Nasze rozpiski
Moderator: esgaroth
Re: Nasze rozpiski
2800 Pts - Chaos Dwarfs Roster
Zastanawiam się, czy nie jechać z taką rozpą na arenę w krakowie, ewentualnie zagram w jakichś pre-arenach.
Co sądzicie o tej rozpisce?
Jest skonstruowana nietypowo, gdyż cała armia ma iść do przodu. Żadnych maszyn.
Centrum tej rozpiski stanowi 28 Obsydianowej gwardii. Dzięki BSB mają 5+ ward, a dzięki czarodziejowi mają frenzy dodatkowo liczę, iż da obydianowej gwardii scale armour na 5+, więc chłopaki mieliby sv na 2+.
Jest w nich slavemaster z breath weaponem z s3, i flaming attack. Ma on zdjąć regenerację, dałem mu potion z +3 do inicjatywy aby się upewnić, że wykona swoje zadanie.
Dodatkowo oddział ma sztandar + 1 do Movement. Więc maszerują już na 8 cali;).
2 oddziały po 3 golemy każdy ma erruption gun. Wziąłem je, gdyż mają 5 M (szybkie) i 5 T, więc są ciężkie do zabicia.
Ciekawy jest lord bull centaur. Ma 6 ataków z s6. Dodatkowo ma hełm, który powoduje re-roll udanych ran zadanych przez wroga (ma T5). Ward na 5+, na wszelki wypadek. Ma oddział 10 bullcentaurów z sv 2+ na strzelanie. Look out musi być;).
3 oddziały blunderbussów, które strzelają po ruchu.
Proszę o rady
1 Great Bull Centaur, 286 pts (General; Hand Weapon; Extra Hand Weapon; Chaos Armor; Extra Attack; Swiftstride)
1 Trickster's Helm
1 Talisman of Endurance
1 Gauntlets of Bazhrack the Cruel
1 High Priest of Hashut, 335 pts (Level 4 Upgrade; Hand Weapon; Chaos Armor)
1 Dispel Scroll
1 Amulet of Hashut
Magia metalu:
1 Metalshifting
1 0. Searing Doom
1 1. A Plague of Rust
1 2. Enchanted Blades of Aiban
1 3. Glittering Robe
1 4. Gehenna's Golden Hounds
1 5. Transmutation of Lead
1 6. Final Transmutation
1 Chaos Dwarf Slavemaster, 117 pts (Hand Weapon; Chaos Armor; Shield)
1 Hell Blade of Hashut
1 Potion of Speed
1 Chaos Dwarf Slavemaster (Battle Standard Bearer), 165 pts (Hand Weapon; Chaos Armor; Battle Standard Bearer)
1 The Black Standard of Zharr-Naggrund
26 Obsidian Guard, 423 pts (Always Strikes Last; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Great Weapon; Chaos Armor; Shield; Causes Fear; Killing Blow)
1 Darklon (Always Strikes Last; Hand Weapon; Great Weapon; Chaos Armor; Shield)
1 Banner of Swiftness
15 Chaos Dwarf Annihilators, 195 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Blunderbuss; Chaos Armor)
15 Chaos Dwarf Annihilators, 195 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Blunderbuss; Chaos Armor)
15 Chaos Dwarf Annihilators, 195 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Blunderbuss; Chaos Armor)
10 Chaos Dwarf Warriors, 135 pts (Always Strikes Last; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Great Weapon; Chaos Armor)
10 Bull Centaurs, 303 pts (Always Strikes Last; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Great Weapon; Chaos Armor; Shield; Swiftstride)
1 Standard of Discipline
3 Inferno Golems, 225 pts (Eruption Gun; Causes Fear; Flaming Attacks; Immune to Psychology)
3 Inferno Golems, 225 pts (Eruption Gun; Causes Fear; Flaming Attacks; Immune to Psychology)
Zastanawiam się, czy nie jechać z taką rozpą na arenę w krakowie, ewentualnie zagram w jakichś pre-arenach.
Co sądzicie o tej rozpisce?
Jest skonstruowana nietypowo, gdyż cała armia ma iść do przodu. Żadnych maszyn.
Centrum tej rozpiski stanowi 28 Obsydianowej gwardii. Dzięki BSB mają 5+ ward, a dzięki czarodziejowi mają frenzy dodatkowo liczę, iż da obydianowej gwardii scale armour na 5+, więc chłopaki mieliby sv na 2+.
Jest w nich slavemaster z breath weaponem z s3, i flaming attack. Ma on zdjąć regenerację, dałem mu potion z +3 do inicjatywy aby się upewnić, że wykona swoje zadanie.
Dodatkowo oddział ma sztandar + 1 do Movement. Więc maszerują już na 8 cali;).
2 oddziały po 3 golemy każdy ma erruption gun. Wziąłem je, gdyż mają 5 M (szybkie) i 5 T, więc są ciężkie do zabicia.
Ciekawy jest lord bull centaur. Ma 6 ataków z s6. Dodatkowo ma hełm, który powoduje re-roll udanych ran zadanych przez wroga (ma T5). Ward na 5+, na wszelki wypadek. Ma oddział 10 bullcentaurów z sv 2+ na strzelanie. Look out musi być;).
3 oddziały blunderbussów, które strzelają po ruchu.
Proszę o rady
1 Great Bull Centaur, 286 pts (General; Hand Weapon; Extra Hand Weapon; Chaos Armor; Extra Attack; Swiftstride)
1 Trickster's Helm
1 Talisman of Endurance
1 Gauntlets of Bazhrack the Cruel
1 High Priest of Hashut, 335 pts (Level 4 Upgrade; Hand Weapon; Chaos Armor)
1 Dispel Scroll
1 Amulet of Hashut
Magia metalu:
1 Metalshifting
1 0. Searing Doom
1 1. A Plague of Rust
1 2. Enchanted Blades of Aiban
1 3. Glittering Robe
1 4. Gehenna's Golden Hounds
1 5. Transmutation of Lead
1 6. Final Transmutation
1 Chaos Dwarf Slavemaster, 117 pts (Hand Weapon; Chaos Armor; Shield)
1 Hell Blade of Hashut
1 Potion of Speed
1 Chaos Dwarf Slavemaster (Battle Standard Bearer), 165 pts (Hand Weapon; Chaos Armor; Battle Standard Bearer)
1 The Black Standard of Zharr-Naggrund
26 Obsidian Guard, 423 pts (Always Strikes Last; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Great Weapon; Chaos Armor; Shield; Causes Fear; Killing Blow)
1 Darklon (Always Strikes Last; Hand Weapon; Great Weapon; Chaos Armor; Shield)
1 Banner of Swiftness
15 Chaos Dwarf Annihilators, 195 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Blunderbuss; Chaos Armor)
15 Chaos Dwarf Annihilators, 195 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Blunderbuss; Chaos Armor)
15 Chaos Dwarf Annihilators, 195 pts (Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Blunderbuss; Chaos Armor)
10 Chaos Dwarf Warriors, 135 pts (Always Strikes Last; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Great Weapon; Chaos Armor)
10 Bull Centaurs, 303 pts (Always Strikes Last; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Great Weapon; Chaos Armor; Shield; Swiftstride)
1 Standard of Discipline
3 Inferno Golems, 225 pts (Eruption Gun; Causes Fear; Flaming Attacks; Immune to Psychology)
3 Inferno Golems, 225 pts (Eruption Gun; Causes Fear; Flaming Attacks; Immune to Psychology)
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
Gwardia przymaława, 10 warriorów to free-frag, golemy połącz, anihilatorów tak z 20 conajmniej.
I maszyn mi brakuje, choć rozumiem, że chcesz full ofens.
A i anihilatorom shield zamist chaos armor- taniej a lepiej.
I maszyn mi brakuje, choć rozumiem, że chcesz full ofens.
A i anihilatorom shield zamist chaos armor- taniej a lepiej.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .
Dzisiaj rankiem usiadłem sobie by szybko wymyślić jakąś bardzo "walczącą" rozpiskę CHD by tamurkhan.
2600.
Mag lord 395 - napakowany - preservation,charmed,powertstone,potion of foolhardnes,sword of might (bo podobno wtedy 3ataki z s5?).
Bardzo eko daemonsmith - encahnted, dispell = 140.
Core - 650 - 30Ironów + discipline=495
30+/-hobbgoblins za 155.
Special:
Rakietnica,100 (przy niej stoi daemnsmith)
2xirondemon w wersji skullcracker+hellbound=650,
Rare:
2*K'dai destroyer = 650.
Pomijając "cory" mamy 7 figurek z czego 5 mają dość potworny wpływ na piechotę
Z racji tego że mamy 2 sztandary...blood and glory dość niebezpieczny scenariusz.
Ogólnie to właśnie o cory się obawiam - czy czasem nie lepiej mieć jakieś 3 oddziały hobków, lub 3 blunderów/fireglaivów by chociaż myśleć o ściąganiu piesków itp podchodzących pod irony/destroyera. Bo w sumie czy warto mieć 30 kolejnych kolesi walących z s6? ...w sumei tak, ale chyba lepiej trochę też mieć wsparcie. Do rozważenia ... trzeba to rozkminić co lepsze.
Szczerze mówiąc gdyby w corach były wilki to pewnie bym nimi zawalił 300 punktów.
Rakietnica do piźnięcia
Mag lord i daemonsmith... hmm miałem tez pomysł by wsadzić lorda na dywan , daemonsmith potrzebny by rakietnica lepiej trafiała i dispelkiem cos zblokował.
Chyba zostało parę punktów na bolca...
2600.
Mag lord 395 - napakowany - preservation,charmed,powertstone,potion of foolhardnes,sword of might (bo podobno wtedy 3ataki z s5?).
Bardzo eko daemonsmith - encahnted, dispell = 140.
Core - 650 - 30Ironów + discipline=495
30+/-hobbgoblins za 155.
Special:
Rakietnica,100 (przy niej stoi daemnsmith)
2xirondemon w wersji skullcracker+hellbound=650,
Rare:
2*K'dai destroyer = 650.
Pomijając "cory" mamy 7 figurek z czego 5 mają dość potworny wpływ na piechotę
Z racji tego że mamy 2 sztandary...blood and glory dość niebezpieczny scenariusz.
Ogólnie to właśnie o cory się obawiam - czy czasem nie lepiej mieć jakieś 3 oddziały hobków, lub 3 blunderów/fireglaivów by chociaż myśleć o ściąganiu piesków itp podchodzących pod irony/destroyera. Bo w sumie czy warto mieć 30 kolejnych kolesi walących z s6? ...w sumei tak, ale chyba lepiej trochę też mieć wsparcie. Do rozważenia ... trzeba to rozkminić co lepsze.
Szczerze mówiąc gdyby w corach były wilki to pewnie bym nimi zawalił 300 punktów.
Rakietnica do piźnięcia
Mag lord i daemonsmith... hmm miałem tez pomysł by wsadzić lorda na dywan , daemonsmith potrzebny by rakietnica lepiej trafiała i dispelkiem cos zblokował.
Chyba zostało parę punktów na bolca...
Hmm nie ucz ojca dzieci robić
Poza tym zwróć uwagę na armię bo chyba w ogóle się nad nią nie zastanawiałeś lub/i nie znasz nowych jednostek
4 najważniejsze jednostki to potwory niezłamywalne
Rakietnica nie ma znaczenia.
daemonsmith i tak jak dostanie szarżę to popłynie... chyba że to harpie będą :d
Mag lord i jego regiment... tak to prawda może tam by się przydał BSB - szczególnie że to kasztelan ze stubbornem. Ale coraz bardziej myślę o rozbiciu tego regimentu na małe oddziałki do wywalania faścików w kosmos.
Poza tym zwróć uwagę na armię bo chyba w ogóle się nad nią nie zastanawiałeś lub/i nie znasz nowych jednostek
4 najważniejsze jednostki to potwory niezłamywalne
Rakietnica nie ma znaczenia.
daemonsmith i tak jak dostanie szarżę to popłynie... chyba że to harpie będą :d
Mag lord i jego regiment... tak to prawda może tam by się przydał BSB - szczególnie że to kasztelan ze stubbornem. Ale coraz bardziej myślę o rozbiciu tego regimentu na małe oddziałki do wywalania faścików w kosmos.
BOGINS rozbawiłeś właśnie "ojca" tym tekstem (już Cię lubię za to)
Ale masz racje nie zwróciłem uwagi że ID też jest niezłamywalny....
W sumie rozpa całkiem ciekawa, co do corów Ironi bede potrzebni do chowania bohaterów....
Ja wczoraj rozważałem opcję używania 12 Blundów ale to dalej 216 pkt.... i do tego 2-3 klocki hobbow 40..... blisko nich żeby byli odporni na animosje (ale moja wizja rozpiski oparta jest na strzelaniu a Twoja na naporze)...
Co do 30 Ironów nawet bazowych to raczej dobrze ulokowane punkty bo nawet jak sami nic nie zrobią to nie powinieneś stracić punktów ...
A co do BSB miałem na myśli Hero który daje (albo i nie) stuborna oddziałowi... Po drugie liczyłem że CD będą mieli jakąś fajną szmatę dla Ironów.... cóż nie mają
Ale masz racje nie zwróciłem uwagi że ID też jest niezłamywalny....
W sumie rozpa całkiem ciekawa, co do corów Ironi bede potrzebni do chowania bohaterów....
Ja wczoraj rozważałem opcję używania 12 Blundów ale to dalej 216 pkt.... i do tego 2-3 klocki hobbow 40..... blisko nich żeby byli odporni na animosje (ale moja wizja rozpiski oparta jest na strzelaniu a Twoja na naporze)...
Co do 30 Ironów nawet bazowych to raczej dobrze ulokowane punkty bo nawet jak sami nic nie zrobią to nie powinieneś stracić punktów ...
A co do BSB miałem na myśli Hero który daje (albo i nie) stuborna oddziałowi... Po drugie liczyłem że CD będą mieli jakąś fajną szmatę dla Ironów.... cóż nie mają
Co do Infernali.
Hmm no ciężko było się spodziewać fajnego banera... fajnie że - tak jak mówisz - z kasztelanem mają stubborn na 9LD. według mnie dokupienie im wtedy +1LD jest mega w pytkę. No bo w sumie... co innego? albo rerol jednorazowy (jak bsb nie ma). Sztandar ognia?
Imo połączenie BSB + b. slavery daje w sumie odporność hobbgoblinów na panikę i reroll breka niby coś ciekawego.
Jeśli chodzi o małe regimenty uważam że jednak fireglaivy się nie sprawdzą
Zakładając że głównym zadaniem oddziału jest ganianie za fastem/harpiami/pieskami/orłami -
a nie walenie do regimentów wroga (z prostego powodu iż na to lepiej nadaje się rakietnica)
lepiej wypadają blunderki, gdyż salwa może dać od 10 do 30 pocisków, a trafienie pozostaje takie samo chyba że mamy co najmniej 10 ludków...wtedy hit na 5+ chyba że multiple wtedy 6+...
Ogólnie to średnio z tymi trafieniami ale mam nadzieję że przez to iż wybieramy cele ostrzału typu właśnie fast czy orzeł, da to średnio 1-2 rany dla oddziału i możliwość panikowania.
Zwracam uwagę że praktyczne wykorzystanie do ostrzeliwywania "dużych" oddziałów jest małe - musimy właściwie wejść im w zasięg szarży...
3 opcja wystawić gruby oddział chaos dwarfów + 3 małe hobgoblinów z nożami do osłony i poświęcania...
4. Opcja - wystawić 3 oddziały dwurakowców małych po 12-15 typków czy coś do wchodzenia na flanki lub zajęcia się śmieciem. Np. IMO onfernale bez problemu zajmą się slejwami,goblinami, jak rydwan wpadnie to go zmielą itd. Wtedy neistety mamy mały problem z fastami .
Hmm no ciężko było się spodziewać fajnego banera... fajnie że - tak jak mówisz - z kasztelanem mają stubborn na 9LD. według mnie dokupienie im wtedy +1LD jest mega w pytkę. No bo w sumie... co innego? albo rerol jednorazowy (jak bsb nie ma). Sztandar ognia?
Imo połączenie BSB + b. slavery daje w sumie odporność hobbgoblinów na panikę i reroll breka niby coś ciekawego.
Jeśli chodzi o małe regimenty uważam że jednak fireglaivy się nie sprawdzą
Zakładając że głównym zadaniem oddziału jest ganianie za fastem/harpiami/pieskami/orłami -
a nie walenie do regimentów wroga (z prostego powodu iż na to lepiej nadaje się rakietnica)
lepiej wypadają blunderki, gdyż salwa może dać od 10 do 30 pocisków, a trafienie pozostaje takie samo chyba że mamy co najmniej 10 ludków...wtedy hit na 5+ chyba że multiple wtedy 6+...
Ogólnie to średnio z tymi trafieniami ale mam nadzieję że przez to iż wybieramy cele ostrzału typu właśnie fast czy orzeł, da to średnio 1-2 rany dla oddziału i możliwość panikowania.
Zwracam uwagę że praktyczne wykorzystanie do ostrzeliwywania "dużych" oddziałów jest małe - musimy właściwie wejść im w zasięg szarży...
3 opcja wystawić gruby oddział chaos dwarfów + 3 małe hobgoblinów z nożami do osłony i poświęcania...
4. Opcja - wystawić 3 oddziały dwurakowców małych po 12-15 typków czy coś do wchodzenia na flanki lub zajęcia się śmieciem. Np. IMO onfernale bez problemu zajmą się slejwami,goblinami, jak rydwan wpadnie to go zmielą itd. Wtedy neistety mamy mały problem z fastami .
HobGoblins?Raamiel pisze:Nie wiem czy castelan daje stuborn oddziałowi a po drugie pisałem o Blunderbusach nie HG
chyba cię nie zrozumiałem w którym miejscu?
Bo kapuje że chciałeś wystawić jeden gruby oddział IG plus 2-3małe HG?
Ekhe BOGINS!Raamiel pisze:Niewiele - idąc myśleniem kolegi BAGINS-a każde Chaośnickie Krasie będą napierać.... hehe zamiast pilnować swoich "kuźni" hehe
Zmienia i to wiele! Do kuźni i kopalni potrzebni są nowi niewolnicy wyprawa CHD czasem też temu służy
Ja myślałem o rozpie na 2 monsterach, taurusie i 3 irondeamonach, ale jeszcze nie liczyłem.
W weekend wstawię kminę.
W weekend wstawię kminę.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .
liczyłem taurusa Krusk... lord magik wychodzi przewaznie tak samo 395+170za taurusa + 30 ulepszenie że ma frenzy+hatred lub podmuch...tzn to i to daje łącznie 235 punktów i już na 2400 się nie mieścimy, ale w wersji tylko z podmuchem albo tylko z frenzy+hatred=205 i idealnie wpada 600 punktów.
Tyle że teraz zaczynają się schody
1.Mag lord 600 z taurusem,
2. 1+Daemon smith dla scrola trzymać i bonus rerolka dla rakietnicy= ok 180,
2. Cory 600+
3. przynajmniej jedna rakietnica 100,
(już więc jest 1480).
4. Pytanie czy i ile rejrów= K'dai 325+205(chyba za helenkę 225?)= 530
5. coś tam jeszcze do special, rakietnica 100?
6. BSB? 180?
I jak widzicie sami zamieściłem niby podstawkę każdej armii, coś strzelić, coś poczarować, potwór i helenka...cory do trzymania lub uderzenia... naprawdę ciężko coś wymyślić, a przydałoby się jeszcze coś średnio silnego do wybijania gówienka.
Tyle że teraz zaczynają się schody
1.Mag lord 600 z taurusem,
2. 1+Daemon smith dla scrola trzymać i bonus rerolka dla rakietnicy= ok 180,
2. Cory 600+
3. przynajmniej jedna rakietnica 100,
(już więc jest 1480).
4. Pytanie czy i ile rejrów= K'dai 325+205(chyba za helenkę 225?)= 530
5. coś tam jeszcze do special, rakietnica 100?
6. BSB? 180?
I jak widzicie sami zamieściłem niby podstawkę każdej armii, coś strzelić, coś poczarować, potwór i helenka...cory do trzymania lub uderzenia... naprawdę ciężko coś wymyślić, a przydałoby się jeszcze coś średnio silnego do wybijania gówienka.
skąd masz parametry jednostek i ich koszt? Masz jakiś link do tamurkana? Mam na myśli czarodziei, lordów, bull centaurów. Na stronie warhammer forge są tylko maszynki i infernale...
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!