Chaos Dwarf Updated - official news
Moderator: esgaroth
Re: Chaos Dwarf Updated - official news
zrobiłem odpowiedni temat zbiorczy. prosiłbym o pewne info do tego tematu
Jak ktoś miał jakiś chytry plan by "zdobyć army lista" to albo mu się udało i siedzi cicho, albo naprawdę brak mu było inwencji twórczej.
Wiadomo co sie zapamiętuję.
Dopiero jak nabywcy podręcznika dostaną w swoje łapska, rozpocznie się skanowanie.
Imo, nie wygląda to źle.
Rysuje nam się obraz prosty:
1. Lord mag-wojownik - fajowo jak zbroje na starcie, bo do tego enchanted shield i już mamy 2+pancerz, nie wspomnę o dosiadaniu stworka.
2. BSb musi być, - sprawa prosta. Raczej nie Bull bo typa będzie ciężko ukryć. Poza tym jeśli to prawda że ma stubborna (tzn karzeł) to zajefajny motyw. Zrobi mu się odpowiednie opancerzenie i będzie git stał.
3. Może mały magik z dispelem, poza tym chyba trzeba go brać jako inżyniera , by machiny miały rerolle i nie wybuchały.
4. Core - tutaj zapowiada się ciekawie. Albo idziemy w dwurakowców albo blundy... Jeden oddział do mielenia (o ile ci ironsworni/Kdi destroyery nie są lepsi) by się przydał. Dorzuci do tego z 1-2blundów. Tylko to imo jest już 700+pkt. Może hobgobliny za mięso na stubborna.
5. Co do Deeth rocketa - to zastanowienia, irondemon+magma dość ciekawe. Naturalnie helenka też, ale chyba iron...
6.Potwór KDi też ciekawy, taki turbo masakrator, ale jakieś przegięte staty ma. Szczególnie ruch (jak na coś mechanicznego)
Wiadomo co sie zapamiętuję.
Dopiero jak nabywcy podręcznika dostaną w swoje łapska, rozpocznie się skanowanie.
Imo, nie wygląda to źle.
Rysuje nam się obraz prosty:
1. Lord mag-wojownik - fajowo jak zbroje na starcie, bo do tego enchanted shield i już mamy 2+pancerz, nie wspomnę o dosiadaniu stworka.
2. BSb musi być, - sprawa prosta. Raczej nie Bull bo typa będzie ciężko ukryć. Poza tym jeśli to prawda że ma stubborna (tzn karzeł) to zajefajny motyw. Zrobi mu się odpowiednie opancerzenie i będzie git stał.
3. Może mały magik z dispelem, poza tym chyba trzeba go brać jako inżyniera , by machiny miały rerolle i nie wybuchały.
4. Core - tutaj zapowiada się ciekawie. Albo idziemy w dwurakowców albo blundy... Jeden oddział do mielenia (o ile ci ironsworni/Kdi destroyery nie są lepsi) by się przydał. Dorzuci do tego z 1-2blundów. Tylko to imo jest już 700+pkt. Może hobgobliny za mięso na stubborna.
5. Co do Deeth rocketa - to zastanowienia, irondemon+magma dość ciekawe. Naturalnie helenka też, ale chyba iron...
6.Potwór KDi też ciekawy, taki turbo masakrator, ale jakieś przegięte staty ma. Szczególnie ruch (jak na coś mechanicznego)
i jeszcze o hobach
MartyF na CDO pisze:They have light armour and throwning knives as basic, then can have shields and bow or additional hand weapon. There is no option for spears
Ugly Green Trog na CDO pisze:looking at the list now Hobbos do count as core as far as I can see, It doesn't state anywhere that they don't anyway.
Amen ... Bo jak ktoś wydał fortunę na book-a to czuję się w obowiązku ... Ja tam nie podniecam się i gram dalej na Indy ... patrząca na nowe zmiany wnoszą więcej złego niż dobrego - ale to tylko moje odczucia (mam wiedzę tylko taką jak Wy - śledzę zagraniczne fora)
Na początek INDy GT do mnie nie przemawia bo to jednak wishlist.
FW zasady to jednak markowa firma
Idąc krokiem dalszym czyli szybkiemu rozważaniu o armii:
Cóż 3 opcje corowe za średnio 600 punktów:
1. Karły z blunderami,40figurek
2. karły z dwurakami, 50figurek
3. Zielone karły do trzymania 150 figurek.
4. Miks...
Special:
Pewnie flegmy+rockety,
Moze ironswormy lub ta piechota monsterowa, chyba że bulle będą w special ale to pewnie na zasadzie jak mourfangi w ograch,
Rejry.
Jesli ten potwór ma naprawdę 9 ruchu i 4+ward save....to chyba trzeba zainwestować ...
P.s. cholernie mi sie podobają magowie w zbroi - większego przegięcia już nie ma.... tzn jest - wampir, - czaruje,klepie nosi zbroję, ma 5s i 7?Inicjatywy..... 10LD, 6ruchu...jakieś cholerne nieporozumienie...
FW zasady to jednak markowa firma
Idąc krokiem dalszym czyli szybkiemu rozważaniu o armii:
Cóż 3 opcje corowe za średnio 600 punktów:
1. Karły z blunderami,40figurek
2. karły z dwurakami, 50figurek
3. Zielone karły do trzymania 150 figurek.
4. Miks...
Special:
Pewnie flegmy+rockety,
Moze ironswormy lub ta piechota monsterowa, chyba że bulle będą w special ale to pewnie na zasadzie jak mourfangi w ograch,
Rejry.
Jesli ten potwór ma naprawdę 9 ruchu i 4+ward save....to chyba trzeba zainwestować ...
P.s. cholernie mi sie podobają magowie w zbroi - większego przegięcia już nie ma.... tzn jest - wampir, - czaruje,klepie nosi zbroję, ma 5s i 7?Inicjatywy..... 10LD, 6ruchu...jakieś cholerne nieporozumienie...
czytam sobie o tym Iron demonie i z tego co zrozumiałem:
1. Może sobie ruszać się i strzelać (nie ma modyfikatora za ruch).
a). może wybrać ruch normalny 6 cali+marsz lub 2k6+marsz o ile dwóch 1 nie wyrzuci?
b) w przypadku szarży ma 6+2k6 lub nawet 4k6 cali?
2. W fazie strzału: walisz dwa razy artylery, wybierasz najwyższy wynik, misfire dopiero jak jest dwa razy misfire na kostkach. Średnio wychodzi ...6-8. licząc ruch i strzał ma zasięg 24 cali jak organ, tyle że z s6 i AP k3 ran ...
3. Może być hellbound: +1T/W magical attack - skutek przy misfire k3 dodatkowych ran (ale zakładając że nie wyrzucimy dwóch misfire...to mamy to w nosie)?
4. skullcracker zastępuje armaty i daje dodatkowe k6impaktów w przypadku szarży, a potem k6 jako grindowanie unitów...
5.Terror,niezłamywalność, nawet 8T/8w, 3+save.
6. Mowa jest o thunderstomp atack w fazie walki (za miast impaktów w szarży) - dotyczy to wszystkich chyba? Jeśli nie to w sumie model utyka po szarzy i dostaje potem wpierdziel? Imo nie?
Wniosek - rejry mocno napięte.
Dreadquake ciekawy, hellcanon... ok ale znamy ją, Iron demon wydaje się miażdżyć w combacie o ile thunderstomp działają na wszystko , albo mieć stosunkowo ciekawy atak i ostrzał, zachowując potężną wyporność.
Kdi mosnter - dla przypomnienia : M9WS5S7T6W6I5A6Ld8
Unbreakable, unstable Frenzy +1D3 Flamming attack, terror, large target
Ward save 4+, 2+ ward save against flamming attacks
Duży problem co wziąć? irondemona+Kdii? 2irony lub 2kdi czy moze dwa mortary... gigant raczej nie
panowie co sądzą?
1. Może sobie ruszać się i strzelać (nie ma modyfikatora za ruch).
a). może wybrać ruch normalny 6 cali+marsz lub 2k6+marsz o ile dwóch 1 nie wyrzuci?
b) w przypadku szarży ma 6+2k6 lub nawet 4k6 cali?
2. W fazie strzału: walisz dwa razy artylery, wybierasz najwyższy wynik, misfire dopiero jak jest dwa razy misfire na kostkach. Średnio wychodzi ...6-8. licząc ruch i strzał ma zasięg 24 cali jak organ, tyle że z s6 i AP k3 ran ...
3. Może być hellbound: +1T/W magical attack - skutek przy misfire k3 dodatkowych ran (ale zakładając że nie wyrzucimy dwóch misfire...to mamy to w nosie)?
4. skullcracker zastępuje armaty i daje dodatkowe k6impaktów w przypadku szarży, a potem k6 jako grindowanie unitów...
5.Terror,niezłamywalność, nawet 8T/8w, 3+save.
6. Mowa jest o thunderstomp atack w fazie walki (za miast impaktów w szarży) - dotyczy to wszystkich chyba? Jeśli nie to w sumie model utyka po szarzy i dostaje potem wpierdziel? Imo nie?
Wniosek - rejry mocno napięte.
Dreadquake ciekawy, hellcanon... ok ale znamy ją, Iron demon wydaje się miażdżyć w combacie o ile thunderstomp działają na wszystko , albo mieć stosunkowo ciekawy atak i ostrzał, zachowując potężną wyporność.
Kdi mosnter - dla przypomnienia : M9WS5S7T6W6I5A6Ld8
Unbreakable, unstable Frenzy +1D3 Flamming attack, terror, large target
Ward save 4+, 2+ ward save against flamming attacks
Duży problem co wziąć? irondemona+Kdii? 2irony lub 2kdi czy moze dwa mortary... gigant raczej nie
panowie co sądzą?
spróbuję zagadać do kumpla który siedzi Anglii i czasem coś gra w wfb/wh40k Moze za kasę pewnie koło 50zł przywiezie mi w ciągu 2-3 tygodni pdfa... tudzież wyśle pocztą - o ile w ogóle ma dostęp.
Ale na ten pomysł wczoraj wpadłem więc się okaże
Ja na serio przymierzam się po tych niusach to kupna "jakiejś" figurki z warmachine mogącej robić za turbo stwora.
Deathsrikery porobi się ze skull pasowych armatek.
U mnie w Świebodzinie jeden koleś sprzedaje Mantica więc coś czuję że już niedługo u niego do sklepiku zawitam :d
Ale na ten pomysł wczoraj wpadłem więc się okaże
Ja na serio przymierzam się po tych niusach to kupna "jakiejś" figurki z warmachine mogącej robić za turbo stwora.
Deathsrikery porobi się ze skull pasowych armatek.
U mnie w Świebodzinie jeden koleś sprzedaje Mantica więc coś czuję że już niedługo u niego do sklepiku zawitam :d
Wiem że to nie etyczne ale wpadłem wczoraj na pomysł aby zrobić zrzutę np: 10 zł od głowy, z forum którzy chcą mieć cały skan CD (zasady, itemy, opisy jednostek, army list) .....
Wydatek nie wielki a można by było w koncu zagrać....
Czekam an odzew....
Wątpię żeby duża część z Was kupiła booka za około 250 zł..... sami przyznajcie że cena jest za wysoka....
Wydatek nie wielki a można by było w koncu zagrać....
Czekam an odzew....
Wątpię żeby duża część z Was kupiła booka za około 250 zł..... sami przyznajcie że cena jest za wysoka....