Już rozwijam. Każde miękkie strzelanie redukuje je do jednostki nic nie znaczącej na polu bitwy, lub po prostu unicestwia. A przeciw De czy beznadziejnym WE, cóż hoda i 10 łuków anihiluje ten oddział. Jak cudem dobiegną to wleją im nawet driady. Za te punkty dopakujesz sobie świetne bestigory. Asekuracyjny przedmiot. hmm...na tej zasadzie sztormówa też jest asekuracyjna, a widziałeś szczury bez niej? I żebym nie był źle zrozumiany, nie mówię nikomu jak kto ma grać i czym, staram się tylko pomóc. Bo bestie nie są armią, którą stać na beznadziejne rozpiski. Muszą być wymaksowane aby być grywalne do ostatniego punktu. Co nie znaczy, że jest jeden jedyny słuszny model robienia rozpiski, jest zupełnie na odwrót. Jest wiele sposobów na fajne złożenie bestii, tyle tylko, że w żadnej konfiguracji nie widzę w niej centigorów i również w żadnej nie widzę zestawienia bez fetysza. Pozdrawiam.Najlepiej by było gdybyś rozwinął to. Przeciw czemu centki są beznadziejne?
Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Na 10 łuków trafi z 8, wound na piątkach, to jakieś 2-3 rany, na ostatek save 4+ i wychodzi jeden trup. Tak na oko przeliczone. Zauważ że większość beastów wogóle nie ma armor save i łuki redukują ich jeszcze skuteczniej. Celowanie więc że to centki podatne są na ostrzał jest raczej nietrafione. Z marszem na 16" łatwiej się schować przed ostrzałem opartym na BS niż np klockowi gorów z marszem na 10 i małą manewrowością ze względu na rozmiar jednostki.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
ee... tam przesadzacie 4T tu siła 
bestie nigdy nie były cenione z SV tylko z T i ilości W... po za tym były w miarę tanie jak na swe pkt., teraz przyszły trudne czasy, nie ma W dam gdzie trzeba i pkt. nie są aż tak tanie... ale da się grać tym to ważne, może wrażenia nie robi to jak kiedyś pytanie co masz było raczej retoryczne " minosy tu minosy tam, jakiś skirmisz i rydwany "
życie

bestie nigdy nie były cenione z SV tylko z T i ilości W... po za tym były w miarę tanie jak na swe pkt., teraz przyszły trudne czasy, nie ma W dam gdzie trzeba i pkt. nie są aż tak tanie... ale da się grać tym to ważne, może wrażenia nie robi to jak kiedyś pytanie co masz było raczej retoryczne " minosy tu minosy tam, jakiś skirmisz i rydwany "

życie

- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
bez PF i z niezdanym fearemPrzemcio pisze:Ja ostatnio swoje gory doceniłem zjadły 2 ironblastery bez żadnego wspomagania

testuję uparcie te centigory 2x 8, TA, muzyk.. ale strasznie zgarniaja ostrzał i giną nie ustanie, a jak się biją to z czymś co nie za bardzo sobie z tym radzą, a jednak to troskę pkt. jest ( 446 chyba tyle ) nawet bardziej zastanawiam się nad war Wargorem z laserową dzidą na którą we wrocku mamy fazę ( jeb jeb jeb jeb ) da mi to 2 oddział z MA i do tego dzidę która jest przydatna... zawsze coś tam postraszy a z tego co kiedyś ja używałem go się spłacała bardziej niż mniej

bo mam dość ciekawą rozpiskę jeszcze taką nie widziałem, choć na razie się nie pochwalę... aktualnie w lidze wrocławskiej mam taką jak ładnie ją nazwałem

efekt 18/2 z orkami, 6/14 z TK na w huj beznadziejnych rzutach ( np. z 8A [ 3+ re-roll ] lorda i 20A [ na 3+ ] minosków nie zadaje ani jednej rany na sphinxie ) uważam ten wynik za super kozakMUu... of Khorne :twisted: pisze: Doombull, talisman of preservation, sword's of Khorngor, dragon helm, potion of speed, heavy armour, shield
Doombull, armour of destiny, sword of swift slaying, the other trickster's shard, dragon gem, shield
Wargor, the beast banner, battle standard bearer, gnarled hide, many-hand fiend, heavy armour, shield
Bray-shaman, dispel scroll, tow level in pray of bloodshadow, additional hand weapon
Bray-shaman, chalise of the dark rain, iron cruse icon, additional hand weapon, one level in pray of bloodshadow
38x gor, full command grup, additional hand weapon
truskgor chariot
truskgor chariot
truskgor chariot
truskgor chariot
5x ungor riders, drummer
5x ungor riders, drummer
7x minotaur, additional hand weapon, stone of spite, bloodkin, drummer
7x minotaur, additional hand weapon, blackened plate, bloodkin, drummer


eh... frenzy for blood god, take life for his skull's and soul

- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
proste i tak można jednak ten hate co turę jst na prawdę niezły, jak bestigory by miały AHW albo halabardy to chyba bym grał na nich zamiast na minostkach, ale tak jest klimatycznie przynajmniej, a GW w tej ed. jest beznadzjeny chyba że jesteś HEPrzemcio pisze:nie no ze zdanym PF a niezdanym fearem...

- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Dwurak jest generalnie dobry w trzech sytułacjach :
- gdy i tak bijesz po wrogu z racji niższej inicjatywy, albo wrogiego ASF-a
- gdy sam masz ASF-a, bądz jesteś HE
- Gdy jesteś na tyle twardy/liczny, że nie robi ci wielkiej różnicy ile ataków w ciebie wbije przeciwnik zanim przystąpisz do oddawania.
- gdy i tak bijesz po wrogu z racji niższej inicjatywy, albo wrogiego ASF-a
- gdy sam masz ASF-a, bądz jesteś HE

- Gdy jesteś na tyle twardy/liczny, że nie robi ci wielkiej różnicy ile ataków w ciebie wbije przeciwnik zanim przystąpisz do oddawania.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

Oi,Khumanor pisze: testuję uparcie te centigory 2x 8, TA, muzyk.. ale strasznie zgarniaja ostrzał i giną nie ustanie, a jak się biją to z czymś co nie za bardzo sobie z tym radzą, a jednak to troskę pkt. jest ( 446 chyba tyle )
chcialem Cie podpytac o te centigory. Rozumiem, ze nie szarzujesz nimi, tylko starasz sie ustawic do strzalu? Czy moze uzywasz TA tylko do Stand&Shoot?
Jeszcze pytanie, czy ja dobrze rozumiem, ale Centigory musza w lesie testowac Dangerous Terrain?
Centki są kawalerią i testują się np w lasach. Zamiast ataku konia mają 2 swoje i to jest w nich fajne. Z TA jest tyle kiepsko, że wolę szarżować niż strzelać, a krótki ich zasięg nie daje możliwości przykładowego podejścia, strzelenia i szarży w nast turze. Lepiej kombinują się z GW, bo włóczniami lepiej szarżować, a GW to obojętne i można dać Stand&Shoot.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Oi!!!!ninjaska pisze:Oi,
chcialem Cie podpytac o te centigory. Rozumiem, ze nie szarzujesz nimi, tylko starasz sie ustawic do strzalu? Czy moze uzywasz TA tylko do Stand&Shoot?
Jeszcze pytanie, czy ja dobrze rozumiem, ale Centigory musza w lesie testowac Dangerous Terrain?
to zależy TA są taktyczne, można ustrzelić np. zbyt blisko podlatującego orła albo jakiegoś fasta po drugie zawsze S&S z 5S co robi ich jeszcze cenniejszych
hmm.. z GW masz trzy minusy:Iddqd pisze:Centki są kawalerią i testują się np w lasach. Zamiast ataku konia mają 2 swoje i to jest w nich fajne. Z TA jest tyle kiepsko, że wolę szarżować niż strzelać, a krótki ich zasięg nie daje możliwości przykładowego podejścia, strzelenia i szarży w nast turze. Lepiej kombinują się z GW, bo włóczniami lepiej szarżować, a GW to obojętne i można dać Stand&Shoot.
po pierwsze SV zmniejsza się o jeden co uważam przy ich koszcie bardzo ważny żeby miały jaką kolwiek przeżywalność
po drugie nie wykorzystują w całkowitej postaci swoją " unikalną " zasadę, czyli Drunk, bo przy wyniku 1-2 masz jednak te 4I co też już bardzo kluczy przy miazmie i takich jednostkach jak ghule czy BL, a z już wymieniona miazmą nawet z HE DE i innymi z większą inicjatywą
po trzecie strasznie duży koszt. 29pkt. za GW i TA do już o wiele jak dla mnie za wiele, są bardziej opłacalne bestigory bo nasz prawie 3 za takiego jednego
Rasti pisze:GW na dwarfach to teraz standard... GW tylko zyskały, a nie straciły.
przy dwarfach to najlepsze rozwiazanie 4T i 5+ SV to dużo do tego masz 6S z dwurakiem a przy ich 2I GW to tak jakby atakowały tak samo, czyli zawsze ostatnieSoulferin pisze:Irongutsi i Kroxigory nie sa takie złe z dwurakiem.
a Kroxy z tego co wiem to nie mają innej broni, po za tym 3W 4+ SS 3WS 4T 4S, tu AHW nie był by zbyt dobry, a GW jest wręcz idealny, przy ich koszcie są lepsze niż minioski ze względu na wysokiego SS co daje przeżywalność od shootingu