-3-2 / 78
7. Śmiechu VC 2-0-6 / 57
8. Jaszczurx LIZ 4-0-4 / 72
... kto na jakim miejscu: po I turze rewanżowej:
1. Paladyn TK - 134
2. Scoutmaster OK - 84
3. Arek HE - 79
4. Grichalk DF - 78
5. Jaszczurx LIZ - 72
6. Never O&G - 72
7. Karlito WoCh - 64
8. Śmiechu VC - 57
Jest spora szansa na nagrodę dla zwycięscy więc warto się starać i czynnie uczestniczyć w Kampanii, zdobywając jak najwięcej punktów.
Lista zgłoszonych:
Never - Orcs & Goblins
Scoutmaster - Ogre Kingdoms
Karlito - Warriors of Chaos
Arek - High Elves
Paladyn - Tomb Kings
Grichalk - Dwarfs
Śmiechu - Vampire Counts
Jaszczurx - Lizardmen
Zapraszam wszystkich zainteresowanych na PW lub wpisujcie się tutaj.
Wszelkie pytania zadawajcie tutaj.
KAŻDY GRACZ MA OBOWIĄZEK POKAZAĆ SWOJĄ ROZPISKĘ PRZECIWNIKOWI PO SKOŃCZONEJ BITWIE
TURA I
Paladyn TK vs Śmiechu VC - 20:0
Scoutmaster OK vs Never O&G - 11:9
Grichalk DF vs Karlito WOCH - 10:10
Arek HE vs Jaszczurx LIZ - 7:13
TURA II (17.X - 30.X)
Arek HE vs Paladyn TK - 4:16
Śmiechu VC vs Grichalk DF - 8:12
Karlito WOCH vs Jaszczurx LIZ - 8:12
TURA III (31.X - 13.XI)
Paladyn TK vs Grichalk DF - 10:10
Scoutmaster OK vs Karlito WOCH - 10:10
Never O&G vs Jaszczurx LIZ - 0:20
TURA IV (od 14.XI do 04.XII)
Śmiechu VC vs Never O&G - 20:0
Scoutmaster OK vs Arek HE - 10:10
Paladyn TK vs Jaszczurx LIZ - 20:0
TURA V (05.XII - 31.XII)
Never O&G vs Paladyn TK - 9:11
Śmiechu VC vs Scoutmaster OK - 4:16
Arek HE vs Karlito WOCH - 17:3
Grichalk DF vs Jaszczurx LIZ - 12:8
TURA VI (19.XII - 15.I)
Śmiechu VC vs Jaszczurx LIZ - 12:8
Grichalk DF vs Never O&G - 10:10
Karlito WOCH vs Paladyn TK - 3:17
TURA VII (16.I - 29.I)
Never O&G vs Karlito WOCH - 12:8
Śmiechu VC vs Arek HE - 8:12
Grichalk DF vs Scoutmaster OK - 5:15
TURA VIII (30.I - 12.II)
Scoutmaster OK vs Jaszczurx LIZ 9:11
Arek HE vs Never O&G 8:12
TURA IX (13.II - 26.II)
Arek HE vs Grichalk DF - 9:11
Scoutmaster OK vs Paladyn TK - 0:20
Śmiechu VC vs Karlito WOCH - 5:15
RUNDA REWANŻOWA
TURA I (27.II - 11.III)
Karlito WoCh vs Scoutmaster OK - 7:13
Śmiechu VC vs Paladyn TK - 0:20
Jaszczurx LIZ vs Never O&G - 0:20
Grichalk DF vs Arek HE - 8:12
TURA II (12.III - 25.III)
Karlito WoCh vs Never O&G - 12:8
Jaszczurx LIZ vs Arek HE - 6:14
Paladyn TK vs Grichalk DF - 7:13
Scoutmaster OK vs Śmiechu VC
TURA III (26.III - 08.IV)
Paladyn TK vs Scoutmaster OK
Never O&G vs Arek HE - 18:2
Jaszczurx LIZ vs Śmiechu VC - 6:14
Karlito WoCh vs Grichalk DF - 9:11
TURA IV (09.IV - 24.VI)
Never O&G vs Śmiechu VC
Jaszczurx LIZ vs Paladyn TK
Karlito WoCh vs Arek HE
Grichalk DF vs Scoutmaster OK
TURA V ()
Jaszczurx LIZ vs Scoutmaster OK
Karlito WoCh vs Śmiechu VC
Paladyn TK vs Arek HE
Never O&G vs Grichalk DF
TURA VI ()
Arek HE vs Śmiechu VC
Never O&G vs Scoutmaster OK
Jaszczurx LIZ vs Grichalk DF
Paladyn TK vs Karlito WoCh
TURA VII ()
Jaszczurx LIZ vs Karlito WoCh
Arek HE vs Scoutmaster OK
Grichalk DF vs Śmiechu VC
Paladyn TK vs Never O&G
SPECJALNI BOHATEROWIE KTÓRZY POLEGLI:
Teclis the Loremaster - HE
Thorgrim Grudgebearer - DF
Gorbad Ironclaw - O&G
Manfred Count of Sylvania - VC
Nightmaw the Spawn - WoCh
Scyla Anfingrimm - WoCh
Throgg the Troll King - WoCh
Wulfrik the Wanderer - WoCh
Sayl the Faithles - WoCh
Archaon the Everchosen - WoCh
Sigvald the Magnificent - WoCh
Azhag the Slaughterer - O&G
Krell Lord of Undeath - VC
Heinrich Kemmler - VC
Josef Bugman - DF
W związku z brakiem wystarczającej ilości terenów przy rzuceniu 2 lub 12 na tabelkę wprowadzam małe zmiany.
Przy tych dwóch rzutach wynik oznacza:
2 - Fortified Manor House - czyli stawiamy cały FMH wyłączając jedynie zwykłe murki i możemy w nim trzymać nawet do trzech jednostek, tak, jak jest to pokazane w RB (1 w wieży, 1 w domku, 1 w obrębie tego dużego murka).
12 - stawiamy Garden of Morr i korzystamy z jego zasad.
Przynajmniej w Lochu będziemy z tego korzystać.