Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Mój pomysł na Arenę:
Tkacz Czarów @ 215
-Generał
- 4 poziom @ 35
- Różdżka z Górskiego Wiązu @ 55
- Kamień z Kryształowej Toni @ 30
- Ikona Klątwy Żelaza @ 5
- domena Życia
@ 340 punktów
Szlachcic @ 75
- lekki pancerz @ 2
- Zmora Asendi @ 10
- Kołczan Strzał Zagłady @ 30
- Ziarno Odrodzenia @ 10
- Sztandar Armii @ 15
@ 142 punktów
Wieszczka @ 90
- 2 poziom @ 35
- Zwój Rozproszenia @ 25
- Amulet z Opalu @ 15
- domena Athel Loren
@ 165 punktów
Strażnicy Polany x 20 @ 240
- Książęcy Łucznik @ 6
- chorąży @ 12
- muzyk @ 6
@ 264 punktów
Strażnicy Polany x 10 @ 120
- Książęcy Łucznik @ 6
- chorąży: Chorągiew Wiecznego Ognia @ 12 + 10
- muzyk @ 6
@ 154 punktów
Strażnicy Polany x 10 @ 120
- Książęcy Łucznik @ 6
- chorąży @ 12
- muzyk @ 6
@ 144 punktów
Driady x 9 @ 108
@ 108 punktów
Driady x 8 @ 96
@ 96 punktów
Drzewoduchy x 6 @ 390
@ 390 punktów
Trupa Tancerzy Wojny x 10 @ 180
- Pieśniarz Klingi @ 14
- muzyk @ 7
@ 201 punktów
Trupa Tancerzy Wojny x 6 @ 108
- muzyk @ 7
@ 115 punktów
Dzicy Jeźdźcy Kurnousa x 5 @ 130
- chorąży @ 18
- muzyk @ 0
@ 148 punktów
Dzicy Jeźdźcy Kurnousa x 5 @ 130
- chorąży @ 18
- muzyk @ 0
@ 148 punktów
Drzewiec @ 285
@ 285 punktów
Wielki Orzeł @ 50
@ 50 punktów
Wielki Orzeł @ 50
@ 50 punktów
Suma: 2800 punktów
Tkacz Czarów @ 215
-Generał
- 4 poziom @ 35
- Różdżka z Górskiego Wiązu @ 55
- Kamień z Kryształowej Toni @ 30
- Ikona Klątwy Żelaza @ 5
- domena Życia
@ 340 punktów
Szlachcic @ 75
- lekki pancerz @ 2
- Zmora Asendi @ 10
- Kołczan Strzał Zagłady @ 30
- Ziarno Odrodzenia @ 10
- Sztandar Armii @ 15
@ 142 punktów
Wieszczka @ 90
- 2 poziom @ 35
- Zwój Rozproszenia @ 25
- Amulet z Opalu @ 15
- domena Athel Loren
@ 165 punktów
Strażnicy Polany x 20 @ 240
- Książęcy Łucznik @ 6
- chorąży @ 12
- muzyk @ 6
@ 264 punktów
Strażnicy Polany x 10 @ 120
- Książęcy Łucznik @ 6
- chorąży: Chorągiew Wiecznego Ognia @ 12 + 10
- muzyk @ 6
@ 154 punktów
Strażnicy Polany x 10 @ 120
- Książęcy Łucznik @ 6
- chorąży @ 12
- muzyk @ 6
@ 144 punktów
Driady x 9 @ 108
@ 108 punktów
Driady x 8 @ 96
@ 96 punktów
Drzewoduchy x 6 @ 390
@ 390 punktów
Trupa Tancerzy Wojny x 10 @ 180
- Pieśniarz Klingi @ 14
- muzyk @ 7
@ 201 punktów
Trupa Tancerzy Wojny x 6 @ 108
- muzyk @ 7
@ 115 punktów
Dzicy Jeźdźcy Kurnousa x 5 @ 130
- chorąży @ 18
- muzyk @ 0
@ 148 punktów
Dzicy Jeźdźcy Kurnousa x 5 @ 130
- chorąży @ 18
- muzyk @ 0
@ 148 punktów
Drzewiec @ 285
@ 285 punktów
Wielki Orzeł @ 50
@ 50 punktów
Wielki Orzeł @ 50
@ 50 punktów
Suma: 2800 punktów
Wisła Kraków.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
A to mój:
Unnamed2800 Pts - Wood Elves Army
Spellweaver 250
General; Lore of Life; Magic Level 4;
Treeman Ancient 325
Noble 135
Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]
8 Dryads 96
8 Dryads 96
8 Dryads 96
10 Glade Guard 126
Musician
10 Glade Guard 126
Musician
12 Glade Guard 190
Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
Lord's Bowman [6.0]
6 Treekin 390
6 Treekin 390
1 Treeman 285
1 Treeman 285
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2790.0
Wpadam na pełnej k....i wóz albo...karawan
P.S. Sevi daj po angielsku, bo nikt nie wie o co biega w Twojej rozpie.
Unnamed2800 Pts - Wood Elves Army
Spellweaver 250
General; Lore of Life; Magic Level 4;
Treeman Ancient 325
Noble 135
Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]
8 Dryads 96
8 Dryads 96
8 Dryads 96
10 Glade Guard 126
Musician
10 Glade Guard 126
Musician
12 Glade Guard 190
Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
Lord's Bowman [6.0]
6 Treekin 390
6 Treekin 390
1 Treeman 285
1 Treeman 285
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2790.0
Wpadam na pełnej k....i wóz albo...karawan
P.S. Sevi daj po angielsku, bo nikt nie wie o co biega w Twojej rozpie.
@Sevi
Mag lord nie potrzebuje warda - ma unikać zagrożeń – wystarczy mu generalski dodge skill":)
Sztandarowy przeinwestowany – ziarno niepotrzebne – porównanie zysków z kosztem wypada słabo.
Ward na małej magiczce to samo.
Łuczników rozbiłbym na równiejsze oddziały – w ten sposób nie robisz jasnego celu dla przeciwnika.
@Jacek – wybierasz się na Arenę czy po prostu to teraz modny format?:)
Na Arenie jest Blood&Glory na które 4 break pointy to zbyt duże ryzyko – dorzuć sztandary na łuki. No i koniecznie DS. na maga – przynajmniej 1 pity unikniesz…
poza tym to ciekawa rozpa:)
Mag lord nie potrzebuje warda - ma unikać zagrożeń – wystarczy mu generalski dodge skill":)
Sztandarowy przeinwestowany – ziarno niepotrzebne – porównanie zysków z kosztem wypada słabo.
Ward na małej magiczce to samo.
Łuczników rozbiłbym na równiejsze oddziały – w ten sposób nie robisz jasnego celu dla przeciwnika.
@Jacek – wybierasz się na Arenę czy po prostu to teraz modny format?:)
Na Arenie jest Blood&Glory na które 4 break pointy to zbyt duże ryzyko – dorzuć sztandary na łuki. No i koniecznie DS. na maga – przynajmniej 1 pity unikniesz…
poza tym to ciekawa rozpa:)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Polacy nie gęsi, i swój język mają
@Laik - ale jak wejdzie np snajperka to dobrze mieć jakąś ochronę, ja przynajmniej wychodzę w takiego założenia Tak samo jeden duży oddział łuków - jeden strzał z moździerza i nie ma 3/4 z małego oddziału łuków.
@Laik - ale jak wejdzie np snajperka to dobrze mieć jakąś ochronę, ja przynajmniej wychodzę w takiego założenia Tak samo jeden duży oddział łuków - jeden strzał z moździerza i nie ma 3/4 z małego oddziału łuków.
Wisła Kraków.
pytanie o uniwersalnośc rozpiski - lore of death nie jest zbyt popularny - a jak się pojawi to trzeba go unikać/dispellować.Sevi pisze:Polacy nie gęsi, i swój język mają
@Laik - ale jak wejdzie np snajperka to dobrze mieć jakąś ochronę, ja przynajmniej wychodzę w takiego założenia Tak samo jeden duży oddział łuków - jeden strzał z moździerza i nie ma 3/4 z małego oddziału łuków.
Co do moździerzy - wystaw oddział w 1 szeregu i po problemie.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
@Laik na Arenę mam zamiar się wybrać. Sobota wolna już załatwiona, teraz kasa.
DS i sztandary dam, to jednak mus.
@Rom niestety, na orły punktów brak, chociaż wiem, jak są przydatne. Jeszcze zobaczę.
Najlepsze jest to, że takie WE, są dobre na mirrory, a jak widziałem na ostatnim masterze WE było najwięcej chyba.
Oczywiście nikt przy zdrowym rozsądku nie podkłada się na konkretną armię i ja też tego nie robię, a już na WE w 8ed. to paranoja by była. Po prostu tak mi się wydaje, że najgorzej z taką rozpą mają "śmieciowe WE".
We Włocławku zrobię dziewiczy rajd tą rozpą, a jak się sprawdzi to na Arenę.
Pzdr.
DS i sztandary dam, to jednak mus.
@Rom niestety, na orły punktów brak, chociaż wiem, jak są przydatne. Jeszcze zobaczę.
Najlepsze jest to, że takie WE, są dobre na mirrory, a jak widziałem na ostatnim masterze WE było najwięcej chyba.
Oczywiście nikt przy zdrowym rozsądku nie podkłada się na konkretną armię i ja też tego nie robię, a już na WE w 8ed. to paranoja by była. Po prostu tak mi się wydaje, że najgorzej z taką rozpą mają "śmieciowe WE".
We Włocławku zrobię dziewiczy rajd tą rozpą, a jak się sprawdzi to na Arenę.
Pzdr.
dokładnie, sam ostatnio grałem na śmieciach, a tu mi koleś napór WE wystawił i powiem że było ciełoJacek_Azael pisze: Najlepsze jest to, że takie WE, są dobre na mirrory, a jak widziałem na ostatnim masterze WE było najwięcej chyba.
Oczywiście nikt przy zdrowym rozsądku nie podkłada się na konkretną armię i ja też tego nie robię, a już na WE w 8ed. to paranoja by była. Po prostu tak mi się wydaje, że najgorzej z taką rozpą mają "śmieciowe WE".
co do rozpy magia boli, nie mieści się dodatkowa kostka na treemanie?
bez antymagii magia cienia zje te drzewa.
Potrzeba DSa i dodatkowej kostki imo, przydałyby się też 2 orły - może wywalić 1 treekiny, wówczas jeszcze 2 oddziały wildów wejdą...
Potrzeba DSa i dodatkowej kostki imo, przydałyby się też 2 orły - może wywalić 1 treekiny, wówczas jeszcze 2 oddziały wildów wejdą...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- Smerfaster
- Chuck Norris
- Posty: 548
- Lokalizacja: Włocławek Klub Fantasy FENIX
pfXI ver22800 Pts - Wood Elves Army
1 * Highborn @ 254.0 Pts
General; Spear; Longbow; Light Armour; Shield
Hagbane Arrows [35.0]
Bow of Loren [35.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Noble @ 127.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Amaranthine Brooch [35.0]
1 Spellsinger @ 140.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
10 Dryads @ 120.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
10 Glade Guard @ 138.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
19 Glade Guard @ 274.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
5 Treekin @ 410.0 Pts
1 Elder @ [20.0] Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
10 Waywatchers @ 240.0 Pts
2ndWeapon; Longbow
Models in Army: 84
1 * Highborn @ 254.0 Pts
General; Spear; Longbow; Light Armour; Shield
Hagbane Arrows [35.0]
Bow of Loren [35.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Noble @ 127.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Amaranthine Brooch [35.0]
1 Spellsinger @ 140.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
10 Dryads @ 120.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
10 Dryads @ 120.0 Pts
10 Glade Guard @ 138.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
19 Glade Guard @ 274.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
5 Treekin @ 410.0 Pts
1 Elder @ [20.0] Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
10 Waywatchers @ 240.0 Pts
2ndWeapon; Longbow
Models in Army: 84
@Smerf - gdzie jest HoDA ????
Uparłeś się na te 10-tki Dryad ! Masz wtedy więcej punktów do stracenia jak byle oddział cię przegoni w kombacie. Moim zdaniem lepsze są 8-mki z championami.
No i jest jeszcze kwestia tego dużego oddziału łuków. Lepiej podzielić go na dwa.
Acha i Waye - 10-ciu to szybka strata punktów jak ich ktoś zaszarżuje zanim cokolwiek zrobią
Dziwna ta rozpiska Smerfie jak i Twoja gra więc możliwe, że się sprawdzi.
Uparłeś się na te 10-tki Dryad ! Masz wtedy więcej punktów do stracenia jak byle oddział cię przegoni w kombacie. Moim zdaniem lepsze są 8-mki z championami.
No i jest jeszcze kwestia tego dużego oddziału łuków. Lepiej podzielić go na dwa.
Acha i Waye - 10-ciu to szybka strata punktów jak ich ktoś zaszarżuje zanim cokolwiek zrobią
Dziwna ta rozpiska Smerfie jak i Twoja gra więc możliwe, że się sprawdzi.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Wow, dziwna rozpa trza oddać. 10 driad, 10 wayów, dużo za dużo wg mnie w herosach...
ja na twoim miejscu bym odchudził driady, wayów dał na 2 oddziały i pokombinował z herosami, bo mag 1 lvl tylko dla scrolla i 1 spella jakiś uber nie jest...
możesz trochę wyjaśnić na czym opiera się Twoja taktyka...?
P.S. Ja ostatnio też gram bez HoDy. Imho da się... Ja mam chyba za dużego pecha do tego przedmiotu
ja na twoim miejscu bym odchudził driady, wayów dał na 2 oddziały i pokombinował z herosami, bo mag 1 lvl tylko dla scrolla i 1 spella jakiś uber nie jest...
możesz trochę wyjaśnić na czym opiera się Twoja taktyka...?
P.S. Ja ostatnio też gram bez HoDy. Imho da się... Ja mam chyba za dużego pecha do tego przedmiotu