Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: CAR2N »

Minoski sa fajne na jakies domowe zabawy , ale na turnieje czy powazna gre to niestety za drogie pkt-owo. Lepiej wziac 30-40 bestigorow czy cos ;)
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

taki wolny pomysł przyszedł mi na arenę
great bray-shaman, staff of rarkosa, charlise of the dark rain, 4lvlbeast

beastlord, talisman of prevensation, armor of selvered steel, potion of speed, gradon gem, AHW

bary-shaman, heart stone, 2levelshadow

bray-shaman, dispel scroll, 2levelshadow

wargor, BSB, the beast banner, gnarled hide, many-hand fiend, HA, shield

39x gor, fcg, AHW

4x truskgor chariot

2x 5 ungor, drummer

2x 10x centigor, fcg, TA

28x bestigor, FCG, banner of eternal flame
mało śmiecia ale tak ostatnio gram i nie narzekam :P

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

nikt się nie wypowie? :roll:

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

to ja wolę swoje kminy.
A tak na poważnie to nie wierzę w centigory,
a w szczególności 2x 10 centków z 4 rydwanami jak dla mnie w ogóle się nie kombuje. Nie masz oddziału do trzymania szamnanów przy herdstonie, nie masz żadnych magic ataków, masz klocek 28 typów których trzyma kowboj z odpornością na ogień (o wiele lepsze +1 Ld), i jak dla mnie nie masz korony która jak dla mnie jest musowa


Beastlord Gen 249
General; Heavy Armour 6; Shield 3
Dragonhelm 10
Talisman of Preservation 45
Wariorbane5
Crown of Comandment 35 - Stubborn

Great Bray-Shaman Lv4 Beast 304
AHW 4
Chalice of Dark Rain 40
Earthing Rod 25 – przeżut miskasta

Wargor BSB 206
Heavy Armour 4;Shield 2
Gnarled Hide 15
Beast Banner 75

Bray-Shaman lv 2 Shadow 135
Dispell Scroll 25

Bray-Shaman Lv2 Shadow 160
Shards of Herdstne 50-Additional PD for each mage in 6”

Bray-Shaman lv 1 Shadow 75

30 Bestigor Herd 405
FCG, Standard of Discipline 15
2 Razorgor Herd 2x55
3x5 Harpy 3x55
3x29 Gor herd 3x257
FCG, AHW
2x5 Ungor Raiders 2x30
2x Tuskgor Chariot 2x80

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Sory zbyt zajęty bylem dodawaniem cie do znajomych na fejsbuku :lol2:

Nie lubie BoEF na mocnych oddziałach bo podleci ci kowboj z wardem na 2+ i cie przytrzyma.
BSB ma dodatkowy atak...hmm trochę sie robi drogi wtedy odpuściłbym sobie te 20 p.
Centigory OK - jedyne słuszne ich zestawienie czyli 2x10 tylko nie wiem czy sztandar potrzebny.
Lordowi dałbym dwuraka a nie dodatkowy atak, ma warda na 4+ i seva na 2+ wiec asl go nie boli bo jest twardy

Klops: a ty gdzie trzymasz magów w 5 ungorów? 2lv - opłaca sie? bo ja shamanami z shadowem rzucam tylko miasmy i jakoś nic więcej nie potrzebuje.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

więc tak po coś mam 3 klocki gorów (jeden sobie stoi bezpiecznie obok herdstona)
A 2 lv się opłaca bo można wylosować pitkę lub obniżenie siły czy tafa,

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

MA są jedynie dobre na VC i WE, przy czym VC nie gra teraz na masie eteryków, a WE boją się bardziej FA które mam

szamani o dziwo biegają w tych 5 ungorów, jeszcze nigdy nie zostały ze szczelne tym bardziej spanikowane czymś

charioty małe świetnie się kombują z centigorami w szczególności że centigory napierają na bokach a rydwany straszą od przodu ( mniej więcej środek stołu ) trudno w takiej kombunacji przyjąć wszystko na przód. centigory nadjeżdzają oddają salwę potem rakcja na szarżę salwa z 5S to nie mało nawet bretonia nie ma lekko czy WL, fakt te bannery można im wyjebać, choć na B&G może by przydały się

ile razy widziałeś takiego specjalnego cowboya? ja widzę zawsze to na BSBkach albo HE którzy zawsze są w oddziałach gdzie można odpowiednio nabić CR, nie waląc po nim, co robisz z VC i gwardią? co robisz z plagusami? co robisz z ogrzą magia gdzie masz regenknę czy nurglową woch tu też jest regenka? albo z abbominacją jak nie dwoma czy hydrami?, po to jest AHW na lordzie by atakował pierwszy potem centigory a później bestigory, i wszystko bez regenki po nim, nawet jak taki cowboy zaszarżuje to nie ma lekko, średnio 2 tury CC i chodzi zależy od SV jakiego ma :)

korona pff... nie przegrywam CC :twisted:

2lvl jest o tyle dobry że to jest więcej do dispelowania, i dodatkowo więcej czarów do manewrowania, przy tym staffie +1 to cast, możesz rzucać na dwóch kostkach dużym szaman 0duże z bestii na dwóch bo na 7+ wychodzi trudność 13, czy to zawsze miazma jest trudniej do dzispelowania po rzucie na dwóch 4 / 4 + 2 + 1, w z każdym rzutem te +1 bardziej irytuje przeciwników, nie mówiąc o dodatkowych kostkach

niestety same gory nic nie robię to smutne, tylko jak demonetki z brzytwą czy - d3T jakoś dają radę, chociaż maja te 4T, a dla centigorów dobre jest -d3S dlatego też 2lvl na szamanach małych :P
Dibo pisze:Sory zbyt zajęty bylem dodawaniem cie do znajomych na fejsbuku :lol2:
dziękować 8)

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Centigory z TA sa dobre do odwrocenia uwagi od innych celow . Tak jak powyzej wspomniane kawaleria moze sie obawiac trafien z S5 , wiec wtedy cala artyleria idzie w takie oddzialy co w polaczeniu z talizmanem robi latwiejsze dojscie "waznych" jednostek :mrgreen:
2lvl zbedne wg mnie , itd :oops:
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
MlSlEK
Chuck Norris
Posty: 624
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MlSlEK »

Khumanor pisze:szamani o dziwo biegają w tych 5 ungorów, jeszcze nigdy nie zostały ze szczelne tym bardziej spanikowane czymś

charioty małe świetnie się kombują z centigorami w szczególności że centigory napierają na bokach a rydwany straszą od przodu ( mniej więcej środek stołu ) trudno w takiej kombunacji przyjąć wszystko na przód. centigory nadjeżdzają oddają salwę potem rakcja na szarżę salwa z 5S to nie mało nawet bretonia nie ma lekko czy WL, fakt te bannery można im wyjebać, choć na B&G może by przydały się
Normalnie rzadko się z Tobą zgadzam, ale to tak jak gram bestiami. Wystawiam jednak po 7 centków. Od frontu mają o 2 więcej niż standardowo wystawiony przeciwnik. Łatwo zajeżdżają od boku, bo to MV 8. Od przodu walą rydwany. Magowie lev2 siedzą w małych ungorach i zarzucają obniżanie siły. Przeciwnik przyjmuje szarże, bo liczy na nabicie cr na dość łatwym T4 moich gostków, a po obniżce przewaga jest moja. Dodatkowo każdy z wymienionych tu oddziałów to ok 100p.

10 centków mi się nie spisywało, bo już zbyt drogie i łatwe do przycelowania, a dwa szeregi to strata 5 wartościowych ataków. Już lepiej wystawić 2 piątki i kanapkować.

Centki są lepsze niż minosy, ale nie mają możliwości podrasowania. Nie mamy żadnego bohatera będącego kawalerią.
Obrazek

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Jest niby ghorros (jesli gra sie ze specjalsami) a wtedy taki oddzial centigorow + ghorros ida w core pkt. Chociaz to 155pkt dodatkowo (2 core rydwany)
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

nie dość że mamy fajny oddział w corach to centiory mają 5WS, w 7ed. grałem na takim klocku na fanowym turnieju i był rewelacyjny... szkoda że nie mamy centigor-bochaterów

fakt 10 to może za dużo, osobiście grałem właściwie na 8 ( for Khorne ) i były w porządku, nie dość że mogły trzymać jakieś slavy po stracie nawet 3 to ładnie i systematycznie je ukrócały, doddatkowo jako oddział na łuczników czy taktyczne szarże od boku, chyba najlepszy oddział do trzymania ghumi w bestiach 4SV i 4T robi swoje, 5 to za mało 1 zginie i nie są już większym zagrożeniem :roll:

nie mówiąc o tym jak się je dopala z 0 bestii, 5T 5S, TA z 6S po prostu miodzio

uważam że żaden oddział po za ungorami nie powinien używać tarcz, beasty to berzerkerzy którzy liczą na siłę uderzenia a nie na defens, jedynie u herosów bym pozwolił, bo to jednak relikt u bestii, liczy się nakórw i pierdolnięcie :twisted:

sprawdza wam się kielich na solo gry? :?

Awatar użytkownika
MlSlEK
Chuck Norris
Posty: 624
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MlSlEK »

CAR2N pisze:Jest niby ghorros (jesli gra sie ze specjalsami) a wtedy taki oddzial centigorow + ghorros ida w core pkt. Chociaz to 155pkt dodatkowo (2 core rydwany)
Nie mam nic przeciw specjalom, ale ghorrs nie jest tym czego centki potrzebują. Potrzeba składalnego herosa na miarę wargorów.
Obrazek

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

Mi się kielich nie sprawdza w ogóle, nawet na krasie :x
Wolę dopakować jakiś oddział, albo inny ciekawy przedmiot/y...

Awatar użytkownika
MlSlEK
Chuck Norris
Posty: 624
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MlSlEK »

Zamiast kielicha lepiej pumbę więcej dać. Przy dużych punktach jest ok, a przy mniejszych wolę zwyczajnie po beastmeńsku napierać. Jak dać do rozpy pumby, harpie i centki to nie ma bata żeby w 2giej turze nie dopadli parku maszynowego.
Obrazek

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

Otóż to

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

E tam , chalice rzadzi jesli np bawimy sie z imperium :twisted:
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

Iddqd pisze:
Centki są lepsze niż minosy, ale nie mają możliwości podrasowania. Nie mamy żadnego bohatera będącego kawalerią.
zgadzam się z pzedmówcami podrasowanie jest potrzebne !!!
powinni dać nam możliwość złożenia bohatera tak jak to mają Chaos dwarfy z buulcentaura !!!

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

za te pkt. centigory powinny mieć 2 a mają 1 :?
dużo rzeczy jest do naprawienia w tym AB :roll:

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Centki są beznadziejne, a kielich obowiązkowy.
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Awatar użytkownika
MlSlEK
Chuck Norris
Posty: 624
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MlSlEK »

Jacek_Azael pisze:Centki są beznadziejne, a kielich obowiązkowy.
Najlepiej by było gdybyś rozwinął to. Przeciw czemu centki są beznadziejne? Najsilniejsze strzelanie mają krasie. Armata zabija jednego (strata 25p), katapa trzech maksymalnie (strata 75p i nieczęsto się zdarza, bo dochodzi scatter i save). Za te punkty masz jednak jednostki do gry, a nie asekuracyjny przedmiot który może nie zadziałać, a jeśli już to tylko na jedną turę. Jeśli wylosują stubborn, to ich szarża wspomagająca ob boku nieraz uratowała mi tyłek, bo jako jedyni ustoją przegrany kombat i nie pozwolą zagonić reszty naszych. Mają primal fury, co w połączeniu z gw daje ogromną szansę na zadanie przytłaczającej większości ran z ich 14 ataków (gram siódemkami).

Kielich nie jest obowiązkowy, bo sporo armii jednak nie ma mocnego strzelania (woch, beasty, breta, ogry, orki, wampiry, a mocne pierdylnięcie z S6 lub 5 w drugiej turze przydaje się przeciw każdemu), a i on sam nie daje pełnej ochrony i słabo kombinuje się z racji kosztu z innymi przedmiotami tak by mieścić się w limicie punktów na przedmioty u danego szamana. Wolę brać dispelscroll/power stone + coś niearkanowego dla szamich lev2.
Khumanor pisze:za te pkt. centigory powinny mieć 2 a mają 1 :?
dużo rzeczy jest do naprawienia w tym AB :roll:
Chodzi o woundy? Ogólnie w porównaniu z bestigorami są jak połączone dwa bestigory w jeden model, z wyjątkiem tego że zostajemy z 1W a nie 2 za te punkty, ale dostajemy spory ruch, stubborna lub przerzuty no i opcjonalną salwę z S5. Opancerzenie też mają jak bestigory bo do LA dochodzi jeszcze plusik za mounta.
Obrazek

ODPOWIEDZ